Hei.
Oskab keegi suunata.
Kütuserõhk idel 482BAR ( peaks olema 227-280 )
Auto iseenesest sõidab ja ei saagi aru, et midagi nagu viga oleks ( lagiseb veidi rohkem kui võiks)
Prooviks vahetatud latiotsas regulaator, pihusti tagasivool koos klapiga( peaks hoidma 10bar). tagasivool mõõdetud mannergutega kõik pm samad.
Peale kütusesüsteemiga jamamist on alati mingiaeg rõhk õige.
Pihusti näidud. tühikäigul 777RPM
1 silinder: -0,14mg/str
2 silinder: -0,09...
3 silinder: 0,33...
4 silinder: -0,14...
5 silinder: 0,19...
6 silinder: -0,09...
Ära otsi viga sealt, kus seda ei ole.
Kõik siis õige ?
Teistel autodel vaatan, siis rõhk ju paigas.
Kust sa võtsid selle 227-280? Ise mõtlesid välja?
See, et VCDS-l seal mingi label selle kohal on, selle võid kohe ära unustada.
Vaata measuring blockidest palju auto reaalselt saada tahab ja palju rõhk on.
Ma arvan, et reaalne küsitud rõhk ongi 480 bar sul.
Kui see oleks 200 barise erinevusega oleks sul kohe auto avariire˛iimis või sureks välja ja ei liiguks sentimeetritki enam.
Küsitud rõhk on ka 482 aga mix see nii on, kui autot pole chipitud jne.
Selle jutuga diislimesitri juures käinud ja nad ka ei mõista mix see nii on.
Tagasivool lahti võtta korraks siis kõik kütuserõhk läheb normaalseks.
Ma ei ütleks et see eriti normaalne on.
Teist pole siiani eriti kasu lootsin et olete teravamad piilatsid
Googlest leiab ka selle kohta jube vähe. Üks mees vahetas kõik pihustid ära ja läks normaalseks. ( Enamus pihustid lasid liigapalju tagasivoolu)
Teine vahetas kõrgsurve pumba ja olevat normaalseks läinud.( pumba peal olev andur olevat midagi mõljutanud)
Endal veel vahetamatta see pumba andur,kui siit normaalseid vastuseid ei tule siis peab ka selle ära proovima
Sa ise ei ole kõige teravam pliiats.
Sulle öeldi konkreetselt, et vaata palju auto KÜSIB rõhku. Aju reguleerib seda.
Sa võtsid kuskilt lambist mingisuguse numbri ja millegi pärast arvad, et nii peab olema.
Võtsin huvi pärast ühe A8 3.0 TDI softi lahti - tühikäigul küsitud rõhk on olenevalt kütusekogusest kuni 500 bar.
See oleneb softi versioonist ja DPF-i täituvuse astmest, kui palju küsib.
Tagasivoolu kommentaar on eriti humoorikas. Kui sul tagasivool oleks nii umbes, et sinna tekiks 200 bari vasturõhku, siis oleks sul see seal kapoti
all juba ammu ilma ribadeks.
Ma ei öelnud et tagasivoolus on 400bar i
Kui tagasivool lahtivotta,siis kohe peale seda küsitav rohk 200+tuuris.
Tsitaat: |
Saan sellest kõigest aru et küsitav ja antav kõik sama.
Küsimus ongi, et mis või kes seda küsib ja milleks.
dpf hoiatus tuld olen näinud ühe korra 3 aasta jooksul, kui polnud pikemalt mnt peal sõitmas käinud. ( võiks nagu toimida)
Jama ongi sellest et kui see rõhk kõrge siis auto käib nagu liiga teravalt, kui see number seal 200-300 vahel siis käib mootor palju mahedamalt.
Siiani pole selge kust kohast see maagiline vahemik 227-280 tekkis?
Äkki helistad Audi tehasesse ja küsid, miks nad seda nii tegid?
Või sõimad neid, et nad on sitasti su auto seadistanud
Isegi kui ma ütleks sulle miks üks asi nii või teisiti on, mis sul sellest kasu oleks?
Ei viitsi enam. Nuputa ise välja, sa nagunii ei viitsi kuulata ja lahmid tühja, kuidas sulle ikka üks või teine asi "tundub".
Ehk oleks mõttekas natukene kirjandust lugeda, näiteks sellest, mis juhtub põlemisprotsessiga, selle kestvusega, temperatuuriga jne kui pihusti avatus
kraadides muutub... Kuidas sellele mõjuvad teatud emissioonisüsteemid autol... Milliseid heitgaasi millisel juhul ja kui palju tekib.
Tsitaat: |
Maagiline vahemik tuli sealt, kui panin kõrval teise sama moootriga auto käima ja seal olid sellised andmed
Tsitaat: |
Nii juhtub kui kõik saavad endale vabalt hiinast kaableid tellida. Varsti hakkavad hamba puure ja plomme ka tellima. Ja siis on kõik teised lollid, kui puurisid paremalt aga pidid vasakult puurima, sest peeglis paistab kõik peegelpildis ise puurides.