Foorumi logo

RS 6 C8 2020
Kaits - 22.08.19 11:18

Infot vaikselt tilgub ja tundub midagi vahvat olevat: 600hp, 800Nm, 3,6sek 100km/h.
Audi.ee
Audi.de
Autobild.de
TopGear.com
Paultan.org

Sophia Calate, YouTube (Ilus tüdruk, sellepärast see link).
Stephan Fahr-Becker, Exterieur Designer, YouTube
Autogefühl review, YouTube
300km/h vihmamärjal kiirteel, YouTube

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/401/011220053111b2a.jpg


stihl - 22.08.19 19:04

Mu ärikast naabrimees laekus ükspäev ühe punase löriseva peletisega oma kontori ukse ette.

Ratas oli all 22 tolli, piduriketas ei olnud malmist vaid pliiatsisüsist ja support täitis pool esirattast. Eesti numbrid külges, igal pool karjus silt Lamborghini silma.
Nullist sajani pidi 3,6 sekiga minema.

Aga noh, parletikas on parketikas ja ma üldse ei imesta, kui nad sama tehnika ka pisut pisemasse kesta nüüd suruvad ja RS6-eks nimetavad. :D

.


prj - 23.08.19 15:55

Uruse mootor ongi seal peal.

Nagu ka Panameral.

Copy Paste.


Kremlin - 24.08.19 08:09

Peaks vast suht koht selle masina kohta käima. Audi Presents : An Avant Story.


Kaits - 05.09.19 13:06

Audi pole veel ametlikult mudeliuuendusest teada andnudki, aga juba saab tellida stage 1 chiptuningut.


püstolett - 05.09.19 15:09

Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi :)


ragnara - 05.09.19 20:04

Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi :)


Tagument on tõesti lappama läinud.


Kaits - 13.09.19 07:57

Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi :)


Tagument on tõesti lappama läinud.


Midagi pole häda, tuleb vaid õige värvikombinatsioon leida. Varsti aretavad kõik S ja A klassi Audide omanikud ka selliseid omale. Aliexpress hakkab koopiaid müüma ja ka vanemate autode noored omanikud saavad oma Peugeot Imprezadele "RS" kaared külge liimida... :)

Ei lähe meelest kui vestlesin aastaid tagasi noore Audihuvilisega enda RS6 kõrval ja ta lõpuks tunnustavalt lausus:" Ei, vinge pill, aga miks sa need nõmedad peeglikatted oled pannud?". Pidas inimene silmas RS tunnuseks olevaid originaal harjatud alumiiniumist peegleid, aga kuna see oli saanud üleilmseks "tuuningu" väljundiks, siis toppisid KÕIK omale neid "RS" peeglikatteid...


ragnara - 13.09.19 09:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi :)


Tagument on tõesti lappama läinud.


Midagi pole häda, tuleb vaid õige värvikombinatsioon leida. Varsti aretavad kõik S ja A klassi Audide omanikud ka selliseid omale. Aliexpress hakkab koopiaid müüma ja ka vanemate autode noored omanikud saavad oma Peugeot Imprezadele "RS" kaared külge liimida... :)

Ei lähe meelest kui vestlesin aastaid tagasi noore Audihuvilisega enda RS6 kõrval ja ta lõpuks tunnustavalt lausus:" Ei, vinge pill, aga miks sa need nõmedad peeglikatted oled pannud?". Pidas inimene silmas RS tunnuseks olevaid originaal harjatud alumiiniumist peegleid, aga kuna see oli saanud üleilmseks "tuuningu" väljundiks, siis toppisid KÕIK omale neid "RS" peeglikatteid...


Värvikombodega saab kindlasti asja muuta. Aga sellegipoolest, kui kannataks osta siis ostaks ja liputaks selle kanniga kogu raha eest. :D


Kaits - 15.09.19 12:19

Nüüd siis ka ametlikult väljas: Audi.de

P.S. Aegajalt lisan esimesse postitusse ka infot.


100 - 15.09.19 14:13

Tagumine ots kuidagi veel läheks, aga omale pigem ei sümpatiseeri esiots väga- väikesed pilusilmad ja haigutavalt tühjad võredega avad. :D


80quattro - 16.09.19 12:58

Audi RS6 ja RS7 Frankfurti autonäitusel:

Audi RS 6 Avant & RS 7 at the IAA 2019 and the Audi e-tron extreme tour


Kaits - 19.09.19 18:37

Nüüd ka Eestis, info kohalikus keeles Audi.ee lehel.


Kaits - 22.12.19 15:29

Veel üks ülevaade kus ka sõitmas käiakse. Tundub, et 300km/h pole ka kergelt vihmasel teel mingi probleem.

Käisin ka ise salongis üht sellist vaatamas ja mulje muidugi positiivne. Pikk ja lai ja suurte ratastega :) Hetkel väljas Nardo hall ja minus see toon mõnuvärinaid esile ei kutsunud... Kuid märts 2020 peaks saabuma palju kenam isend, mis musta ja punasega teeb hinge palju ärevamaks :cool:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/89/011229469915e33.jpg


Cari - 22.12.19 17:09

<kade>
Pimekad sumpsotsad on ikka veidi mõttetu, eriti kui need RS mõõtu vihmavee torud on
</kade>


Kaits - 22.12.19 17:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
<kade>
Pimekad sumpsotsad on ikka veidi mõttetu, eriti kui need RS mõõtu vihmavee torud on
</kade>


Pole ju pimekad, vaata @1.30min ja lõpu poole:
https://www.motor1.com/news/366431/2020-audi-rs6-avant-video/


Jann - 23.12.19 07:06

Tean, et pole ainus, keda grillis turritavad radarid häirivad välimuse juures. Mina oleks need peitu pannud. Aga noh, tuleb tunnistada, et see oleks ainuke bensukas, mida omaks ülima heameelega selles segmendis.


Kaits - 19.01.20 18:31

Jäi silma selline elustiili film: THIS IS LIFE IN THE ALPS! - Audi RS6 2020 Dream Winter Road Trip!


Kaits - 18.02.20 09:45

Tuuningu kompaniid ka ei maga.
MTM Stage 1: 578kW, 1030Nm


Kaits - 05.03.20 11:31

Mansory sai näpud külge - motor1.com
Mansory RS6 - World Premiere.
Shmee teeb ülevaate Mansory näidiseksemplarist.


A4TQ - 12.04.20 15:01

RS6 FROM HELL 2020


Kaits - 12.04.20 17:06

Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
RS6 FROM HELL 2020


Fantaasialend on olnud vägev muidugi, aga see vist pole päriselus realiseerunud projekt vaid CGI.
Konkreetsest asjast siin jutt.

Heh, fcuking computer wizards...


Kaits - 21.05.20 11:22

Kui raha ja huvi on saab Saksamaa väikefirmast tellida kuni 1010hp & 1250Nm - TÜV approved...


prj - 21.05.20 14:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Kui raha ja huvi on saab Saksamaa väikefirmast tellida kuni 1010hp & 1250Nm - TÜV approved...

Tahaks näha ka dünostendi graafikut sellest. Enne-pärast.
Ei maksa igasugustest fantaasialendudest väga vaimustusse ka sattuda.

Kohe kindlasti ei tee vaid selliste detailide vahetusega keegi 1000hp, selle lähedalegi mitte.

Mootorit avamata saab sinna lähedale teha nii vanemal kui uuemal ainult VP109 või veel parema kraami peal, sest surveaste on liiga kõrge.
2.4 bari turborõhuga tuli mul vanemast RS7-st 950 jõudu VP109 kütusega ning mod-list oli oluliselt pikem.


Kaits - 21.05.20 21:15

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Kui raha ja huvi on saab Saksamaa väikefirmast tellida kuni 1010hp & 1250Nm - TÜV approved...

Tahaks näha ka dünostendi graafikut sellest. Enne-pärast.
Ei maksa igasugustest fantaasialendudest väga vaimustusse ka sattuda.

Kohe kindlasti ei tee vaid selliste detailide vahetusega keegi 1000hp, selle lähedalegi mitte.

Mootorit avamata saab sinna lähedale teha nii vanemal kui uuemal ainult VP109 või veel parema kraami peal, sest surveaste on liiga kõrge.
2.4 bari turborõhuga tuli mul vanemast RS7-st 950 jõudu VP109 kütusega ning mod-list oli oluliselt pikem.


Aga seda nad väidavad ja kuna uudis keerleb mööda maailma mainekaid autoportaale, siis tõe saame teada varem või hiljem.
Tõsi on see, et Stage 5 siiski ei ole TÜV legaalne, aga Stage 4 on ja seal lubatakse 965hp & 1250Nm.


prj - 22.05.20 07:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Aga seda nad väidavad ja kuna uudis keerleb mööda maailma mainekaid autoportaale, siis tõe saame teada varem või hiljem.
Tõsi on see, et Stage 5 siiski ei ole TÜV legaalne, aga Stage 4 on ja seal lubatakse 965hp & 1250Nm.


Seni, kuni reaalseid graafikuid on näha, on tegemist bs-iga.

Seda enam, et see on mingisugune veljefirma, kellel oma stendigi pole.

Ma võin ka suvalise veebi teha ja mingit jura sinna kirjutada ning siis ullikesed kummardavad. Mida suuremad numbrid kirjutan, seda rohkem?
Fakt on see, et füüsika vastu ei saa. Aga eks neile, kes mootori siseelust midagi ei jaga ei pruugigi see arusaadav olla. On nii C6 RS6, kui ka C7 RS6 tehtud 950+ jõudu, paraku tavakütusega on see täiesti välistatud ning muuta tuleb oluliselt rohkem kui "turbod, filtrid ja sumps".


m0cc - 22.05.20 08:06

ABT RS6-R