0ttm4n
huviline
Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.25 12:48
|
|
|
Kui paljud sõidavad oma C4 nt, S4, S6, 100, A6 talvel?
Tean, et neil on tsingitud kered. Küsimus C4 omanikele, kes talvel veel sõidavad – kuidas neil roostega lood on? Tahaks endalegi talveautoks mingit
Quattrot, aga tahaks enne teada, kui kergesti need roostetama kipuvad ja mida peaks arvestama või kartma.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.05.25 14:44
|
|
|
Kui sa ootad, et 30a vana ja ilmselt 300000+km sõitnud auto (eriti veel see, mis eestis juba varasemalt talve näinud on) kusagilt ei idane, siis pead
pettuma. Vaata foorumis C4-ja omanike teemasid, mis keretöid on pidanud teostama. Arvesta juppide saadavusetusega ja mõtle järgi, kas on ikka
mõtet.
Kusagilt soojemast kohast toodud roostevaba C4 Quattro eest maksad juba sõltuvalt mootorist rohkem, kui C6 või C7 eest ja seda talvel soolasees
h**rata oleks patt. Pigem vaata mõne noorema auto suunas (näiteks B6/B7 peaks veel üsna lihtsa vaevaga leidma korraliku kerega, seejuures
manuaalkasti, torseniga neliveo ja käsipiduriga või kui oled nõus leppima näpupiduriga, siis C6 või B8 ja boonusena on suurem enamus varuosasid neile
veel letikaup).
Tsitaat: | Algselt postitas: 0ttm4n
Tean, et neil on tsingitud kered. Küsimus C4 omanikele, kes talvel veel sõidavad – kuidas neil roostega lood on? Tahaks endalegi talveautoks mingit
Quattrot, aga tahaks enne teada, kui kergesti need roostetama kipuvad ja mida peaks arvestama või kartma. |
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.05.25 15:22
|
|
|
C4 puhul jalga läbi põhja vast ei löö, kuid rattakoobastes jmt kohtades võivad nurkades augud sees olla küll kui otsima hakata.
Kui C4 100/S4 diffri lukustamine kindel kriteerium pole, siis võiks millegi veidi kaaseaegsema poole vaadata.
Korraliku kerega B6/B7 lihtsasti leidmise kohta olen pigem vastupidisel arvamusel. Roostetavad ikka igast võimalikust kohast, samuti pole logarite jt
katete all toimuv enamasti just liiga kaunis. Või kui sügisel tundub veel päris viisaka kerega, siis kevadeks võib rooste igalt poolt paista.
Üleeile tuttav just näitas, et hakkas B7 keset ust mingit kahtlast kohta näppima ja oligi kohe auk läbi. Tõmbas suvalise musta kile peale sinna.
|
|
|
|
0ttm4n
huviline
Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.25 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Kui sa ootad, et 30a vana ja ilmselt 300000+km sõitnud auto (eriti veel see, mis eestis juba varasemalt talve näinud on) kusagilt ei idane, siis pead
pettuma. Vaata foorumis C4-ja omanike teemasid, mis keretöid on pidanud teostama. Arvesta juppide saadavusetusega ja mõtle järgi, kas on ikka
mõtet.
Kusagilt soojemast kohast toodud roostevaba C4 Quattro eest maksad juba sõltuvalt mootorist rohkem, kui C6 või C7 eest ja seda talvel soolasees
h**rata oleks patt. Pigem vaata mõne noorema auto suunas (näiteks B6/B7 peaks veel üsna lihtsa vaevaga leidma korraliku kerega, seejuures
manuaalkasti, torseniga neliveo ja käsipiduriga või kui oled nõus leppima näpupiduriga, siis C6 või B8 ja boonusena on suurem enamus varuosasid neile
veel letikaup).
Tsitaat: | Algselt postitas: 0ttm4n
Tean, et neil on tsingitud kered. Küsimus C4 omanikele, kes talvel veel sõidavad – kuidas neil roostega lood on? Tahaks endalegi talveautoks mingit
Quattrot, aga tahaks enne teada, kui kergesti need roostetama kipuvad ja mida peaks arvestama või kartma. | |
Ei, noh ega ma seda poleksgi oodanud ma lihtsalt pigem mõtlesin nagu enamvähem korraliku välimusega võibolla isegi mitte talvekat vaid pigem
projektika poole kalduvat asja C4 minu arust ikkagi kena pill.
|
|
|
0ttm4n
huviline
Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.25 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
C4 puhul jalga läbi põhja vast ei löö, kuid rattakoobastes jmt kohtades võivad nurkades augud sees olla küll kui otsima hakata.
Kui C4 100/S4 diffri lukustamine kindel kriteerium pole, siis võiks millegi veidi kaaseaegsema poole vaadata.
Korraliku kerega B6/B7 lihtsasti leidmise kohta olen pigem vastupidisel arvamusel. Roostetavad ikka igast võimalikust kohast, samuti pole logarite jt
katete all toimuv enamasti just liiga kaunis. Või kui sügisel tundub veel päris viisaka kerega, siis kevadeks võib rooste igalt poolt paista.
Üleeile tuttav just näitas, et hakkas B7 keset ust mingit kahtlast kohta näppima ja oligi kohe auk läbi. Tõmbas suvalise musta kile peale sinna.
|
Ma ei tea, ilmselt rahakott ei paindu piisavalt, et ilusat B6, või B7t osta, aga R5 2.5TDI ikka kutsub enda poole. Ennemini siukseks suve kulguriks.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.05.25 22:48
|
|
|
Sa vist ei tea ise ka veel päris hästi, mida sa soovid?
Tsitaat: | Algselt postitas: 0ttm4n
...Tahaks endalegi talveautoks mingit Quattrot... |
Tsitaat: | Algselt postitas: 0ttm4n
Ma ei tea, ilmselt rahakott ei paindu piisavalt, et ilusat B6, või B7t osta, aga R5 2.5TDI ikka kutsub enda poole. Ennemini siukseks suve
kulguriks. |
On sul üldse õrna aimu ka, kui palju üks C4 S maksab, kui sa väidad et ükski ilus B6/B7 ei mahu eelarvesse?
Hetkel leidsin kiiruga müügist vaid kolm C4 Q isendit, millest üks S - https://autodiiler.ee/et/vehicles/36955 (jah seda diisliks swapitud S4-ja kere enam S-ks ei nimetaks - https://www.auto24.ee/soidukid/4192533).
Lisaks üks 100 Q - https://www.auto24.ee/soidukid/4188772
|
|
|
0ttm4n
huviline
Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.25 07:06
|
|
|
Ei, ei, ma mõtlesin üldisemalt seda põlvkonda, ega kui rahakoti rauad nii uhkelt lahti käiks, siis sõidaksin ammu juba mõne S6e või S4ga.
Sellel dislal hoian kätt pulsil praegu, eks vaatab mida elu toob.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.25 11:37
|
|
|
C4 Q kütusepaak on tavaliselt kohe lekkima hakkav, vahetus mahukas töö ja korras paaki niisama ei leia. Tagaosa põhjaalune on roostet täis üldjuhul.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.05.25 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Korraliku kerega B6/B7 lihtsasti leidmise kohta olen pigem vastupidisel arvamusel. Roostetavad ikka igast võimalikust kohast, samuti pole logarite jt
katete all toimuv enamasti just liiga kaunis. |
No ma mõtlesin võrdluses C4 keredega, mida nelikuna leidsin kiiruga vaid 3 müügist.
Ega B4, B5 ja C5 puhul pole ka seis parem, kui manuaali soovida. B6/B7 puhul on valikud juba rohkem, kui B4, B5, C4 ja C5 peale kokku. Tõsi pole
needki roosteprobleemidest pääsenud, eriti veel siis, kui on eestis sõitnud pikemalt. Ennekõike uste alumised servad ja tiivakaared.
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 13.05.25 20:07
|
|
|
Mis sa arvad et tsingitud kere on nagu plastik mis ei roosteta? 35 aastat vana auto, läänemere piirkonna ajalooga ja arvad et rooste võib probleemiks
olla? Lisaks roostele nagu mainiti kõiksugu vanusest tingitud
lisaprobleemid, kui ostad teenust veel sisse siis .. ära osta nii vana autot kui sul raha pole. Samas mingi rahvakeeli talvepeetri paariks kuuks kui
hästi läheb ja palju kohti remonditud siis võib isegi hästi minna.
|
|
|
|