Algas viimane tund. Kolmest autost on järgi veel üks, mis on hetkel ka sõidu liider.
Esimesega tegi McNish nii (mitte küll vabast tahtest aga Ferrari 458 abiga)
Video
Teisega tegi Rockenfeller nii, taas abimehekes Ferrari 458.
Video
Kolmanda, hetkel 4 Peugeoti ees liidrikohta hoidva, ponnistusi näete otse
siit!
Mõlemad avariis osalenud piloodiga on ok!
Mõlemad situatsioonid olid pea, et identsed - ferrari nu**is ära. Midagi pidi ju tegema, et Audi kolmikvõitu ei saaks.
Ilmselgelt lkallas ei jälginud sõitu, vaid spekuleerib mingite suvaliste kommentaaride põhjal?
Hoolimata sellest suhteliselt "mustast" päevast tuli võit ära.
Tsitaat: |
Mina oma päeva telkuga sisusta, kuid esimene juhtum tundus küll selline pool vägisi situatsioon. Tulla tagant sisekurvi ja ideaaltrajektoori ongi vägistamine. Aga võib olla ma ei saanud kohe situatsioonile pihta.
Esimene avarii siis. Ferrari tuli boksist, esimene audi võttis hoo maha ja jäi selle taha, teine tulles üle künka nägi ainult enda ees olevat audit
venimas, tõmbas kõrvale ja mööda, üllatuseks oli aga seal ees juba üks auto. Sama üllatuslikult tuli ka ferrari piloodile see, et tema taha pidama
jäänud audi tagant veel üks auto ootamatult välja ilmus. Päästa ei olnud kummalgi midagi. Kiiruste erinevus sel hetkel ligi 100km/h.
Teine avarii. Eurospordi infol kontakti ei olnud enne, kui audi juba risti oli. Risti tõmbas aga audi see, et tagasillas purunes miskit (tõlkes läks
kaduma).
Ja muide, sõitjate koosolekul lepiti kokku, et aeglasem auto ei pea teed andma, vaid jätkama sõidujoonel, et kiirematel üllatusi poleks.
Ja veel, lkallas, just sellega ma oma nädalavahetuse sisustasingi, üle 20 plusskraadi on minu jaoks suht vastuvõetamatu välistemperatuur, seega istun
hea meelega toas.
Ja noh, mootorisport on üks nendest asjadest, kus tagantjärgi on alati palju tarkasid, kuid asja ise läbi tehes/elades tundub mõni valik ainuõige/võimalik. Keeruline seda selgitada, kuid usun, et osa inimesi sai aru.
Et siis kokkuvõtteks: vaatame peeglisse ja juba eeldame, et sealt võib alati kiire Audi tulla. Kohati on väga palju üllatusi kaasliiklejatele sellest,
et nad ei ole võimelised uskuma, et keegi neist niipalju erineva kiirendusega liikuda võib(möödasõidukiirendused ja grupiga möödasõitudele minek).
Arvatakse, et esimene alati läheb esimesena mööda, tegelikkuses on nii, et esimesena läheb mööda see, kel on rohkem reaktsiooni-kogemust-suunakat.
A muidu tublid poisid!
Positsioonivõitlus Audi vs Pego
Videos 6.10 kohal toimunud möödasõit tõi meelde Mika vs Schumi Spa´s 2000a.
möödumise, mida peetakse F1´s üheks vingeimaks