Foorumi logo

a4 b8 aku anomaalia
Veiks20 - 24.01.21 16:11

Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Gunnark - 24.01.21 17:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Lõhnab selle järgi:
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=183276


rocket - 24.01.21 17:37

Pingelang 1 volt jämeda ristlõikega 1 meetrise kaabli peale on tõesti lliast.
Sellisel juhul peaks ka käega tunda olema, missugune (pressitud) ühenduskoht kuumaks läheb ja järelikult korralikult elektrit ei juhi.


Jann - 25.01.21 05:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Kui klemmide suvalise mahakakkumisega ja särtsutamisega veel pole suutnud midagi ära rikkuda, siis varsti see juhtub. Selle autoga ei saa nii teha. Kui aku on vastavalt olemusele kodeerimata, tuleb seda teha, kui akuaju on juba tuksis, ongi n.ö. Määratud keskmine pinge, mis on 13,8V kanti. See pole Sigull, kus igaks ööks juhe maha vöeti. Gunnari saadetud linkide alusel tasuks juhet kontrollida küll, sel juhul peaks ka vaevaliset käivituma muidugi. Aku tegeliku korrasoleku möötmiseks ei sobi tavaline tester.


Veiks20 - 25.01.21 16:49

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Autoks a4 b8 TDI. Testriga mõõtes aku pinge 12.67 V. Panen akule klemmid pale ja pinge 12.42 V. On see normaalne nähtus?

Tühikäigul mõõtes

Generaatori tagant 14.77 V
Kapoti alt + klemm 13.56 V
Aku pealt 13.66 V


Kui klemmide suvalise mahakakkumisega ja särtsutamisega veel pole suutnud midagi ära rikkuda, siis varsti see juhtub. Selle autoga ei saa nii teha. Kui aku on vastavalt olemusele kodeerimata, tuleb seda teha, kui akuaju on juba tuksis, ongi n.ö. Määratud keskmine pinge, mis on 13,8V kanti. See pole Sigull, kus igaks ööks juhe maha vöeti. Gunnari saadetud linkide alusel tasuks juhet kontrollida küll, sel juhul peaks ka vaevaliset käivituma muidugi. Aku tegeliku korrasoleku möötmiseks ei sobi tavaline tester.


Vana akuga läks peale paari päeva vaevaliselt käima (2 aastat vana aku). Uuega hetkel seda probleemi pole olnud.
No ma ei tea mis moodi ma akut ilma klemmide maha võtmiseta vahetama peaks. Aku vahetasin lisatoitega kapoti alt (Akulaadial selline funktsioon olemas). Mõlemad akud kodeeritud. Generaator on kevadel vahetatud.

Vanale akule tehti koormustest ja see oli korras.


Veiks20 - 25.01.21 17:23

Leidsin siit huvitavat lugemist

https://www.drive2.ru/l/562416141599768825/

Starteri kaabli seisukorda ilma poolt autot lahti lõhkumata ka näha võimalik on?


Jann - 25.01.21 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Veiks20
Leidsin siit huvitavat lugemist

https://www.drive2.ru/l/562416141599768825/

Starteri kaablit niisama kah näha saab või peab selle nägemiseks pool autot lahti kakkuma.


Ei lugenud seda kuskilt välja paraku, tore, kui kõik õigesti. Tavaliselt pole. Seda kaablit lingiti ju ülevalpool ka koos klubilise selgitusega.