Tegu siis kolme otsaga lamdaga kas tuleks see signaali ots lahti ühendada ja siis mõõta anduri poolset otsalt või tuleb lihtsalt see kummilutu eest tõmmata ja ühenduse kohabealt mõõta. Jama nimelt selles et mul annab kaks erinevat tulemust. Lahtiühendatult 0,9V tühikäigul ja tahaühendatult 0,5V.
Kummilutt maha,kontaktid koos-signaal peab pulseerima 0-1V.
Kontrolli ka kütteahel üle,kui võimalik siis ampritangidega,küttevool peaks olema ca 2 amprit.
Kui signaali pinge jääb konstantselt 0,5V on tegu ajupoolse väljundpingega ja tõenäoliselt vajab lambda vahetust.
Sain siis vähe asjalikuma testri(mitte 100.- hiinaka millega enne mõõtsin.) ja tõesti pinge pulseerib 0,17-0,86V vahel seega lambda korras. Aitäh. Aga mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas 15-16 Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas???
ja üks asi veel kas jagaja võllil peabki väike lõtk sees olema kui rootor maha võtta ja sealt otsast sangutada?
oota kas seda lamdat saab nii kontrollida et selle kummiluti maha ja + testeri juhe sinna aga kus miinuse ühendan?
keresse/massi
Tsitaat: |
Suure kütusekulu põhjus NR 1-vale süüde.
Kas keegi võiks öelda kus see lambda asub b4-l ja milline välja näeb. Tänan.
b4-l lambda ise asub katalüsaatori küljes vähemalt abk-l.Aaga kui mõõta tahad siis juhtmed tulevad muidugi kapoti alla ja on minu mootoril õlifiltri lähedal.
Autoks siis 2,3e B4 ja tahaks seda pinget mõõta. Aga ma ei leia neid juhtmeid sealt kapoti alt üles. Äkki keegi teadja mees aitab ja ütleb kust ma need leida võiksin. Kas ka õlifiltri lähedalt? On neil juhtmetel midagi mille järgi ära ka tunda. Kõik viitab sellele et lambda on läbi aga tahaks seda viimast kinnitust saada.
Kas keegi siis ei oska öelda kus need lambda otsad on?
Selline rägastik siis.
Asuvad neljanda süüteküünla juures oleva kronsteini küljes. Juhtmed peavad sealt alt minema summuti (katalüsaatori) külge.