Lehekülgi: 1 2 |
diversion
meeskond
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q C4 & A80 B4 & ur90q B2 & UR
|
postitati 12.03.06 18:13
|
|
|
Kaismaa jää 2006 - 11.03.06
Mõned klubilised (vist koguni 8 kodaniku) käisid laupäeval vaatamas ja sõitmas ka suuremal ja ametlikumal võistlusel. Klubi poolelt oli esindatud nii
esivedu, tagavedu kui ka naiste arvestus ja loomulikult nelivedu. Ning kõige hullemini ei läinudki.
Rada oli suht pikk üle 3,5km ja väga libe. Väga paljud pidid lumevalli otsas istudes traktorit ootama. Eelise andis kerge auto ja uued rehvid.
Tulemused on üleval siin:
http://www.kaisma.ee/jaarada/index.php?tulemused
kahjuks pole seal ära toodud autosid.
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
postitati 12.03.06 21:50
|
|
|
Sõitmas oli seal 4-5 audit.Palju neist klubiliikmed olid,seda ei oska öelda.
|
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 12.03.06 22:34
|
|
|
Daihatsu oli ja lahe. Olematu mass(Kalevi S6 1000 kg kergem) ja head rehvid- võidukas kombinatsioon. Diversioni 5. koht selle taskuraketi ja Subarute
järel pole üldsegi paha. Tõeliselt kahju, et ise pidin poole päeva pealt ära minema ja võistelda ei saanud. Rada tundus küll väga huvitav ja hea
olevat.
Muuseas- kas keegi vaatas selle sinise Subaru rehve, mis naelad seal sees olid?
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 13.03.06 05:39
|
|
|
Käisin kohal ja sõitsin ka, 15. osaleja seast 12. koht. Vähemalt polnud viimane Viimases sõidus sai ka valli otsas traktorit oodatud kuna suutsin ennast ikka kõhuli sinna otsa ajada. Rada mulle meeldis ja üritus ise
sujus ka enam-vähem. Üritan mõned pildid ja paar videot ka üles panna varsti.
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 13.03.06 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urquattro
Muuseas- kas keegi vaatas selle sinise Subaru rehve, mis naelad seal sees olid? |
Rehviks oli Michelin Ivalo ja kui kõrvuti seisid 2 autot samade rehvidega siis subaru rehvide naelad tundusid jämedamad ja kõrgemad.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 09:21
|
|
|
ja enamus juhtudel on nendeks naelteks pakiautole mõeldud naelad, ja neid pannakse sinna tunduvalt rohkem kui ette nähtud.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 13.03.06 09:27
|
|
|
ja siis ollakse väga "tegijad" mehed kui selliste kummidega esikolmikusse suudetakse sõita :p ... mõttetud mehed
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 13.03.06 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
ja enamus juhtudel on nendeks naelteks pakiautole mõeldud naelad, ja neid pannakse sinna tunduvalt rohkem kui ette nähtud. |
Kusjuures ei ole täiesti tvalised naelad on | '
Mis naelad siis ikkagi? Välimus ju tavanaelast erinev, sellist alumiiniumkraed, mis tavaliselt kõvasulamist südamikku ümbritseb, polnud või ei olnud
seda näha.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro, S8
|
postitati 13.03.06 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jesper lasteka foorumist
Mis puudutab seda kummi ja rehvi teemat, siis sellest lasevad ennast häirida ainult impotentidest kummitöökoja töötajad. Et liiga valus on tööjuures
kuulata "kumm", "kumm", "kumm"... ja vesistada. Normaalsel inimesel on ükskõik, need sõnad on sünonüümid. |
Kas 'nael' on õige öelda??? Misasi on see spets nael???
Kui nüüd targutamisest ja OT'st need suured spetsid siin korraks loobuvad, siis see 'spets' nael on kas lihtsamal juhul C(ehk Cargo ehk kaubiku,
mis on suuremate mõõtmete ja massiga kui tavaline ntx 185 kummile minev) nael või mitte enam tänavakummi kategooriasse mahtuv nn. piik, mille mõõtmed
on täiesti teised( ka kummist väljaulatuvus )
Ja ma veelkord palun andeks ranzi käest, et mul kopa ette keeras see 'kummi' ja 'rehvi' nokkimine, aga inimesed saavad ju aru kui räägitakse
kummidest. Ma ise kasutan rehvi ainult juhul, kui on vaja velje ja sellepeal oleval asjal konkreetne vahe välja tuua......
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 13.03.06 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: kala
ja siis ollakse väga "tegijad" mehed kui selliste kummidega esikolmikusse suudetakse sõita :p ... mõttetud mehed |
Kummi võid sa omale voodis naise kõrval peale tõmmata..."inimesed" sõidad ikka rehvidega sinu postitusest ma ei saanud kusjuures üldse aru? krt sellest on ju ennegi juttu olnud... kes kogub marke kes
sõidab 400m kes teeb asja lihtsalt enda lõbuks... et selle üle vaielda on suht mõttetu ju?
Sinu kui teada tundud autoehitaja poolt küll väga mõttetu postitus
|
võiks siis Sinu enda postituste mõtekuse üle ka arutleda, kuid see kisub OT'ks.
Minu postituse mõte oli see, et reeglites on üldjuhul kirjas nõudmised rehvidele kuid alalõpmata on mehi kes seda rikuvad. Ja see on
kivi korraldaja kapsa aeda kui ei suudeta seda kontrollida. Samas ei meeldi mulle need kõvatajad pärast üritust kes vaatamata faktile, et kasutavad
reeglitele mittevastavaid rehve tunnevad end sellest paremini, et on teistest üle.
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 13.03.06 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: turbo
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: kala
ja siis ollakse väga "tegijad" mehed kui selliste kummidega esikolmikusse suudetakse sõita :p ... mõttetud mehed |
Kummi võid sa omale voodis naise kõrval peale tõmmata..."inimesed" sõidad ikka rehvidega sinu postitusest ma ei saanud kusjuures üldse aru? krt sellest on ju ennegi juttu olnud... kes kogub marke kes
sõidab 400m kes teeb asja lihtsalt enda lõbuks... et selle üle vaielda on suht mõttetu ju?
Sinu kui teada tundud autoehitaja poolt küll väga mõttetu postitus
|
Kala ilmselt vihjas oma postituses ebavõrdsusele.
Samas võistlusjuhendis polnud naastude paksusest juttu, niiet ametlikult oleks nagu kõik ok. |
copy/paste võistlusjuhendi punktidest:
4.10. Kõikides arvestusklassides kasutatavad naastrehvid peavad vastama järgmistele tingimustele:
Rehvis, mille veljemõõt on kuni 13 tolli - 90 naastu
Rehvis, mille veljemõõt on 14 ja 15 tolli - 110 naastu
Rehvis, mille veljemõõt on 16 ja enam tolli - 130 naastu
Naastud peavad asetsema nii, et rehvi keskel on 1/3 veerepinna laiusest naastamatta.
Naast võib rehvi veerepinnast välja ulatuda kuni kaks koma null millimeetrit (2,0 mm).
4.11. Naastud peavad vastama nõuetele igal võistluse hetkel.
ja naeltest ei ole siin sõnagi!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.03.06 12:14
|
|
|
Pakun, et see "paremad Soome naelad" jutt on ikkagi hülgemöla. Tegelikult toimub ikkagi midagi sarnast:
Tsitaat: | Algselt postitas: alar Q
Ostsin eelmine talv endale masteri protid hakkapeliita 4 mustriga ja lasin sinna 13mm pakiauto naelad sisse. vaga hea juhitavus ja pidamine oli lume
ja jaa peal. |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22188#pid147346
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Pakun, et see "paremad Soome naelad" jutt on ikkagi hülgemöla. |
Minu jutt ei ole niisama suusoojaks... räägitud on reaalse rallisõitjaga ning jutt tõene. Eraldi naastud, 2.- tk ning lao aga nad rehvi sisse.
|
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 13:38
|
|
|
Soome naela jutte ei ole hülgemöla .Toodetakse neid firmas "turvanasta".Lihtsalt selle naela kõvasulam on pikem samas naela üldpikkus jääb ikkagi
selle 2mm(rehvipinnast)piiri sisse.Sellise naelaga lihtsalt sõidetakse konkurentidest mööda.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro, S8
|
postitati 13.03.06 13:57
|
|
|
F1's öeldaks sellise teguviisi kohta, et antud rehv küll ei ole vastuolus reeglitega, aga kuna ta ei ole vastavuses reeglite
vaimuga, siis on ta keelatud. Kes nüüd aru ei saanud, see privab kui hing valutab
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
cobra
huviline
Registreerunud 16.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
|
Lehekülgi: 1 2 |