Foorumi logo

RS7
sileem11 - 14.01.13 19:45

http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/audi-rs7-auf-der-detroit-motor-show-sportback-wird-noch-sportlicher-1791327.html?fotoshow_ item=4#fotoshow_item=0

http://img3.auto-motor-und-sport.de/Audi-RS7-Sportback-19-fotoshowImageNew-2625cc10-652652.jpg

http://img1.auto-motor-und-sport.de/Audi-RS7-Sportback-19-fotoshowImageNew-4311b43-652655.jpg

http://img4.auto-motor-und-sport.de/Audi-RS7-Sportback-19-fotoshowImageNew-787bd9ec-654561.jpg


uaintfckme - 14.01.13 19:52

Kõik väga viis ju, aga nuriseks ainult tulede üle, vòiksid olla sama stiiliga nagu udukad, tumedad.


JanisL - 14.01.13 20:01

Ilus, aga huvitav kas ka Avant kerel teevad ?


siLc - 14.01.13 20:03

Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Kõik väga viis ju, aga nuriseks ainult tulede üle, vòiksid olla sama stiiliga nagu udukad, tumedad.

Need "tuled" seal ei ole tegelt üldse tuled - need on adaptiivse kiirushoidiku ja veel mõne tee jälgimisega seotud lisavidina radarid.


seitsmene - 14.01.13 20:05

Tsitaat:
Algselt postitas: JanisL
Ilus, aga huvitav kas ka Avant kerel teevad ?


Minuarvates oleks Avant üsna RS6. Tehnika ja platvorm ka sama.

http://audi.us/RS7video


Amadeus - 14.01.13 20:14

Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Kõik väga viis ju, aga nuriseks ainult tulede üle, vòiksid olla sama stiiliga nagu udukad, tumedad.

A7/RS7-l on udukad põhitulede sees.


ragnara - 14.01.13 20:17

Koopaääred võiks RS-ilikult veidi välja punnitada.


jokerAudi - 14.01.13 20:48

Väga jõhkra välimusega aparaat igatahes. Kui RS6 C7 meeldib mulle väga, siis RS7 meeldib kohe väga väga :D


seitsmene - 17.01.13 18:50

Pisut võib-olla kaldub teemast, aga disaneri jagamine on korealasest conceptina küll minuarvates üsna Audi voolinud, nina on minuarvates väga A7 või S7/RS7. Aga ehk mulle ainult näib? Asiaadile ebakohase silmnäo kõrval on nad sinna ka viieliitrise V8 kapoti alla pannud...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tj4YkIFYTgI


http://farm9.staticflickr.com/8071/8379377248_70d1373b0e.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8056/8378298449_712915d8d4.jpg

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201301/2013-hyundai-hcd-14-3_600x0w.jpg


Hyundai Genesis Concept


KuldarA - 18.01.13 09:00

Tsitaat:
Algselt postitas: JanisL
Ilus, aga huvitav kas ka Avant kerel teevad ?


Ilmselt mitte ja parem ongi A7 pole tavalise versioonis ka Avanti. See oleks sama, kui teha A8 Avant.


Maku - 19.01.13 09:44

Väga ilus, kuid ka mina tunnen puudust suurematest koobastest.


ash - 16.12.13 09:52

2014 Audi RS7 Top Speed Bahnstorming in Germany! - Test drive :)

LINK Youtube'st

Rahulikku Jõuluaega kõigile!

Terv,
ash


Kuits - 16.12.13 17:53

Vöimas, muud öelda ei oskagi.

Mis valemiga nad nendest RS-idest sellise pöriseva hääle välja völuvad, sama tooniga RS6 ju samuti.


Amadeus - 16.12.13 19:04

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mis valemiga nad nendest RS-idest sellise pöriseva hääle välja völuvad, sama tooniga RS6 ju samuti.

Muskelseeria väljalase on terve teadus, nimetatakse seda "Sound actuator and active sound exhaust system".


Raika42 - 19.10.14 17:57

Lapsena Knight riderit vaadates tundus mõte ise sõitvast autost ulme...
Aga nüüd...


KuldarA - 19.10.14 18:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Lapsena Knight riderit vaadates tundus mõte ise sõitvast autost ulme...
Aga nüüd...



Inimesele jäi veel paar s alla, aga väga hea tulemus ikkagi ja mõne aasta pärast võib uuel A8-l juba seda tehnoloogiat ilmselt näha:
http://www.topgear.com/uk/car-news/audi-rs7-piloted-drive-2014-10-17


AudiTeam - 20.10.14 07:18

Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Lapsena Knight riderit vaadates tundus mõte ise sõitvast autost ulme...
Aga nüüd...


Ja nii ta on (see ulme on juba käega katsutav) - väga imelik on igatähes vaadata kuidas auto ise rooli keerab. Mind ehmatas esimese korraga päris korralikult ära, kui olude sunnil oli vaja rooli taga telefoniga jebida ja masin ise roolima kukkus.


100 - 20.10.14 07:39

Kas see ringrada oli autole kuidagi nö. spetsiaalselt selgeks õpetatud või saaks see samamoodi hakkama suvalise raja peal, vist mitte?


KuldarA - 20.10.14 07:50

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kas see ringrada oli autole kuidagi nö. spetsiaalselt selgeks õpetatud või saaks see samamoodi hakkama suvalise raja peal, vist mitte?



See peaks olema juba nii, et ta ise sõidab, mitte õpetuse järgi.


Selgeks õpetatud asi on ammu olemas:
https://www.youtube.com/watch?v=WsnKzK6dX8Q


püstolett - 24.10.14 17:10

Kuskiltmaalt ta vist ikka ise ei rooli ka enam ju. Või Eestis siis ikkagi nendel kurvilistel teedel suudab ka ise sõita? Ma olen ka korra tunda saanud seda, siis nagu tundus, et keskjoone ja äärejoone vahel suutis sõita ise, vähe pendeldades, aga kui üle joone kaldusid, siis sealt enam tagasi ei toonud, kuigi ega raske oli kalduda :)


jokerAudi - 24.10.14 19:45

Saanud analoogset süsteemi proovida Honda CR-V peal. Asi sõidab ääre- ja keskjoone vahel täiesti iseseisvalt, kergelt pendeldab kahelepoole (sõltuvalt, kui hästi jooned säilinud on), kui sihilikult üle joone keerad ta, siis keerab kohe tagasi ka. Võtab täitsa edukalt ka suuremaid kurve. Aga eeldab korralikku teekattemärgistust. Aga veider on küll, kui auto ise rooli keerab. :D Muidugi, see süsteem pole mõeldud nüüd selleks, et paar õlli lasta ja auto sõitma panna vaid ennekõike selleks, et kui juht peaks nt magama jääma või mingil muul põhjusel tähelepanu kaotama ja auto kaldub oma reast välja, siis süsteem keerab auto tagasi sinna, kus ta olema peab. Ehk siis juhiabi süsteem.


real-illusion - 24.10.14 19:58

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Saanud analoogset süsteemi proovida Honda CR-V peal. Asi sõidab ääre- ja keskjoone vahel täiesti iseseisvalt, kergelt pendeldab kahelepoole (sõltuvalt, kui hästi jooned säilinud on), kui sihilikult üle joone keerad ta, siis keerab kohe tagasi ka. Võtab täitsa edukalt ka suuremaid kurve. Aga eeldab korralikku teekattemärgistust. Aga veider on küll, kui auto ise rooli keerab. :D Muidugi, see süsteem pole mõeldud nüüd selleks, et paar õlli lasta ja auto sõitma panna vaid ennekõike selleks, et kui juht peaks nt magama jääma või mingil muul põhjusel tähelepanu kaotama ja auto kaldub oma reast välja, siis süsteem keerab auto tagasi sinna, kus ta olema peab. Ehk siis juhiabi süsteem.


Minu jaoks on kahtlased sellised süsteemid. Kuigi täitsa huvitav oleks proovida. Kuidas ta rea vahetusele, või möödasõidule reageerib? Kui suunda ei näita, hakkab ka tagasi pöörama vms? :D


jokerAudi - 24.10.14 20:21

Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Saanud analoogset süsteemi proovida Honda CR-V peal. Asi sõidab ääre- ja keskjoone vahel täiesti iseseisvalt, kergelt pendeldab kahelepoole (sõltuvalt, kui hästi jooned säilinud on), kui sihilikult üle joone keerad ta, siis keerab kohe tagasi ka. Võtab täitsa edukalt ka suuremaid kurve. Aga eeldab korralikku teekattemärgistust. Aga veider on küll, kui auto ise rooli keerab. :D Muidugi, see süsteem pole mõeldud nüüd selleks, et paar õlli lasta ja auto sõitma panna vaid ennekõike selleks, et kui juht peaks nt magama jääma või mingil muul põhjusel tähelepanu kaotama ja auto kaldub oma reast välja, siis süsteem keerab auto tagasi sinna, kus ta olema peab. Ehk siis juhiabi süsteem.


Minu jaoks on kahtlased sellised süsteemid. Kuigi täitsa huvitav oleks proovida. Kuidas ta rea vahetusele, või möödasõidule reageerib? Kui suunda ei näita, hakkab ka tagasi pöörama vms? :D



Kusjuures jah, kui suunda ei näita, siis ta suht puksib vastu juhi tahtele, aga annab teda ka nö üle keerata. Aga ennekõike sunnib hoolsusele, nt suuna näitamine. Aga õnneks saab selle süsteemi ka välja lülitada. :)


epic - 24.10.14 20:45

Minumeelest tuleks kõigil nendel autodel mingi juhe või paar kuskil läbi lõigata, et see asi halvasti ei lõpeks.


tarmo - 25.10.14 10:01

Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Minumeelest tuleks kõigil nendel autodel mingi juhe või paar kuskil läbi lõigata, et see asi halvasti ei lõpeks.


Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.


real-illusion - 25.10.14 10:11

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.



http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2013/02/go-back-we-fucked-up.png


epic - 25.10.14 21:45

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Minumeelest tuleks kõigil nendel autodel mingi juhe või paar kuskil läbi lõigata, et see asi halvasti ei lõpeks.


Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.


Sinuga nõus, aga sellisel juhul peaksid kõik autod sellised olema. Sest kui ühel päeval läheb kellelgi sinu-kirjeldatud-evolutsionääril see kõike-ise-tegev auto katki ja ta on sunnitud Ladaga sõitma, siis talvel ta kolmandat kurvi ei näe ilmselt.

Just selliste pärast sõidame me praegu 50-ga kohtades kus vanasti oli lubatud sõita 90-ga, ei tohi roolis telefoniga rääkida ja just selliste pärast läheb Tartu maanteel igal talvel kümneid inimesi loojakarja.

Ok, ma olen nõus, et stabiilsuskontroll on tore asi ja et mistahes juht ei oleks võimeline asendama elektroonikat eri rataste erinevalt pidurdamise osas, aga kui ma ikka tahan nelivedust autot enne kurvi kässariga ehmatada ja ta selle peale esiratastega pidurdama hakkab, on kuskil mingi viga tehtud. Rääkimata sellest, et auto ise rooli keerab.

Aga offtopic enivei.


AudiTeam - 01.11.14 12:37

Pole paha - 10.1 sec. on 1/4 mile - https://www.youtube.com/watch?v=yu69ocpbgVc


priidik - 24.11.14 01:45

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Minumeelest tuleks kõigil nendel autodel mingi juhe või paar kuskil läbi lõigata, et see asi halvasti ei lõpeks.


Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.

Sul on täiesti õigus, kuskil midagi ongi väga valesti. Mikidemaal on igal pool väljas kirjad "Watch the road, don't drive and text on the same time", sellest hoolimata 90% juhtidest näpib telefoni roolis. Ka pollarid. Ja autod pendeldavadki vasakult paremale, mõni käib ka äärekivis või teisel real ära jne. Loodetavasti siia see kultuur ei jõua.

Läks mulaks ära, kuid RS7 on ikka ilus loom küll :cool: