Tere!
Kui tähtis on 2002a a8 audile , 3,7L 191kw õigete süüteküünalde kasutamine?
Selles mõttes,et sai teenindusel mai kuus küünlaid vahetada. Pandi sisse,mitte originaalsed. Kuigi head NGK küündlad. Peale seda nagu on hakanud auto
kui sõita üle 90km/h mootorit puterdama. Hakkab vilkuma mootorituli . Ja kiirendades nagu jätaks mõned silindrit takte vahele. Puterdab nii öelda
mootor. Auto seisma korraks.. Süüde välja. Uuesti kohe käima ja mootor töötab taas ilusti. Ja just kui sõita üle 90km/h. Vahel on ka külma mootoriga
hakanud linnavahel. Aga seda väga harva. Maanteel on üldjuhul puterdamine garanteeritud. Kas on võimalik,et peavad olema kindlasti originaal Boshi
küünlad? Ennem küünalde vahetust nagu ei mäletaks,et oleks puterdanud.
Näitab alarmi ka 5 silinder Mist Fire ja lisaks veel Mis fire in Random silinder. Kuigi see alarm oli ennem küünalde vahetust, aga siis ei hakanud
mootor puterdama. 5ndal silindril sai ostetud ka uus süütepool. Aga abi sellest ei olnud.
Lugupidamisega
Viljar
Tsitaat: |
FGR7KQE0 BOSCH / AQG,AQF,ARU, AKC,AUW,AVN
FGR6KQE BOSCH / AQH,AVP,AYS, BCS
BERU 14FGR-7KQU
NGK BKR6EQUP, VL30, V-Line 30
NGK Süüteküünal, BKR6EQUP
DENSO PLATINUM P-80 PK20PTR-S9 jne jne.
Ma kaldun arvama, et siin on viga milleski muus, mis on aja jooksul süvenema hakanud. Tasuks pöörduda endale meelepärasesse pädevamasse kohta ja ära jäta mainimata ka oma kahtlusi. See süüde välja/süüde sisse viitab andurite poolt kokku keeratud valele küttesegule, mille tulemusena hakkabki igasugu veidrusi toimuma ja vigasid ajusse peksma. Kõige tuumaks võib ka loomulikult see olla, et küünaldest pole enam midagi järel (vale segu).
Et jah rääkisin autole,et head küünlad. Ju ei saanud aru...
Aga tegelikult, mina andsin teenindusele lihtsalt käsu ,et vahetage küünlad. Ma siiski loodan, et teenindus (mitte just päris nurgatagune koht) kui
muretseb varuosasid,siis ka jälgib ,et antud toode margile sobiks.
Ma siiralt loodan seda
Aga siin üks kõneleja andis marke. Vaatan ,mis küünlad mulle sokutati täpsemalt.
Originaalis oli Boshi 4 elektroodiga küünal. Nüüd mis pandi oli 2, võib olla isegi 1 elektroodiga.
Järgmine nädal ka Audi teenindusse aeg kirja pandud . Teeb korraliku diagnostika.
Kes küünalde erinevusest midagi ei tea sellele infoks, et v8'l on piisavalt madal kompressioon, et seal töötab peaaegu igasugune õige kaela ja välismõõduga küünal. Vahet pole, kas sel on siis 1-4 kõrva, tähtsamaks on küünlavahe, et süütepoole ära ei tapaks. Mina otsiks põhjust kõigest muust ja kontrolliks kas küünaldest endist midagi veel järele on jäänud. 32V uuemate v8'tega ma omajagu jebida saanud ja kõigil mureks vanusesse surevad andurid.
JAh....sain ka Auditeeninduses vastuse, et pigem on viga kuskil anduris. See nädal diagnostikasse,ehk lahendavad ära.
Just hakkab asi toimuma ~90km/h. Täna proovisin 2 käiguga umbes 85km/h Pöörded olid nii umbes 2600. Ja ei hakanud mootor jukedama. Ja 5nda
käiguga 110 km/h pöörded 2000 hakkab jukerdama. Et nagu mingi seos peab olema kiirusega. Mõtlesn,et äkki käigukast jamab,et hoopis see hakkab pooma
kuidagi, aga samas kui hakkab jukerdama ja jään seisma. Ning vaba käiguga panen kaasi,siis mootor ikka jukerdab. Süüde välja ja uuesti sisse ja palun
sõidab edasi .....T
tõenäoliselt võib seal miljon viga ola
Tsitaat: |
Vana teema.
Hetkel hädas BASile kyynalde valimisega. Põtrade varuosa katalooge ei usalda enam.
Netist ei saa ka nagu täit selgust.
Tsitaat: |
Ma tänan.
Jäi mõtlema hinnayle ja sain taaskord kinnitust, et eestlane on ikka kuradima rikas rahvas.
Kust selline hind võetud on ??
Pakud “mega” allahindlusega toodet mille lõpphind jääb valgusaastate kaugusele soome letihinnast ??
Ja see pole ainult varuosadepuhul nii. See puudutab igat valdkonda.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma ei räägi teile odavamatest alternatiividest vaid herr quattro poolt väljatoodud originaal varuosast !
Ja see ei ole ainult kõnealuse kyynla puhul.
Võtame kasvõi Moly longlife õli ja kaupluseks valime Fixuse.
Eestis mustamätee fixuses maksin ma 5l totska eest 70€ +-
Miks siis soome fixuses sama asi 42€ maksab ??
Laiatarbe kaupadest me ei hakka rääkimagi.
Imiku toidud ja tarbed, kodutehnika, riided jnejne.
Mu algse postituse point polnud tegelikult kellegi hindasid maha teha vaid kummastada miks nii on.
Ahjaa... Eestis on varuosa müüjad pädevamavad.
Siin suudetakse väga edukalt myya V8-le VINi alusel diislile mõeldud filtreid.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui hind põlvest nõrgaks võtab, siis lähtu prj soovitusest:
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44690&page=2
Inimene vajab lihtsalt tähelepanu,et #tema ka.
Mine poodi, küsi, mida soovid ja vali, kas odavam või kallim variant. Elus eneses sa palju ei võida ka OE ostes.
Selline teema venitamine on ääretult tüütav. Sulle vastati, aga ikka veel leelotad! Ja mis puutub siia kõik muu staff elust enesest?