Lugesin siin foorumist et kõik räägivad ökopillist. Mul A4 universaal tdi 85kW ja automaat kastiga, linnas ikka 10 ja maanteel kuskil 110 sõites 7 sajale... Oskab keegi soovitada kuidas kütusekulu alla saab. diagnostika näitas et kõik on korras...
võta sedaan + manual
eks sõidustiilist oleneb ka, rehvirõhust jne.
kõige lihtamad asjad on õhtu ja filtri vahetus ja vedelam õli sisse
Tsitaat: |
Tsitaat: |
sedaanil on kergem ja õhutakistustegur on väiksem. mul on mitu audi kapsast kodus nn reklaammaterjali, kus on erinevate mootrite/kerede/kastide jne tehase andmed sees, seega ma ei arva
Aga siiski sedaani valimisega mingit olulist kütusesäästu ei saavuta, kui siis manuaalkast aga siiski kasuta maanteel püsikiirusehoidjat ja kickdowni ära laksi möödasõidul, siis saad öko. Linn on niiehknaa suht sama, kui just pidevaid pedaal põhjas kiirendusi ei tee. Kas sa hommikul ikka soojendad mootorit ja kasti- kui mitte siis see on hea ökokiller, ning ka kastikiller.
Tuttaval A4 TDI 81KW kompuuter näitab maanteel 4,7L sajale km-le. (avant kerega)
see 4,7 siis 90-ga sõites kindlasti. 110-ga ma arvan, et on kindlasti pool kuni terve liiter kulu juures. pakuks seda kah, et väändemomendi kasv on
ligilähedaselt võrdelises sõltuvuses kütusekuluga. kuskilt need lisa-Nm välja ju võlutakse. minu tuttaval oli passat 1,9 96kW ning tema jaoks oli
täiesti normaalne, kui linnakulu oli 9-10 ringis ning maantee 6 ja 7 vahel.
talv on ju siiski ning automaat tõstab samuti kulu
Mul oli paar aastat tagasi 1,9 tdi 81 kw Passati Variant-99.a,
4-käiguline aut. linnas kulu 8,5-9l, maanteel 6,0-6,5.
Peale tuning boxi lisamist oli (uskuge või mitte)linnas 7-7,5l ja maanteel 5l 100 km/h ja 5,5-6,0l 110-120 km/h.
Vahe oli ikka väga suur ja minek hoopis teine.Kast enam ei libistanud ka niipalju s.t pidi vähem pedaali tallama.
Universaal-manuaal 1.9 TDI 81kw enam vähem ühesugused otsad hommikul Mustamäelt Jürisse ja õhtul tagasi so ~18km ühe soojaga Tammsaare-Järvevana Tartu maanteed ja kulu kuskil 8 sajale- niiet ärge uskuge neid 5 l jutte
Tsitaat: |
Tsitaat: |
see on umbes sama, et " mul maja 200m2, elektriküte ja kõige karmimal talvel maksan 780 EEk/kuus ..."
aga endal 2,5 132 kw, maanteel ~ 8, linnas 10, talvel linnas 11-12. Praegu keskmine 9,5
Ja ise olen rahul
Viieliitrijutud ilmselt siit pärit:
Kusjuures enda A6 Avant võttis suvel maanteel 100-110ga sõites ca 6 liitrit sajale ja linnas normaalse kiirusega ja eeskirjadest kinni pidades ca
7.5-8 liitrit sajale.
Mootor 1.9TDI 66kw. Maanteel 90-ga ja ühtlaselt sõites õnnestus paar korda ka alla 5 liitri saada kulu. Kuigi, ilm oli imeline, vaikne ja kuiv
õhtupoolik, asfalt oli ka väga korralik.
1.9TDI 66 KW '96 manuaal ning sedaan kere. Käisin nädalavahetusel Tallinn-Tartu-Tallinn, kliima põhjas, maanteel stabiilselt 100km/h, linnavahel
sõitsin ~60km ja auto tiksus kohapeal ka üle tunni. Tagasi sõitsin 4 inimest + pagass silmini täis ning keskmiseks tuli 5,7l/100.
Mõni kuu tagasi sai Tartu - Vilnius - Tartu ette võetud. Kõik 19h sadas meeletult vihma ja öötundidel sai 4 realistel päris hea lauluga lastud kuna
suht kiire oli. Paagi täiega sain 1100 km ära käidud. Peale seda otsisin siit foorumist kui suur see paagi maht võiks olla aga konkreetset vastust
välja ei lugenud. Paagi maht siinsetel andmetel kõikus oma 5l.
Ma olen sellise kuluga väga rahul ja raskustesse ei ole seni veel ei linnas ega maanteel möödasõitudel jäänud. Suht koht rahul.
EDIT:
Leidsin ka veel sellised lk:
1.9TDI 1995-1999 66KW sedaan
1.9TDI 1995-1999 81KW sedaan
Veel mudeleid
Tsitaat: |
Sai siis 2.5TDi 103kw paak täiesti kaelani valatud ning vaadatud palju see komputer mul sõitta lubab. Maks mis sain oli 1540 km ja keskmine kiirus kuskil 80km/h maanteel. Keskmine siis kütusekulu kuskil 4.2-4.5L .
Üks asi on elektrooniline näit ja teine asi on reaalsus. Pane silmini täis ja sõida tühjaks siis on asi reaalsem, saad keskmise.
Kõva nali küll 4-4,5 l sajale, pole reaalne, et 5 silindrit kulutab vähem kui 4 silindriline ja väiksema töömahuga mootor.
mul oli sama masin kunagi kui auto oli paar-kolm aastat vana s .t suht uus ja alla 6,5 sajale ei saa kuskilt.Linnas oli 8-9 kindlalt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Siinkohal tuleb välja ikkagi see, et autol ja autol on vahe sees
Minule tundubki siimaani müstikana, et tehakse väga suurt numbrit uutest autodest, mis suudavad keskmiselt 6l/100le sõita. Seda suudab väga edukalt ka
14a vana 103kw R5 diiseljurukas, seejuures vägagi okei dünaamikaga. Okei, tegelikult sellest saan aru, et uuematel autodel on palju rangemad
igasugused normid ja kübemefiltrid jms, ega seegi eriti efektiivsele põlemisele kaasa ei aita.
Lisaks ka seda, et talvelgi pole keskmine kütusekulu üle 6.5l/100le läinud, pool sõitudest on külm mootoriga linnas.
Suvel 90ga saab tõesti väga edukalt tiksuda 4-4.5l/100le, koos kliimaga (sel juhul mängib rolli juba ka vastutuul ja teekatte ning reljeef). Asi siis
1.9TDI'l A4 peal maantee peal tõesti 90ga sõites alla 4/100le sõita.
Ja see jutt, et kompuuter näitab metsa, on ka BS. Korduvalt kontrollitud paak täis meetodil. Ja kui näitabki aiateibaid kompu, siis seda saab ka
kellede tagant regulleerida.
Samas sellega näiteks, et "tangin 20l ja sõidan kuni tuli põlema hakkab" ei saa päris hästi mõõta. Vahel hakkab tuli põlema, kui paagis on 15l
kütust, vahel aga kui 12-10l jne.
Lisaks on hea võrdlus 2.5TDI V6ga, mis on küll automaatkastiga, aga samadel tingimustel, kus vana R5 sai hakkama 6.5l/100le, tarvitab V6 9.5l/100le,
kui mitte rohkemgi.
Igastahes kui keegi tahab ökopilli, siis soovitaksin ala Golf2 1.6D asemel R5 2.5TDI A6t, kütusekulu põhimõtteliselt sama , aga sõiduomadustelt ja mugavusselt ... ei saa võrreldagi
Meenub, et lynx või Maku ütlesid kunagise oma peres olnud 1.9 TDi A3 maanteel kuskil 3L/100 võtnud olevat.
81kw ja keskmine 8 liitrit sajale Mehed, tehke oma autod korda
Sõbral A4 1.9TDI 81 kw Avant, manuaal, esivedu, keskmine kulu 5.2 liitrit sajale (maantee/linn suhtega ca 50/50).
Enda A6 kuludest olen juba rääkinud. Mina ei kurda
A4 1.9Tdi 96kw 03a
mnt
90km/h 2 inimest kõige madalam 4.8l/100
90km/h 2 inimest 5.7l/100 selle ümber tavalislt
Mida mina just olen tähele pannud ,et vahet pole kas sõidad 120km/h või 140km/h
kütuse kulu ikka sama
vaata,et 140km/h veel vähem ei võta kui 90km/h
Enda a6 2,5 Tdi 85kw panin paagi täis ja sõitsin 215 km. Uuesti tankides mahtus paaki mõni gramm alla 15 liitri diislit. 50km 215 sõitsin Tartu linnas. seega mingi 6,9-7 tuli keskimne kulu. Iseenesest üllatavalt vähe kuna varem olen arvestanud, et mingi 8 võtab. Sipa olen põdenud, et paljuvõitu võtab just foorumis loetu põhjal kuid eks paljud lihtsalt kõvatavad. Tegu automaat kastiga ja maantell sõidan cruisiga 95-100 kmh. On keegi kiibi paigaldanud 85 kw masinale? Kuda kulu muutus ja kiirendus?
Tsitaat: |
Niimoodi vaikselt lõristades (keskmine 4-5l/100)võib turbo ja muud peese läinud sõlmede remondikulud ka kütuse kulule otsa arvutada? Siis saab tegeliku keskmise teada...
Tsitaat: |
Ise ei sõida küll diisliga aga eelmisele kirjutajale, et üks räägib vanemast R5 ( 103kW ) mootorist ja teine uuemast V6-est ( 110kW ) arvatavasti.
Nendel ongi väga erinevad kütusekulud nagu eestpoolt lugedes ka selgus juba.
Või ehk ajan ise midagi segamini.
No aga kui ma sõidan 60l ga 1200km, siis kes veel vaidleb et ei saa 5l/100le hakkama, siiski enamus maanteesõit, linn 6l/100le . A4 1,9TDi 81kW manual. kel võtab see isend 8-9, siis teil on auk kuskil.
Sõidan Audi A4 1,9tdi quattro Avandiga aastast 1999. Maanteel saan 5l/100km ja linnas 6.3l/100km.
Tsitaat: |
Ma arvan, et neil kel võimalus, peaks keskmisele kulule lisaks siis üles panema ka keskmise kiiruse. Ilma selleta ei ütle tühipaljas number 5l/100km
teistele midagi, v.a kui sõit on tehtud puhtalt linnas või maanteel. See tunde järgi linna-maantee jagamine on äärmiselt ebatäpne, kui just
spetsiaalselt mõõõdetud pole. Linnasõidu keskm. kiirus jääb tavaliselt 20km/h ja maantee 80km/h kanti.
Endal A6 2.5TDI 103kw man, keskmine hetkel 7.1l/100km@38km/h.
Ei ole oluline, näiteks juhul kui tankida statoilist ja saad igakuise arve tarbitud vedelikukoguse kohta.
Tsitaat: |