Foorumi logo

A6 C7 230KW VKM ChipTuning Stage 2
Summutaja - 03.05.19 10:01

Tere,

Plaan oleks VKM`is oma masinl jõudu juurde keerata.
Mõttes on Stage2:

Stage 2 Võimsus: 370hp (272kW)
Stage 2 Pöördemoment: 746Nm (550ft-lb)
Võimsuse kasv: 57hp (42kW)
Pöördemomendi kasv: 96Nm (71ft-lb)

Mida aga arvata DPF filtri eemaldusest ja EGR pimedaks tegemisest, kas Stage2 juures tuleks need ära teha või pigem hätta nagu on?

Parimat,
Silver


prj - 03.05.19 11:07

Ma olen nendest ilma DPF-i eemalduseta stabiilselt 290-300kw/780-800nm saanud ning ma kutsun seda "Stage 1"-ks ;)
DPF-i eemaldus ei anna suurt midagi juurde. EGR-i kinni panek vähendab alt turbolagi ja kütusekulu.

Mõned tehtud tööd:
http://tuner.ee/pics/audi1.png

http://tuner.ee/pics/audi2.png

http://tuner.ee/pics/audi3.png

http://tuner.ee/pics/audi4.png


Summutaja - 03.05.19 11:59

No kui EGR kinni progreda ja DPF alles jätta, siis kas DPF ei lähe tihedamini umbe? Peamiselt sõidan linnas.
Hetkel aasta auto käes ja DPF töötab OEM seadistustega väga hästi.
DPF eemaldades peaks summuti vastusurve kaduma ja kütust ei kasutata enam tahma põletamiseks.

Varu idee oleks DPF eemaldada ja panna direct pipe ja kui kunagi peaks tekkima vajadus, siis saab DPF tagasi panna.

Silver


prj - 03.05.19 12:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
No kui EGR kinni progreda ja DPF alles jätta, siis kas DPF ei lähe tihedamini umbe? Peamiselt sõidan linnas.

Täiesti vastupidi on asi. Kui EGR on kinni, siis eraldub vähem tahma ning DPF-i põletatakse harvemini.


Eero - 03.05.19 13:36

prj, mida seal kastituuningis tiptronicu puhul tehakse ja mida tähendab warranty patch?


Typhome - 03.05.19 15:03

Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
mida tähendab warranty patch?

Tehasegarantii säilib


prj - 03.05.19 15:03

Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
prj, mida seal kastituuningis tiptronicu puhul tehakse ja mida tähendab warranty patch?


Kastil on momendi piiraja 760nm peal, selle saab ära võtta.
Käiguvahetuse pöörded on üsna head olnud sel mootoril, neid tavaliselt pole puutunud (aga võib).
Tiptronicu re˛iimilt saab kickdowni ära võtta näiteks ja soovi korral ka üles vahetuse.
Samuti saab käigukasti ülesvahetusi kiiremaks/konkreetsemaks.

Kõike muud saab ka muuta, nagu turbiini lukustus jne, aga üldiselt selleks vajadus puudub.

Warranty patch on huvitav ainult garantiilistele autodele - saab teha tuuningu nii, et auto läbib tehasegarantii kontrolli.


AudiA4Avant - 03.05.19 22:42

Teemasse ka.
Mina ei soovitaks sul töötavat dpfi välja võtta. Üks asi on üv aga teine on tahmane ja haisune tagaots.


Jann - 04.05.19 03:42

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Teemasse ka.
Mina ei soovitaks sul töötavat dpfi välja võtta. Üks asi on üv aga teine on tahmane ja haisune tagaots.


Lihtsalt infoks, et DPF ei mõjuta haisemist. Küll aga katalüsaator ning pihustid.


Jann - 04.05.19 03:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
No kui EGR kinni progreda ja DPF alles jätta, siis kas DPF ei lähe tihedamini umbe? Peamiselt sõidan linnas.
Hetkel aasta auto käes ja DPF töötab OEM seadistustega väga hästi.
DPF eemaldades peaks summuti vastusurve kaduma ja kütust ei kasutata enam tahma põletamiseks.

Varu idee oleks DPF eemaldada ja panna direct pipe ja kui kunagi peaks tekkima vajadus, siis saab DPF tagasi panna.

Silver



Jah, 230-235kw tahmaka peale ja mahakruvimine on lapsemäng võrreldes 150-200kw autodega. Aga muu pole kaugelt nii lihtne, ainult vastusurve kadumine väljalaskes ei pane põletusprotsessi "kinni", selleks tuleb ikka ajus asju muuta jne. mis võrdub sadu eurosid raha iga kord. Jäta tahmakas rahule sellise auto puhul.


prj - 04.05.19 09:54

Ei ole sadu eurosid - võib rahulikult sinna vahetüki panna ning tarkvara tegemisel DPF maha kodeerida. Ma näiteks koos tuuninguga tehes selle eest eraldi raha ei võta.
Pärast, kui auto müügiks läheb, saab originaaltarkvara tagasi panna. Kulu ca. 60 EUR.

Omajagu küsimus, kui mõistlik see on. Ma ei ole ausalt öeldes mingit erilist erinevust näinud 230kw mootoriga lõpptulemuses kas DPF-ga või ilma, kui see töökorras on.
Ainus mõte ilmselt kütust säästa, et seda ei põletaks kogu aeg.


indro - 05.05.19 03:05

Kustutasin asjasse mittepuutuva jutu ära ja saatsin tl470487 alustuseks 30 päevasele puhkusele.

Minu pill mis tundub olevat Saksas omajagu järgi aidatud läheb 16.05 ES Racingu`sse dünosse, eks siis ole näha mis numbrid tulevad. Tagumikudüno järgi on 300kw kanti aga ma ei tea kui reaalne see on Prj või mida eeldab? Hääl on juba selline, et kohati jääb tunne nagu sõidaks RS6`ga ja mainin ära, et hääl ei tule kõlaritest, auto teebki hoopis teist häält.


prj - 05.05.19 08:00

Kui on korralikult tehtud soft, siis võibki vabalt 300kw olla. Eks stendis saab kenasti võrrelda, mis numbrid tulevad ning kuidas võrdluses minu poolt tehtud autodega välja näevad.


audisell - 05.05.19 08:05

Tsitaat:
Algselt postitas: indro[ Hääl on juba selline, et kohati jääb tunne nagu sõidaks RS6`ga ja mainin ära, et hääl ei tule kõlaritest, auto teebki hoopis teist häält.


Aga lisa põhja alt ka pilt ja häälest heli, siis saame ka teada, miks peaks kõlarid auto alt ära koristama :)


masuurik - 05.05.19 16:42

Minul on ka VKMis kunagi tehtud softid hobiautol.
Ma ei viitsi siin kedagi kiita või laita, aga lihtsalt küsin, et miks sa PRJ juures teha ei tahaks?


Urmet24 - 05.05.19 18:24

see on ausalt offtopic aga minu südamlik täna Indrole, et selle idioodi lõpuks ära blokkis


TiitR2 - 05.05.19 19:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
see on ausalt offtopic aga minu südamlik täna Indrole, et selle idioodi lõpuks ära blokkis

:D


Summutaja - 06.05.19 14:15

No soovitati, et seal tehakse head tööd -> DPF välja, asemele direct pipe, egr kinni ja Stage 2 selga.
Direct pipe vaid sellepärast, et kui kunagi müüki läheb või ÜV hakkab nu**ima, siis saab tagasi panna (jumal teab mis nõuded 2-3 aasta pärast on).
Tuuningu eeldusi on 2!
* Auto ei tohi tossata (seda silmas pidades võib sealt välja imeda palju tuleb).
* Vajadusel saab kõik OEM seadistused taastada (DPF, EGR + soft).

Kui hr. prj ütleb, et suudab teha korraliku tööd ja annab ka garanti, et auto laiali ei lenda ja kõik töötab ilusti, siis mul pole otseselt vahet, kes teeb.

Silver

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Minul on ka VKMis kunagi tehtud softid hobiautol.
Ma ei viitsi siin kedagi kiita või laita, aga lihtsalt küsin, et miks sa PRJ juures teha ei tahaks?


prj - 06.05.19 14:54

Kui sul midagi "laiali lendab", siis üldiselt oli auto viga. Keegi sul kasutatud autole garantiid ei anna, veel vähem tuunitud kasutatud autole. Igasugune tuunimine ja näppimine on alati olnud omal vastutusel.
Need kes "annavad" leiavad pärast alati võimaluse sellest taganeda, nagu praktika näitab. Pead lihtsalt usaldama, et see, keda valid tuuningut tegema, teab mida teeb.

Kui sul DPF-i ei ole, siis see auto viskab 100% natukene tahma.
Isegi täis stock seadega ilma tuuninguta alt spooli alas on näha. Lisaks on turbode lülitamispunktis 3300 rpm-i pealt selline vähe rikkama segu koht.
Muidu põhjagaasiga stock softiga ei ole midagi tagant näha ilma filtrita, aga kui alt vajutad, siis küll, dünos korduvalt testitud.
Kui sa tahma ei taha, siis jäta DPF parem sisse, seda enam, et selle välja võtmisest on võimsuse koha pealt kasu olematu. Minu kogemuse järgi hea, kui 5kw.

Stock softi saab igaüks taastada, kes vähegi midagi jagab asjast, seda enam, et stock failid on kõik avalikud, peab lihtsalt margipõhine seade olema, millega tarkvara peale kirjutada.
Ka näiteks Forss võib sul vabalt originaaltarkvara kirjutada autole, ei pea olema kindlasti tuuninguga tegelev firma - ehk siis antud juhul pseudoprobleem.

Eks igaüks teeb seal, kus tahab teha. Aga minu jaoks on veidi kummaline, et miks sa foorumist neid asju küsid, kui kohtki välja valitud.
Peaks ikkagi usaldust olema töö tegija vastu, et kuulata, mida soovitatakse. Siin vaevalt eriti keegi peale minu juhtploki sisu kohta sulle nii ehk naa midagi öelda oskab...