Tere,
Plaan oleks VKM`is oma masinl jõudu juurde keerata.
Mõttes on Stage2:
Stage 2 Võimsus: 370hp (272kW)
Stage 2 Pöördemoment: 746Nm (550ft-lb)
Võimsuse kasv: 57hp (42kW)
Pöördemomendi kasv: 96Nm (71ft-lb)
Mida aga arvata DPF filtri eemaldusest ja EGR pimedaks tegemisest, kas Stage2 juures tuleks need ära teha või pigem hätta nagu on?
Parimat,
Silver
Ma olen nendest ilma DPF-i eemalduseta stabiilselt 290-300kw/780-800nm saanud ning ma kutsun seda "Stage 1"-ks
DPF-i eemaldus ei anna suurt midagi juurde. EGR-i kinni panek vähendab alt turbolagi ja kütusekulu.
Mõned tehtud tööd:
No kui EGR kinni progreda ja DPF alles jätta, siis kas DPF ei lähe tihedamini umbe? Peamiselt sõidan linnas.
Hetkel aasta auto käes ja DPF töötab OEM seadistustega väga hästi.
DPF eemaldades peaks summuti vastusurve kaduma ja kütust ei kasutata enam tahma põletamiseks.
Varu idee oleks DPF eemaldada ja panna direct pipe ja kui kunagi peaks tekkima vajadus, siis saab DPF tagasi panna.
Silver
Tsitaat: |
prj, mida seal kastituuningis tiptronicu puhul tehakse ja mida tähendab warranty patch?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Teemasse ka.
Mina ei soovitaks sul töötavat dpfi välja võtta. Üks asi on üv aga teine on tahmane ja haisune tagaots.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ei ole sadu eurosid - võib rahulikult sinna vahetüki panna ning tarkvara tegemisel DPF maha kodeerida. Ma näiteks koos tuuninguga tehes selle eest
eraldi raha ei võta.
Pärast, kui auto müügiks läheb, saab originaaltarkvara tagasi panna. Kulu ca. 60 EUR.
Omajagu küsimus, kui mõistlik see on. Ma ei ole ausalt öeldes mingit erilist erinevust näinud 230kw mootoriga lõpptulemuses kas DPF-ga või ilma, kui
see töökorras on.
Ainus mõte ilmselt kütust säästa, et seda ei põletaks kogu aeg.
Kustutasin asjasse mittepuutuva jutu ära ja saatsin tl470487 alustuseks 30 päevasele puhkusele.
Minu pill mis tundub olevat Saksas omajagu järgi aidatud läheb 16.05 ES Racingu`sse dünosse, eks siis ole näha mis numbrid tulevad. Tagumikudüno järgi
on 300kw kanti aga ma ei tea kui reaalne see on Prj või mida eeldab? Hääl on juba selline, et kohati jääb tunne nagu sõidaks RS6`ga
ja mainin ära, et hääl ei tule kõlaritest, auto teebki hoopis teist häält.
Kui on korralikult tehtud soft, siis võibki vabalt 300kw olla. Eks stendis saab kenasti võrrelda, mis numbrid tulevad ning kuidas võrdluses minu poolt tehtud autodega välja näevad.
Tsitaat: |
Minul on ka VKMis kunagi tehtud softid hobiautol.
Ma ei viitsi siin kedagi kiita või laita, aga lihtsalt küsin, et miks sa PRJ juures teha ei tahaks?
see on ausalt offtopic aga minu südamlik täna Indrole, et selle idioodi lõpuks ära blokkis
Tsitaat: |
No soovitati, et seal tehakse head tööd -> DPF välja, asemele direct pipe, egr kinni ja Stage 2 selga.
Direct pipe vaid sellepärast, et kui kunagi müüki läheb või ÜV hakkab nu**ima, siis saab tagasi panna (jumal teab mis nõuded 2-3 aasta pärast on).
Tuuningu eeldusi on 2!
* Auto ei tohi tossata (seda silmas pidades võib sealt välja imeda palju tuleb).
* Vajadusel saab kõik OEM seadistused taastada (DPF, EGR + soft).
Kui hr. prj ütleb, et suudab teha korraliku tööd ja annab ka garanti, et auto laiali ei lenda ja kõik töötab ilusti, siis mul pole otseselt vahet, kes
teeb.
Silver
Tsitaat: |
Kui sul midagi "laiali lendab", siis üldiselt oli auto viga. Keegi sul kasutatud autole garantiid ei anna, veel vähem tuunitud kasutatud autole.
Igasugune tuunimine ja näppimine on alati olnud omal vastutusel.
Need kes "annavad" leiavad pärast alati võimaluse sellest taganeda, nagu praktika näitab. Pead lihtsalt usaldama, et see, keda valid tuuningut
tegema, teab mida teeb.
Kui sul DPF-i ei ole, siis see auto viskab 100% natukene tahma.
Isegi täis stock seadega ilma tuuninguta alt spooli alas on näha. Lisaks on turbode lülitamispunktis 3300 rpm-i pealt selline vähe rikkama segu
koht.
Muidu põhjagaasiga stock softiga ei ole midagi tagant näha ilma filtrita, aga kui alt vajutad, siis küll, dünos korduvalt testitud.
Kui sa tahma ei taha, siis jäta DPF parem sisse, seda enam, et selle välja võtmisest on võimsuse koha pealt kasu olematu. Minu kogemuse järgi hea, kui
5kw.
Stock softi saab igaüks taastada, kes vähegi midagi jagab asjast, seda enam, et stock failid on kõik avalikud, peab lihtsalt margipõhine seade olema,
millega tarkvara peale kirjutada.
Ka näiteks Forss võib sul vabalt originaaltarkvara kirjutada autole, ei pea olema kindlasti tuuninguga tegelev firma - ehk siis antud juhul
pseudoprobleem.
Eks igaüks teeb seal, kus tahab teha. Aga minu jaoks on veidi kummaline, et miks sa foorumist neid asju küsid, kui kohtki välja valitud.
Peaks ikkagi usaldust olema töö tegija vastu, et kuulata, mida soovitatakse. Siin vaevalt eriti keegi peale minu juhtploki sisu kohta sulle nii ehk
naa midagi öelda oskab...