Foorumi logo

Õhulugeja valetab pea 25%
DonNiger - 15.04.09 15:13

Mootoriks 1,9TDI 96KW aastast 04.

Karla autost siis andmed pärit:

Air-mass nominal 850 mg/s
Air-mass actual 627 mg/s

Vahe üsna suur ja ju siis seepärast ka aeglase sõiduga (linnasõit) suurem kütusekulu. Kiiremal sõidul normis.
Seal vist midagi teha ei anna? Uus maksab ....?


80quattro - 15.04.09 15:46

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Mootoriks 1,9TDI 96KW aastast 04.

Karla autost siis andmed pärit:

Air-mass nominal 850 mg/s
Air-mass actual 627 mg/s

Vahe üsna suur ja ju siis seepärast ka aeglase sõiduga (linnasõit) suurem kütusekulu. Kiiremal sõidul normis.
Seal vist midagi teha ei anna? Uus maksab ....?


1775EEK, Vana tagastusega


DonNiger - 16.04.09 08:05

Selleks ei ole vist kahjuks aega. Paari päeva pärast jälle pikemaks ajaks ärasõit.


Black - 16.04.09 09:37

Keegi siin puhastas tundliku elemendi break cleaneriga ära ja sai asja korda. Tasub ehk proovimist. Kas seda arvutiga ka kalibreerida ei andnud? Või käis see drosselklapi kohta?


DonNiger - 16.04.09 16:16

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Keegi siin puhastas tundliku elemendi break cleaneriga ära ja sai asja korda. Tasub ehk proovimist. Kas seda arvutiga ka kalibreerida ei andnud? Või käis see drosselklapi kohta?


Ma ei tea sellest suurt midagi, seepärast ootangi targemate arvamust.


aigar - 16.04.09 17:37

ma olen 2,5tdi v6'e oma puhastanud break cleaneriga. Peale seda töötas nagu uus. Ja see pumpedüse oma on põhimõtteliselt samasugune nagu 2,5'sel.


DonNiger - 07.08.09 16:57

Ja ütleski üles. Igasugune jõud kadus, oleks nagu võrriga sõitnud. Kuna veel automaat, siis sain kohalt minema ainult manual drivega.
Uue hind oli siiski üsna OK, 112 euri (esindusest).