Foorumi logo

K:vana coupe qattroks
Tarvotu - 21.11.04 21:47

Kas keegi on kunagi proovinud ise qattroks teha? Et siis kas on võimalik ja mis vaja ja palju kulutusi tuleks?


john - 21.11.04 21:54

Jah olen uurinud seda asja... kuskil tegin isegi teema selle kohta aga hetkel ei hakanud otsima.
Esiveolist ei saa teha Quattroks, kuna tal puudub taga silla kinnitused ja diffrile ei ole piisavalt ruumi. Seda saad teha siis kui oled mõnel quattro põhja oma autole keevitanud...siis on võimalik.

Quattrot saab esiveoliseks teha - nippens näpens... Kinnitus on olemas... Vähemalt vanadel Quattro kuubikutel oli olemas kinnitus kuhu panna esiveolise tagasilda.

Kui tahad teha quattroks siis pead ostsima endale quatro põhja... muidu suht võimatu


john - 21.11.04 21:58

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8151&page=1#pid66344


Tarvotu - 21.11.04 21:58

aga kas vana qattro sedaani põhi ka kõlbaks coupele?


john - 21.11.04 22:01

niivõrd kui võrd... kupee taguosa on mingi 3cm lyhem kui sedaanil... aga muidu peaks sobima kyll.


john - 21.11.04 22:17

aga seda on tehtud :D http://www.quattro.ca/1982CQ/1982CQ.htm


Tarvotu - 21.11.04 22:27

ja mina lasin auto just ära värvida:(


ranz - 21.11.04 22:33

Ma pakun, et see on suht mõttetu ja kallis ettevõtmine, odavamalt leiad sa lätis/leedust mõne kohe valmis quattro juba, sest kui tahaksid oma couped quattroks ehitama B2 sedaani põhja peal siis kuskohast sa selle sedaanigi välja võtad? neid lihtsalt ei ole liikvel siinakndis enam.


Eeroz - 22.11.04 06:47

Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Ma pakun, et see on suht mõttetu ja kallis ettevõtmine, odavamalt leiad sa lätis/leedust mõne kohe valmis quattro juba, sest kui tahaksid oma couped quattroks ehitama B2 sedaani põhja peal siis kuskohast sa selle sedaanigi välja võtad? neid lihtsalt ei ole liikvel siinakndis enam.


Ja mis n***i sa veel ARKis näed et see isetehtud aparaat ära registreerida :D


MarkoC - 22.11.04 06:52

Tsitaat:
Esialgne postitaja Eeroz
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Ma pakun, et see on suht mõttetu ja kallis ettevõtmine, odavamalt leiad sa lätis/leedust mõne kohe valmis quattro juba, sest kui tahaksid oma couped quattroks ehitama B2 sedaani põhja peal siis kuskohast sa selle sedaanigi välja võtad? neid lihtsalt ei ole liikvel siinakndis enam.


Ja mis n***i sa veel ARKis näed et see isetehtud aparaat ära registreerida :D


nii vana auto puhul saad ARKil naha üle kõrvade tõmmata
Ega need ei jaga ka kottigi seal sellistest asjadest,väidad, et eluaeg selline olnud ja OK ;)


Lend - 22.11.04 16:49

Kas sama jutt kehtib ka typ 85 esiveolise 80 quattroks tegemisel, et põhja uut vaja?


Tarvotu - 22.11.04 18:50

ega ma seda vis tette ei võta jah. pealegi ma kuulsin et keegi müüb hetkel 87a. coupe quattrot vaid 20kiloga.


john - 22.11.04 20:12

Tsitaat:
Esialgne postitaja Lend
Kas sama jutt kehtib ka typ 85 esiveolise 80 quattroks tegemisel, et põhja uut vaja?


Vähemalt taha pead uue põhja panema...


Tarvotu - 23.11.04 21:23

teema lõpetatud


K1KaZ - 15.01.05 08:52

Aga kas siis Audi põhjade & vermikute vahel erinevaid laiusi pole, aastavahemikus 1980-1988 ???


ranz - 15.01.05 09:12

No kui sul on B2 kerega esivedu ja quattro siis nende mõõdud peaks ikka kõik samad olema.


K1KaZ - 19.01.05 19:53

Näiteks kas tavalisele Coupe'le Audi 200 TQ vanker alla panna olex paigaldatav ???


QUATTRO - 19.01.05 20:13

Kui sa seda suudad siis ma maksan sulle sulas 1000 eeku.
aga ma arvan et ma võidan,sest gabariitide vahe on juba ,meeletu ja üldiselt võiks selle teema lukku panna.
Selline iseehitamine ja keevitamine on ennegi mehi hauda viinud.
Ja tuuning algab üldiselt piduritest.


K1KaZ - 20.01.05 07:47

Kui plju ta siis näiteks laiuselt erineb, Coupe Quattro sild & 200 Quattro sild ???