Audi kuulutas lõpuks välja Q7-me V12 TDI versiooni, millel on 6-liitrine V12 TDI koos 500 HP ja 1,000 Nm
Rohkem lugemist siin
Paar pilti kaa:
oleks ma vaid Sõõrumaa
Väga head uudised (mitte, et ise nüüd ostma hakkaks, hammas ei hakka peale) aga nagu ka artiklis öeldud, Audi keerab ajaloos uue lehekülje.
0-st 100 km/h kõigest 5.5 sekundiga, maksimumkiirus nagu ikka eletrooniliselt piiratud 250 km/h. Maksimaalne, uskumatuna kõlav 1000njuutonit
pöördemomenti saadaval juba 1,750 pöördest.
turbofriikidele : väidetav turborõhk isegi kuni 2,6BAR !!!
Way to go Audi!
see auto on sõge! see mootor võiks siis teiste mudelite peale kah jõuda. 1000Nm
See pöörete vahemik on väga muljetavaldav kus see moment saadaval on.
Toaregi V10 kõrval teine asjalik (diisel)automootor!
Veiko
Vot see juba on midagi!
Kui suureks kasvan,siis ostan kindlalt.Andmed ülikõvad diisli kohta
Tsitaat: |
Jaaa, väga ilus ja võimas.
The car sprints from 0 to 100 km/h in just 5.5 seconds...
Fuel consumption is only 11.9 litres per 100 kilometres
Huvitav mis see mootor kaalub. Juba touaregi V10 oli nii raske et auto hullult ujub teel. Samuti oli touaregi tegelik kütusekulu poole suurem kui seem
is tehas rääkis.
eks tuleb ära oodata ja vaadata mis see endast kujutab.
vot see on juba midagi toredat... kui panka röövin siis ostan ise ka midagi sarnast
Tsitaat: |
sry OT,
aga kes see tehas on kes 6-7 l lubab?
Autoweek annab palju reaalsemad
numbrid, mis peaks nagu ka tehase omad olema.
Poole oli väike liialdus loomulikult aga tegelik kulu jääb jah sinna 16+ kanti.
Kas kellelgi on andmeid palju see V12 TDI kaalub?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
sellele mudelile peaks hakkama tootma tugevdatud tahhokaseiereid, H-beam näiteks.
vääne ja pöördesseminek on nii hea, et võib seieri kõveraks painutada
Näeb välja nagu miski veoki mootor juba
Samas kui V10 on (vist) R5 TDI baasil siis kas on Audil esimest rida kuute oodata?
Värskemate uudiste kohal jõuab see iludus müüki alles järgmise aasta alguses.
Tsitaat: |
Piduriketaste diameeter on muljet avaldav...
ma ei imesta üldse kui varsti piduriketaste abiks veel täiendavat atribuutikat kasutatakse,muidugist ,loodame ,et mitte sama ,mis kosmoses kasutatavatel objektidelsee selge et kui näitajad juba massilt ja kiiruselt meeletud ,siis peab ka midagist tegema et neid ohjata
Genfi autonäitusel jõuab avalikkuse ette kuueliitrise V12 diiselmootoriga varustatud Audi Q7 V12 TDI quattro, mis arendab 368 kW/500 hj. Jõuallika
pöördemoment on 1000 Nm. Oma klassi võimsaimat diiselmootoriga seeriaautot toodetakse Neckarsulmis Saksamaal, Audi AG tütarettevõttes quattro GmbH.
Sealsamas valmivad ka Audi RS-mudeleid ning Audi R8.
Kuueliitrine, kahe turboga V12 diiselmootor tagab suurele universaalkerega maasturile sportauto sooritusvõime, kiirendades Audi Q7 V12 quattro
paigaltstardist 100 km/h 5,5 sekundiga. Auto tippkiirus on siiski elektrooniliselt piiratud 250 km/h juures.
Maailma esimene seeriatootmisesse jõudnud 6-liitrine (5’934 cm3) diiselmootor baseerub viimasel kahel aastal Le Mansi 24-tunni võidusõidul
triumfeerinud Audi R10 TDI jõuallikal. Mootori 1000 Nm pöördemoment on saadaval vahemikus 1750 – 3250 mootoripööret minutis. Tohutu jõu ning
tähelepanuväärsete dünaamikanäitajate juures on uue Audi Q7 V12 TDI quattro keskmine kütusekulu vaid 11,9 liitrit 100 kilomeetri kohta.
Uus mootor jätkab Audi V-kujulise silindrite asetusega diiselmootorite valikut. Erinevalt senistest Audi TDI mootoritest (2,7 ja 3-liitrise töömahuga
V6 TDI ning 4,2 liitrise töömahuga V8 diiselmootorist), ei asu uue TDI V-mootori kaks kuuesilindrilist rida teineteise suhtes tavapärase 90 kraadise
nurga all, vaid silindrite vaheline nurk on 60 kraadi. Uuenduse eesmärk on tagada mootori ideaalne käigusujuvus. Uus on ka 6-liitrise TDI jõuallika
kõrgtehnoloogilisest valumalmist mootoriplokk, mis tagab materjali vähemalt kaks korda pikema tööea senise tehnoloogiaga võrreldes, olles sealjuures
40% jäigem ja 15% kergem. Kütuse pihustamiseks silindritesse on kasutusel kuni 2’000 bar’ise rõhuga Bosch'i ühisanumaga (Common Rail)
sissepritsesüsteem.
Audi Q7 V12 TDI-l on 6-käiguline tiptronic käigukast, mida on mootori võimsust silmas pidades tugevdatud. Püsiv quattro nelikvedu jagab tavaolukorras
40% veojõust esi- ning 60% tagateljele, andes sõidukile sportliku iseloomu, mida juht saab veelgi rõhutada, vahetades soovi korral käike roolil
asuvate käiguvahetuslabade abil.
Auto veermiku juures on maksimaalselt kasutatud alumiiniumi. Uuenenud adaptiivne õhkvedrustussüsteem, pakub võimalust lisaks muudetavale kliirensile
kolmeastmeliselt reguleerida ka õhkvedrustuse jäikust. Auto kõrgust saab reguleerida 95 mm ulatuses viies astmes, maksimaalne kõrgus maapinna suhtes
on 205 mm. Lisaks on laadimise hõlbustamiseks võimalik auto tagaosa täiendavalt langetada.
Ventileeritavad keraamilised ketaspidurid ja 20-tollised veljed on auto standardvarustuses. Võimsaima Audi Q7 välisilmes domineerivad
LED-päevasõidutuled nagu ka Audi S-mudelitele iseloomulikud elemendid - vertikaalsete kroomitud ribidega single-frame-radiaatorivõre, hõbedased
küljepeeglid ning suuremad õhuvõtuavad esikaitserauas.
Interjööris on rohkelt kasutatud alumiinium- ja karbondetaile, autol on multifunktsionaalne sportrool ja uue põlvkonna sportistmed. Sõiduki saab
tellida 4, 5, 6 või 7-kohalisena ning selle pagasiruumi mahtu on istmete allaklappimise tulemusena võimalik suurendada kuni 2035-liitrini.
Eestisse jõuab Audi Q7 V12 TDI quattro 2008. aasta sügisel.
Aga täna õhtul jõudis auto kohale.
Esmamulje on vägagi hea - kiire pilk esipiduritele
Huvitav, palju neid Eestis kaubaks on läinud juba?
Tsitaat: |
Et siis jälle üks WUAZZZ-audi, ehk varjatud RS Q7. Samad meetodid, ka BMW ei söanda oma jeebikuid M sildiga ilustada. Selle asemel on iS. Kuigi VIN räägib 'M' sugulusest, nagu Audi Quattro Gmbh.
Õnnestus Tallinnas ükspäev näha tumehalli Q7 V12TDI-d. Meeletu elajas. Milline kiirendus. Täiesti uskumatu, mida suudeti suure SUV-ga teha.
Mis puutub BMW SUV-idesse, siis nüüd on juba olemas M-versioonid.
Aga Q7 on ikka üle
Aidake rumalat ja seletege, et mis tähendab see WAUZZZ vinkoodi alguses. Olen sellest korduvalt lugenud, kuid ei suuda aru saada. Äkki aitate tarkade seletustega?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna nägin korra hele-hallikas-valget Tartus, tagant hakkasid silma summuti otsad(mis erinevad tavalistest), ennem kui ligemale jõudsin keeras ära. Tagaluugipealt nägin V12 Quattro ,kuidagi ilus oli vaadata!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Issand sa näed ja ei mürista. Kah asi kus inimene elab. Võibolla oli emal isal külas. Võibolla armukese juures või sattus lihtsalt sõbra juures mõneks päevaks korgi otsa. Ise oleks nõus ka kasvõi 5 päeva telgis elama, et saaks sellise elajaga 3 päeva ringi tiirutada.
Tsitaat: |
Oi kus nüüd läks alles jamaks lahti!
Tsitaat: |
Tsitaat: |