Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.10 08:37
|
|
|
AC Drag - UUS Klassijaotus
Ma ütlen kohe alguses ära, et käesolev teema tekitas meeskonnas väga palju vaidlusi. Küll vaieldi stock klassi olemuse üle, küll
selle üle mis klassi kedagi paigutama peaks. Praegune töö versioon on selline ja vastavalt siin toimuvale arutelule võime seda korrigeerida.
Kaalutud sai ka 2.7 BiT S4-de paigutamist A-klassi aga minu arust pole see päris õige koht neile. Nagu korduvalt on tõestatud, siis
2.7BiT S4-l piisab chipist ja kattide minema viskamisest et 13.2 sõita. Samuti jääks sellisel juhul B-klassi liiga vähe autosi ja
enamus võistlusest toimuks ikka A-klassis. Panin allpool väikse pingerea ka kokku, et paremini aru saada kuhugi mingi auto liigitub.
Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 13.00 - 19.00 sekundit
A: Kuni 4172cm³ N/A bensiinimootorid ja kuni 2226cm³ turbomootorid (v.a K24/7200) ja kõik diiselmootorid
Lisanõuded: Auto peab olema tehasest selle mootoriga väljunud ja omama originaalturbot, -coolerit, -sisse- ja
-väljalaskekollektorit.
B: Üle 4172cm³ N/A bensiinimootorid, kuni 2226cm³ modifitseeritud turbomootorid ja üle 2226cm³ turbomootorid (Edit by Joel: võimalik
sõnastada ka "Kõik A klassi mittekuuluvad Audid, va spetsiaalautod")
OL: Spetsiaalautod ja muud marki autod. ET maksimaalselt 12.5 sek.
A-Klass:
Tarmo Telling - Audi S3 2.0T - 13.7
Peep Pihotalo - Audi S6 (C5) manuaal - 13.7
Uko Lilleorg - Audi S6 4.2 q manuaal - 14.2
Henrik Andresen - Audi TT 1.8T - 14.4
Tarmo Telling - Audi A4 2.0T - 14.5
Ahtro Kruus - Audi 90 2.3 20V q - 14.7
Kaspar Viik - Audi A8 4.2 q - 14.8
Jõmm - Audi S4 2.2T (chipimata) - 14.9
Rene Johanson - Audi Coupe 2.8 q - 15.2
Karel Kaldoja Audi S3 1.8T q - 15.3
Tanel Nõmm - Audi A4 1.8T q - 15.4
Aivar Auväärt - Audi S6 Avant 4.2 q automaat - 16.1
B-Klass:
Andres Sarapuu - Audi S4 Avant 2.2T - 11.5
Reimo Pavelson - Audi S6 2.2T - 11.6
Hannes Luht - Audi 200 2.2T - 11.8
Heiki Eelmaa - Audi 80 quattro 2.2T - 12.0
Neno Sõmmer - Audi S2 2.2T - 12.1
Arne Valge - Audi RS4 2.7BiT - 12.4
Rando Nõmm - Audi S2 - 2.2T - 12.8
Rommi Unt - Audi S4 Avant 2.7BiT - 13.2
Tanel Nõmm - Audi S4 Avant 2.7BiT - 13.2
Rainer Hanni - Audi S4 2.7BiT - 13.3
Peep Pihotalo - Audi RS6 - 13.2
Eero Kaur - Audi RS2 - 13.4
Arutelu uute klasside ja muutmist vajava üle on äärmiselt oodatud!
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 15.04.10 08:47
|
|
|
Olgu siinkohal lisatud, et klasse juurde teha me eriti ei tahaks, kuna liiga vähese osalejate arvuga klass on ebahuvitav nii vaatajaile kui
võistlejaile ning mõttetult kulukas klubi jaoks korraldamise mõttes. Küll aga tahame, et klassid oleksid sellised mis tooksid võistlema võimalikult
palju klubilisi. Sellest on tingitud ka soov A klass võimalikult tehasekonditsioonilähedane hoida.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 15.04.10 09:02
|
|
|
Kas ma saan õigest aru, et 1.8t mootor millel orig. turbot jne ei ole läheb siis ka B klassi?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 15.04.10 09:06
|
|
|
Jah. Laias laastus on A klass on nö tehasekonditsioonis autodele ja B klass modifitseeritud autodele. Põhjendatud erandid on võimalikud peakohtuniku
otsusel.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.10 10:05
|
|
|
Ja mina pakkusin välja sellise lahenduse:
A: Nö "võrriklass", ehk stock turbo klass. Selle klassi ainukeseks piiranguks on Audi originaal turbo sellele
mootorile (tavatehnonõuded muidugi ikka ka). Näiteks K24/7000 S2/S4/S6, K03 S4/A6/Allroad ja A3/S3/A4/A6 1.8t (viimane 1.8t lubatud vile
oleks võimsaimalt tehasemudelilt, see on 165kw minu teada). Kindlasti ei ole lubatud strokerid. Siia klassi paigutab korraldaja vastavalt oma
äranägemisele teised sarnase ET-ga autod (hinnanguline vahemik on ca 13.0-14.9);
B: Modifitseeritud klass, kuhu tulevad K24/7200 ja edasi 2.2t-d, K04 vilega ja edasi 2.7t-d, 1.8t järelturu viledega. Selle
klassi peamiseks piiranguks on 11.5 sek. Samuti ka siia klassi paigutab korraldaja vastavalt oma äranägemise järgi vabalthingavaid ja teised
seni mitteloetletud vilepillid (hinnanguline vahemik on ca 11.5-12.9);
C: Outlaw klass, mis algab 11.5-st.
D: Bracket. Lihtsuse huvides võib selle ET alata 15.0-st.
Aga see ei läinud mitmetele meeskonna liikmetele peale, sest arvati, et väljalaske kolle annab jõudu juurde jne. Kui teisi huvitab, siis võin
rohkem oma postitusi siia kopeerida.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 15.04.10 10:49
|
|
|
Kui te soovite panna diislid, vabalthingavad ja stock essid ühte klassi, siis sellega võistlejaid kindlasti juurde ei meelita. Milline võimalus on
esimeses postituses näitena toodud audi 90 2,3 20V q sõita chipitud audi S2 või 200 vastu? Teame ju kõik, et 3B stock mootorile on väga head
"rohtu."
Maku postitus juba hakkab sobima. Muidugi eraldi peaks olema siis ikka ka vabalthingavate klass, või sõidavad kõik ülejäänud bracketit?
Aga Forsini turbod lähevad lõpuks hinda, mis väljast stock, aga seest tühjaks freesitud
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.10 10:54
|
|
|
Kuna vabalthingaid 2.3 - 2.8 mootoriga autosi oli viimasel ajal 3-5, siis pole väga pointi nende jaoks eraldi klassi kunstlikult käigus hoida.
Lisaks veel seda, et eriti on oodatud just nende inimeste arvamused kes reaalselt hakkavad uutes klassides võistlema.
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Kui te soovite panna diislid, vabalthingavad ja stock essid ühte klassi, siis sellega võistlejaid kindlasti juurde ei meelita. Milline võimalus on
esimeses postituses näitena toodud audi 90 2,3 20V q sõita chipitud audi S2 või 200 vastu? Teame ju kõik, et 3B stock mootorile on väga head
"rohtu."
|
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 15.04.10 12:15
|
|
|
Minul tekib siinkohal küsimus, miks RS2 puhul tehakse stock klassi erand (v.a K24/7200) ja see B klassi pannakse, vaatamata sellele,
et auto on täiesti stock ja modifitseerimata?
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 15.04.10 13:16
|
|
|
Täiesti OK klassifitseerimine. Et siis kõik vähesel määral moditud 20v turbokate mehed vut vut garaa˛i originaal coolereid välja kaevama. Niisama
ninnu nännut ei ole mõtet teha enam, kui stock klassis võimalus võistelda. Iseenesest on see positiivne ju.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 15.04.10 13:17
|
|
|
Uued klassid mind just hüppama ei pane, kuid vähemalt on nüüd klass, kus oma 2,8-liitrisega võidu sõita (bracket eriti huvi ei paku). Fakt on muidugi
see, et mingi klassi võiduks peab auto alla kuue sekundi sajani minema (välja arvatud bracket) ja see on päris kiire. Aga ega midagi paremat pole vist
võimalik välja ka mõelda, sest aeglasemaid autosid kuidagi ühte ja võrdsesse klassi paigutada, on ka suht võimatu (jällegi ei pea silmas bracketit
vaid kellegiga ikka võidu sõitmist). Kuid kiiremaid konkurente mulle jagub ja eks tuleb siis lihtsalt rohkem mootoris välja pigistada ja auto
rangemale dieedile panna.
Saan ma õigesti aru, et RS4 (ja teised taoliste mootoritega autod) on A-klassis? Palju selliseid autosid Eestis on? Praegusel hetkel peaks päris
ideaalne klass nendele olema, sest turbokate jõud suht piiratud.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.04.10 13:24
|
|
|
Ükski RS4 ei mahu A klassi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.10 13:25
|
|
|
Nii RS4 kui ka S4 2.7BiT on ikka B-klassis, A-klass pole päris see koht kus nemad sõitma peaks
Kui silmas on peetud uuemat RS4, siis korraldajal on õigus vajadusel auto ühest klassist teise ka tõsta.
Pean silmas siin just uuemaid Audisi, RS4, S5, RS5, R8 jne.
Tsitaat: | Algselt postitas: Q78
Saan ma õigesti aru, et RS4 (ja teised taoliste mootoritega autod) on A-klassis? Palju selliseid autosid Eestis on? Praegusel hetkel peaks päris
ideaalne klass nendele olema, sest turbokate jõud suht piiratud. |
|
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 15.04.10 13:29
|
|
|
Pean silmas vabalthingavaid RS4-ja jne. Näiteks uuel RS5-l on töömaht 4163cm³.
Edit: paistab, et mu mõte jõudis juba kohale
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 15.04.10 13:34
|
|
|
RS4 B7 on jah teoreetiliselt A klassis, samuti nagu Audi R8 4,2. Samas kuna meil neid klubis ühtegi ei ole, siis ei saa me neist ka lähtuda. Juhin
siinkohal veel tähelepanu, et põhjendatud erandite üle otsustab peakohtunik.
Eerole:
RS2 puhul on B klassi paigutamine põhjendatud sellega, et A klassis tavapärasest stock autost on korras RS2 märkimisväärselt kiirem. Kuna nii selgelt
eristuvat masinat ei ole mõistlik teistega kokku A klassi suruda, siis tuleb käesolevas kontekstis RS2 tinglikult lugeda (tehase)modifitseeritud
S2'ks.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 15.04.10 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Eerole:
RS2 puhul on B klassi paigutamine põhjendatud sellega, et A klassis tavapärasest stock autost on korras RS2 märkimisväärselt kiirem. Kuna nii selgelt
eristuvat masinat ei ole mõistlik teistega kokku A klassi suruda, siis tuleb käesolevas kontekstis RS2 tinglikult lugeda (tehase)modifitseeritud
S2'ks. |
Väga mõistliku sõnastusega vastus, aga...
Enda kogemuse põhjal võin öelda, et tsipitud S2 mille omanik ma eelnevalt olin, sõitis minu käes 13,6 aega ja see läheks igatepidi stock klassi alla,
samas 0,2 sekundit kiirem RS2 on kohe märkimisväärselt kiirem auto?
Kui siin juba märkimisväärsest eraldumisest rääkida, siis minumeelest sekundites on "stock" S4 C4 kerega audi ja S2 coupe vahel suurem vahe kui
"stock" S2 coupe ja RS2 vahel...
Sama moodi on S2 coupe oluliselt kiirem S2 avantist.
Vaatasin järgi jah, Oliver sõitis järgmiste modidega 12,784 ac dragil:
katid eemaldatud
paigaldatud keraamiline labadega sidur+korv
aju chipitud
bybass vahetatud
Samas, kui tehakse ikkagi stock 2,2vt klass ja modifitseeritud klass, siis ei saa ju olla ühe auto mudeli stock klassist välja viskamiseks argument,
et antud auto on stockis liiga kiire. Või saab?
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 16.04.10 05:16
|
|
|
Stock rauaga RS2 on sõitnud AC dragil ~12,7.
Kas kõikide diislite koht on A klassis? 4,2 TD näiteks?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.10 05:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Kas kõikide diislite koht on A klassis? 4,2 TD näiteks? |
Usun, et tsippimata V8 4.2tdi vs "suht stock" S2 oleks päris huvitav duell.. : ) 1.9tdi-ga peaks pigem bracketit proovima ja nagu Kevad 2009
tõestatud, on sellega võimalik ka võita.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.10 06:31
|
|
|
Ma küll täpselt ei mäleta aga alla 15.0 Auditeam oma autoga minu arust ei sõitnud, isegi 14.5 ei oleks veel probleem A-klassis.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Kas kõikide diislite koht on A klassis? 4,2 TD näiteks? |
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.10 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Aga Forsini turbod lähevad lõpuks hinda, mis väljast stock, aga seest tühjaks freesitud | Mis mõttes?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 17.05.10 10:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Lisaks veel seda, et eriti on oodatud just nende inimeste arvamused kes reaalselt hakkavad uutes klassides võistlema. |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Aga Forsini turbod lähevad lõpuks hinda, mis väljast stock, aga seest tühjaks freesitud | Mis mõttes? |
Sa pole siin näinud ühtegi või? Stock K24 külm koda ja õhuvõtt on seest suuremaks freesitud ja kuumakojal on tee tehtud oluliselt lühemaks. Väljast on
originaalturbo, aga seest ei ole. Päris raske vahet teha või mis
Aga kuna mina ei sõida ja kommentaare oodatakse eelkõige võistlejatelt, siis rohkem ka ei kommenteeri.
Kui sa Maku tahad, siis tule ma näitan sulle fosini tuunitud K24/7200 kodasid.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.10 11:13
|
|
|
Võta ikka sõna, nii peabki! Muidu poleks sellel foorumil mõtet, kui arvamust avaldada ei tohiks. Indro pigem tahtis, et sõitjad ka
sõna võtaksid.
Aga mis puudutab forsini vilesid, siis kas sa oled kindel, et sellest reaalselt ka midagi tolku on?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.05.10 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Aga mis puudutab forsini vilesid, siis kas sa oled kindel, et sellest reaalselt ka midagi tolku on? |
Forsini modifikatsioonide efektiivsuses ma kindel pole. Kui aga stock K24 7000 sisse on peidetud Holseti He221 siseelundid, siis v6ib kyll ysna kiire
"stock" masina saada
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.10 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Forsini modifikatsioonide efektiivsuses ma kindel pole. Kui aga stock K24 7000 sisse on peidetud Holseti He221 siseelundid, siis v6ib kyll ysna kiire
"stock" masina saada | Oujee.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.10 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
A-klassi võistlejatel paluks julgemalt registreerida, kas kokku 4 stock autot ongi ainult klubis? See klass sai paljuski loodud
selleks, et stock S-de ja muude taoliste autode omanikud ei peaks modifitseeritud 2.2T autodega koos võistlema. Kui oli aeg klasside üle arutleda,
siis ei tulnud ju paremaid ideid klassijaotuse osas? |
Küsiks siis niipidi, et miks A-klassi võistlejaid nii vähe on? Praegu nimekirjas ainult neli. Neid tavavilega masinaid peaks ju päris palju olema. Kas
küsimus on reeglites või milles?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ellar
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ 20V
|
postitati 18.05.10 07:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
A-klassi võistlejatel paluks julgemalt registreerida, kas kokku 4 stock autot ongi ainult klubis? See klass sai paljuski loodud
selleks, et stock S-de ja muude taoliste autode omanikud ei peaks modifitseeritud 2.2T autodega koos võistlema. Kui oli aeg klasside üle arutleda,
siis ei tulnud ju paremaid ideid klassijaotuse osas? |
Küsiks siis niipidi, et miks A-klassi võistlejaid nii vähe on? Praegu nimekirjas ainult neli. Neid tavavilega masinaid peaks ju päris palju olema. Kas
küsimus on reeglites või milles? |
Kindlasti on palju stock vilega autosi aga kas neil ka ülejäänud on stock ! Enamustel on pandud ette uus cooler ( originaal ei pidanud kindlasti enam
rõhku) Hetkel jebame vihase auto kallal, et saada see stock konditsiooni ! See oli väike näide siis, kindlasti on veel mõned põhjused äkki !?!?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |