Tere
Selline mure, et esituledesse ronib kuskilt niiskus sisse. Korpuse tihendi pesin ära ja panin korralikult uuesti külge, aga see ei aitanud miskit.
Mida oleks mõistlik teha, tule korpusesse augu puurimine pole väga mõistlik vist? Või võib see olla seotud praeguse ilmaga - öösel kylm päeval soe jne?
Tsitaat: |
B7 autol kaklesin selle niiskusega palju. 4 korda vist võtsin klaase eest ja liimisin tagasi. Viimane kord tõmbasin tuugalt silikoniga veel tiiru
väljastpoolt peale. Proovisin ka kõik tihendid silikoniga kinni lasta. Ikka, hakkas üks tuli uduseks seest kiskuma vahepeal. Õnneks küll juhtub seda
nüüd väga harva ja tuuldub ise ära.
Proovisin isegi nii, et panin kõik avad kinni, pritsisin tule seebiveega üle ja lasin suruõhku sisse, et näha kust mullitab. Paar pisikest kohta oli.
Kõige rohkem ehk aitas see, kui reguleerimis kruvid katsin silikoniga. Ühesõnaga päris lahti ühes tules sellest ei saanudki. Tuli põleb, surub
tuulutusavadest paisunud sooja õhu välja ja jahtudes, imeb niiske õhu sisse. Kui päris veepiisad klaasile tekivad, siis on midagi valesti, kerge udu
all servas, mis ise ära kaob, ei tohiks probleeme teha.
On tekkinud jah sellised pisemad piisad.
Ehk peaks siis kõik lahti kiskuma jah?
Möllan ise ka antud probleemi ees. C5 masin. Mul tekkis ikka vee loik sisse, ning lõpuks võtsin lahti,kallutasin niipalju vett välja kui sai ning katteid mingi aeg peale ei pannud. Kuivasid ära,kuid nüüd eile niiske ilmaga täheldan, et uuesti sama probleem hakkab tulema. Kuna läbisõitu ka üle 300 000 ning kui ongi originaaltuled ees, siis lihtsalt mõistlik mul endal need uute vastu vahetada. Sama võibolla ka teema algatajal mõistlik, kuid samas sul alles kerge niiöelda udu sees alles.
Tule enda lahti võtmine ei anna tegelikult midagi, ma võtsin lahti, et reflektorid uued panna.
Tsitaat: |
Ega klaasi vahelt võib ikka vett sisse minna, kui pole hermeetiline. Niisama kondents klaasi taga päris voolavat vett ei tohiks tekitada.
Mis kohad tasuks üle vaadata? C5 A6 fl tuled muidu.
Hakkan klaasi eest kiskuma või käin lihtsalt ääred silikooniga üle?
Ma käiks klaasi ja korpuse liitekoha ning tulede reguleerimise kruvid üle. Võimalik, et keegi kunagi klaasi ka eemaldanud ja pole korralikult kinni tagasi saadud. Enne seda muidugi tuli kasvõi fööniga kuivaks seest. Peale seda siis jälgida, kas ikka pressib vett sisse. Terasema pilguga võiks ka üle vaadata, ega korpuses kusagil mõrasid pole.
Katsetan, proovin.