Tere. Oman audi a6 te c6 3.0 176 kw 2010 aasta automaat ls 255000 olen pannud tähele, et kütuse kulu on liiga suur. Viimase paagiga sain sõita 70 liitriga 600km sellest 400km maantel ja 200 linnas tundub selline võtmine veits ulmeline. Pole varem nagu tegelikult kütuse kulule eriti rõhku pannud, kuigi on tundunud koguaeg, et on veits janune. Mingeid anomaaliaid nagu ei esine, käib ühtlaselt ega suitse. Mida peaksin kontrollima ja Kelle poole võiksin pöörduda, kus saaksin kõige parema ülevaate, kas on midagi peetis?Asukoht on TallinnText
Ilmselt juba ülevaatuspunktis heitgaaside test peaks nii mõndagi näitama. Kõige odavam variant, ise olen 10 eur-ga hakkama saanud.
Arvuta välja oma keskmine küttekulu linnas ja maanteel. Siis vaata kui palju tehase andmed on. Võibolla pole viga midagi. Mul oli 2006 aasta Allroad mis võttis maanteel 7 sajale. Mulle tundus ka diisli kohta palju aga vaatasin tehase andmetest et see võtabki nii palju ja teha pole midagi.
Tehase andmed nt maantee 5.67
Linn 9.8
Keskmine 7.6
Kas siin foorumis pole kedagi kellel samasugune isend palju tollel kütte kulu on?
Sama mootoriga auto ja keskmine kütusekulu maanteel ~6.6 L/100km ja linnas ~11 L/100km.
176kw allroad, mnt mingi 7.5-8 linnas 11-12. Ei ole öko masin see. Viimase paagiga sain ca 620km kus mnt 450 jagu
Tsitaat: |
Tehasekulu niikuinii reaalsuses praktiliselt pole võimalik saavutada. Pluss praegu talverehvid. Ja kütusekulu võib olenevalt juhist ka kõikuda +- mitu liitrit.
On muidugi võimalik saavutada. Enamus autodel mida ma omanud olen on küll piisavalt täpne olnud. Kui sa sõidad legaalsete kiirustega ja ei kiirenda iga kord põhjagaasiga siis saab tavaliselt ilusti need numbrid kätte.
Minul 176kw allroad võtab keskmiselt 8,2 sajale. 70L ja saan sõita 800-900km paagiga.
Enamus sõitu on külmalt mnt ja linna jõudes mootor soe ja siis linn. 50km päevas minimaalselt.
Tsitaat: |
Ei ole öko pill jahh,pea 13l linnas, tankides mõõtes.Siis võiks juba bensukale üle minna.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Olen jõudnud ise kuus paagitäit kütust ära põletada ja nende keskmine kulu jääb sinna 8.8liitri kanti.
Praktiliselt kõik korrad kui tuli põlema on läinud olen tankinud püstoli lukku ~70liitrit ja sellega umbes 760-850km sõitnud.
Sõidud on olnud igasugused. Linn/maantee ja lühikesed otsad (tööle 8km ja tagasi 8km). Meeldib hommikuti ka kohal mõni minut soojendada ja tanklast
läbi käies mitte seisma jätta.
Märgin ka ära, et all on olnud talverehv (nael)mis pole olnud õiges mõõdus 225/45R17 ja lisaks termostaat on peetis. Ei saavuta 90 kraadi. On seal
85-87kandis.
Nüüd on rehvid õiges mõõdus 225/50R17 (nael) ja termostaat on vahetatud ja temperatuur kenasti 90 kraadi peal.
Vaatame nüüd palju saab paagiga.
Ma ei tea kas se kõik on hea või halb. Mis teie arvate?
Autoks siis c6 3.0tdi 176kw quattro (ls ~284000km)
Kui palju seal sees DPFi põletusi on?
Tsitaat: |
Tuluke tekib siis kui on seis juba kriitiline. Suurenenud küttekulu, muutunud mootori hääl ja kummi kärsahais on põletava DPFi sümptomid. Või on su auto juba AdBluega?
Tsitaat: |
No minu C6 Avantidel on kulu 245/40R18 rehvidega enamvähem samal distantsil laias laastus sama. Tln linn, Tln ja lõuna eesti maanteel, Tartu linn,
Võru/Valga/Pärnu, kellal +10 kogu aeg. Linnas sõidan normaalselt, maanteel ka normaalselt. Kuid kui kiire, siis piisavalt ka pedaal põrandas
kiirendusi. Haagist on 171 kw vedanud tunduvalt rohkem kui 176 kw (sellega vist 1500km kokku vaid).
1) 171kw vana - viimase 180 000 km keskmine absoluutkulu on 9,2 sajale. Talvel naast.
2) 176 kw fl - viimase 40 000 km keskmine absoluutkulu on 8,6 sajale. Talvel lamell.
Need siis reaalsed näidud tankla tsekkide järgi. Kompu näitab tavaliselt +-0,5L täpsusega mõlemal. Aga kui on midagi autol lisaks, haagis sabas,
katusebox peal, kasutad webastoid jne, siis võib kulu erinevus olla kompu ja täispaak vahel +-3L täpsusega. Täislastis kaheteljelist haagist
liigutades pole kompule mõtet vaadata- siis näitab ikka väga võssa.
Puhta maantee sõiduga venitab paagiga 1200 km välja. Tallinna linnas ainult tipptunnil liigeldes on mõnikord probleeme et ei saa 600 km ka täis.
Vahest jääb ka 500 km-st puudu (171kw siis) kui paak on tühi. Mis ta siis on, talvel mingi 15 äkki koos mitu korda päevas webasto kasutamisega.
See kütusekulu on väga suhteline. Igaüks vajutab erinevalt, liikleb erineval marsruudil, igaühe auto on erinevas tehnilises seisukorras jne. Jah, kui
70 liitriga saad sõita 300 km ja paak on tühi jälle, kuid ei stardi linnas põhjagaasiga iga foori alt, siis on tõesti mingi probleem autoga.
2010 A6 C6 3,0 176kw . Ls 295000km, olemas tahmafilter ja egr, chippimata.Rehvid 245/40r18 naast. 80% linnasôit, keskmine 11l sajale. Suvel kukub 10 peale, kõige vähem olen saanud ainult trassil 6,6. Kõik näidud ülevaatusel head. Sõidustiil on rahulik. Lugedes kaasfoorumlaste ökopillidest, siis tõesti võtab palju aga midagi remontida ka ei oska.
Selle mootoriga võib keskmise kulu kergelt 15 kanti saada ja samuti võib see olla 6 liitri kandis. Väga palju sõltub sõidustiilist. Ise olen omanud nii avant kerega isendit kui ka sedaani. Sedaani kulu on 1 liitri jagu väiksem millegi pärast olnud. Maanteel tõuseb kulu märgatavalt kui kiirus tõuseb üle 110km/h.
2009 A6 C6 3.0 176kw sedaan
65L
Läbisõit 780km
60% maantee, 40% linn
Keskmine arvutades 8.3l/100km, auto näitab 8.4l/100km
225/50R17 naelrehvid(2.7 bar ees, 2.4 bar taga)
Minul ka teemaalgatajaga sama mure, kulu stabiilselt 2-3l/100km suurem kui peaks olema (olen ka eelnevalt nii 171kw kui 176kw mootoriga isendeid
omanud ja kõik samades oludes 2-3l ökomad olnud).
Ühtegi viga auto ei näita, pidureid peal pole, pihustinäidud ok. Ainuke asi mis olen täheldanud, et põhjaalune etteande pump on hakanud häält tegema
natuke. Kas keegi oskab suunata kust viga otsida?
Võta kõrgsurvepumba tagasivool maha ja vaata, kas on metallipuru sees.
Tänan vastuse eest, võtsin tagasivoolu lahti ja õnneks täiesti puhas.