Foorumi logo

Mida tähendavad ESP veakoodid 058F ja 0591
DonNiger - 15.04.09 14:59

058F - Lateral-acceleration sensor signal improbable
0591 - Yaw rate sensor interruption in reference line

Tõlkest saaks nagu aru, et nagu külglibisemise märkamise vead.
Oskab keegi nende koodide järgi midagi täpsemalt välja lugeda?


Eints - 16.04.09 06:33

Tavaliselt on nende vigade põhjuseks vigased andurid ja siiani on abi olnud andurite vahetusest.


DonNiger - 16.04.09 08:04

Kas diagnostika ei ütle, milline andur kalab? Ei ole ju võimalik, et kõik neli jamavad?
Viga ei ole pidev, vaid vahetevahel lööb märgutule põlema.


Eints - 16.04.09 16:31

Neid andureid on sellel masinal kumbagi üks või kaksühes;) Ja see on tavaline, et aegajalt algul jamavad. Lihtasalt viga tasapisi süveneb. Homme võin vajadusel täpsustada nende asukoha autoküljes ja maksumuse.


DonNiger - 16.04.09 16:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Neid andureid on sellel masinal kumbagi üks või kaksühes;) Ja see on tavaline, et aegajalt algul jamavad. Lihtasalt viga tasapisi süveneb. Homme võin vajadusel täpsustada nende asukoha autoküljes ja maksumuse.


Asukoha suhtes oleksin tänulik.
Kuna viga ei ole pidev vaid vahetevahel tekkiv, siis vaataks kõigepealt ühendused üle. Esialgu viskav vea ette ainult peale vihma (mitte vihma ajal, vaid siis kui sadanud oli) Nüüd juba ka aukudest/lohkudest läbisõitmisel.


mclx - 16.04.09 17:01

Andurid G200 ja G202
G200 Lateral acceleration sensor asub juhiistme ja tagaistme vahel tagaistuja jalgade all, selleks peab mati üles kakkuma. Osadel variantidel tagaistme all. Peaks olema tootekoodiga 4B0959643C/E
G202 Yaw rate sensor asub juhi jalgade all või istme all, keskluku aju juures. Peaks olema tootekoodiga 8E0907637A.


Eints - 16.04.09 20:38

Ja nende ühenduste ülevaatamisel ja üldse nende andurite torkimisel, vahetamisel tuleb olla ettevaatlik, et andurit mitte rikkuda, lisaks tuleb peale anduri vahetust andur juhtplokiga seadistada.


DonNiger - 16.04.09 21:56

Kui nüüd järgi mõelda, tekkisid vead peale seda, kui terve aknapesupaagitäis vett juhi istme alla voolas - tagaklaasi voolik andis ühendusest lahti seal, kust see salongi tuleb.
Aga eks näis.
Ei usu, et mõlemad jupsivad, vaid üks ei saa teisest aru. Kumb kummale infot jagab?


mclx - 17.04.09 08:00

Eks nad on seotud jah omavahel, nad võivad mõlemat pidi toimida. Kui sul vesi juhi jalgade alla voolas, siis ehk seal ilmselt viga ongi. Puhasta kontaktipuhastusvahendiga need pistikud ära, juhtme liitekohad kontrolli üle tõmmates ettevaatlikult juhtmeid, kui mõni puruneb, on liitekohta ka ussitanud ja tahab ülejootmist. Kui juba klemmid kergelt rohelised on, siis nad juba ei anna läbi nii nagu peaks. Kas andurisse sisse ka vesi jõudis, ei oska öelda.