Kas keegi on kokku puutunud ka B4-le kompuutri ehk pardaarvuti paigaldamisega? Mõtlen, et kui hankida kompuutriga 'kellad', kas kompu hakkab sellisel juhul toimima autol, mis algselt on ilma olnud. Et kas ajust e ECU-st tuleb kaabeldus 'kelladeni' nii ehk naa? Ning kas samamoodi on juhtmed veetud 'kellade' ning kojamehe lüliti vahele juba tehase poolt? Ja kas see kompuuter TDI (1Z) kone puhul ka midagi näitama hakkab üldse? Kogu asjassepuutuv info on teretulnud.
ICE selle asjaga tegelenud,küsi temalt.
Niih... Sul on Tdi? Ise olen uurinud just bensukate kohta. Alates vist 2,3 oli valmidus just kütusekulu kohta olemas(kollane pistik armatuuri all)
Muud juhtmed jooksevad jah kohale aga need hakkavad sul näitama ainult keskmist kiirust mingi ajaperioodi kohta ja taimerit ehk siis kõige mõtetumat
infot. Kojamehe lüliti ja kellade vahel juhtmeid ei ole, samas on need ise suht lihtne valmistada. Ja üks asi on veel see, et seal armatuuri taga on
üks pistik, mis muidu oli vist 15pin aga Autocheck variantidel 10pin. Ehk siis pead teadma, et kas sul on peal autocheck või minichck. Kui autocheck
siis saad endal selle jama käima kui minicheck siis kardan, et ei saa.
Pikk ja segane tekst tuli aga kuna mul see kompu olemas siis võid mult seda laenata ja kui töötab siis ka ära osta. Mul on olemas ka kojamehe lüliti.
Juhe tuleb endal siis uuesti teha.
Kui kedagi huvitab:
http://www.4ringe.de/bordc.htm
http://www.meckisfaq.de/viewtopic.php?t=92&highlight=bordcomputer
Kui saksa keelest aru ei saa, siis:
http://www.google.com/language_tools?hl=en
Juhiks tähelepanu sellele, et antud skeemides võib vigu olla. Mina pidin Audi 90 (1989) pealt võetud kompuutri jaoks neid otsi ringi tõstma. Audi 80-l
võttis antud kompu pildi küll ette (arvutas ka keskmist kiirust ja aega), aga kütusekulu ei õnnestunud mõõtma saada. JN mootori ajust (KE-Jetronic)
tundub küll signaal tulevat (ossiga on PWM ilusti näha), kuid pardaarvutile see millegipärast ei sobi. Ehk on skeemis ka selle koha peal viga (ajust
tuleva küttekulu signaali lasin pistiku T10 10 otsale)?!
On äkki kellelgi B3 (typ 89)
jaoks elektriskeemi, kus oleks ka kompuuter hõlmatud (seni nähtud skeemidel netis ja 80/90 remondiraamatus seda ei ole)?
Tsitaat: |
Kui kollane pistik on, siis on lootust tööle saada tõesti. Igaks juhuks võiks ossiga vaadata, mis ja kas signaal tuleb (peab tulema pulsi pikkusega moduleeritud signaal).
Kuidas ma teada saan kas mul on autocheck või minichck?
Inc13 S2-l on näha autocheck (kompuutri displei peal):
http://www.hot.ee/inc13se/a80-13.JPG
Tsitaat: |
Kui sul on selline displei, nagu Inc13-l, siis on sul autocheck, aga kui sul on seal lihtsalt märgutulekesed (b3 - 2tk, b4 - 4tk?!), siis minicheck.
ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siit.
autoks on audi A6 1995a 2.6v6
et sis praegu pole seda kompuutrit mis näitaks kütusekulu jne.(koht on olemas pimedad ees- 4 lahtrit).
aga mis tegema peab selleks et see lisada - kas saab üldse? mis rahadest jutt võib olla?
Lisaksin siia ka oma küsimuse? On keegi oma NG mootoriga B4-jale ka kompuutri ise peale pannud? Oleks muidu kellegil minu B4-jale sobivat kompuutrit pakkuda? Hetkel autol minicheck!
Kiskusin vana teema ylesse kuna ostsin B4 kompuutri mille on autochek. Tõlkisin selle suure -> http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&u=http://www.4ringe.de/bordc.htm&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.4ringe.de/bordc.htm%26hl%3Den%26lr%3Dlang_et%26cr%3DcountryDE
<-kompu ristamise ära ja sooviks teada kas tasub sellega yltse jamama hakata. Kas on lihtsam osta kuskilt minichekiga compu
Täna proovisime Tige_Kalaga seda tõõle saada ja õnnestus aga tänu autocheile vilguvad igasugused tulukesed compul mis tegelikult ei peaks vilkuma.
Kompu näitas siis keskmist kytuse kulu, sõidu aega ja midagi oli veel
Kui keegi soovib autochekiga comput minicheki vastu vahetada siis annaks ka pisikese kompensatsiooni Aga ehk leidub ka keegi julge kes selle ristamise ette võtab
Plaanisin panna autole kompuutri. Kõik asjad olemas tahtsin kylge keerata aga puudub see kollane juhe mis annax signaali keskmise ja hetkelise
kütusekulu kohta. Samas avastasin, et mul on olemas juhe autochecki jaox. Kust muidu see kytusekulu jaox signaali juhe tuleb ning kas seda on võimalik
ise vedada. Kas see peax tulema ajust või pritsungist????
Autox Audi B4 avant 2,6 94a.
Või on keegi kellel on B4 2,6 või 2,8 motoga ning kompuutriga ja kes olex nõus laskma natuke lähemalt seda uurima
kompuuter huvitaks mind ka! kollane pistik on autol seal kellade taga vaba!auto 2,6 v6 94a.
kui kellelgil on müüa siis võiks teada anda
Kas sul see kollane pistik on 5 juhtmega või 1-ga. Kui 5 juhtmega siis temperatuurinäidiku oma. B4 ei ole see benakulu juhe seal niisama vedelemas nagu B3-l. Eile leidsin endal siis selle juhtme ylesseja hakkas hetkelist kytusekulu näitama. Mul vaja veel natuke selle kallal toimetada aga mingi hetk teeb korraliku teema selle kohta.
Kus see ots ennast siis peitis? Või vedasid ajust uue juhtme?
Kollane juhe oli ühe pistiku küljes tühjalt- seda siis V6 mootoriga. R5 mootoriga ajust tuleb juhe kindlalt, selle ma leidsin. Hetkel pole veel avastanud aint, et kuhu ta armatuuri alla jookseb. Natukene mässamist veel ja siis teeme eestikeelse õpetuse kompuutri-installist kõigile
Tublid!
Ootan huviga seda teemat.
ma seal nägin ühte kollast klotsi mis niisama seal oli! oli jah mitu juhet küljes! aga kus see ühene juhe seal olla võix?!
äkki keegi oskab öelda kust see pardakompuuter osta ,sest mul nagunii uus vaja osta!,mõtlesin et ostan siis kohe pardakompuutriga!
Tsitaat: |
See kollane juhe tuleb siiski ajust...
krt ma ei tea isegi kus see aju on!
äkki keegi oskab öelda?
Kas see on seal pagassi vasaku katte taga?
Audi 80 aju asukoha ja eemaldamise kohta on siin foorumis juttu olnud juba küll ja küll.
ütleks midagi aga jätan ütlematta...ei tea ei leidnud
kas audi 80 b3 90 aasta. on ka võimalik kompu paigaldada.mootor 2.0E
Kas nende piltidepõhjal oskab keegi ütelda kas saab kompuutrit panna või ei saa? Ühtegi üleliikset kollast pistikut ei leidnud armatuurialt.
Pildid:
http://www.hot.ee/rain573/kellad.jpg
http://www.hot.ee/rain573/kellad2.jpg
http://www.hot.ee/rain573/kellad4.jpg
Kvaliteet pole kõigeparem!
Tegu on siis mingit sorti autochekiga aga...
...aga see pisike pistik seal taga ei ole kyll autocheki oma?
Lihtsam on muretseda kellaplokk, kus on olemas juba kompuuter. Sest mina olen yritanud ristata B3 kellasid B4 omadega ja seal on ikka pisikesi
erinevusi spido ja tahoka kinnitustega.
Aga edu ehitamisel.
Mul ka nagu kõik kompu jaoks olemas ja ka selle kollase pistiku leiaks, aga kelladel taga on kompu jaoks hoopis tükkis 10 otsaga pistik. Huvitav kuhu see kollane pistik siis ühendada. Neli juhet neist läheb küll jah juhtkangi külge.
Tsitaat: |
Nüüd siis ka kangid olemas ja lüitavad programme ilusti ,aga 100 c3 kerega ei leia ma seda nn. kollast pistikut küll kuskilt. Olen kõiki vabu otsi proovinud ,aga miski ei mõika. Ehk keegi oskab aidata.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kompuutri enda paigaldamisest ei leia küll aga mitte midagi et kust mis juhtmed mida teha jne. võiks ilusa diy keegi teha
Just nimelt. Kompuutriga kellasid oskavad vast kõik paigaldada ja juht-kange samuti, aga just juhtmed on probleemiks ,et kust ja kuhu ühendada.
Igal juhtmel on oma pesa! Aga ma yritan siis mingi pisikese skeemi lähipäevil teha.
Joonise all osas on kompu ja lülitite vaheline yhendus skeem. Seal on ilusti juhtmete värvid ja asukoht pistikul...
Siit vali skeem fig08.pdf
Audi 80 elektriskeemid
Loodetavasti on sellest abi...
Kompu ja lülitite vahel saab ühendamisega hakkama ,aga just nende juhtmetega mis saavad infi ajust võik kus iganes. Kui pole ennem komput autol peal
olnud pole ka neid valmis pistikuid ju olemas. Vaja teada mida kuhu ühendada jne.
Siin jutt rohkem audi 80, aga 100 huvitaks ka
mul ka on olemas juhtmed parda ja püsika jaoks.Kollane pistik mida te seal otsite on väli tembi jaoks. Sinna läheb ainult püsikiiruselt valge sinise triibuga juhe. 10 pin pistikust lähevad juhtmed juht hooba ja kollane sinise triibuga ei tea täpselt aga pistik on halli värvi.16 pin värvid onvalge halliga,punane rohelisega, hallpunasega,kollane,pruun rohelisega,lilla,roheline,punane,hall.Hall ja punane lähevadtulede kontroll ploki KS jaKB klemmidele.Kollane sinisega,pruun rohelisega,valge halliga lähevad halli värvi pistikusse.Punane rohelisega läheb esi tulesse.Hall punasega jasinine mustaga läheb punasesse pistikusse. Kollane,roheline ja kollane lähevad valgesse pistikusse aga kust tuleb inf nendesse pistikuttesse pole mul veel teada
juhtmestik on c4 93a.ja 2,6 oma
soojendaks vanat teemat veidi ülesse ja sooviks teada, kas mul oleks ka võimalik kompuuter paigaldada, kollane juhe täitsa olemas. Autoks Audi 90 2.3
pildid siis ka
http://www.fotod.ee/clubmusichull/1/f3afcc5229e5fa8394ca548667f7c998.jpg
http://www.fotod.ee/clubmusichull/1/706c568f65e22132fe09812a13742f09.jpg
http://www.fotod.ee/clubmusichull/1/302d036ed59cc02d6ba972764e0c5153.jpg
Kui sa sellise justme armatuurialt leiad siis saad küll. Pead ainult uued kellad koos kompuga ja lülitid otsima.
Ehk oskab keegi targem öelda,kas A6-le 2.3 (c4) ka komput saab paigaldada,et kas on tehase poolt juhtmed olemas?
Mul kah küsimus kompu paigaldamise/uuendamise kohta.
2001 A4 B5. Soov oleks juurde saada kütusekulu jms pudipadi. Ideeliselt peaks asi olema kinni softi taga, aga päris kindel pole.
Revalist öeldi et nemad ei tegele, sellise asjaga. Oskab keegi öelda kus tegeletakse või kust nõu küsida?
kollast värvi juhe tuleb ajust 2,3e 88a aju 10 klemm lilla läheb paagi anduri juhtme külge lilla musta triibuga roheline läheb spido kiirus anduri külge aga juhtmeid on seal veel kuhu need ühendada ei tea saksa saidi leitsin aga pole ühtegi tarka kes ära tõlgiks www.meckhoff.de TÕLGIKS KEEGI ÄRA OLEKS TÄNULIK vaevalt et ainult mina
sain pardaka t;;le kuid t;;tab tagurpidi kiirendamisel l'heb lihtsalt lolliks k[ttekulu v'heneb mitte ei suurene
pardaka ühendamine üli lihtne 4 juhet läheb lülitisse ja üks läheb ajju
kas audi a4 le 95 a on võimalik kompuuter paigaldada????????????
Kas on juba keegi praeguseks ajaks kompuutri paigaldamisega hakkama saanud? Ootan kah huviga kas on võimalik coupele näiteks compu peale panna.
panin omale kompu peale keskmist näitab õieti hetke kulu on miskipärast nullis ja paaki näitab nuppud juhivad aga pole aega olnud selle hetke kuluga tegeleda.
tahaks ka oma 99a. a4'le kompuutrit peale saada. On seda keegi juba teinud? Saab seda üldse panna? Äkki mingi õpetus või midagi sellist?
Jäi ka see teema silma, ja küsia suu pihta kah ei lööda. Auto on sigarkerega 100 2.3 mootoriga. Kas on võimalik panna kompuutri plokk juurde kelladesse. Lammutanud neid küll, aga ei tule praegu meelde, kas see "pime" seal ees käib ära? Või peab kogu kupatuse panema kompuutriga variandi oma. Ja nt kas mingi 1.8 mootoriga variandi pealt pärit kompu plokk sobib ka 2.3 mootorile??
Ja veel, kas a100le läheb ka nt a200 kompu. Mul praegu autocheck, kas see säilib või jääb tagant ära. Pähi küss on siiski kas kompu plokk on eraldi
lisatav ja kas sobivad ka teiste mootoritega autode omad.
EDIT: uuema kerega 100 kompu sobib sigarile?
minuteada sobib ainult 5 pütase kompu ja eraldi ei saanud panna oli vaja koos kelladega vahetada 200 kellad peaksid sobima
Küsimus: A6-le 98a. 2.4Q(kompuutrita) panna kellad kompuutriga, hakkab tööle?
ei hakanud uut teemat tegema sest küsimus täpselt sellest teemast aga auto teine. autoks on 100 c4 2.6 eelnevalt oli tavaline armatur ilma autocheki ja komputa aga pärast vahetust sai koos autocheki ja kompuga. autochekil vilguvad imelikud tuled mis ei tohiks tegelt vilkuda ja kas 100-del on ka see kollane ots lihtsalt armaturi taga vedelemas? või peab selle jaoks aretama hakkama?
kollast otsa sa sealt ei leia ja kelladele tuleb lisada üks lisa mas et autochek normaalselt tööle saada mis pinnialla seda hetkel ei mäleta
Tsitaat: |
kes on nõus ühe pdf-i üles laadima kuskile, et teistega jagada saaks? Tegemist väga lühikese juhendiga seoses kompu juhtmete ühendamise ja bensukulu
signaali otsa leidmisega.
Kes aidata saab, andke märku.
Saadan materjali meeleldi meilile ja siis saab siia lingi lisada...
Materjal sai kokku pandud siis, kui enda C4 sai kompu lisatud
e-mail: jvilonov(at)hot.ee
Saan ka natu abiks olla. Panin enda 2.8q audi 100-le mingid a6 kellad koos kompuga. Vahetasin voltmeetri õlirõhu näidiku vastu ja ABS-i probleemile leidsin ka lahenduse.. Praegust tahokas veel valetab kuna pole aega olnud diagnostis käija. Pilte ei teinud, aga häda korras võin maha kakkuda ja pildid teha ,kui midagi on vaja näidata.
kompuutri juhtmete ühendamine:
link
bensukulu arvestaja täpsuse kontroll ja korrigeerimine:
link
NB!!!
mõlemad failid on PDF formaadis.
juhtmete ühendamine on C4 baasil tehtud. B4 kelladel on väheke teisiti need ühendused ja BC valmidust ei leia vast sealt, kus C4 puhul...
ehk siis nii:
lüliti:pardakompuuter:värv:tähendus
1:6:hall:reset
3:2:sinine:funktsioon üles
4:4:roheline: funktsioon alla
2:3:pruun:mass
bensukulu signaal:10:kollane
loodan, et tekst on arusaadav
Edu ehitamisel...
tänud algajaaudifriigile failide üleslaadimise eest
ai nüüd läks segaseks. räägite äkki rumalale ka ära mida see pin tähendab ja kuidas seda kust saab? ja keegi ütles veel et piniga saab ka autocheki paika
pin=klemm
oskab keegi öelda kui erinevad on B4, B3 ja C4 kompuutrid, huvitaks just autocheckiga variantide omad. kas need on omavahel vahetatavad, või mitte?
sama ka B4 ja C4 kangide kohta
Kompuutrite ja autochecki erinevuste kohta ei oska 8elda, aga juhtkangid ei sobi. V2hemalt koik koos mitte, sest see auk kuskohast roolisammas l2bi l2heb on erineva suurusega
Tsitaat: |
Mul selline küsimus, et on kompuuter ja on kang ning täna sain juhtme ka nende vahele kuid ei toimi asi millegipärast ikkagi. See kollane juhe on mul
ajusse viimata. Kas sellepärast võib ka mitte töötada ? Mul ei vaheta neid erinevaid näite seal. Või tuleb selle jaoks veel mingi juhe eraldi kuhugi
vedada ?
Ja teine asi, et kas 2,3 -el on see kollane juhe armatuuri all olems või tuleb see ise vedada ? Enne mul kompuutrit peal ei olnud. Tänud
aga kas autocheckiga 100/A6(S4/S6) kompuutrid sobivad B4 külge või pole seda keegi katsetanud?
teine küsimus millele ei hakanud uut teemat tegema: kas keegi on teinud enda autole Malfunction Indicator Lamp - MIL nimelise märgutulukese.
funktsionaalsuselt peaks asi põlema hakkama, kui ajus on aktiivseid veakoode, ning vajadusel saab selleabil need ka välja vilgutada.
http://s2central.net/inst_clust_mil.html on täpsemalt kirjas, aga ma ei tea
kas see kehtib ka euroopa masinatele, või ainult USA omadele?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
peale kellade vahetust sain autocheki endal korda sellega et lisasin kellade taga rohelisse pistikusse 9ndasse pinni lisa miinuse arvan et seda vaja siis kui originaalis autochekki olemas pole
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See kahe tunni asi on ka ette tulnud mitmeid kordi. Sain selle kangi ja kellade vahelised juhtmed b4-ja pealt. See muudab midagi ?
Ja muidu on asi täitsa tumm jah. Ei liigu kumbki nupp. Kui ise tuleb midagi ette siis tuleb aga muidu ei. Võtsin täna kellad maha veel ja vaatasin
kas juhtmed pesas kõik ja toimib kuid ei midagi.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
lammutasin armaturi jälle laiali ja leidsin sealt ühe vaba kollase otsa http://www.zone.ee/marden/Fotod-0068.jpg?2 see üksik kollane juhe tuli puntrast mis läks mingi relee külge, kas keegi oskab
öelda mille jaoks see olla võiks? ja teine küsimus oleks selle rohelise pisti ku kohta. kas mulle ainult tundus või ei ole seda võimalik laiali
võtta.... ?
http://www.zone.ee/marden/Fotod-0069.jpg?2
pistiku kohta ei tea, kuid C4 kerel peaks bensu signaali juhe valget värvi olema. Vähemalt minu omal oli valge ja mujalt kui mootori ajust ma seda ei
leidnud...
Otsi üles selles teemas olev postitus nimega: väiksed skeemid...
sealt leiad juhised ka C4 jaoks - üks nendest pdf failidest.
Sinu asemel ma ei hakkaks selliseid küsimärgiga otsi näppima ning tooks kindluse mõttes ajust juhtme otsi kompuutrisse. Kui see kollane ots mis sul
seal on peaks mingi muu asi olema, siis võib kompule ära teha...
Selles pdf failis on ka kirjas millise klemmi alt bensukulu signaali leiad
Tsitaat: |
sai täna ühte UK päritolu kompuutrit näpitud mis pärines C4 pealt, tundus vist minicheckiga olema. igatähes ei paistnud küll, et ta oleks kuidagi
sealt samasuguse mooduliga eemaldatav nagu B4 oma, kui tagumine valge kate sai ära võetud, siis selle sisemisel küljel oli PCB(koos tolle kangi
pistikuga), ning ülejäänud osa tundus ka täiesti ühes tükis olevat. igastähes ei raatsinud selle eest 500 raha välja köhida.
kui kellegil on ehk pilte C4 kompuutri kooslusest, või spidoplokist endast, siis heameelega tahaks neid näha(ühes kompuurti teemas olid nad ka olemas,
aga ma ei suuda neid praegu leida)
mul ka tekkis küsimus.
nimelt kas on võimalik panna audi a4 pardakompuutri kang audi 80 b4 külge?
Tsitaat: |
aga räägi lähemalt sellest nupupaneelist?
äkki mingeid pilte või diy juhendit leida kusagilt?
Tsitaat: |
Selline küsimus et kui mul endal on b3 2.3 ning doonoriks b4 2.3 millel on kompuuter peal siis kustsaadik oleks b3´l mõtet juhtmestik ümber vedada et kompuuter tõõle saada?mainiks veel ära et mul tuleb ka sinna armatuuri alla see kollane juhe ja mõned teisedgi veel..
mis selle a4'ga siis on. Sellele ka saab panna või ei saa? Auto on aastast 2000
Tundub, et siiani ei ole keegi veel lihtsalt proovinud (ja kui on, siis pole sellest räägitud)
Eks keegi peab esimene olema ja asja ära proovima
Tsitaat: |
Tsitaat: |
2.6 A6-le kompuutri install hetkel pooleli. Kõrvalistuja jalge juurest 10 piniga pistikust 8 pinist jookseb sinine-must juhe (mis peaks olema küttekulu juhe). Armatuuri kellade tagant ei leia seda juhet kuskilt. Oskab keegi öelda, kust ma seda juhet sealt täpsemalt otsima pean? Või on mõtekam lihtsalt uus juhe vedada.
Tsitaat: |
infoks a4 rahvale
oman a4 1.8TQ 96a, tehasest ilma komputa. Nüüdseks sõidab auto juba jupike aega ringi kompuga
On võimalik panna kompu kui seda tehases pole pandud
ise paigaldasid ?
ei , kaasfoorumlane Eints paigaldas
Äkki Eints avaldab meile kui kerge/keeruline/mahukas ettevõtmine see oli
Äkki oskaks keegi teha väikse listi et mis läheks vaja et kompu peale panna koos umbkautsete hintadega.
Autoks oleks siis A4 1996a
läheks vaja veidi abi,
kellel on b4 kompuuter(euroopa oma) võiks mulle teha pildi kompuutri kodeerimis pluginast
plugina tootekood peaks olema 895-919-100M
kompuutril mis mu masinale sattus on plugina koodiks 895-919-100H (ehk minuteada on tegu USA jubinaga). tahaks saada pilti sama vidina euroopa
versioonist, et katsetada kas too kompuuter ka euroopa näite näitama hakkakab.
niipalju kui ma aru saan, siis too vidin lühistab teatavad klemmid ära, ning sellejärgi saab kompuuter aru kus maal ja millises autos on, seepärast
tahaks teada mis kontaktid euro versioonil ühendatud on.
edit:
kas selline on normaalne käitumine:
käivitamisel lööb ette 23.5 (2.3l R5 ehk?). peale natukest sõitmist jääb ekraanile 200.0 ning seda vilgutab 5s pikkuste intervallidega(5s on 200-0
ees, 5s tühjus). pärast umbes 3-4km läbimist pole enam midagi ekranil.
praegu on ühendatud ainult kompuuter, kangi ega kütuse juhet pole kinnitatud, kas sellepärast käitubki nii?
(kompu on USA 90 pealt pärit, autochecki panin v6 originaali)
kas tõesti ühelgi klubilisel pole b4 peal euroopa kompuutrit?
kütusejuhet on kindlalt vaja ilma selleta teebk nii nagu sa kirjeldasid. Mul küll c4 v6 aga tegi sama asja. Juhe külge ja kõik on ok.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
olen näinud kõigil kel kompu küljes, on pikad kellad, seega tekkis küsimus, kas c4 diislile (a6) on kompu ja autocheckiga lühikesi kellasi? tahaks et sahtel alles jääks kõrvale.
Tsitaat: |
Keegi a4-le on siin juba ise paigaldanud kompuga kellad ? Mõni võiks töökäiku kirjeldada.
Tsitaat: |
Kas keegi oskaks a4 kompuutri paigalduse kohta midagi avalikustada.
Selline mõte, et tahaks oma A4 1.9 tdi paigaldada kompuutrit, ma ei ole veel armatuuri lahti kiskunud ja ma ei tea veel, kas mul on olemas see kollane
juhe, millest siin nii palju räägitud on,
http://www.upload.ee/files/152015/P1070407.JPG.html
aga oskab keegi äkki öelda, mis tühi koht see kellade plokis on, kas sinna kuvataksegi äkki kompuutri stuff..
või on vaja ikka kindlaks teha kollase juhtme olemasolu..
ette tänades
100 c4 2.6 peal S6+ i kellad ja jubedat moodi häirib, et kompu vilgutab punast (!). Kas keegi oskab nõuga aidata, ja kui ainult nõust ei piisaks, siis ka jõuga. Närvid läbi juba, vahel isegi mõte vanad koledad ja koordunud kellad tagasi panna. Õnneks ei ole nii jubedat koppa ette visanud VEEL.
Üks juhe tuli massi ühendada kellade tagant, et hüdraulika hoiatus ära kaoks. Pole hetkel väga kursis, mis juhe se täpselt oli, kui peaks saama kõik
tüütavad häired töövõimetuks muuta, mida ta omast tarkusest jälgida võib.
Kas vanad kellad olid minichekiga või autochekiga?
Vanad olid minichekiga. Saaks nüüd vaid teada mis juhe too on. Pirni ka ei taha välja keerata... siis ei näe õlituld ja muid selliseid asju mida tegelikult vaja oleks.
Tsitaat: |
Siis peaks põhimõtteliselt 6 pini lahti ühendama? Või olen ma valesti aru saanud
Ennast huvitab ka sama teema, mis pin tuleb lahti ühendada või millele lisamassi anda, et kaoks ära need läbipõlenud pirni ja hüdraulika hoiatused,
kuna asjad kõik tegelikult korras.
Ise küsin ise vastan:
6.Negative from brake linings <<-- pin keresse ning peaks veateade ära kaduma(brake light).
15. Vehicle speed signal (output)
Kuna pole kuskilt kiirusesignaali makile leidnud, kas siis kannataks selle sealt vedada?
Hannes
Kui sul on kliimaga auto, ning vist räägid autost, mis on sul profiilis, siis C4 puhul(teiste kohta ei tea), oleks kõige lihtsam kiiruse signaali
võtta kliimaploki tagant pistikutest.
Kiirusesignaal on kliimaploki taga -> vasakult kolmas pistik (PRUUN) -> pin nr 4 - juhe peaks olema white/blue ehk valge sinise triibuga
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui targemaks saad kuidas õlikannust lahti saada siis anna teemassegi teada. Seda piduri tule asja proovin homme.
Sain asja tööle kütusekulu näitab ilusti. Kui saaks ka nüüd veel need hoitustuled eest ära siis oleks kõik ok
Küsiks siin teemas uuesti, et kas c4 2.0 74kw mootorile on võimalik kompuga kellad panna, et bensu kulu ja asju näitama hakkaks.
Kas üleval pool olnud autocheki pistiku skeem on b4jal sama, mina sain aru et seal käis jutt c4jast? Sai ka autochekiga kellade blokk ostetud ja tahaks selle tööle saada. Imelik on see, et kuigi mul autochekil pistikut taga ei ole näitab ta kui pidurivedelikku on vähe. Õlirõhu juhtmed peaks saama ju võtta vanast minicheki pistikust. Ja siis tuleks maandada veel pidurituli
Oskab keegi öelda kas audi 100-jale c4 2,4d mootoriga saab kompuutrit paigaldada?
Seal see kompuutri kastike olemas ja kellade taga on see kollane pistiku pesa ka olemas millest siin räägitakse.
Kas täiesti tavalisele c4 kelladeblokile saab aint kompu ja autochecki juurde panna, ja nii et see tööle ka hakkaks? Võimalus osta ainult trip kompu ja autocheck.
Tsitaat: |
Kasutaja j2mis, kelle käest on võimalik kompu osta väitis, et saab panna. Kuid igaksjuhuks ma tahan asja üle kontrollida.
Olen nüüd lugenud ja vaadanud mitmeid teemasid aga konkreetset teemat pole leidnud. Igatahes, mul on audi a6 c4 2,5tdi 103kw. Sain omale audi c4 s6 kellad. Olemas ka kang kompuutri jaoks. Kellade taga enamus pistikud samad ja kellad töötavad ilusti ( ainult kompu ei tööta ). On kaks musta pistikut. 1 läheb nö kangi millega juhtida seda ( seal kaks juhet küsimärgi all) Kuna need juhtmed hakkasid terve auto peal ringi käima, siis oletan et tegu on + ja - ga. Nüüd aga see teine pistkik seal, see musta värvi. Kujutan ette et sinna kusagile tuleks küttekuluandru yhendada või midagi sellist? Oskab keegi konkreetselt nõua anda ja värki?
proovi seda faili lugeda: bc_yhendamine.pdf
Edu!
Jaak
Tsitaat: |
mis point sellel laadimisrõhu signaalil on ?
Compu hakkab turbo laadimisrõhku (Bar'e) näitama selle juhtmeotsaga.
Selge. S6 kelladel on selline juhe igatahes kollane/sinise triibuga. Eks homme üritan lammutada ja äkki leian oma 2,5tdi 103kw ka seda värvi juhtme sealt kõrvalistuja jalge ligidalt.
Oleks küsimus veel bensiinikulu arvestaja korrigeerimise kohta, nimelt mure selline et ei suuda leida seda lülitit kellade taga millega saab teha korrektuuri ,et bensiini kulu õieti näitaks.Pikad kellad A6 oma aga pandud Audi 100-le ,olen hoolikalt kõik läbi vaadanud aga lülitit pole. Kas siis ei saagi reguleerida asja hetkel paneb veits asi puuse
Loetu põhjal tundub, et sellel ei olegi sellist asja nagu see DIP lüliti. A6-l käib juba arvuti kaudu nende asjade muutmine (silindrite arv, mootori
tüüp, ja ilmselt kütusekulu ka).
Seega juhtmed taha ja vb olla saab nii asja korda
Edu sinna,
Jaak
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul 100'l on kompuga A6 näidikud ehitatud. Küttekulu minuarust hakkas pikemal maanteesõidul ise õieti näitama. Alguses näitas suuremaid numbreid, aga
hiljem see näit nagu vähenes reaalsemaks. Näidiku järgi ja paaki mahtuvuse järgi arvutades näitab suht õieti asi.
Selle kodeerimisega ka veel selline asi, et kui nüüd need A6 näidikud 100'le installida, pole 100 juhtmestikus diagnosti juhet mis näidikutest välja
tuleks. Et sellisel juhul tuleks A6 küljes need näidikud ära kodeerida. Probleemile on ka väga lihtne lahendus, saab ise selle juhtme sealt välja tuua
ja ühendada see vastavalt K-line otsale. Diagnosti juhe siis tuleb rohelisest pistikust 4 pini alt välja tuua, siis ei pea kodeerimiseks ega service
nullimiseks näidikuid A6'le ühendama.
Tsitaat: |
Minicheckil on 4 hoiatustulukest üleval spidomeetri ja tahhomeetri vahel. Autocheckil ei ole neid tulukesi, vaid on multifunktsionaalne displei nende
tulede asemel ja näitab ta sellel displeil nii kollaseid kui punaseid hoiatusi erinevate ikoonidega. Selle näed ära kui süüte sisse keerad, kas viskab
displeile miski kirja ette või hakkavad seal tulukesed vilkuma.
Ka rida 4 on võimalik nii komput kui autochecki installida.
Tsitaat: |
tänud nüüd olen tarkem jälle.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See juhe tuleb k-linega kokku ühendada valges diag. pistikus, mis asub kapoti all relee karbis siis. Minuteada 100'l vist valges pistikus 1 juhe ongi
kui õieti mäletan ja see ongi k-line.
Jah, see toimib ainult a6 näidikutega, 100 näidikute puhul pole sellest diag. juhtmest midagi kasu.
Tsitaat: |
selge sain aru jah mul on see kell analoog aga kas siis seda analoog kella tahokat ka kuidagi reguleerida saab
Millise aju pin-i alt tuleb B4 2,0 103kw (competition) masinal kütusekulu signaal?
Kas seda aju kasutatakse mõnel teisel keremudelil ka?
Tsitaat: |
Sama mootorit pakuti ka a6 c4-le eeldan, et aju siis sama.
guugeldasin väheke ja ehk on sellest abi: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?s=fb5cc97e151972bc932c89e72f76fed0&t=31826
selle jutu järgi on juhe kas kollane või kollane/roheline roolisamba alt mustast ühenduspistikust või pin 9 ajust.
Sa siis roolisamba alt ei leidnud musta värvi ühenduspistikut? Ma ise tõin selle ajust, kuna ei leidnud seda kollast juhet enda C4 puhul.
NB! Kuna see info on mingist foorumist, siis ei vastuta tagajärgede eest :p
Edu!
Jaak
Tsitaat: |
Ma selles PIN 9 ei ole üldse kindel tegelikult - see võib TDI kohta käia, kuna seal tundub mitu teemat segamini olevat. Saad kontrollida
multimeetriga. tühikäigul peaks voldid alla 1,0 V olema ja 3000 pöörde juures 3 - 5 V
alg allikas siin: http://www.audifieber.de/audiforum/threads/308-B4-BC-%28Bordcomputer%29-f%C3%BCr-TDI
oletan, et see voltide käitumine küttekulu signaali puhul on sama kõikidel aju/mootori tüüpidel.
Mis sissepritset sellel motol kasutatakse? Mis nimelist?
Tsitaat: |
Kiire küsimus, kas Audi 100 kelladeploki kompuutrit on kuidagi võimalik ristata 80 kelladeplokiga?
On küll võimalik. Aga see on väga suur ettevõtmine.
Ega kellegil autochecki ja minichecki pistikute skeeme pole või teaks, kust saaks? Oleks just vaja teada õli rõhu jne pinide asukohti.
otsi teemade hulgast kompuutri paigalduse kohta - mõned aastad tagasi panin juhendi kokku, kus olid ka pistikud lahti seletatud.
Kui ikka ei leia, saada PS - ehk leian selle arvutist ja võin saata...
Tsitaat: |
Nii, leidsin selle autocheck 26 pin otsa omad, aga nüüd oleks vaja teada saada minichecki otsade nimekirja.
Üks küsimus veel, et kuidas neid pine vaadata, et mis nr mis on, minu meelest peal kirjas ei olnud kuskil, et kust kohast ma neid lugema hakkan?
Nii, katsetasin seda autochecki pistikut kelladeploki taga. Ühesõnaga, saaksin lahti kõikidest vilkuvatest tuledest.
Tegin väikse skeemi, mis teada sain:
(pistik siis kelladeploki taga vaadatuna)
Proovisin siis kõik pinid ükshaaval massiga läbi ning mõikasid selle peale ainult viis, ehk sain lahti vilkuvast "brake lightist", sellest pirni
märgist, samuti ka õlitulest ning tekkis punase tekstiga "brake" ja klaasipesu märk.
Uurisin ka oma minichecki otsa, sain seal mõningatelt otstelt a'la 7,5V; 0,2V; 0,05v; 0,12V jne. Panin siis minicheck kellad külge ning sain teada,
et 7,5V ja 0,05V otsad on seoutud õlirõhu tulega, ehk siis minicheckil kas kadus üldse õlituli ära või jäi vilkuma.
Oleks siiski vaja täpset skeemi kuskilt, tahaks hoiatus tuled ikka tööle saada. Ja millises järjestuses neid pine siiski loetakse?
Sai võib-olla veits segane, aga siiski...
zack kas oled asja tööle saanud? Endal sama tee ees, siitsealt olen ühtteist uurinud et mis ja kuidas, aga kuulaks sinu kogemusi ka.
Peale pikki otsinguid ning erinevates juhendites (erinevates keeltes) lappamist, leidsin selle:
http://www.csupomona.edu/~bvnorum/cars/B3_96-20_AutoCheck.pdf
Ja voila!! Kõik autocheckist ning selle komponentide asukohtadest jms.. 23 lk. Usun, et lõpetasin otsimise
Salvestasin selle enda arvutisse, kui keegi mingil põhjusel seda enam tõmmata ei saa, küsige.
Tsitaat: |
Tegin autochecki paigaldamisest DIY teema, seal kirjas, mis ja kuidas tegin.
juhuslikult küsin üle, et kas on keegi paigaldanud kompuutrit 80 B4-jale, millel 1,9 TDI 66kw mootor? Et kas on võimalik ja mida vaja oleks. Autol on (tehase?) originaal analoogkellaga blokk.
Tsitaat: |
kaevan uuesti vana teema välja.
On keegi b3-l saanud ka kompuutri tööle või mitte?
Ja kui on, siis millise hinnaga.
Endal puudub see kollane juhe ja mingist pin-ist ajust sain ma armatuuri 50.3 hetkeliseks kütusekuluks(alla 30 ei langenud)
Mul c4/a6 2.8 ja paigaldan kompuutrit.
Küsimus selle kütuse info hankimise kohta, nimelt ei tea kus asub see punane pistik kust pin 5 saaks signaali ja samas lugesin, et aju küljes punane
pistik, et sealt pin 11 alt signaali(sinine juhe) vastab see tõele?
Asub see konkreetne punane pistik kõrvalistuja parema jala juures A-piilari posti jalamil.
Valmis PnP kompuutri juhtmestiku vastu ei ole huvi ?!?
Mul ainult selle kütusejuhtme taga asi.
Kas seal kus on mingi kuus pistikut koos.
Punast nagu ei ole on roosa,sinine,oranz,valge ja roheline.
Otsisin seda punast pistiku.
Seina küljes palju erinevaid värve pistikuid ja ka üks punane.
Aga ühes juhendis oli kirjas, et ühendada pin 5-ga ja seal peaks valge-sinine/must.
Kuid minul laheb seal kaks sinist musta triibuga.
Tsitaat: |
Selge selle juhtmega.
Aga nüüd on kangid asjad ühendatud agankang ei liikuda näitikul asju edasi.
Panin küll juhise järgi juhtmed kokku.
Mis seal siis viga võib olla?
Ja küsiks mis pinni alt saab autochekis piduriklotsi teate ära kaotada?
Valesti ühendatud, lühis/katkestus ühendusjuhtmetes või kontaktides, katkised/lühises kanginupud, murdunud või paigatud juhtmed kangi sees.
Samas jäi kompuutri pistikul üks juhe üle.
Neli juhet läks kangi ja üks juhe on siis see signaali oma ja siis üks üle.
Kas see punane pistik?
Seal läheb pin 5 kaks sinist millel must triip peal.
Aga seal see pin 5 on tühi ju.
Või ma olen täitsa valele teel kütusesignaali saamiseks?
Võidki panna oma kellade pistiku küljest tuleva juhtme, millel isane pin otsas, selle punase pistiku alumisse poolde tühja koha (nr. 5) asemele.
Kas ma Su tehtud pilte võin kasutada tulevikus teiste hädaliste juhendamiseks ?!?
Ja ikka võib kasutada.
Käisin seda pistikut uurimas ja vaatasin, et alumisel on 5 pin täitsa tühi ja ei tule ühtegi juhed altpool külge.
Pole juhet sinna mõtet panna siis ju.
Kas siis polegi võimalik saada seda signaali?
Kui Sul oleks tehasest sõidukompuuter, siis sealt alt jookseksi juhe kellade taga olevasse kompuutri pistikusse.
Kuna Sul seda ei olnud, siis pole seal all ju ka juhet. Pole juhet, siis pole seal ka klemmi ehk pinni.
Juhe ja klemm on olemas pistiku ülemises osas. Signaal on sinna selle sinise musta triibuga juhtmega mootoriajust kohaletoodud. Ühendad juhtmed
omavahel ja signaal jõuabki kelladesse.
Kui kompuuter õieti ei tööta, siis see ei viita automaatselt signaali puudumisele.
Mul kahjuks ei see jah tehasest peal.
On mingi koht veel kust signaal kätte saada?
Nüüdseks peaks asjad ühendatud olema.
Kang ei töödanud kuna kellade taga pistik ei läinud pesasse.
Eelnevalt on lihtsalt juhtmed pinnide külge tinutatud.
Kütusesignaali võtsin aju küljest punasest pistikust pin11.
NüUd oleks vaja kellad vist ära kodeerida.
Kes sellega tegeleb tallinna kandis?
Tervist! Sai enda 100 C4-le ka kompuga kellad koos kangiga soetatud, aga kuna pole selle teemaga varem kokku puutunud, siis mis signaali/e oleks mul
vaja, et kompu tööle saada ja mis juhtmed kuhu ma vedama peaksin. Oleks hea, kui saaks kusagilt mingi skeemi vms. Vanad kellad on põhimõtteliselt
samad, ainult ilma komputa, ehk siis õlirõhk/temp ja analoogkell on olemas ja töötavad.
Või äkki on Pärnus keegi, kes on sellega varem kokku puutunud ja teeks asja sümboolse tasu eest ära?
Tere.
Teema ja arutelu on küll paari aasta vanused, kuid tänaseks olen mina jõudnud samasse kohta, sama probleemiga.
Nimelt Autoks 100 avant quattro c4 2.8 1994. Soetasin S4 kellad r5 mootoriga masinalt, toppisin tuimalt külge ning avastasin, et tühjaks jäi selline
pistik:
Siit ka küsimus, mille jaoks see pistik on? Autol on olemas kompuutri juhtnupud kojameeste kangi küljes, kuid originaal näidikute plokil kompuutri osa
puudus.
S4 kelladega tahhomeeter valetab ning kompuutri osas näitab koguaeg ainult turbo rõhku.
Lugesin siin vanu postitusi, googeldasin, tõlkisin saksa keelseid tekste ja sain nagu aru, et vaja need kangi 4 juhet kompu külge ühendada + juurde
vedada kütusearvestuse juhe.
Kuna ei ole veel rooli maha võtnud ja jalgadealla vaadanud, ei tea ega kujuta ette, mis on kojameeste kangi teises otsas... Kas seal on pistk, mis
peaks kompu külge minema või pean ise leiutama need 4 juhet kangist kompuni? Ja loodan, et kui keegi võtab vaevaks vastata, siis kuhu pistiku alla
tuleb need 4 + 1 juhet kompu küljes ühendada? Kas selle saama külge, mis pildil ringitatud on?
Lugupidamisega
Taavo
Tsitaat: |
Sinu tsiteeritud tekst käis üldse C4 kohta.
B4 puhul on variant, et kuskil rooli all on musta värvi pistik, mis hoolikal vaatamisel koosneb suuremast ja väiksemast ehk kahest osast.
Kui Sa leia kollast juhet, siis teine variant on roheline kollase triibuga juhe, mis sealt edasi ei lähe.
Kui ma ei eksi, siis oli vist musta pistiku väiksemas osas.
Teine variant on kuskil rooli all tolknev kollane ühe klemmiga pistik, milles kollane juhe. Kui jällegi õieti mäletan, siis see vanemate autode teema.
Tsitaat: |
Kas kuidagi on võimalik korrigeerida keskmise kiiruse ja reaalselt kelladel kuvatava kiiruse suhet?
Mul näitab trip kompu täpselt 10 km/h vähem kui kellad ja nii igal kiirusel.
Kütuse paagi maht ja kulu on juba korrigeeritud.
Kas on võimalik selle kodeerimisplaadiga kiirust muuta?
Kumba näit gps-i järgi õigem on?
Spidod ju reeglina kõikidel audodel valetavad. (näitavad rohkem)
Tsitaat: |
Pidi saama kompust sättida- väimees pani naise autol korda, mul endal seisab veel ees.
Tsitaat: |
Nende erinevust tegin nii, et sõitsin ühtlase kiirusega ja sõidu ajal nullisin.
Jätkasin täpselt sama kiirusega sõitu ja siis peaks numbrid klappima. Minul näitab 10 vähem kompus
B4 kohta infoks veel niipalju, et vanematel DIISELmootoritel puudub üldse kütusekulusignaal. See on olemas alates 1995. mudeliaasta 1Z ja hilisematel
Cabrio diiselmootoritel.
Kuna disladele sõidukompuutrit tollal ei pakutud (see puudub ka viimastel 2000. aasta B4 Cabrio'del), siis bensuka kelladele nimetatud 1Z vms
diiselmootori kütusekulusignaali formaat ei sobi. Vahele on vaja panna näiteks mikroprotsessoril realiseeritud signaali muundur/teisendaja.