Foorumi logo

Parkimis andurid
juke1983 - 02.09.10 08:04

Autoks siis: A6, C5, 2001, autom.

Mul tagumised parkimisandurid lolliks läinud. Arvatavasti on üks nendest läbi läinud. Kui tagumine käik sisse panna, siis hakkab kohe hulguma, samas vahest on jälle täitsa vait.

Küsimus siis selles, et kui korra juhtmed taha panna (VAG-COM), kas siis näitab ära milline jamab? Kuskilt jäi nagu silma, et oli nii. Või näitab ainult diagnostika?

Ja kui vag-com aitab, siis kohe ka küsimus, et kas kellelgi on võimalus seda teha järgmine nädal (6-12.09, Tallinnas), et prooviks ära.

Ette tänades
Tanel


PS! Kas neid andureid on võimalik ka välja lülitada? Kaitset ei saa ära võtta, kuna selle kaitsme all on ka teisi asju :(


samru - 02.09.10 11:15

Saab vaadata vag-com´iga ja saladuskatte all võin öelda, et sellega saab lisaks veakoodide lugemisele ka diagnostikat teha;)


juke1983 - 02.09.10 14:35

Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Saab vaadata vag-com´iga ja saladuskatte all võin öelda, et sellega saab lisaks veakoodide lugemisele ka diagnostikat teha;)


:P

Järgmine nädal panen juhtme taha eks siis paistab. Aga niipalju kui siit lugenud olen, siis kõigil alati ei näita.


melnits - 02.09.10 18:36

Endal ka mingi jama tagumiste parkimisanduritega, tagurdades pidev pinin.:mad:
Kaabeldust ka ei ole võimalik olnud teha, et teada saada milline andur jamab kuid kahtlustan, et jamab see andur millel väljast vaadates anduri kate kahjustatud servast 4-5mm ulatuses (kate ise must, kuid serv siis valge ja kare).
Kas võib asi olla selles vigases kattes, oskab keegi midagi tarka lausuda, et mida võiks teha selle kattega.
:) Pisike pilt ka siis kuidas ja milline asi välja näeb.
Tänud ja kõike paremat!!




http://www.upload.ee/image/784191/parkimisandur.JPG


juke1983 - 02.09.10 19:20

Ma ei ole veel ise pead sinna alla toppinud, küll aga teen seda ndlv. Kas anduri enda saab muidu kenasti eemaldada? Mõtlen just bamperi enda küljest ilma et midagi vigastaks ja saaks uue asemele panna (eelneval pildil nr 11).

to melnits: sul arvatavasti tõesti see katkine siis jamab, aga proovi igaks juhuks juhtmega ka, siis kindel ;)


melnits - 02.09.10 19:42

Täna sai piilutud veidi bamperi alla kanali peal ja mulle küll tundus, et peaks saama. See nr. 6b.(kiirkinnitus) eemaldada ja siis saab nr.6a.(anduri katte) anduri pealt ära ja peakski nr.6 (andur) kätte saama.

to juke1983: ma olen nagu aru saanud et anduriks on nr.6 mitte nr.11.
See nr.11 peaks olema see kuhu andur külge käib.
Võin muidugi ka eksida,kuid jah...:)


juke1983 - 03.09.10 05:34

to melnits: jah, sul paistab siiski õigus olevat. Et seda nr.11 polegi vaja kätte saada, piisab ainult nr.6st. :)
Igatahes üritan ka ndlv pilgu peale visata.


melnits - 03.09.10 08:38

Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


juke1983 - 09.09.10 12:07

Sai siis autole juhe taha pandud ja näitas ilusasti, et tagumine vasak andur on probleemiks.
Tänud kasutajale raino84.

Veaks näitas:
01545 - Sensor for Parking Aid: Rear Left (G203)
31-00 -- Open or Short to Ground


Nii, kiskusin enda parkimis anduri lahti. Kõigepealt siis kinnitus (6b) lahti, siis tuleb kummist kaitse (6a) kenasti maha. Siis saab ühenduse lahti teha (Pilt 1). Nagu minu piltidelt näha, siis nr11&6 on ühes tükis (pildid 2-4) ja tulebki sellisena välja (väga hõlpsalt).
Ühendasin ettevaatlikult natuke lahti ka nr6 ja nr11. Sealt vahelt paistis kaks-kolm traadikest ning mõlemad osad olid sellist pigi-taolist täidet täis. Ei hakanud rohkem lahti tirima, kuna tagasipanek oleks ilmselt võimatu olnud.

Pistiku ühenduskohad olid päris ok. Pilt4 näitab, et sealt pealt on kummi/silikooni täis valatud ning sealt pistiku poolselt küljelt oli näha, et pragu jooksis plastiku sees. Lõikasin kummist jupi ära, et otsteni jõuda ning sealt alt paistis asi ikka päris ussine olevat. Eks sealt prao vahelt on niiskus sisse tunginud.

Mis võib veel viga olla on prao laius. Vb on ta lihtsalt sealt kuskilt ühenduse või juhtme katki tõmmanud. Igatahes hiljem on plaanis kogu see kummi mass maha võtta ja vaadata, kuidas selle all/sees juhtmed elavad. Kui kusagil seal peaks ikkagi viga olema, siis peaks seda suht lihtsalt olema võimalik korda teha. Pärast uuesti silikoon peale panna.

Järgmise sammuna tahaks siis proovida terve anduriga. Kui töötab, siis ei pea õnneks kaugemalt otsima. Kui aga ikka ei tööta, siis...

Vabandused ka piltide kvaliteedi pärast, need telefoniga tehtud :P Kui jääb meelde ja võimalus tekib, siis üritan paremad teha ;)

http://www.upload.ee/image/784191/parkimisandur.JPG

Pilt 1
http://www.upload.ee/preview/798881/090920102454.jpg

Pilt2
http://www.upload.ee/preview/798890/090920102457.jpg

Pilt3
http://www.upload.ee/preview/798888/090920102456.jpg

Pilt4
http://www.upload.ee/preview/798891/090920102458.jpg


juke1983 - 09.09.10 12:12

Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Ma ei usu et selle pärast, kuigi selle vigastuse saades võis ka andur viga saada. Soovitan sul see kate maha võtta, see käib lihtsalt. Pärast lihtsalt jälle kinnitusega kinni ja kõik. Vähemalt saad pilgu peale visata ja võid kohe vastuse saada, kui katte all mingi pragu jookseb või tükk küljest ära on ;)


raino84 - 09.09.10 12:19

Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Auto24´st vastas mu postitusele üks tegelane nii:
Oli kunagi sama probleem. Mul oli viga selles et värv, mis anduri peal oli, oli kodrutama hakanud. Sai see puhtaks tehtud ja uus värv peale ja asi töötas jälle.

Siit võiks välja lugeda isegi seda, et kui ka mingi "kraaps" peal on, võib ka andur hulluks minna. Igatahes vaatan täna selle pilguga üle.


juke1983 - 09.09.10 12:23

Tsitaat:
Auto24´st vastas mu postitusele üks tegelane nii:
Oli kunagi sama probleem. Mul oli viga selles et värv, mis anduri peal oli, oli kodrutama hakanud. Sai see puhtaks tehtud ja uus värv peale ja asi töötas jälle.

Siit võiks välja lugeda isegi seda, et kui ka mingi "kraaps" peal on, võib ka andur hulluks minna. Igatahes vaatan täna selle pilguga üle.


Kui ta mõtleb seda, mis bamperi pealt välja paistab (Pilt2 ülemine ots), siis kindlasti. Kui aga sama jupi külje pealt, siis vaevalt.


juke1983 - 09.09.10 14:39

Selline küsimus ka veel, et mis vahet on sisemisel ja välimisel anduril? Ühendus, ma usun, et on sama. Kas äkki anduri nägemisnurk on teine. Äkki keegi teab?


melnits - 09.09.10 15:57

Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: juke1983
Auto24´st vastas mu postitusele üks tegelane nii:
Oli kunagi sama probleem. Mul oli viga selles et värv, mis anduri peal oli, oli kodrutama hakanud. Sai see puhtaks tehtud ja uus värv peale ja asi töötas jälle.

Siit võiks välja lugeda isegi seda, et kui ka mingi "kraaps" peal on, võib ka andur hulluks minna. Igatahes vaatan täna selle pilguga üle.


Kui ta mõtleb seda, mis bamperi pealt välja paistab (Pilt2 ülemine ots), siis kindlasti. Kui aga sama jupi külje pealt, siis vaevalt.


Ma mõtlengi seda mis bamperi pealt välja paistab (Pilt 2 ülemine ots), et peaksin peene liivapaberiga selle vana kahjustatud värvi maha lihvima ja uuesti üle värvima??


melnits - 09.09.10 16:01

Tsitaat:
Algselt postitas: juke1983
Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Ma ei usu et selle pärast, kuigi selle vigastuse saades võis ka andur viga saada. Soovitan sul see kate maha võtta, see käib lihtsalt. Pärast lihtsalt jälle kinnitusega kinni ja kõik. Vähemalt saad pilgu peale visata ja võid kohe vastuse saada, kui katte all mingi pragu jookseb või tükk küljest ära on ;)


Ma korra võtsin anduri pistiku küljest ära kuid ma ei saanud seda katet otsast ära, mingid kõrv kinnitused tõmbasin lahti ka kuid sellest küll kasu polnud.:( Et äkki seletaksid kuidas sa anduril selle katte maha said???


juke1983 - 09.09.10 16:08

Tsitaat:
Ma mõtlengi seda mis bamperi pealt välja paistab (Pilt 2 ülemine ots), et peaksin peene liivapaberiga selle vana kahjustatud värvi maha lihvima ja uuesti üle värvima??


Vat ei tea, kuidas selle lihvimisega on. Pind ise on plastikust - järelikult pehme ja kraapsud kerged tulema. Samas välismaa foorumis üks rääkis, et tal ka värv kobrutas peal ja tegi selle puhtaks (pead ei anna, aga vist pani värvi peale ka). Värvimisega jälle see, et kui tugev tal see kiir on, et kui ikka paks kiht peale panna, siis äkki ei võtagi läbi :P

Eks see su omal vastutusel on, aga kui teed, siis anna kindlasti teada, mis tulem oli ;)


juke1983 - 09.09.10 16:10

Tsitaat:
Ma korra võtsin anduri pistiku küljest ära kuid ma ei saanud seda katet otsast ära, mingid kõrv kinnitused tõmbasin lahti ka kuid sellest küll kasu polnud.:( Et äkki seletaksid kuidas sa anduril selle katte maha said???


Kas sa mõtled, kuidas eraldada nr11 ja nr6? Või mis kate?


melnits - 09.09.10 16:11

Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: juke1983
Ma mõtlengi seda mis bamperi pealt välja paistab (Pilt 2 ülemine ots), et peaksin peene liivapaberiga selle vana kahjustatud värvi maha lihvima ja uuesti üle värvima??


Vat ei tea, kuidas selle lihvimisega on. Pind ise on plastikust - järelikult pehme ja kraapsud kerged tulema. Samas välismaa foorumis üks rääkis, et tal ka värv kobrutas peal ja tegi selle puhtaks (pead ei anna, aga vist pani värvi peale ka). Värvimisega jälle see, et kui tugev tal see kiir on, et kui ikka paks kiht peale panna, siis äkki ei võtagi läbi :P

Eks see su omal vastutusel on, aga kui teed, siis anna kindlasti teada, mis tulem oli ;)


Ma veel siin mõtlen, et mis teha. Kuna ei taha päris lampi seda andurit ära ka rikkuda, vb polegi see andur vigane:D
Ja uus andur pole eriti odav ka.:P


juke1983 - 09.09.10 16:15

Tsitaat:
Ma veel siin mõtlen, et mis teha. Kuna ei taha päris lampi seda andurit ära ka rikkuda, vb polegi see andur vigane:D
Ja uus andur pole eriti odav ka.:P


Nu jah. Helistasin just täna Revalisse ja öeldi tiba üle tuhande :(


janar - 12.09.10 12:58

Oli sama probleem. Vag-com ütles tagumine parem. Kuna vana andur oli keskelt lahti kistud ja enam kokku polnud võimalik panna siis ostsin uue ( ca 1100.- EEK), ühendasin ära aga ei midagi. Hakkasin mööda juhtmeid minema (plokk on taga vasaku tiiva sees) ja lõpuks selgus et stange taga oli anduri juhe vastu mingit polti hõõrunud ning juhet kahjustanud. Lappisin ühenduskoha ära ja nüüd kõik töötab nii nagu peab. Keskmised ja äärmised andurid on erineva kujuga ja erineva kinnitusnurga all. Kas neid vahetada omavahel saab ei oska öelda, aga varuosakoodid on igatahes erinevad.


melnits - 13.09.10 21:26

Sai siis anduri otsalt värv maha nühitud mingi lahustiga (algul oli mingi õhuke kummi kiht ja selle all värv). Värvi alt tuli siis välja mingi metalli laadne materjal (alumiinium vist). Ja see kahjustus anduril oli selle metalli pinna sees (sisse sööbinud/korrodeerunud).Siis otsustasin peene liivapaberiga lihvida seda kahjustust, sain peaaegu puha puhtaks/tasaseks lihvitud ja siis proovisin kuid ei midagi.:(
Peab ka need juhtmed üle vaatama nii igaks juhuks!


juke1983 - 14.09.10 06:16

Aga vähemalt tore kuulda, et ikka kannatab seda pinda "töödelda" ilma et midagi ära rikuks :)

Siinkohal kutsun üles kõiki, kellel peaks olema töötav andur ripakil. Üks foorumlane pakkus mulle, kuid ei saa temaga enam ühendust :( Mul nüüd andur küljest ära ja ühendus lahtine (kaetud), kuid ei tahaks seda asja sügiseste ilmade meelevalda jätta.

to janar: kas sa tead, kas sinu vana andur siis ikkagi töötas ja asi oli ainult juhtmetes? On sul see vana veel alles?



PS! Kes tahavad mulle andurit proovida pakkuda, siis vastata privasse. Olen nüüd ise 3ndlt Eestist ära ja vastan siis, kui tagasi olen ;)


janar - 14.09.10 07:53

Minu andur oli omadega läbi niikuinii, aga lõplik viga seisnes ikkagi katkises juhtmes. Kasutatud andurit pakkus mulle karelkv, aga mul oli juba uus ostetud.


melnits - 14.09.10 19:13

Kas kuidagi saab andurit kontrollida testriga kas töötab või ei? Et, oleks vaja koduste vahenditega testida, kuna pole võimalust diagnosti teha.:(
Või siis leidub klubilist Pärnu lähistel (eriti sobiv oleks Kilingi-Nõmme lähedalt) kellel kaabel olemas ja oleks nõus diagnosti tegema.:)
Tänud lugemast!!


melnits - 14.09.10 23:07

Pole tõesti kedagi kes oskaks saaks aidata??:(


mclx - 15.09.10 05:41

Andurit saab kontrollida ilma testrita, tundlikud näpud peavad selleks olema ainult. Süüde sisse, tagasikäik sisse ja hakkad õrnalt näpuga silitama anduri pinda, andur peab tagasi plõksima vastu näppu, kui töötab on see ilusti aru saada, kui ei tööta, ei plõksi ta midagi. Proovi, küll sa aru saad mida ma mõtlen. Eelnevalt peab muidugi andurid lapiga puhtaks tegema.


janar - 15.09.10 05:47

Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
Andurit saab kontrollida ilma testrita, tundlikud näpud peavad selleks olema ainult. Süüde sisse, tagasikäik sisse ja hakkad õrnalt näpuga silitama anduri pinda, andur peab tagasi plõksima vastu näppu, kui töötab on see ilusti aru saada, kui ei tööta, ei plõksi ta midagi. Proovi, küll sa aru saad mida ma mõtlen. Eelnevalt peab muidugi andurid lapiga puhtaks tegema.


Kui süsteem ei toimi, siis ei saa ka andureid selliselt kontrollida.


melnits - 15.09.10 10:15

Jama sellega siis.:( Muid lahendusi ei oska keegi pakkuda?;) Ei ole siis mõnda elektrikut foorumis, kes oskaks infot jagada?:P


melnits - 17.09.10 13:03

Sain siis kaabel lõpuks laenatud, näitas algul 2 keskmisel anduril viga. Vigade kustutamisel ja peale tagurdamist uuesti viskas 1 vea, et parem keskmine andur (selle anduri viga kadus ära millel oli äär vigastatud ja mida ma liivapaberiga lihvisin ja uuesti üle värvisin). Sai siis keskmised andurid omavahel ära vahetatud ja uuesti test tehtud ja näitas ikka et parem keskmine andur jamab, et siis andurid korras. Sai siis juhtmeid kontrollima hakatud ja selguski et stange kinnitus poldi juurest kus juhe jooksis oli juhtme kummist kaitse natuke katki. Sai see kummist kaitse lahti lõigatud ja selguski, et rohelist korrosiooni jama juhtmed täis. Üks juhe oli täitsa läbi ussitanud kuid teised olid ka suht kahtalsed, siis sai kõik lahti lõigatud ja uued juhtme jupid vahele pandud ja ära isoleeritud. Sai siis tagurdatud ja töötas kõik ilusti nii nagu peab!!!:)
Tänud lugemast ja kõike paremat!!
Erki


juke1983 - 07.10.10 05:45

Nii, otsustasin siiski kallima variandi kasuks ning ostsin uue anduri. Panin paika ja töötab nii nagu peab :cool:

Pääsesin lihtsalt ja ei pidanud juhtmetega mässama. Kuid andur ise kui selline vist ikka niisama katki ei lähe nii et tundub, et kui andurid jamama hakkavad, siis suht tõenäoline on katkised juhtmed.



Lõpuks sai päris OK teema andurite kohta ;)

Aitäh kõigile kes vastasid, aitasid ning kaasa rääkisid!


raino84 - 07.10.10 08:24

Tore, kui korda sai. Mul endiselt teema õhus. Nädalavahetusel sai uuritud jällegi. Vaatasin andurid üle - no kõik korralikud, ent samas piiksub endiselt ebakorrapäraselt - vahepeal kõik korras, siis jälle piiks.
Veakoode ei näita. Kindluse mõttes võtsin ühe anduri tagant ära ning Vag-Com näitas kohe puuduva anduri ära.

Ilmselt peab cm haaval hakkama juhet uurima. Neid stange polte nägin ka, kuhu vastu võibolla kaabel hõõruda võib. Põgusal vaatlusel oli kõik korras.


juke1983 - 07.10.10 08:35

Nu jah, siis tuleb sul tõesti hakata juhtmeid mööda minema hakata. Samas imelik, et ta ei näita sul, et milline jamab. Kas sellel süsteemil mingit aju või kontroll keskust pole, mis võib lolliks minna?


DonNiger - 08.12.10 13:22

Annab ka parema anduri viga. Visuaalselt tundub kõik korras olevat. Päris juhtmeteni ei jõudnud, kuna ahvid võtsid voolu ära :mad:


DonNiger - 08.12.10 19:46

E.. kas on vahet, kas viimane täht tootekoodis on sama või asendub mõne muu (asukohaga) anduriga: nt 7H0 919 275 A asemel 7H0 919 275 D.


juke1983 - 08.12.10 20:25

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
E.. kas on vahet, kas viimane täht tootekoodis on sama või asendub mõne muu (asukohaga) anduriga: nt 7H0 919 275 A asemel 7H0 919 275 D.


Ei ole kyll 100% kindel, aga arvata on, et keskmistel ja äärmistel on erinev nägemisnurk ehk sul voib tekkida "pime ala".


DonNiger - 11.12.10 10:46

Need tähed peaks näitama asukohta. Ma ei usu, et sensori nurk erinev on, küll aga erineb kinnitus (ja see muudab nurka). Külgmised on sabaga külje peale, äärmised saba üles. Sellest siis ka nurga vahe.

Kas keegi teab: juhtplokk koodiga 8Z0 919 283 omab hetkel tühja lisapistikut, kas sellele plokile saab ka esimesed külge pookida (ilma, et midagi vahetama peaks hakkama)?


Markm - 06.01.11 13:41

Kas kuidagi on võimalik neid vag-com abil disableda ka ?
See talvel lumega pidev piiksumine nii esi kui tagaanduritest ajab suht tuuri.

googlest otsisin ,kuid midagi asjalikku ei leidnud.


juke1983 - 06.01.11 13:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Markm
Kas kuidagi on võimalik neid vag-com abil disableda ka ?
See talvel lumega pidev piiksumine nii esi kui tagaanduritest ajab suht tuuri.

googlest otsisin ,kuid midagi asjalikku ei leidnud.


Kas esimesi nupust ei saa välja lülitada? Armatuurilt siis...


Inferno - 11.01.11 19:17

Saab, aga kui tagumist käiku panna siis nad just vilistama hakkavadki, tihti just manööverdamise ajal kitsastes kohtades käivad närvidele.


juke1983 - 11.01.11 19:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Inferno
Saab, aga kui tagumist käiku panna siis nad just vilistama hakkavadki, tihti just manööverdamise ajal kitsastes kohtades käivad närvidele.


Saab, aga kui tagumist käiku panna siis nad- esimesed? Pidasid silmas ikka tagumisi ma arvan?

Endal esimesi pole, nii et võin millegagi puitu panna, aga eeldan, et kui esimesed nupust välja lülitada, siis nad ei tohiks ju enam töötada (signaali anda).

Tagumised üritan lihtsalt ise puhtad hoida. Kui lume tõttu pinisema hakkab, siis järgmise peatuse korral pühin lihtsalt käega/jalaga üle :D


Inferno - 11.01.11 22:19

a8- sal on ainult üks nupp parkimis andurite väljalülituseks. Ehk, ma lülitan nad välja,aga nii kui panen tagumise käigu aktiveeruvad nad uuesti , vilistavad. lülitan nad uuesti välja , jälle väike manööverdamine ja vilistavad jälle kohe,kui tagumine uuesti panna.

esi ja taga omade vahe on vist heli piiksus endas ,muud midagi juhi seisukohalt. Kui eest ja tagant lume ja jää all siis piiksub päris kreisilt. Andurid on nii ees kui taga...


Lihtsalt oleks tore nad talveks deaktiveerida. Ega neid puhtad eriti hoida ei saa,pidevalt jää ja lume all kui sõita lume sees ja ööseks sooja garaasi pole. Aga ega vist ei saa neid deaktiveerida kahjuks... vähemalt esindusest saadeti mingi vend ka kuu peale,kuskil välismaa foorumis.


janar - 12.01.11 07:20

Tõmba juhtmed ploki küljest lahti ja ongi deaktiveeritud.


juke1983 - 12.01.11 07:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Inferno
a8- sal on ainult üks nupp parkimis andurite väljalülituseks. Ehk, ma lülitan nad välja,aga nii kui panen tagumise käigu aktiveeruvad nad uuesti , vilistavad. lülitan nad uuesti välja , jälle väike manööverdamine ja vilistavad jälle kohe,kui tagumine uuesti panna.

esi ja taga omade vahe on vist heli piiksus endas ,muud midagi juhi seisukohalt. Kui eest ja tagant lume ja jää all siis piiksub päris kreisilt. Andurid on nii ees kui taga...


Tagumisi ei saagi nupust välja lülitada. Nupp ongi ainult esimeste jaoks. Kellel on ainult tagumised andurid, neil ei tohiks ka nuppu olla.
Ma küll ei tea kuidas selle nupu funktsioneerimisega on, aga arvatavasti süüde välja-süüde sisse ning ta aktiviseerub uuesti. Nii et pead alati enne sõitu uuesti välja lülitama. Võin eksida, kuna endal pole.

Plokist välja võtmine oleks jah abiks.
Kaitset kahjuks välja ei anna võtta, kuna selle all ka muid asju.


sir-mac - 01.11.18 17:29

Tere targad

Vana teema uues kuues.
S6 C5 2000.a. parkimisabi ei soovi koostööd teha. Lugesin vist kõik kättesaadavad kirjatükid läbi, loodetavasti sain kõigest õigesti aru ka.
Lülitan sisse ''R'', hakkab pidev pinin 3-5 sek. Siis saabub vaikus, tagurdada võib kasvõi läbi seina.
Andurid kontrollisin pulkvõimendi abil kõrvaga- kõik 8tk. ''plõksivad'' rahulikult.
Veakoode näitas parasjagu, sest mõlemad stanged olid eemaldatud. Vead kustutati, kuid üks eriti jonnakas jäi- 01625 Front Parking Aid Warning Buzzer H22 (open or short to ground).
Näitab see nüüd siis seda, et esimeste andurite hädapasun on kutu? Ja asub see kusagil keskkonsooli juures armatuuri all? Pinin kostub ainult tagant, ees on vaikus.
Isegi kui lülitada sisse nupust, toimub kõik samuti- ei mingit koostööd.
Andke nõu.

Tänades

Mac


blefish - 01.11.18 19:55

Jep summer on katki. Lahendasin pool aastat tagasi endal täpselt sama probleemi ning kui see katki siis on süsteem offline.

A8 puhul on ta kellaploki taga ja suhteliselt lihtne ligi pääseda, panin kasutatud varuosa külge ning töötab praeguseni väga hästi. Pead uurima kus A6 puhul ta asetseb aga võib arvata et samas kohas.


sir-mac - 02.11.18 16:58

Selge.
Kui saaks nüüd ühele lollile küsimusele veel targa vastuse, oleks päev päästetud- kas tagumine ja esimene on analoogsed? Tagumise leidsin, aga esimest veel mitte.


blefish - 02.11.18 19:03

Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Selge.
Kui saaks nüüd ühele lollile küsimusele veel targa vastuse, oleks päev päästetud- kas tagumine ja esimene on analoogsed? Tagumise leidsin, aga esimest veel mitte.

Samasugused on, kontrollisin praegult siit järgi: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2000-262/9/919-919035/#23


sir-mac - 02.11.18 19:12

Tänan!
Tegid vanainimese elu kergemaks.


sir-mac - 11.11.18 08:26

Tsitaat:
Algselt postitas: blefish
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Samasugused on, kontrollisin praegult siit järgi: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2000-262/9/919-919035/#23


Jah, samasugused on küll, kuid minu arust ei lähe pilt ja tegelikkus mitte kokku. Vaatamata sellele, et pildil on A6(S6) ja 2000.a.
Kangutasin kellad välja ja .... lisaks veel alt sahtli, kuid mida minu silmad ei näinud, oli see piniseja. Või olen täiesti pime. Ei näinud ma all ega üleval isegi mitte ligilähedastki detaili, mis oleks seda meenutanud.
Seega palve kogenenumatele- kus võib 2000.a. S6 olla front parking aid warning buzzer? Kas mitte äkki tagumiste polstrite all klaasi juures? Vasakul on kindlasti, see praegu lärmab. Aga vot paremat poolt ei mäleta, kas seal ka midagi oli.


blefish - 13.11.18 09:41

Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Tsitaat:
Algselt postitas: blefish
Samasugused on, kontrollisin praegult siit järgi: https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/2000-262/9/919-919035/#23


Jah, samasugused on küll, kuid minu arust ei lähe pilt ja tegelikkus mitte kokku. Vaatamata sellele, et pildil on A6(S6) ja 2000.a.
Kangutasin kellad välja ja .... lisaks veel alt sahtli, kuid mida minu silmad ei näinud, oli see piniseja. Või olen täiesti pime. Ei näinud ma all ega üleval isegi mitte ligilähedastki detaili, mis oleks seda meenutanud.
Seega palve kogenenumatele- kus võib 2000.a. S6 olla front parking aid warning buzzer? Kas mitte äkki tagumiste polstrite all klaasi juures? Vasakul on kindlasti, see praegu lärmab. Aga vot paremat poolt ei mäleta, kas seal ka midagi oli.


Uuri neilt piltidelt, äkki on abiks. Paistab et asub hoopis pedaalide läheduses:

http://i195.photobucket.com/albums/z145/flylife2k/PDC_Front_Speaker_zpsnrrrajxl.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20141206/c2bf842e7ae67250e08e526012737988.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee407/junspi/ScreenShot081_zps7e4f90c7.jpg


sir-mac - 13.11.18 15:33

No nii, viljakas teaduslik uurimustöö on teostatud. Kehtib see 2000.a. S6 kohta.
See esimeste andurite piniseja H22 peitub juhi pool kekkonsooli sees. Ligi pääseb, kui kogu keskkonsool eemaldada täies aus ja hiilguses, ehk siis otsast lõpuni-alates käetoest lõpetades raadio, kliimaploki ja raamidega. Ühesõnaga- plats puhtaks. Muidu on ainult paarist pilust seda näha. Parajalt lõbus töö, kui ei ole meeles ja pealegi veel täpselt ei tea, mis kuidas lahti tuleb. Kokku panna oli igatahes kergem.
Tänan, kes aitasid sõna ja pildiga!


sir-mac - 13.11.18 15:45

Tsitaat:
Uuri neilt piltidelt, äkki on abiks. Paistab et asub hoopis pedaalide läheduses:

http://i195.photobucket.com/albums/z145/flylife2k/PDC_Front_Speaker_zpsnrrrajxl.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20141206/c2bf842e7ae67250e08e526012737988.jpg

http://i1226.photobucket.com/albums/ee407/junspi/ScreenShot081_zps7e4f90c7.jpg


Ülemisel pildil on asi väga lihtne- eemalda rooli alune sahtel ja ongi kompu. See paistab olevat mingi värskem tehnika, parempoolne rooli ei oma tähtsust. Minu masinal asetses see samas kohas (ainult vasakul) ja ei olnud avatud pedaalide poole vaid teisele poole. Ju on insenerimõte ka teinud sammukese edasi.:D