Foorumi logo

2.5TDI V6 kohati pole minekut
eKx - 17.08.21 08:56

Tervist!

Autoks 98a A4 2.5TDI 110KW 6-manuaal
Mure nimelt selline, et kui külmalt käima panna ja sõitma minna siis kuskil 70% ajast on minek normaalne ja ainult vahest kaob justkui turbo või minek ära ja üle 3000 pöörde ei jaksa minna. Kui juba soojem, siis üha harvemalt tuleb turbo taha. Samuti tuleb vahepeal kiirendades kui turbo toimib kuskilt eest poolt selline kõrin kuuldele.
Diagnostikas sai juba käidud ja arvuti järgi kõik justkui korras.
Õhulugeja sai juba vahetatud ja muutis nii palju, et 1500-2000 pööret on hästi natukene rohkem minekut, kuid ikka pole see kuidagi võrdväärne sellega, mis ta peaks olema.
Vaakumlekkeid ei ole täheldanud ja vaakumklapp ka liigub.
Kütusekulu on ka suur - 14L-ga 130km ja lõi kütusetule põlema. :D

Kuskilt jäi kõrva, et kui minek halb ja kõrinat kuulda võib ka katt umbes olla, kuid kas siis ei peaks koguaeg minek s*tt olema?


Aitäh ette kaasa mõtlemat!


Rix - 17.08.21 09:47

Tsitaat:
Algselt postitas: eKx
Diagnostikas sai juba käidud ja arvuti järgi kõik justkui korras.


Ilmselgelt ei käinud sa diagnostikas, vaid veakoode lugemas, kui ei suudatud viga kindlas teha. Õige diagnostik teeb kindlaks, miks autol jõudu ära kaob. Diagnostika ei ole veakoodide lugemine vaid arvuti on vaid üks abivahend diagnostika teostamiseks. Kontrollitakse andurid, vajadusel mõõdetakse mõõtevahenditega, kas anduri näit vastab ka tegelikkusele (temperatuur, rõhk jne). Kui mingi andur valetab, ega auto seda ju ei tea, et andur valetab ja ei oska selle kohta sulle veakoodi ette visata.

Mine käi mõne päris diagnostiku juures ja saad ka oma probleemile lahenduse.


q139 - 24.09.21 08:05

Võib olla et turbo või selle juhtimise viga(aktuaator, rõhusensor vms).
Neid vigu ei pruugigi disgnostika näidata.

Kas masin annab musta kui täisgaasiga minna?


Jann - 24.09.21 12:12

Tsitaat:
Algselt postitas: q139
Võib olla et turbo või selle juhtimise viga(aktuaator, rõhusensor vms).
Neid vigu ei pruugigi disgnostika näidata.

Kas masin annab musta kui täisgaasiga minna?


Hoopis vastupidi, diagnostikaga saab vigase koha teada, mingi veakoodide lugemine a,la olerexi "anna raha siia ja mine minema" kärakas loomulikult edasi ei vii. Selliste asjade diagnoosiks on vaja sõita ja osata asjakohast datat jälgida.