Foorumi logo

Audi a6 c6 3.0 176kw kütuse kulu suur
ummi345 - 23.01.20 22:13

Tere. Oman audi a6 te c6 3.0 176 kw 2010 aasta automaat ls 255000 olen pannud tähele, et kütuse kulu on liiga suur. Viimase paagiga sain sõita 70 liitriga 600km sellest 400km maantel ja 200 linnas tundub selline võtmine veits ulmeline. Pole varem nagu tegelikult kütuse kulule eriti rõhku pannud, kuigi on tundunud koguaeg, et on veits janune. Mingeid anomaaliaid nagu ei esine, käib ühtlaselt ega suitse. Mida peaksin kontrollima ja Kelle poole võiksin pöörduda, kus saaksin kõige parema ülevaate, kas on midagi peetis?Asukoht on TallinnText


100 - 23.01.20 22:24

Ilmselt juba ülevaatuspunktis heitgaaside test peaks nii mõndagi näitama. Kõige odavam variant, ise olen 10 eur-ga hakkama saanud.


sigaelmar - 24.01.20 06:49

Arvuta välja oma keskmine küttekulu linnas ja maanteel. Siis vaata kui palju tehase andmed on. Võibolla pole viga midagi. Mul oli 2006 aasta Allroad mis võttis maanteel 7 sajale. Mulle tundus ka diisli kohta palju aga vaatasin tehase andmetest et see võtabki nii palju ja teha pole midagi.


ummi345 - 24.01.20 15:19

Tehase andmed nt maantee 5.67
Linn 9.8
Keskmine 7.6
Kas siin foorumis pole kedagi kellel samasugune isend palju tollel kütte kulu on?


Unisol58 - 24.01.20 15:56

Sama mootoriga auto ja keskmine kütusekulu maanteel ~6.6 L/100km ja linnas ~11 L/100km.


miilits22 - 24.01.20 16:04

176kw allroad, mnt mingi 7.5-8 linnas 11-12. Ei ole öko masin see. Viimase paagiga sain ca 620km kus mnt 450 jagu


Rix - 24.01.20 16:21

Tsitaat:
Algselt postitas: ummi345
Tehase andmed nt maantee 5.67
Linn 9.8
Keskmine 7.6
Kas siin foorumis pole kedagi kellel samasugune isend palju tollel kütte kulu on?


Tehase andmeid sinu autole vaata lisavarustuse kleepekalt, mitte kusagilt internetist. Kõige alumine rida on tühimass, linna kulu, mnt kulu, keskmine kulu ja CO2.


100 - 24.01.20 19:04

Tehasekulu niikuinii reaalsuses praktiliselt pole võimalik saavutada. Pluss praegu talverehvid. Ja kütusekulu võib olenevalt juhist ka kõikuda +- mitu liitrit.


sigaelmar - 24.01.20 22:48

On muidugi võimalik saavutada. Enamus autodel mida ma omanud olen on küll piisavalt täpne olnud. Kui sa sõidad legaalsete kiirustega ja ei kiirenda iga kord põhjagaasiga siis saab tavaliselt ilusti need numbrid kätte.


JaanK - 25.01.20 09:11

Minul 176kw allroad võtab keskmiselt 8,2 sajale. 70L ja saan sõita 800-900km paagiga.
Enamus sõitu on külmalt mnt ja linna jõudes mootor soe ja siis linn. 50km päevas minimaalselt.


100 - 25.01.20 10:01

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
On muidugi võimalik saavutada. Enamus autodel mida ma omanud olen on küll piisavalt täpne olnud. Kui sa sõidad legaalsete kiirustega ja ei kiirenda iga kord põhjagaasiga siis saab tavaliselt ilusti need numbrid kätte.


Kas mõtled reaalset kulu täispaagi põhjal tankides või ajutisi numbreid kompuutril? Tahaks näha kedagi, kes sõidab aasta läbi tehasekuluga ära. Mingid paar maanteeotsa pole nagu eriti näitaja. Aasta keskmine kulu näitab midagi.


arvi - 25.01.20 10:40

Ei ole öko pill jahh,pea 13l linnas, tankides mõõtes.Siis võiks juba bensukale üle minna.


antsvolli - 25.01.20 15:33

Tsitaat:
Algselt postitas: 100


Tahaks näha kedagi, kes sõidab aasta läbi tehasekuluga ära. Mingid paar maanteeotsa pole nagu eriti näitaja. Aasta keskmine kulu näitab midagi.


Täitsa reaalne ju, autol veeremine ja tehniliselt korras, juht arukas, võimalikult väiksed kerged sepisveljed, kurgiviilud veljel peal - ikka on reaalne ;)

Kuid kas sellel kõigel on mõtet? Auto tuleks osta ju otstarve järgi!!! Kui liigud ainult 3 km tööle ja tagasi päevas siis kas Quattrol ja diislil on mõtet?


Teemaautorile: võid käia VKMis ja lasta masin üle vaadata, teha dünos ka üks test, ehk leiavad mis paigast!? Või siis nö. optimeerimine kui näidud paigast..

Minu arvates on sul kütuse kulu suht normaalne!


sigaelmar - 25.01.20 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
On muidugi võimalik saavutada. Enamus autodel mida ma omanud olen on küll piisavalt täpne olnud. Kui sa sõidad legaalsete kiirustega ja ei kiirenda iga kord põhjagaasiga siis saab tavaliselt ilusti need numbrid kätte.


Kas mõtled reaalset kulu täispaagi põhjal tankides või ajutisi numbreid kompuutril? Tahaks näha kedagi, kes sõidab aasta läbi tehasekuluga ära. Mingid paar maanteeotsa pole nagu eriti näitaja. Aasta keskmine kulu näitab midagi.


Olen omanud kokku umbes 75 erinevat autot. Ja mulle praegu ei tule meelde nendest mitte ühtegi autot, mis oleks tehniliselt korras ja küttekulu tuntavalt suurem kui tehase andmetel. Minumeelest on nendel kõikidel millel ma olen vaeva näinud küttekulu mõõtma olnud enam vähem sama (+- 0,3 l/100km). Mõnel olen ka kompuutri viga arvutanud täis paagi meetodil ja olen saanud parimaks tulemuseks täpselt sama ja halvimaks 0,3 l/100km kompuutri näit väiksem reaalsest. Sellist ei ole omanud kus kompu suuremat numbrit näitaks kui reaalne. Autod on olnud kõik toodetud vahemikus 1996-2010. Mainin selle ära kui sa äkki räägid mingitest 80ndatel tootmist alustatud masinatest siis nendel võibolla on küll tehase numbrid ja kompu näit reaalsusest väga kaugel.


maikl369 - 05.02.20 23:02

Olen jõudnud ise kuus paagitäit kütust ära põletada ja nende keskmine kulu jääb sinna 8.8liitri kanti.
Praktiliselt kõik korrad kui tuli põlema on läinud olen tankinud püstoli lukku ~70liitrit ja sellega umbes 760-850km sõitnud.
Sõidud on olnud igasugused. Linn/maantee ja lühikesed otsad (tööle 8km ja tagasi 8km). Meeldib hommikuti ka kohal mõni minut soojendada ja tanklast läbi käies mitte seisma jätta.

Märgin ka ära, et all on olnud talverehv (nael)mis pole olnud õiges mõõdus 225/45R17 ja lisaks termostaat on peetis. Ei saavuta 90 kraadi. On seal 85-87kandis.

Nüüd on rehvid õiges mõõdus 225/50R17 (nael) ja termostaat on vahetatud ja temperatuur kenasti 90 kraadi peal.
Vaatame nüüd palju saab paagiga.

Ma ei tea kas se kõik on hea või halb. Mis teie arvate?

Autoks siis c6 3.0tdi 176kw quattro (ls ~284000km)


sigaelmar - 06.02.20 06:26

Kui palju seal sees DPFi põletusi on?


maikl369 - 06.02.20 08:09

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kui palju seal sees DPFi põletusi on?

Pole ühtegi tulukest või midagi ette visanud, et põletaks vms.
Seega jään vastuse võlgu palju ta omaette põletanud on.


sigaelmar - 06.02.20 09:19

Tuluke tekib siis kui on seis juba kriitiline. Suurenenud küttekulu, muutunud mootori hääl ja kummi kärsahais on põletava DPFi sümptomid. Või on su auto juba AdBluega?


maikl369 - 06.02.20 09:53

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Tuluke tekib siis kui on seis juba kriitiline. Suurenenud küttekulu, muutunud mootori hääl ja kummi kärsahais on põletava DPFi sümptomid. Või on su auto juba AdBluega?

Adbluega õnneks ei ole. Sellist kummi kärsakat pole nagu olnud aga ühekorra sellist kuuma raua lõhna on küll täheldanud mis tuli tagumise ratta koopast umbes nagu pidur oleks peal jooksnud kuid ketas külm.
Mootori hääld pole saanud võrrelda, sest auto peaaegu 4 kuud mu käes olmud.
Kas kahtlustad, et miskit on pahasti?


anduke88 - 06.02.20 10:04

No minu C6 Avantidel on kulu 245/40R18 rehvidega enamvähem samal distantsil laias laastus sama. Tln linn, Tln ja lõuna eesti maanteel, Tartu linn, Võru/Valga/Pärnu, kellal +10 kogu aeg. Linnas sõidan normaalselt, maanteel ka normaalselt. Kuid kui kiire, siis piisavalt ka pedaal põrandas kiirendusi. Haagist on 171 kw vedanud tunduvalt rohkem kui 176 kw (sellega vist 1500km kokku vaid).
1) 171kw vana - viimase 180 000 km keskmine absoluutkulu on 9,2 sajale. Talvel naast.
2) 176 kw fl - viimase 40 000 km keskmine absoluutkulu on 8,6 sajale. Talvel lamell.

Need siis reaalsed näidud tankla tsekkide järgi. Kompu näitab tavaliselt +-0,5L täpsusega mõlemal. Aga kui on midagi autol lisaks, haagis sabas, katusebox peal, kasutad webastoid jne, siis võib kulu erinevus olla kompu ja täispaak vahel +-3L täpsusega. Täislastis kaheteljelist haagist liigutades pole kompule mõtet vaadata- siis näitab ikka väga võssa.

Puhta maantee sõiduga venitab paagiga 1200 km välja. Tallinna linnas ainult tipptunnil liigeldes on mõnikord probleeme et ei saa 600 km ka täis. Vahest jääb ka 500 km-st puudu (171kw siis) kui paak on tühi. Mis ta siis on, talvel mingi 15 äkki koos mitu korda päevas webasto kasutamisega.

See kütusekulu on väga suhteline. Igaüks vajutab erinevalt, liikleb erineval marsruudil, igaühe auto on erinevas tehnilises seisukorras jne. Jah, kui 70 liitriga saad sõita 300 km ja paak on tühi jälle, kuid ei stardi linnas põhjagaasiga iga foori alt, siis on tõesti mingi probleem autoga. :D


supsu - 16.02.20 20:08

2010 A6 C6 3,0 176kw . Ls 295000km, olemas tahmafilter ja egr, chippimata.Rehvid 245/40r18 naast. 80% linnasôit, keskmine 11l sajale. Suvel kukub 10 peale, kõige vähem olen saanud ainult trassil 6,6. Kõik näidud ülevaatusel head. Sõidustiil on rahulik. Lugedes kaasfoorumlaste ökopillidest, siis tõesti võtab palju aga midagi remontida ka ei oska.


jantz73 - 17.02.20 09:09

Selle mootoriga võib keskmise kulu kergelt 15 kanti saada ja samuti võib see olla 6 liitri kandis. Väga palju sõltub sõidustiilist. Ise olen omanud nii avant kerega isendit kui ka sedaani. Sedaani kulu on 1 liitri jagu väiksem millegi pärast olnud. Maanteel tõuseb kulu märgatavalt kui kiirus tõuseb üle 110km/h.


Unisol58 - 17.02.20 10:27

2009 A6 C6 3.0 176kw sedaan
65L
Läbisõit 780km
60% maantee, 40% linn

Keskmine arvutades 8.3l/100km, auto näitab 8.4l/100km

225/50R17 naelrehvid(2.7 bar ees, 2.4 bar taga)


HerkkoT - 12.07.21 21:26

Minul ka teemaalgatajaga sama mure, kulu stabiilselt 2-3l/100km suurem kui peaks olema (olen ka eelnevalt nii 171kw kui 176kw mootoriga isendeid omanud ja kõik samades oludes 2-3l ökomad olnud).
Ühtegi viga auto ei näita, pidureid peal pole, pihustinäidud ok. Ainuke asi mis olen täheldanud, et põhjaalune etteande pump on hakanud häält tegema natuke. Kas keegi oskab suunata kust viga otsida?


prj - 13.07.21 17:00

Võta kõrgsurvepumba tagasivool maha ja vaata, kas on metallipuru sees.


HerkkoT - 13.07.21 21:08

Tänan vastuse eest, võtsin tagasivoolu lahti ja õnneks täiesti puhas.