Warning: Trying to access array offset on false in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 61
Eesti Audi Klubi foorum - Kui paljud sõidavad oma C4 nt, S4, S6, 100, A6 talvel?
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kui paljud sõidavad oma C4 nt, S4, S6, 100, A6 talvel? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 421)
0ttm4n
huviline



Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.25 12:48 Tsiteeri
Kui paljud sõidavad oma C4 nt, S4, S6, 100, A6 talvel?



Tean, et neil on tsingitud kered. Küsimus C4 omanikele, kes talvel veel sõidavad – kuidas neil roostega lood on? Tahaks endalegi talveautoks mingit Quattrot, aga tahaks enne teada, kui kergesti need roostetama kipuvad ja mida peaks arvestama või kartma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 09.05.25 14:44 Tsiteeri


Kui sa ootad, et 30a vana ja ilmselt 300000+km sõitnud auto (eriti veel see, mis eestis juba varasemalt talve näinud on) kusagilt ei idane, siis pead pettuma. Vaata foorumis C4-ja omanike teemasid, mis keretöid on pidanud teostama. Arvesta juppide saadavusetusega ja mõtle järgi, kas on ikka mõtet.
Kusagilt soojemast kohast toodud roostevaba C4 Quattro eest maksad juba sõltuvalt mootorist rohkem, kui C6 või C7 eest ja seda talvel soolasees h**rata oleks patt. Pigem vaata mõne noorema auto suunas (näiteks B6/B7 peaks veel üsna lihtsa vaevaga leidma korraliku kerega, seejuures manuaalkasti, torseniga neliveo ja käsipiduriga või kui oled nõus leppima näpupiduriga, siis C6 või B8 ja boonusena on suurem enamus varuosasid neile veel letikaup).

Tsitaat:
Algselt postitas: 0ttm4n
Tean, et neil on tsingitud kered. Küsimus C4 omanikele, kes talvel veel sõidavad – kuidas neil roostega lood on? Tahaks endalegi talveautoks mingit Quattrot, aga tahaks enne teada, kui kergesti need roostetama kipuvad ja mida peaks arvestama või kartma.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 09.05.25 15:22 Tsiteeri


C4 puhul jalga läbi põhja vast ei löö, kuid rattakoobastes jmt kohtades võivad nurkades augud sees olla küll kui otsima hakata.
Kui C4 100/S4 diffri lukustamine kindel kriteerium pole, siis võiks millegi veidi kaaseaegsema poole vaadata.


Korraliku kerega B6/B7 lihtsasti leidmise kohta olen pigem vastupidisel arvamusel. Roostetavad ikka igast võimalikust kohast, samuti pole logarite jt katete all toimuv enamasti just liiga kaunis. Või kui sügisel tundub veel päris viisaka kerega, siis kevadeks võib rooste igalt poolt paista.
Üleeile tuttav just näitas, et hakkas B7 keset ust mingit kahtlast kohta näppima ja oligi kohe auk läbi. Tõmbas suvalise musta kile peale sinna.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0ttm4n
huviline



Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.25 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Kui sa ootad, et 30a vana ja ilmselt 300000+km sõitnud auto (eriti veel see, mis eestis juba varasemalt talve näinud on) kusagilt ei idane, siis pead pettuma. Vaata foorumis C4-ja omanike teemasid, mis keretöid on pidanud teostama. Arvesta juppide saadavusetusega ja mõtle järgi, kas on ikka mõtet.
Kusagilt soojemast kohast toodud roostevaba C4 Quattro eest maksad juba sõltuvalt mootorist rohkem, kui C6 või C7 eest ja seda talvel soolasees h**rata oleks patt. Pigem vaata mõne noorema auto suunas (näiteks B6/B7 peaks veel üsna lihtsa vaevaga leidma korraliku kerega, seejuures manuaalkasti, torseniga neliveo ja käsipiduriga või kui oled nõus leppima näpupiduriga, siis C6 või B8 ja boonusena on suurem enamus varuosasid neile veel letikaup).

Tsitaat:
Algselt postitas: 0ttm4n
Tean, et neil on tsingitud kered. Küsimus C4 omanikele, kes talvel veel sõidavad – kuidas neil roostega lood on? Tahaks endalegi talveautoks mingit Quattrot, aga tahaks enne teada, kui kergesti need roostetama kipuvad ja mida peaks arvestama või kartma.


Ei, noh ega ma seda poleksgi oodanud ma lihtsalt pigem mõtlesin nagu enamvähem korraliku välimusega võibolla isegi mitte talvekat vaid pigem projektika poole kalduvat asja C4 minu arust ikkagi kena pill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0ttm4n
huviline



Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.25 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
C4 puhul jalga läbi põhja vast ei löö, kuid rattakoobastes jmt kohtades võivad nurkades augud sees olla küll kui otsima hakata.
Kui C4 100/S4 diffri lukustamine kindel kriteerium pole, siis võiks millegi veidi kaaseaegsema poole vaadata.


Korraliku kerega B6/B7 lihtsasti leidmise kohta olen pigem vastupidisel arvamusel. Roostetavad ikka igast võimalikust kohast, samuti pole logarite jt katete all toimuv enamasti just liiga kaunis. Või kui sügisel tundub veel päris viisaka kerega, siis kevadeks võib rooste igalt poolt paista.
Üleeile tuttav just näitas, et hakkas B7 keset ust mingit kahtlast kohta näppima ja oligi kohe auk läbi. Tõmbas suvalise musta kile peale sinna.


Ma ei tea, ilmselt rahakott ei paindu piisavalt, et ilusat B6, või B7t osta, aga R5 2.5TDI ikka kutsub enda poole. Ennemini siukseks suve kulguriks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 09.05.25 22:48 Tsiteeri


Sa vist ei tea ise ka veel päris hästi, mida sa soovid?

Tsitaat:
Algselt postitas: 0ttm4n
...Tahaks endalegi talveautoks mingit Quattrot...


Tsitaat:
Algselt postitas: 0ttm4n
Ma ei tea, ilmselt rahakott ei paindu piisavalt, et ilusat B6, või B7t osta, aga R5 2.5TDI ikka kutsub enda poole. Ennemini siukseks suve kulguriks.


On sul üldse õrna aimu ka, kui palju üks C4 S maksab, kui sa väidad et ükski ilus B6/B7 ei mahu eelarvesse?

Hetkel leidsin kiiruga müügist vaid kolm C4 Q isendit, millest üks S - https://autodiiler.ee/et/vehicles/36955 (jah seda diisliks swapitud S4-ja kere enam S-ks ei nimetaks - https://www.auto24.ee/soidukid/4192533).
Lisaks üks 100 Q - https://www.auto24.ee/soidukid/4188772


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0ttm4n
huviline



Registreerunud 25.04.25
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.25 07:06 Tsiteeri


Ei, ei, ma mõtlesin üldisemalt seda põlvkonda, ega kui rahakoti rauad nii uhkelt lahti käiks, siis sõidaksin ammu juba mõne S6e või S4ga.

Sellel dislal hoian kätt pulsil praegu, eks vaatab mida elu toob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.25 11:37 Tsiteeri


C4 Q kütusepaak on tavaliselt kohe lekkima hakkav, vahetus mahukas töö ja korras paaki niisama ei leia. Tagaosa põhjaalune on roostet täis üldjuhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.05.25 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Korraliku kerega B6/B7 lihtsasti leidmise kohta olen pigem vastupidisel arvamusel. Roostetavad ikka igast võimalikust kohast, samuti pole logarite jt katete all toimuv enamasti just liiga kaunis.


No ma mõtlesin võrdluses C4 keredega, mida nelikuna leidsin kiiruga vaid 3 müügist.
Ega B4, B5 ja C5 puhul pole ka seis parem, kui manuaali soovida. B6/B7 puhul on valikud juba rohkem, kui B4, B5, C4 ja C5 peale kokku. Tõsi pole needki roosteprobleemidest pääsenud, eriti veel siis, kui on eestis sõitnud pikemalt. Ennekõike uste alumised servad ja tiivakaared.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 13.05.25 20:07 Tsiteeri


Mis sa arvad et tsingitud kere on nagu plastik mis ei roosteta? 35 aastat vana auto, läänemere piirkonna ajalooga ja arvad et rooste võib probleemiks olla? :D Lisaks roostele nagu mainiti kõiksugu vanusest tingitud lisaprobleemid, kui ostad teenust veel sisse siis .. ära osta nii vana autot kui sul raha pole. Samas mingi rahvakeeli talvepeetri paariks kuuks kui hästi läheb ja palju kohti remonditud siis võib isegi hästi minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 23.8% - SQL: 76.2%]