keegi äkki oskab öelda kas tiptronic kasti on võimalik kuidagi regullida? kõik töötab väga hästi, aga lihtsalt tahaks, et kast vahetaks
kiiremini...käsitsi ei viitsi vahetada!
thnx.
jällegi ise küsin, ise vastan.
jah saab küll, koos testsõiduga läks lausa 5min. võib-olla oli küsimus pisut ebaselge, aga närvi ajas see, et kast ei vahetand piisavalt kiiresti
käike alla kui oli vaja järsku kiirenda.
soovitaks kõigil C5 A6 tiptronicu omanikel oma käikarid "sport" reziimi progeda. kogu iva oli selles, et software coding tuli panna 00010 peale,
tehase seades on 00000.
veel soovitaks kasti "vahetuskohad" (i.keeles on see tegevus throttle body adaption) ära resettida(kui vahest kast ei suuda otsustada mis käik panna
või paneb paugu vahetusel), seda saab teha "Engine module" -> "Measuring Blocks" -> "grupp 060" ja panna sealt "switch to basic
settings".
kus sa nii targaks said? mul kaa vag-com täislitsenseeritud verisoon olemas aga siihukest manuali taolist asja pole. ise küll ei julge mingei väärtusi muutma hakata. aga sinu jutu puhu tundub, et tasuks.
See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha?
no oleme ausad, ega ma nüüd lambist küll ei julge koode sisse toksima hakata
inimese parim sõber google aitab pea alati! kusjuures mul on vag-com
demo(ei raatsi täisversiooni küll osta ja yhtegi "onu sam'i" pole leidnud) ja vwtool, siis nedega korda mööda on saand "häkitud", üks laseb yht
ja teine teist torkida.
tuli välja, et ma pold ainus kellele see käikari "lag" närvidele käis, see 00010 on ainult 2,8tip. puhul, 4,2'l oli vist 00032 kui mälu ei peta.
siin on sama teema A8 kohta:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/codingtransmission.html
edit:
leidsin ka A6 tip. kodeerimise lingi üles
http://forums.audiworld.com/a6/msgs/296780.phtml
to sospert:
neid koode peaks leidma tehase remondimanualist, vist olid need olemas ka sellel plaadil:
http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BCD
Tsitaat: |
Äkki regullid minu masina kasti ka ära?ise ei taha küll näppima minna
ma tahtsin veel sellist asja pärida, et kui kast ümber kodeerida, kas siis hoiab igal juhul, mis tahes gaasipedaali vajutusega, esimese käigu kuni
punaseni? (00032, sport coding and will hold first gear in Tiptronic to redline regardless of throttle position and then shift to second).
kui nii mõelda, siis külma mootoriga nagu ei tahaks või sain valesti millegist aru.
Tsitaat: |
tehtud suvaliste piltide põhjal, seal küll mootori kodeerimine, aga tiptronicul samamoodi.
NB! sport mode kood 00010 peaks olema ainult 97-99 2,8 5V tiptronic kastidel. ja nagu ikka, use at your own risk!
Kui kellegil soovi, siis mul on litsentsiga programm ja juhe olemas...
leidsin veel ka erinevate koodide tähendused.
Tsitaat: |
Mida ma valesti teen, kui masin ei suuda uut koodi nö "alla neelata." Sisestan talle järjepievalt koodi 00032, mis tundus valikust kõige normaalsem, kuid ikkagi viskab tagasi koodi 00001, mis on talle eelnevalt salvestaud, hoolimata sellest, et vajutan nuppu Do it!!!
Tsitaat: |
Kas kudagi nende koodide abil on võimalik küttuse kulu ka vähendad? Tuttav ütles et tema v6 tdi 110 kw võtab kesmiselt mingi 10 l /100 le linnas (sõidu stiili ei tea) minul on mingi kesmine 15l/100 le v6 tdi 136 kw (mootrit on midagi ümber tehtud kuid ei tea mida näpitud on).
juks11 ja sospert, kui täpsemalt vaja teada, siis vin + mootori ja kasti tähed abiks...
nagu näha, siis 99+ A8'l ei ole vajagi progeda(osadel ongi aint 00001 ainuke kood)... mu vanal a8'l pold ka probleeme...
to selfer,
kas mitte 2000 ei tuld uuem/võimsam TDI mootor? või siis on vana lihtsalt chipitud... mina enda autol ei ole küll erilist küttekulu vahet täheldanud.
Tsitaat: |
Kas tiptronicu seadistamisega oleks võimalik ka veidi kiirendust parandada? Või kickdowni korral on niigi kõige optimaalsemad seadistused.
Tsitaat: |
Minagi väga huvitatud sellest c4 ja koodidesgt ja õpetustest!! Otsisin aga ka ei leidnud.
Tere
Tähendab et ma lasin oma A6, 99a, 2,5 tdi panna koodi 00010 siit ühest foorumist leitud juhendite abil ja auto hakkas täitsa teisiti käikke sisse
lappima .p mõtteliselt et 60-70 km ja juba 5 käik sees seda linnas.
Kuna omasin tuttvust linnaautos viljandis siis sealne inimene tegi ää kuidgi oli alguses väga umbuskne nende koodide vahetusel.
Endal sai kah täna lõpuks siiber sellest d2 kere 01L viiese kasti "penskarirezhiimist". Linnavahel oli Drive peal praktiliselt võimatu sõita, 3 käik
oli paras ja siiski olid närvid kogu aeg läbi.
Erinevused 00001 ja 00011 vahel:
* Põhjani vajutades vahetuvad käigud poole kui mitte veel kiiremini,
* Normaalsel kiirendusel ei vahetata käike mitte ~1800-2000rpm juures vaid ~2200-2400 juures, mis teeb tavakiirendust palju mugavamaks ja
konkreetsemaks,
* Maanteel möödasõitudel pole vaja enam kickdownini pedaali pressida, et asi vahetaks käigu "piisavalt" alla ja liikuma hakkaks, saab ilusti aru kui
vajutada teatud piirini ja sisse läheb kas kolmas või neljas ilma probleemideta, mitte teine ~90km/h juures ja sealt edasi juba käiguvahetus
järjekordselt palju konkreetsem ja mõnusam,
Ehk selline tunne nagu oleks totaalselt teine kast autole alla keeratud
Progesin proovi pärast tagasi vanasse rezhiimi 00001, proovisin vähem kui kilomeetri. Katsetasin ära ka 00002 ja 00012 (USA&Canada), ehk siis
mingit vahet pole, see ilmselt ainult regiooni värk. Rohkem hetkel ei viitsinud katsetada, kui on veel mõni variant 0002x näol siis proovin seda
kunagi hiljem.
Jälgisin ka sõidu pealt kui kiiresti keerati kast "full load" rezhiimi, sektsioon 012 ja esimene value "B". "Empty load" "E" püsis 00001
kodeeringuga üli kaua sees, enne kui alles "B" peale lükati.
Edit: Nüüd siis ka linnas ringi paugutatud suht mõnusalt ja 4 käigu juures kadus ära ka mingi veider paugutamine teatud tingimustes kolmanda ja
neljanda käigu vahel.
See DSP (iseõppiv võimisiganes feature) on SAAST KUUBIS! Kel võimalust see proovigu kindlasti ära. Tartus võib ka minu poole pöörduda, teeme mõne õlle
eest ära Kahel s8'l leidsin vanadest veakoodide kontrollimisest, et neil
kasutatakse samuti tehase poolt "pensionärisettingut" Milleks siis S8
kas keegi teab ka midagi S8 kohta öelda
Nii palju veel teemasse, et c5 kere 4,2 s6 ~2001.a. kastil olid suurimad muutused eraldi S (sport) rezhiimis, kus pöördeid hoitakse veel rohkem üleval. Tavarezhiimis (Drive) sõites väga olulisi muudatusi pole, omanikule "tundub", et vähem kui kickdownini vajutades lastakse kah käigud kaugemale (punasesse) kui enne ja vahetatakse mõnel juhul kiiremini käigud alla ära kui "minna on vaja" - samas võib see tunne olla "psühholoogiline" .
seda koodideasja hakkan ise arvatavasti täpsemalt surkima homme...autoks 99a a6 tiptronic 2.8
seal valikus jah ainult kaks asja...tehaseseaded 00000 ja siis 00010 esimene siis DSP on ehk kast on õppereziimis ja teine siis kasti maksimumis (
sellise info leidsin netist) põhimõtteliselt peaks asi siiski olema sedasi et kui see DSP on valikus sõita esimesed 300 km või miiili koledalt
"paugutades" siis kast selle järgi end ka seadistab, ning sellisel juhul on koodi vahetamise järgne erinevus miinimum.
täna läksid kasti seaded igatahes 00010 peale ja no selline aimatav vahe siiski puudub...hea oleks teha katse, et kast on end DSP-ga ära seadistanud,
võtta miski distants ette, stopper kätte ja kaamera ka jooksma et saaks pöörded ja muud andmed säilitada, ning pärast sama asi teha DSP offiga. siis
on ehk vahe aru saada. Aga kui see asi kord ära tehakse , eks proovin siia ka miskit infot jagada.
Lisaks selline küsimus: on keegi end central locki asjadega kurssi viinud? a6 c4 kerega audil sai asju muuta suht mitmeid...alarmi alla pannes
vilgutab tulesid või teeb häält, siis safe central locking( mis esiukse avamisega võtmest avab ainult konkreetse ukse, siis automaatse lukustuse
20km/h suuruse tunnikiiruse juures jne.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
mul siis ka C5 kere aga 1,8 T moto 110kw et kas ka sellel annab koodi muuta ja mis kood peaks olema?? kas sama mis teistel motodel? kas Lääne-virumaal keegi teeb ka seda?
Ehk oskab keegi öelda Audi Allroad 2000a 2.7T tiptronicu muutmiseks koode ?
www.google.com
muidugi võib ju ka ise proovida mille omaks võtab...aga seda muidugi omal vastutusel.
eespool panin paar linki, sealt võid ka otsida.
Ma nagu suht põhjalikult googeldanud, mingid variandid olen leidnud... 00032, 00022, 01032, 01022, 01012, 00101 jms, neid pole veel
proovinud...mõtlesin/lootsin et ehk kellelgi konkreetselt kogemusi
need sinu pandud lingid nagu kah tzekkasin läbi
Tsitaat: |
Ei sobinud ükski neist koodidest 2000 a Allroadile... :S grazy värk...
on keegi seda 0...10 koodi 98 aasta 2,4liitrisele A6le ka edukalt külge pookinud?
Jama selles, et kui kurvis pidurdada suurema hoo pealt ja uuesti kiirendada peale pööret, käib suht tihti korralik nõks autost läbi. Oleks sellest
abi?
Tsitaat: |
küsiks hoopis järgmist. Kas kusagilt saab muuta käiguvahetus kohtasid/punkte? C5 2.5tdi esivedu olenemata koodist, kas 00 või 10, ikkagi vahetab seal 2200rpmi juures käike. Imo. diisli ja selle kasti koosluse puhul täiesti pointless. Ideaalis võiks seal 1800 juures vahetada. Olen muidu ise selle 10 koodiga ligi pool aastat sõitnud ja sai prooviks 00 tagasi pandud, et äkki vahetab madalamalt, kuid ei midagi. Loomulikult kasti üldine käitumine muutus 100% ja never ei sõida enam selle tehase seadega. Lisaks . . . kas kuidagi saab ravida kasti "venimist?" Olen sama probleemi ka teistel samasugustel täheldanud.
Tsitaat: |
Lynx: see C5 kast ongi rõve venitaja, minuarust ei tee seal mingeid imesid. Ise pole seda koodimuutmist proovinud.
lasin nüüd mõlemad asjad ära teha, kuid erilist vahet pole märgata küll. Vahel kui langetab käiku kiirendamisel, siis käib ikka nõks läbi alguses -
st. ei lähe sujuvalt.
edit: muidu käsitsivahetamisest paistab küll, et on kiirem.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ehk keegi viskaks ka minu masinale arvuti järele ja teeks selle kasti mugavamaks, närvidele käib see käikude venitamine...samuti võiks veakoodid ja
nende tähendused siis juba üle vaadata, kui neid eksisteerib.
Tegemist C5 A6 1.8t tiptronic -99a.
Vastutus oleks minu kanda
Mõned õlled annaks ka üle vaeva eest
Leidsin erinevaid koode proovides päris huvitava ja teistest kõvasti erineva koodi 01021. Minu auto kast tunnistab ainult 1-ga lõppevaid koode,
00001,00011 ja 00031 vahe oli vaevumärgatav. Nüüd aga toimub käiguvahetus normaalselt sõites 2200-3000 vahel ja suht kiiresti, kiiremini toimib ka
käsitsivalik roolilt.
Kes soovib, see proovib.
Eelpoolmainitud vahetuskohtade nullimise võiks ka teha peale koodivahetust.
Jutt käib siis 4,2 mootoriga ja 5hp24 kastiga autodest. Teiste kohta ei tea.
A8 98a 4.2 quattro 5 käiguline automaat. Sooviks ka tiba sportlikumat modet. Hetkel linnavahel käsitsi tipin. Muu ei häiriks aga just see et alla ei
vaheta minu maitse järgi piisavalt ruttu.
Kes Tallinnas aitaks?
Terv, Margusja
Keegi kuuekäigulist ka progenud on?
Mul originaalis 0000001 ees.
Ühtegi sellist koodi, mis siin teemas kirjas on, ei söö.
Mida sa selle multitronicuga teha üritad? Siin teemas on juttu ikka tiptronicutest .
Tsitaat: |
Tsitaat: |
C4 esside kastide kohta pole keegi midagi veel leidnud?
Tsitaat: |
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=351759&view=40
Sellel essil paistab ''sport'' nupp käigukangi kõrval. Kas mõnel essil on see ikkagi tehasest tulnud või on see siiski isearetus Audi 100 pealt?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Küsin natuke asja üle nimelt soovin ka endal käigukasti vahetuskohad või siis niinimetatult kastile restarti teha. Lugesin siin seda teemat ja küsiks
kas seda ei peaks tegema hoopis Auto Transi alt mitte Engieni alt?
Kas seda tuleb teha käiva mootoriga või lihtsalt süüde sees?
Kas see masin sul bensiin või diisel? Saan aru, et bensukal segusiiber ja mõllud värgid seal - diislil pole, kas see throttle body adaption diisli
kohta ka käib?
Tsitaat: |
Käigukasti saad sättida "02 - auto trans" alt jah ja MITTE töötava mootoriga - on vaid süüde sees.
Olenevalt mootori, kasti, vedavate sildade arvust võivad need koodid ka erineda.
loe siit: Ross-tech
ja siin on palju juttu kogemustest: Audizine
"throttle body adaption" ei oska kommenteerida - pole kunagi teinud seda.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
to OnuJack.
TBA sätib drosseli seaded paika, mis omakorda mõjutab ka kasti tööd. Segusiibri asend on kasti ajule tähtis teave. Mina räägin bensukast, nagu ka
küsiti.
Ühes käesoleva teema varasemas postituses oli mainitud, et tuleks "throttle body reset" ka teha - mootori liigist ei olnud sõnagi mainitud.
Võimalik, et ma ei väljendanud ennast piisavalt täpselt - küsimus ei seisnenud selles, kuidas seda diislil teha vaid selles, et kas säärane asi üldse
võimalik, kuna ei olnud veel kuulnud, et diislil segusiiber oleks.
Küsimus oli sellest ajendatud, et ei tekiks valearusaam - et keegi diislil säärast asja teha ei püüaks.
Vähemalt on asi selge nüüd ja kukalt rohkem kratsida ei ole vaja
Natuke OT: Kui tähti närima hakata, siis tegelikult on osadel VAG diislitel mingisugused õhu kogust reguleerivad siibrid seal olemas, millede
seadistus ja reguleerimine käivad automaatselt.
Täpsemalt on sellest kirjas siin: link (inglise keeles)
Tsitaat: |
Küsimus: kas nendel C5 peal olevatel Tiptronicutel saab väände lukusti ka varasemalt lukustama panna? Esimese ja teise käiguga ei lukustagi ära seda.
Alles kolmanda käigu peal lukustab ära ja siduri libistamine lõpeb. Võiks ju esimese ja teise käigu ka lukku panna.
Miks see nii on tehtud ja kas seda on võimalik muuta? Codingu muutmine seda eriti mõjuta.
Tsitaat: |
Mind lihtsalt huvitab, et miks väändelukusti toimib alles kolmandal käigul.
VAG kogemustega mehhaanik tegi proovitiiru ja ütles, et need teevadki niimoodi. Kas see 5HP19FLA peabki alles kolmandas lukustama? 1 ja 2 teine käik
ei lukusta üldse ja 4, 5 käik lukustuvad kohe, kui käik sisse läheb. Kõik käigud võiksid kohe lukustuda ju Huvitav, mis põhjusel see kast niimoodi programeeritud/tehtud on?
Tsitaat: |
2 näidet VAST chipitud Tiptronicust (Ma muidugi ei tea kuidas need tehaseades toimetavad).
Audi a4 2004
Audi a6 C5 4.2
Siin veel konkretseemat infot, kuidas üks härra enda masina kastile säärase chipi lasi teha: http://www.passatworld.com/forums/42-volkswagen-passat-b5-discussion/333756-final-tip-chip-thread.html
Miskipärast on see firma juba ammu uksed kinni pannud
Vb ma olen loll aga ma ei loe kuskilt välja kas C5 tipi kasti puhul on siis tegemist vaid kiirema reageerimisega või toimub vahetus ise ka kiiremini?
Kui sa pead silmas minu viimast postitust, siis selle VAST chipi puhul toimuvad ka käiguvahetused kiiremini - vähemalt selle põhjal mis kogemusi
kasutajad jagavad. Ühtegi konkreetset graafikut ja analüüsi ma siiani kohanud ei ole.
See saavutatakse (vähemalt väidetavalt) selle kaudu, et käimakastis oleva klappideploki survet tõstetakse kuni 40%. Suurem surve, kiiremad
liigutused.
Kui vaadata neid videosid, siis tundub, et juba esimesest käigust alates on väändelukusti peal - võimalik, et seda tehakse vaid siis, kui on
täiustatud torque converter paigaldatud (see minu teooria).
On kellegil kogemust sääraste chippidega?
Tsitaat: |
Ma pidasin silmas niisama koodidega hullamist, seda kuidas selle kasti kiireks saab ja et palju see maksab tean ma neti põhjal juba ammu ise ka, ei taha
Mul küll erilist vahet ei teinud see koodidega jauramine. Originaalis oli 00001 ja praegu on 00031. Panen vist tagasi, kuna siis vahetas madalamalt
2-3.
Eks katseta - osad inglise keelses foorumites räägivad, et teeb suure vahe sisse.
EDIT: jaurasin veel väheke ja leidsin kombinatsiooni, mis rahuldab vajadused praeguseks Kood on: 00101 - DSP maas ja "uus" Tiptronic programm. Ainuke asi mis hetkel veel häirib on kohalt minnes
kiirendus - kui korralikult lapatsit anda, on viivitus sees.
Tsitaat: |
Kas keegi viitsiks Audi S6 C5 ka käigukasti ülevaadata ja võimalusel muuta?
Tallinnas
58 13 60 17
Mul tegemist 2,5 132kw diisliga a8 D2. Oli sarnane mure nagu "murka390" ehk siis peale pidurdamist uuesti kiirendama hakates käis nõks ląbi, mis jah tõenäoliselt viitab kasti kulumisele.Kasti kood oli 000001 ja muutsin 011001. Nüüd hoopis teine maailm, enamasti ei saa enam teadlikultki nõksu kätte. Kui kast sama heaks jääbki siis kasti remonti enam ei plaani.
Kes Tallinnas viitsib ühe A6 C5 4,2 V8 penskarire˛iimist päästa siis PS paluks.
Kopp ees sellest 1300 pöördega kulgemisest.
Täna sai proovitud minu 03.2000 aasta A6 C5 4.2 V8 programmeerida kuid tulemusteta. Proovisime nii 00000, 00010 kui ka 00032 aga ei muuda ära miskipärast !?
Mis mõttes ei muuda ära? Ei salvesta uut kodeeringut või tagumikudüno ei tee vahet?
Tsitaat: |
Ei salvesta ära uut kodeeringut.
Sul ju guattro pane viimaseks nr 1
Tsitaat: |
Proovisimegi nii töötava kui ka seisva (süüde sees) mootoriga.
Tsitaat: |
Minu omal on näiteks 00101 koodiks hetkel ja olen rahul. Huvitav on see, et wiki järgi ei tohiks roolinupud toimida aga toimivad ikkagi - igast
asendist.
Vaata siia: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/5-Speed_Automatic_Transmission_%2801V_/_5HP19%29
Kindlasti tee neid asju seisva mootoriga.
Tsitaat: |
4,2-sel on tugevam 5HP24 kast ja sellel vähe teised kodeeringud.
Tänud, proovime siis uuesti
Tere, kas keegi oskaks öelda mis koodid sobiksid 2001 a. s6-le 4.2 ja kas keegi on proovinud kas on ka muutust?
Tsitaat: |
Kogu jutt siin on V8 kohta, aga kas keegi on katsetanud, mis on parim kood V6 puhul? Kas samuti 00011 või midagi muud?
Täpsemalt käib siis jutt 2002. aasta A6 3.0 V6 bensukast.
Ja kuidas see sportre˛iimi n.ö. "peale sundimine" kütusekulule mõjub?
Tsitaat: |
See jutt läheb jälle tagasi algusesse ehk uuele ringile
Pole küll c5, aga d2 puhul muutus nn*Sport* seades auto linnasõit palju mugavamaks ja lõpp sellel debiilsel ise õppimisel, auto teeb seda, mida sa tal
teha käsed, mitte ei jäta vajadusel kiirendamata - mõeldes, et ehk ikka ei taha
Minul lasi kodeeringut muuta just töötava mootoriga.
Autoks on a8 d2 2002a 3,3tdi ja pidavat olema miskise uuema tüübi kastiga juba (drive asendis saab roolilt koheselt käike vahetada ja D asendist
allpool pole mitte numbrid 2,3,4 vaid tähis S).
Küsimus on et kas ka seda kasti annab kaabliga oma jalale mahedamaks muuta? Samuti huvitab ka teave selle kohta, et peale kasti õlivahetust (sisse
läks kollane õli) tuleb vist vastavalt õlile muuta kasti programmi et vältida liigset läbi libisemist jne?? oskab keegi selle kohta miskit kosta?
Kas keegi A4 B6 kerega 2.5tdi 132kw quattrole oskab head kodeeringut soovitada? Osad lingid siin aegunud.ˇ
edit: piisas täiesti iseõppimise maha võtmisest, ehk eelviimaseks numbriks läks vist 1.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vana teema jälle üles!
Kas keegi viitsiks aidata minu 2001 2.7-t c5-l ka ära selle teha? Tallinnast näiteks.
Tere, sooviks ka siis ära proovida selle sportreziimi ja ära resettida throttle body adaption, aga kui kellegil tartus kaabel olemas, siis järgmine
nädal sooviks ära teha.
Tänud ette
Proovisin endal ka 000011, teine asi kohe Kõvasti mõnusam. Kuidagi sai
nii kah, et saad nii S,D kui Tip reziimil roolilt käike vahetada, seda saab ka varsti testitud. Mingi number jälle kuskil üheks muuta ning töötab,
vähemalt teistel, võiks ka siis minul.
Muus osas lased sa kasti läbi või lähed sellele läbilaskmisele lähemale kui sa tekitad kastile suuremat koormust - näiteks chippimise teel. St kui sul
kast peab vastu 305bhp ja sa lased chipiga selle originaali 260 pealt 300 juurde, siis on oht küll, või vähemalt kulumine kiirem.
Tahtsin huvipärast enda c5 2.5 tdi v6 tiptronicul ka muuta kodeeringut, kuid millegipärast ei õnnestunud.
Praegune kodeering 00003 ja kui sisestan uue ning panen Do It, ei salvesta ta millegipärast ikkagi uut kodeeringut ära ja näitab vana edasi. Proovisin
nii käiva autoga, kui ka lihtsalt süüdet sees hoides.
Kui ära ei salvesta, siis on tegu vale kodeeringuga selle kasti jaoks. Nt 00013 võiks töötada kui sul praegu on 00003.
Kiire edit huvilistele: Kodeering 000032 töötab nii, et DSP on maas ning roolilt käiguvahetus toimib nii D, S kui Tip reziimis. Soovitan proovida Samas, äkki 000012 töötab ka Tip reziimis, kuna tegelikult xxxx3x ei ole
üldsegi mingi dokumentatsiooniga määratud seisund. Aga töötab!
Rakvere lähistel kellegil Vagcommi ?
Kahtlen, et ma boschi kts-iga õigesse kohta välja jõuan... U2U
Kas keegi teab kas a4 b5 2.8l ka see toimib?
Vahetasin V6 diislil ka selle re˛iimi ära.
Algselt oli 00001, uus läks 01111.
Võttis omaks, aga kas on ka õige? Tundub et vahe on vahetusel sees küll.
Kuid mida ma ei leidnud "vahetuskohad" (i.keeles on see tegevus throttle body adaption).
Kus see diislil asuda võiks?
Hetkel on 00011. Tahtsin kastile panna ka uue starteegia ehk 00111 aga ei võtnud omaks. A4 2.8 99a.
Hei. Igaks juhuks mainin, et kindlasti on see mudelitel erinev, näiteks A4 B5 puhul http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB5.html on siin pisut infot. See teema on tegelikult siiski C5 jaoks, st siin olevat
väärtused ei pruugi teil töötada. Misiganes kodeeringu kontroller aga vastu võtab on siiski sisse programmeeritud, olgu ta aga klientide jaoks
piisavalt testitud või mitte (xxxx32 nt mitte, kuid xxxx12 küll C5 autotrans puhul). Üldiselt mõttetuid liigutusi toote disainis ei tehta ning uus
väärtus ka midagi päriselt muudab.
Leitud info throttle body jaoks:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1210265
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)
Üldiselt kõige ebapraktilisemad on need sisse ehitatud seaded, mis esimest kahte või ühte käiku põhimõtteliselt punaseni pidevalt lasevad ja pöördeid
üleval hoiavad. Kuna see on aga permanentselt selline, siis ei tasuks neid kasutada - puudub lihtsalt normaalselt sõitmise võimalus. Mitmel kerel
proovitud ja käituvad kõigil samamoodi, ehk siis põhimõtteliselt kasutuskõlbmatu asi igapäevaselt. Need, kes kunagi lasid sellise sätte vaatamata minu
hoiatustele ära muuta tulid enamus nädala kuni kuu jooksul tagasi ja lõpuks jäid sellele re˛iimile, mis töötas normaalre˛iimis ja lihtsalt DSP välja
lülitas .
0013x asju sai samuti katsetatud, millel need siis toimisid, aga käitusid ikkagi samuti nagu 0001x - kodeeringu käitumise kirjeldusega neid nüüd küll
kuidagi väga võrrelda ei saanud - või noh mida minu paks pee ka tajuda oskas .
Paar aastat tagasi sai näiteks ühele isendile DSP tagasi pandud, kuna kasti vanus ja seisukord ei võimaldanud enam kiiremat käiguvahetust vaatamata
õlivahetustele jne. eriti talvel jahedamate ilmadega muutus kast kasutuskõlbmatuks kui külmalt üritas käike jube "nobedasti" vahetada. Peale kasti
aju vahetust sai kast uuesti DSP OFF ja sõitis nagu kulda.
Tervitused.
Kaevan siis vana teema ülesse. Siin küll juttu c5/d2 tiptronicust. Kuid mul küsimus järgmise põlvkonna kasti kohta (6hp 26 09e). Kõik nagu korras, aga
vahest vajutades ei suuda kast kohe otsustada, kus see kõige magusam pöördemoment on ja teisel korral uuesti vajutades, teeb seda mis vaja. Eriti
tüütu on see iseõppiv reziim, nt mõne päeva rahulikumalt sõitnuna ja siis vajutades, kohe üldse ei saa aru, et mis nüüd vaja on. Siit ka minu küsimus,
kas arvutiga saab natuke sättida? Nt. S8 d3 kast reageerib küll kohe kui vajutada, vahet pole kuidas sõidad.
Enda auto 4.2bfm d3. Või peitub hetkel koer vigases abs plokis? Uus olemas, vaja ära vahetada.