Foorumi logo

Audi A4 B5 tagumine udutuli ei tööta
meelis11 - 05.06.19 08:13

Tere,
mure selles, et tagumine udutuli ei tööta. Testriga mõõtes jõuab tagumise udutule pirnipesani vaid 0.3V
Esimesed udutuled töötvad. Kas neil on eraldi kaitsmed/releed?

Kahtlustan ise releed või kaitset - äkki oksiidikiht kuskil klemmidel või releel. Aga googeldades ei suuda leida relee asukohta. Kui keegi oskaks anda infot võimaliku vea pühjuse kohta või relee asukoha, oleks tänulik.


Rix - 05.06.19 09:23

Tsitaat:
Algselt postitas: meelis11
Tere,
mure selles, et tagumine udutuli ei tööta. Testriga mõõtes jõuab tagumise udutule pirnipesani vaid 0.3V
Esimesed udutuled töötvad. Kas neil on eraldi kaitsmed/releed?

Kahtlustan ise releed või kaitset - äkki oksiidikiht kuskil klemmidel või releel. Aga googeldades ei suuda leida relee asukohta. Kui keegi oskaks anda infot võimaliku vea pühjuse kohta või relee asukoha, oleks tänulik.


Releed ei ole, vähemalt Pre-FL (FL teistsugused lülitid ja võibolla käib läbi relee). Ma alustaks lüliti kontrollimisest.


J.Aru - 05.06.19 10:17

Kas kärukonksu ei ole? Osadel pistikutel lülitab udutule välja kui käru järgi panna, kui lüliti kinni jääb/ ühendused oksudeeruvad ei hakkagi enam auto udutuli põlema.


meelis11 - 05.06.19 10:48

Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Kas kärukonksu ei ole? Osadel pistikutel lülitab udutule välja kui käru järgi panna, kui lüliti kinni jääb/ ühendused oksudeeruvad ei hakkagi enam auto udutuli põlema.


On kärukonks. Et siis äkki kärukonksu pistiku klemmide vahel mingi "ühendus" tekkinud?


meelis11 - 05.06.19 21:09

Tsitaat:
Algselt postitas: meelis11
Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Kas kärukonksu ei ole? Osadel pistikutel lülitab udutule välja kui käru järgi panna, kui lüliti kinni jääb/ ühendused oksudeeruvad ei hakkagi enam auto udutuli põlema.


On kärukonks. Et siis äkki kärukonksu pistiku klemmide vahel mingi "ühendus" tekkinud?


Tänud! oligi nii - tõepoolest on kärupistikus üks pisike lüliti, mis pistiku sisestamisel sise vajutatakse. See aga jääb sisse kinni ja kui selle välja aitasin testrijuhtme terava otsaga sudides, siis käib õrn klõps. Panin udutuled põlema ja nüüd udutuli põleb - sisse lükates aga kustub. Ilmselt seal vedru väsinud või mingi sodi vahel, et omal jõul see enam välja ei tule.
Tuleb siis meelde jätta, et peale käru kasutamist see lüliti välja aidata. Vähemalt enne ülevaatust, sest praktikas muul ajal seda tuld eriti vaja just ei ole.

Alustuseks jõudsin mitu tundi aega kulutada, et lülitid konsoolist välja võtta ja igapidi ka kaitsmed ära testida. Olin valmis juba uue juhtme lülitist tagatuleni vedama, sest nii sain tööle.