Foorumi logo

Huvitav Quattro video
Diplomat - 24.11.14 15:19

Leidsin siis sellise video Quattro töötamise kohta:

https://www.youtube.com/watch?v=at9MBPhpJAQ

Täitsa huvitav tundus kohe


audi_a4_v6 - 24.11.14 17:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Diplomat
Leidsin siis sellise video Quattro töötamise kohta:

https://www.youtube.com/watch?v=at9MBPhpJAQ

Täitsa huvitav tundus kohe

See peaks olema jah see video, mis on vastuseks bmw poolt esitatud videole, et quattro ei kõlba kuhugile. Asi oli nimelt vist selles, et bmw videos oli elektroonika väljas, selles aga oli sisselülitatud.


HangOver - 25.11.14 14:00

Ei kõlba jah kuskile:)
https://www.youtube.com/watch?v=kHk2nU1cjMk


Kuits - 25.11.14 14:29

Seoses viimase videoga.

Arvan, et tavaseade/kõrgusega esiveoline/tagaveoline suudaks samuti seal ikka mõned meetrid liikuda, kui rattad liikvel hoida ja eks lumi oma olemuselt loob samuti teatud tingimused liikumiseks. Antud löigus oli siiski suhteliselt õhuline ja kerge lumi, mida enda ees lükata ja rada joonistada. Linnamaastur oma kõrgema kliirensiga ja turvist omava rehviga, läheks ka pooleveoliselt sealt edukalt minema, sest noh, rehvi vöiks ka liikumiseks olla :).

Lihtsalt oletus, ei mingit veoskeemi pooldamist, ainult videolöigu põhjal tekkinud arvamus


HangOver - 25.11.14 14:54

Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole :)


audi_a4_v6 - 25.11.14 15:23

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole :)

Hahaa, ei jää kinni, sihilikult sellise olukorra otsimine on ikka väga lihtne, quattro ei ole mingi traktor, mingi 30cm sulalund ja istub ilma näilise põhjuseta kinni. Ärme nüüd liiale ka läheme ülistamisega:P


püstolett - 25.11.14 15:36

Tead see C6 ei ole ikka suurem asi ronimise pill ka. Ise olen lihtsalt maa sisse vajunud kohtades, kus vanema audiga pole probleeme olnud. Ükskord jäin ka kinni ühes lohus ja siis sikutades tõmmati esistange puruks, sest lihtsalt jäi mingi nuki taha kinni. Ma ei räägi muidugi pehmest ja värskest lumest. Sealt ronivad esiveolised B4-jad ka läbi.
Sõiduoskust ei saa ka süüdistada, sest minu esimene auto oli kohe quattro sigar ja peale seda igal talvel quattroga ringi mürgeldanud. Nii umbes 9 talve juba :)

Videot kommenteerides, siis see BMW tehtud oli nagu natukene nõme jah. Pole sellel audil häda midagi, kõik sõltub sellest, kuidas esitleda.


joost - 25.11.14 17:58

Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Kuits - 25.11.14 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Äkki sobib analoogiks.


audi_a4_v6 - 25.11.14 18:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Äkki sobib analoogiks.

Kas mulle ainult tundus või mängiti vähemalt legacy puhul seal ka piduritega? See vist annab veojõudu jaotades mõnel juhul vedu juurde pidavale rattale vms.


Kuits - 25.11.14 20:01

Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.


audi_a4_v6 - 25.11.14 20:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Kuits - 25.11.14 20:20

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Ilmselt on Sinul õigus, Insignia omab sama, mis Saab, ehk haldex. Aga tühja sest, ikka paremad, kui CR-V, millel testide kohaselt ikka probleemid, enamjaolt käulab edasi esiveoliselt. See oli mingite moodsate linnamaasturite testis ilusti välja toodud.


Jareko - 12.06.15 21:41

Audi Quattro 2.5 103kw Vs Audi Quattro 2.5 103kw

https://www.youtube.com/watch?v=rOKKgq3RHwY


Siim - 13.06.15 06:54

Mõistlik on jah auto lõhkuma lasta ja siis kohe välja suretada, turbol elu nagu lill.


arsi - 13.06.15 07:35

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.


Teemo - 13.06.15 23:28

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.


Minul kogemus Outbackiga 2000 ja 2006 , esimene 2.5 manuaal --suht sama nagu audi v6 c4, ehk jõuga külge ei saa sest jõudu pole, inertsiga saad. 2006 aasta oma 3.0 atm 180kw---väändemoment tohtult kõrgel ja viiiekäigune aut. kast killib alumist otsa veelgi--lõbutseda veelgi viletsam kui Audiga, peaaegu ei saagi.


Jareko - 14.06.15 08:52

Audi A6 quattro vs. Subaru Outback H6 on ice



Võib olla see video on juba levinud siin kuskil.
Aga sobib hästi siia teema alla.

https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0


Uk_ - 22.01.16 18:16

Talverõngad


Uk_ - 30.01.17 18:11

Selline tore lugu poest ostetavast kaubaautost mis vahetab viimasele k2igule ales 300 pealt.

https://youtu.be/w6lRtltdgGs


Uk_ - 06.02.17 15:48

https://www.youtube.com/watch?v=p10m0Jdk8tc


bob - 18.02.17 08:54

Ei tea, kas see on läbi käinud, aga päris lahe jääraja sõiduk tehtud A4-st
http://jarvateataja.postimees.ee/4018671/audi-keskmootoriga-mosse-soidab-kui-superauto


Uk_ - 13.12.17 16:12

https://www.youtube.com/watch?v=_pOTxoXR7-I