Foorumi logo

Audi A5
kopamees - 22.10.05 09:07


Audi A5 jõuab klientideni 2007 aastal. Uus Audi hakkab kuuluma samasse klassi, kus praegu asuvad Mercedes CLK ning BMW Coupe 3-seeria. Audi A5-s võib leida sarnasusi Novulariga. Mitmed autoosad võetakse uuest A4-st ning terve kere valmistatakse alumiiniumist.

Mootorivalik: 2.0 160 BHP TDI, 2.7 V6 180 BHP TDI, 3.0 225 BHP TDI, 2.0 FSI, 2.0 200 BHP FSI-T, V6 3.2 FSI ja V6 3.6 FSI 300 BHP.

Samuti on plaanis valmistada Audi S5, mis saab omale juba tuntud mootori V8 4.2L 350 BHP.

Tutvustus inglise keeles.


Simps - 22.10.05 11:08

Minumeelest igati ilus auto ja mootori valik on ka hea :)


tarmo - 22.10.05 11:15

TT järglane või täiesti iseette mudel jälle ?

EDIT: see on see kui korralikult ei loe :P
With the A5, the Audi 80/90 based coupe will have a worthy successor.


Mõmm - 22.10.05 11:18

Mulle see igatahes väga meeldib. Kujutan ette milline püss see S5 olema hakkab...:P


joonar - 22.10.05 21:01

TT järglast on ka juba näidatud-igati vahva tegelane kui ta ka seeriatootmisesse samamoodi jõuab.:cool:


joonar - 22.10.05 21:04

http://www.car.ee/news/2005-10-13/audi-shooting-brake-concept/ee/

Siit siis täpsemalt natuke


C.A.R. - 29.10.05 10:14

Nuu see A5 on küll väg tegija (kupeede armastaja nagu ma olen) ja kui veel S5 tuleb siis see vabsee kõva asi..

See uus TT aga üldsegi ei meeldi !!


maxic - 05.12.06 20:29

Tsitaat:
Algselt postitas: joonar
http://www.car.ee/news/2005-10-13/audi-shooting-brake-concept/ee/

Siit siis täpsemalt natuke

See peaks siis olema uus Audi A1, mitte TT.
http://www.germancarblog.com/2006/12/audi-a1-confirmed-production-in.html

Audi A5'st on paar uut reallife pilti välja imbunud, millest saab natuke aimu milline ta välja hakkab nägema.
http://www.carster.com/blogs/News/10618


spcvnd - 05.12.06 23:18

väike näpukas, CLK on E-klassi kupee("a6 kupee", "5seeria kupee"), seega ilmselt mõeldud ikka C-klassi kupeed.

http://www.supercarstats.com/wallpaper/mercedes/m-2_1024.jpg

aga A5 mulle täitsa meeldib, suurem võiks olla... :)


HannesT - 05.12.06 23:28

sellel ju külgprofiil nagu A6C5


Loosedahood - 06.12.06 23:00

Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
sellel ju külgprofiil nagu A6C5

kuidasmoodi?:P


HannesT - 07.12.06 00:28

No ma ei tea, aga on ju veits sarnane. Võta kasvõi komplimendina:D


Joel - 07.12.06 17:13

Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
väike näpukas, CLK on E-klassi kupee("a6 kupee", "5seeria kupee"), seega ilmselt mõeldud ikka C-klassi kupeed.

http://www.supercarstats.com/wallpaper/mercedes/m-2_1024.jpg

aga A5 mulle täitsa meeldib, suurem võiks olla... :)

Kui CLK'd mingi konkreetse mudeliseeria kupeeks lugeda, siis on ta ikkagi pigem C-klassi kupee kui E-klassi kupee. CLK ja C-klass on praktiliselt identsete mõõtmetega (pikkus/laius vastavalt 4652/1740mm ja 4641/1728mm), seejuures kui E-klass on neist ca 20cm pikem ja 10cm laiem (4852/1822mm). See väike kupeemersu (õigemini luukpära), mis on lingil, on lihtsalt mingi arusaamatu väike junn, mis peaks Audi A3 ja 1-klassi bemmiga konkureerima. Muud pointi tal mersu mudelivalikus ei ole - A- ja B-klassi mersud on väikeautode osas palju edukamad. Kui A5 on grammikene suurem kui A4, siis on minu arust kõik väga hästi paigas. Kuuese bemmi ja CL mersuga konkureerimiseks peaks Audi A7 välja mõtlema. Mine tea, äkki mõtlebki - Nuvolari ju selles suunas vihjas...


spcvnd - 07.12.06 18:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Kui CLK'd mingi konkreetse mudeliseeria kupeeks lugeda, siis on ta ikkagi pigem C-klassi kupee kui E-klassi kupee. CLK ja C-klass on praktiliselt identsete mõõtmetega (pikkus/laius vastavalt 4652/1740mm ja 4641/1728mm), seejuures kui E-klass on neist ca 20cm pikem ja 10cm laiem (4852/1822mm). See väike kupeemersu (õigemini luukpära), mis on lingil, on lihtsalt mingi arusaamatu väike junn, mis peaks Audi A3 ja 1-klassi bemmiga konkureerima.

CLK ongi C-klassi põhjale tehtud(pole väitnudki, et ei ole) kuid ikkagi on ta "E-klassi kupee". see väike junn on C-klassi kupee.

123 sedaan/kupee
124 sedaan/kupee
210 sedaan (E-Klass)/ 208 kupee (CLK)
211 sedaan (E-Klass)/ 209 kupee (CLK)

w208 on W124 kupee järeltulija!

C-klassid:

w201 sedaan
w202 sedaan
w203 sedaan/kupee(väikejunn)

põhimõtteliselt võiks siis SLK'd lugeda(mõõtmete järgi) A-klassi roadsteriks... või siis tähistuse järgi S-klassi kupeeks... või siis audi 80/90 kupeed pidada luukpäraks...:D

SRY OT pärast, ilmselt läheb see post prükkarisse...


gemini - 30.01.07 14:48

http://www.streetrace.autonet.ee/uudised/audi/a5-spy-30286.html - siin enam-vähem lõppversiooni spyshotid.
Pikkuse poolest puhas A6 kupee.


audi90q - 30.01.07 14:54

Ei oska midagi öelda, olen kl audi fänn aga see a5 ei paista väga stiilne eriti ninast ja tagant.


Black - 30.01.07 15:03

Tsitaat:
Algselt postitas: audi90q
Ei oska midagi öelda, olen kl audi fänn aga see a5 ei paista väga stiilne eriti ninast ja tagant.

Ega ta sellisena müügisaali lähe, varjed võetakse ikka enne maha. :P


audi90q - 30.01.07 16:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: audi90q
Ei oska midagi öelda, olen kl audi fänn aga see a5 ei paista väga stiilne eriti ninast ja tagant.

Ega ta sellisena müügisaali lähe, varjed võetakse ikka enne maha. :P




Nu jah eks siis näeb.


gemini - 09.02.07 14:43

6. märts on siis ametlik esitlus:cool:


Simps - 09.02.07 20:32

Tsitaat:
Seni kuni numbrid Audi A5 kodulehel tiksuvad vaikselt nulli suunas, mis teadupärast peaks saabuma 6. märtsil, kui Genfi autonäitusel autolt kate tõmmatakse, jätkatakse aktiivselt spekuleerimist teemal, milline siis auto ikkagi lõpuks välja nägema hakkab. Pidevalt on üllitatud üha uusi ja uusi joonistusi, mis tegelikult aga näitavad vaid autori võimekust graafikaredaktorite kasutamisel. Ei enamat.
Ametlikku infot on tõepoolest vähe. Audi on omalt poolt teinud kõik, et kruvida üles publiku huvi esitluse vastu. Vaid ühest võib täna kindlalt rääkida – Audi A5 on ehitatud konkureerimaks 3-seeria BMW kupeega. Kuna BMW on juba kõigile näha tuleb Audil täiendavalt pingutada, et mitte pettumust valmistada ning lüüa lähitulevikus üle ehk ka need kliendid, kes muidu kolmetähelise nimetusega firma neljarattaliste poole vaatavad.
Uus auto peaks Audi esindajate sõnul aga sisaldama nii mudeli A4 kui ka TT parimaid omadusi. Miks ka mitte – on ju see mõlemast suurem. Pärides ühelt elegantsed kerejooned ja teiselt teljevahe, annab kupee kindlasti palju põhjusi kiitmiseks.
Mootori kohapealt pole paraku hetkel veel suurt midagi võimalik hõisata. Ainuke agregaat, mis kõigi eelduste kohaselt valikus leidub on 255-hobujõuline 3,2 FSI ning ka see pole veel absoluutselt kindel. Tippversioonist rääkides hakatakse tavaliselt mainima 4,2 FSI-st, mille võimsus küüniks umbes 400 hobujõuni. Kuid ka see on hetkel vaid puhas spekulatsioon. Teisest küljest ei saa ju masin sugugi konkurendist maha jääda.
Siiski, nii Audide kui ka BMW-de sõbrad peaksid siiski ühes olema sama meelt – konkurents ainult suurendab valikuvõimalust ja kvaliteeti. Kas uus Audi võtab omas segmendis sisse ka liidripositsiooni, seda näeb juba peale esitlust.

http://pics.autonet.ee/pics/n/3/4/7/15743.jpg

http://pics.autonet.ee/pics/n/2/4/7/15742.jpg

http://pics.autonet.ee/pics/n/9/3/6/10639.jpg

http://pics.autonet.ee/pics/n/5/5/8/10855.jpg

Allikas: Autonet.ee


TT - 20.02.07 09:15

http://www.youtube.com/watch?v=4XYZPpN0bWA
Väike Spy-video A5 -st.


sileem11 - 20.02.07 11:57

Nonii, kommentaarid: http://www.autonet.ee/uudised/audi/a5-30647.html

Natuke nagu igav tundub, väliselt torkab kohe silma, et ukse käepide pole traditsioonilises stiilis.


TT - 20.02.07 15:35

Kusjuures viimasel lingil olev auto ongi A5.
Selline see ka tegelikult välja näebki.


gemini - 26.02.07 12:52

S5 - http://www.carclub.ru/new.htm?id=10064


maxic - 26.02.07 13:01

Tsitaat:
Algselt postitas: gemini
S5 - http://www.carclub.ru/new.htm?id=10064

Ja sama asi inglise keeles. http://www.egmcartech.com/2007/02/25/official-info-on-the-audi-a5-and-s5-with-new-pics/


Black - 26.02.07 13:22

Tsitaat:
Audi A5 hakatakse baasversioonis pakkuma esiveolisena, quattro nelikvedu on lisavarustuses.

Seda peaks lugema siis: "Audi A5 hakatakse baasversioonis pakkuma nelikveolisena, hinda alla tingides on seda võimalik kohitseda esiveoliseks."

Masendav on mõelda, et keegi sellise auto esiveolise planguna tellib...


kem - 28.02.07 17:04

Tsitaat:
Algselt postitas: Mõmm
Mulle see igatahes väga meeldib. Kujutan ette milline püss see S5 olema hakkab...:P



Nagu mina ingl. keelsest jutust välja lugesin, siis ei tule mitte ainult S5 vaid ka RS5 :P kaheksasilindriline :cool:


Tige Kala - 28.02.07 19:59

Tsitaat:
Algselt postitas: kem
Tsitaat:
Algselt postitas: Mõmm
Mulle see igatahes väga meeldib. Kujutan ette milline püss see S5 olema hakkab...:P



Nagu mina ingl. keelsest jutust välja lugesin, siis ei tule mitte ainult S5 vaid ka RS5 :P kaheksasilindriline :cool:


Autolehe väitel lubatakse Rs 5 juba aprilli kuuks mingile näitusele välja panna.


marx18 - 05.03.07 22:29

paar irl pilti S5'st:
http://img410.imageshack.us/img410/8011/bild028do9.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/5176/bild029rs2.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/7307/bild030rs3.jpg


Joel - 06.03.07 08:28

Kas kellelgi on informatsiooni A5'l kasutatava Quattro-skeemi kohta. Lugesin, et veojõujaotus on normaalolukorras 40:60 nagu RS4'lgi, aga uuenduslik pidi olema tahapoole nihutatud mootor. A5 välimuses on silmatorkavalt näha eba-audilikult lühike eesmine ülend. Oskab keegi öelda kuidas on paigutatud mootor ja esidiffer?


TT - 06.03.07 09:59

Saan uurida järgmisel nädalal kui Leedust tagasi olen.


Black - 06.03.07 11:07

Õnneks vist ikka pikimootor ja torsen:

http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=119676
Secrecy continues to surround the S5's mechanical package, although it is rumored to pack an updated version of Audi's 4.2-liter V8 gasoline engine featuring FSI direct-injection technology and a new variable valve-timing system that goes under the name Valvelift. As with all S models, drive is sent to all four wheels via a six-speed manual gearbox and Audi's Quattro four-wheel-drive system, a Torsen-differential-based setup that nominally channels 40 percent to the front wheels and 60 percent to the rear wheels.

***

http://www.supercarnews.net/2008-audi-a5
The Audi A5 2.7 TDI multitronic is equipped with front-wheel drive, while the 3-litre TDI with manual gearbox constantly supplies power to all four wheels. As in numerous other Audi models, the quattro permanent four-wheel drive in the Audi A5 enhances driving dynamics by distributing 40 percent of engine power to the front axle and 60 percent to the rear axle at its basic setting. The system adjusts the power distribution depending on the situation and road surface grip.

Long wheelbase, short overhang

Overall, the front axle is located a long way forward for a longitudinal engine configuration with front- and four-wheel drive. This new vehicle architecture makes it possible to have a long wheelbase with a short front overhang, and to optimise the axle load distribution. These are all additional elements that enhance the supreme handling qualities of the new Audi A5. To accomplish this special design, the engineers used a trick adopted from the Audi A8: the front axle differential is located in front of the clutch.

***

Ehk esidiffer on eespool sidurit. Esimesena on seda lahendust kasutatud ilmselt Audi Roadjet Concept'il. Külgvaadet vaadates ka väga ebaaudilikult väike esiülend.

Väidetavalt saabki see uueks platvormiks ja kõik uued mudelid (A4, A6, A8) tulevad sarnase skeemiga.


Q7 - 08.03.07 20:07

Väga ilus auto. Naine tuli ujumast. Bikiine polnd seljas, kõik vaatasid, aga tal oli ükskõik sest ta oli ilus. http://www.autoclips.net/video/play/5764
RS5 pidavat M6'le vastu molli andma ma kuulsin;)


bazarre - 21.03.07 21:33

Selline tore asi siis;)

http://www.youtube.com/watch?v=Yyj0JVBfp4Y


TT - 21.05.07 06:26

S5 test:
AutoWeek


sileem11 - 21.05.07 10:32

Sama test ilusamate piltidega :) http://www.fourtitude.com/news/publish/Features/article_3122.shtml


TT - 07.06.07 19:15

Tänasest on Eestis 3 A5-te ja üks must S5;)


wookie - 07.06.07 20:32

Iseenesest täitsa tore tänapäevane auto, kuid miks nad ometi seda jubedat suurt esivõret kasutavad... Vägisi jätab mulje, nagu oleks omanikul till väiksevõitu või muul põhjusel kõrgendatud vajadus odava tähelepanu järele.

Võib-olla on see mingi põhjamaine kiiks aga mumeelest peab võimsus ja mugavus ikka olema kombineeritud tagasihoidliku kuid kvaliteetse välimusega, et auto jääks silma kui "ilus auto" mitte kui "silmapaistev auto".


gansta - 07.06.07 22:40

mõnes mõttes on kasutaja wookie l õigus, see grill on juba liiga massivne ja võiks ju vabalt uuendusi teha ja edasi minna.
võibolla tahab audi sellist stiili jätkata, et näiteks kui tavainimene mõtleb audile tuleb silme ette suuuur massiivne iluvõre, nelja rõngaga. :) eks insenerid teavad paremini


Black - 08.06.07 08:56

Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Iseenesest täitsa tore tänapäevane auto, kuid miks nad ometi seda jubedat suurt esivõret kasutavad... Vägisi jätab mulje, nagu oleks omanikul till väiksevõitu või muul põhjusel kõrgendatud vajadus odava tähelepanu järele.

Võib-olla on see mingi põhjamaine kiiks aga mumeelest peab võimsus ja mugavus ikka olema kombineeritud tagasihoidliku kuid kvaliteetse välimusega, et auto jääks silma kui "ilus auto" mitte kui "silmapaistev auto".

See :O nägu on siit pärit. Mina hakkan juba harjuma, kuigi C6 A6 tänavatele jõudmise ajal oli see ikka väga võõristusttekitav.


Kiks - 10.06.07 16:20

S5 no ikka v2ga ilus auto kyll ;)
A mis Tema hind siis eestis ka on ?


lorrap - 10.06.07 17:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiks
S5 no ikka v2ga ilus auto kyll ;)
A mis Tema hind siis eestis ka on ?


Kas tõesti on raske trükkida www.audi.ee ja sealt võtta Hinnakiri???

http://www.audi.ee/est/price


Kiks - 10.06.07 17:48

Jah on kyll , sest mina sealt seda hinda ei leidnud! For [roppus] sake


tarmo - 10.06.07 17:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiks
Jah on kyll , sest mina sealt seda hinda ei leidnud! For <b>[roppus]</b> sake


A5 Coupe hinnakiri
Mootor kW/hj Trans. Kiirendus Kütusekulu Hind
A5 Coupe 3.0TDI q V6 3.0TDI 176/240 6-k. 4x4 690 000

mine saki ise kuskil siis natuke, kas ei tundu loogiline, et A4 ja A6 vahel võib peituda A5 nime kandev mudel?


Kiks - 10.06.07 18:05

Ma kysisin S5 hinda A5 hinna leidsin ma ise ka!


arturASE - 23.04.08 21:59

5 ukseline A5 tulekul


TT - 08.12.08 13:19

Uudis!
Audi A5/S5 Cabriolet

http://www.audi.ee/est/mudelid/a5/?newsID=7578


Teemo - 22.02.09 22:01

Saan aru, et praeguses, veebruar 2009, mudelivalikus on A5 esindatud viies mootori versioonis. Dünaamika näitajatelt tundub kõige nobedam 3.0 TDIq. Näidatakse üsna kiiret 5.9 0-100km/h aega. Kas kellelgi on kogemusi sellise masinaga sõitmisel? Huvitab just arvamus kiirusliku võimekuse kohta.


TT - 23.02.09 09:14

3,0 TDI q liiguv vägagi hästi, ainult manuaalkasti puhul tuleb kangi üpriski tihedalt linnas liigutada.
Diislile üsnagi omaselt liigub auto väga jõuliselt 1250 rpm kuni 3800 rpm.


Kevin - 16.07.09 10:18

Tsitaat:
Algselt postitas: arturASE
5 ukseline A5 tulekul



Nüüd on see vist tõeks saanud. http://www.autonet.ee/uudised/audi/a5-sportback-41754.html


twistY - 16.07.09 11:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Kevin
Tsitaat:
Algselt postitas: arturASE
5 ukseline A5 tulekul



Nüüd on see vist tõeks saanud. http://www.autonet.ee/uudised/audi/a5-sportback-41754.html


Kellele seda nüüd vaja oli? Lihtsalt A4 Avanti ja A6 Avanti turuosa näppamiseks?


hamlet - 07.08.09 11:16

Tänases Iltalehtis ka sellest pildid ja artikkel.Minu arust võiks uksi vähem olla -oleks ilusam.Millegipärast hakkasin vana kuulsa Mustangi peale mõtlema kui A5 Sportback´i pilti vaatasin.Mõtlesin seda:http://bugsysjunkers.com/cars/muscle/1970boss429mustang1.jpg

(Tegelikult A5 Sportback võiks olla selline nagu on ja S5 Sportback siis juba mõni uks vähem-eristuksid ka konkreetsemalt ja A5 meestel pole mõtet "S"-i teipida taha. :-D)


KMA4 - 24.01.10 14:18

Audi A5 Sportback
http://play.ukr.net/videos/show/key/7315f72ebe3457c7cd3fd998a13f11fe/


sileem11 - 13.07.11 05:59

A5 seeria facelift

...A4 saab kindlasti samas stiilis tuled.