Foorumi logo

Uus Audi A6 allroad quattro esitletud
jokerAudi - 11.01.12 21:25

Samaaegselt Detroidi autonäituse algusega avalikustas Audi info kolmanda põlvkonna Audi A6 Allroad Quattro kohta.

Võrreldes A6 Allroad Quattro eelmise põlvkonnaga kasvas uuel mudelil pakutavate jõuallikate võimsus ning vähenes 20 protsendi võrra kütusekulu.

Uus A6 Allroad Quattro on 4,94 meetrit pikk, 1,9 meetrit lai ning 1,47 meetrit kõrge, olles nii pisut suurem kui tavaline Audi A6 Avant.

Allroad'i kere on umbes 20 protsendi ulatuses valmistatud alumiiniumdetailidest, see võimaldas eelkäijaga võrreldes vähendada auto kaalu 70 kilogrammi võrra.

Võrreldes tavalise universaaliga on Allroad kuus sentimeetrit kõrgem, väliselt erinevad kaks autot eelkõige karbi- ja koopalaiendite ning teistsuguse esistange ja radiaatorivõre poolest.

Uudisena saab A6 Allroad endale LED esi- ja tagatuled ning Xenon Plus adaptiivtuled, millede valgusvihk muutub sõltuvalt konkreetsest liiklussituatsioonist.

Audi pardakompuuter MMI omab aga täiendavat funktsiooni, mis näitab auto kaldenurka. Allroad'i standardvarustusse kuulub samuti õhkvedrustus, mis suurtel kiirustel vähendab auto kliirensit stabiilsuse huvides 15 millimeetri võrra. Maastikul saab auto kliirensit nupulevajutusega suurendada aga 35 millimeetri võrra ning eriti aeglaselt liikumise ajal veel 10 millimeetri võrra.

Ka hoolitseb elektroonika selle eest, et mäest alla sõites ei ületa auto kiirus kunagi 10 kuni 20 kilomeetrit tunnis. Täpne kiirus valitakse lähtuvalt rataste all oleva pinnase tüübist ja seisundist.

Audi A6 Allroad Quattro pagasiruumi suuruseks on 565 liitrit, kokku pakitud istmete korral aga suisa 1680 liitrit.

Lisavarustusena annab Allroad'ile tellida esiklaasile infot kuvava Head up Display, salongi LED meeleoluvalgutuse, massaa˛i ja ventilatsiooniga istmed, neljatsoonilise kliimaseadme ja klaaskatuse.

Juhti abistavate süsteemide hulka kuuluvad püsikiiruse hoida koos Start & Go funktsiooniga, tagant otsasõite vältiv automaatne pidurdussüsteem (toimib kuni kiiruseni 30 km/h), öise nägemise seade, parkimisabi ja palju muud kasulikku.

Audi A6 Allroad Quattro jõuallikate valik koosneb ühest TFSI bensiinimootorist ning kolmest TDI diiselmootorist. Kõigi nende töömahuks on 3 liitrit ning nad on varustatud kütust kokku hoidva start/stopp süsteemiga.

Mehaanilise ülelaadimisega 3,0 TFSI bensiinimootori võimsuseks annab tehas 310 hobujõudu, jõuallika pöördemoment on 440 Nm. Nullist sajani kiirendab A6 sellise mootoriga vaid 5,9 sekundiga, auto maksimaalkiirus küünib 250 kilomeetrini tunnis. Jõuallikas kulutab keskmiselt 8,9 liitrit bensiini sajale kilomeetrile.

Kõik diiselmootorid on sama töömahuga, kuid erineva võimsusega, pakkudes 204, 245 ja 313 hobujõudu. Mootorite pöördemoment on vastavalt 450, 580 või 650 Nm.

Kõige säästlikum mootor tarbib keskmiselt 6,1 liitrit diislikütust igale sajale kilomeetrile. Võimsaim diisel teeb kiirenduses ära aga bensiinimootoriga variandile, suutes saja kilomeetrini tunnis jõuda 5,6 sekundiga.

Kõige võimsam diiselmootor on kombineeritud 8-käigulise Tiptronic automaatkäigukastiga, ülejäänud mootorid aga 7-käigulise kahe siduriga käigukastiga S-Tronic. Käsikäigukasti Audi A6 Allroad'ile üldse ei pakuta.

Audi A6 Allroad Quattro hinnad Saksamaal algavad 54 600 eurost (204-hobujõulise diiselmootoriga variant).

ALLIKAS

Väike illustreeriv foto ka. I like it :P

http://db3.stb.s-msn.com/i/52/8C82DA44EE45229EBD6134D3B43E6.jpg