Foorumi logo

Audi C5 Avant tagaklaasi pesur
indrek(clubmb) - 20.04.08 17:52

Nii, avastasin, et tagumine kojamees ei pritsi vett, alguses muidugi ei pööranud tähelepanu, kuna ei tundnud ka otsest vajadust. Nüüd aga huvi tekkimisel kiskusin lahti ja väike probleem.

Sellest mootorist jookseb läbi see peenike metalltoru, mis välja jõudes ühendub plastikotsaga ja see viimane siis pihustab vett aknale.

Aga tuli välja, et see metallosa selle mootori ja ülekande sees on läbi mädanenud ja enam kasutada ei saa.

Siit ka küsimus, kas seda juppi ka eraldi osta saab, või peab kogu krempli ostma, usun, et see mootor just odav lõbu pole.


voss - 20.04.08 18:10

Eraldi seda kindlasti ei saa, pead terve mootori uue ostma revalis maksab see 1390 eeku.!!


Rain - 20.04.08 19:33

Ei pea uut ostma. Revalis remont komplekt müügil. 600 eeku kuskil maksis. Komplektis: võll koos hammasratastega, see sama peenike toru koos plast põlvega mille külge läheb voolik, tihend, pihustiots, kahte sorti määret ja pisikesi kummirõngaid. Ühesõnaga kõik jupid mis sinna sisse vaja. Kui mootor vett pole saanud siis peaks sellest komplektist piisama.


DonNiger - 20.04.08 22:57

Ka mul on asi umbe läinud.

Aga räägi, kuidas sa selle lahti said? Üritasin pihta saada, kuidas see tagaluugi kate maha käib, ei saanudki lõppkokkuvõtteks.


indrek(clubmb) - 21.04.08 05:13

Eks natuke jõudu tuli kasutada, aga ka kaks kruvi ennel ahti keerata. Üks on selle käepideme all ja teine oli minu mäletamist mööda ohukolmurga pesa all.

Üsna vastik oli neid tüübleid välja sikutaa, aga midagi polnud parata, tahstin puldist luugi avanema saada ja seal oli üks hoob lahti. Kui juba seda tegin, siis hakkasingi ka huvi tundma, kas tagaklaas peaks vett pritsia ja kui peaks, siis miks ta seda ei tee.

Aga eks maapoiss nagu ma ikka olnud olen, ei hakka 1400 eeki slle jupi eest maksma, samuti 600 rem. komplekti eest. Selle annab ka omajõududega väga lihtsalt korda teha. Düüsid iseenesest sain puhtaks ja liikuma.


DonNiger - 20.05.08 23:09

Võtsin lõpuks julguse kokku ja lammutasin lahti (esilagu oli probleem, et vett jooksis tagaluugi vahele, hiljem on lõõnud kusagilt toru kinnituse ka lahti, sest vett taha enam üldse ei jõua).

Seesama toru on keskelt pooleks. Midamoodi sa selle ära parandasid? Nagu ma aru saan, siis see peenike toru peaks võlli sees paigal seisma? Kui sa selle lihtsalt kokku liimisid julmalt, siis koos kojamehega hakkab liikuma ka voolik, mis mõne aasta pärast suure tõenäosusega seetõttu otsad annab.
Ega sa ei oska õelda selle remondikomplekti tellimiskoodi?

Küsimus veel tagaklaasi kojamehe kohta. Mootor ja elektroonika iseenesest suurepärases seisus aga mootori harjad on kohe lõppemas. Harjad on koos raamiga, loogiliselt võttes peaks seda komplekti ka eraldi osta saama. Teine variant on muidugi ise uued harjad sinna panna. Lihtsalt suvalised 3,5 mm harjad.


indrek(clubmb) - 21.05.08 05:42

Ma ei hakanud mingit uut asja ostma, tegin vana ümber ja siiani pole probleemi olnud. See pihutsi tuleb korralikult puhtaks teha ja puhtana hoida. See kuradi tolm universaalil ju ummistab selle kiirelt.

Aga sisemist toru ma ei pannudki, selle stutseri, mille külge voolik läheb enda augud ma sulatasin kinni ja kui see stutser selle toru sees on, siis isegi õhk ei tungi sealt läbi, vesi veelgi vähem.

Praegu töötab igatahes


DonNiger - 22.05.08 16:21

Kuna mul see täiseti peetis, siis remondikomplekti kood oleks väga teretulnud.


Rain - 22.05.08 19:13

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kuna mul see täiseti peetis, siis remondikomplekti kood oleks väga teretulnud.


Karp peaks vist veel alles olema. Homme vaatan. Muidugi kui harjad hakkavad ka sul otsa saama, võibolla mõistlikum siis kogu uus mootor osta. Kui harjad läbi kaugel see mootoriankur on.


DonNiger - 22.05.08 21:05

Mootori klemmliistud täiesti ok seisus. Saab harjad kohalikust poest paari euro eest - see ei ole probleemiks.

Sain juba tellitud (käisin esinduses) Kokku läks 37 EUR'i.

Karbi peal number 8L0 998 711

Äkki kellelgi vaja....


rocket - 24.08.09 08:33

Pilt ka :
https://www.upload.ee/image/6116362/r-kt_rear.jpg


catman - 05.05.10 14:14

Kuidas tuleb ära kojamehe kate, see mille all düüs paikneb ja seal all ka mingi 13 mutter olemas. Ei julgenud kangutama hakata.
Või tulebki ainult seestpoolt läheneda?


Kuits - 05.05.10 19:39

Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Kuidas tuleb ära kojamehe kate, see mille all düüs paikneb ja seal all ka mingi 13 mutter olemas. Ei julgenud kangutama hakata.
Või tulebki ainult seestpoolt läheneda?


Lihtsalt sikutad maha, kui see käes, siis eemaldad mainitud detailid ja edasine töesti ainult luugialune toiming.


catman - 06.05.10 12:16

Tõesti tuli sikutades maha, aga kojamehe vart küll võlli küljest kätte ei saanud. millegiga kangutada ka ju eriti ei saa.

Kas keegi B5 polstri ära saamise kohta ka midagi oskab öelda? Leidsin käepideme juurest ühe kruvi. Selle keerasin lahti ja üritasin käpidemest polstrit allapoole tõmmata, kuid ei liikunud ta kuhugi.


rocket - 06.05.10 12:20

Tõmmits taha ja ei ole palju jõudu vaja rakendada !


Kuits - 07.05.10 07:29

Tsitaat:
Algselt postitas: catman


Kas keegi B5 polstri ära saamise kohta ka midagi oskab öelda? Leidsin käepideme juurest ühe kruvi. Selle keerasin lahti ja üritasin käpidemest polstrit allapoole tõmmata, kuid ei liikunud ta kuhugi.


Polstrit hoiab 3 kruvi.
1 see, mille sa juba välja töid ja ülejäänu on kummalgi pool ühenduskohtades.
Kui need käes siis taaskord meelitamise teema, kuna klambrid hoiavad polstrit vägagi tugevalt kinni (hoogu sattudes kindel oht polster ära rikkuda).
Klambreid on kinnitamiseks 4.

Kojamehe varre sain mina kätte siis, kui töstsin selle püstisesse asendisse ja hakkasin tasaselt painutama.


catman - 09.05.10 17:11

Sai just see töö lõpetatud. Kõige raskem oli kojamehe võlli kättesaamine korpuse seest. Kõvasti peksmist õlitamist ja meelitamist ja lõpuks tuli ta siiski välja. Minul tagumise kojamehe viga oli see, et lahti võttes oli kogu kaane alune sitta täis ja võll ei liikunud üldse. Lisaks oli kakti ka pesuvee vasktoru.
Pärast võlli kättesaamist sai puhastatud ja uuesti liikuma pandud. Esialgne vasktoru jupp oli võlli sees kinni ja selle kättesaamiseks kasutasime 4-st puuri.
Alles jäi esialgest torust siis 3 cm algusest ja 3 cm lõpust. Vahepeale panime TV antenni alumiinium toru, mis sai siis epoks metalliga kinni liimitud. Uus toru määrdega kokku ja võlli sisse tagasi. Kontorllisime, et ta seal ka liiguks, muidu korduks sama mis eelmisega. Siis hammasrattad paika ja võlli hambad ka paika ning kokku. Vasktoru paika ja kaas peale tagasi.
Enne lõpliku paigaldamist veel kontroll, kas kõik on ikka õigesti ja siis kogu kompott lõplikult kokku. Polstril õnnestus üks tüübel ära lõhkuda, aga jäi ikka kinni.

Teadmiseks ikkagi B5 omanikele, et vähemalt minu 2001 aasta B5-l kinnitub polster ühe kruvi ja 8 tüübliga - 4 üleval ja 4 allservas.


rocket - 09.05.10 19:32

Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Teadmiseks ikkagi B5 omanikele, et vähemalt minu 2001 aasta B5-l kinnitub polster ühe kruvi ja 8 tüübliga - 4 üleval ja 4 allservas.


Facelift A4 B5 Avandil (1999-2001) ongi nii !


Bosse - 11.06.10 11:03

Teema jätkuks. Enda A6-l ka sama probleem, millest eelpool juttu. Lisaks otsustas hakata pesuvedelik kuhugi ära kaduma. Algselt lõi mootori küljest ühenduse lahti, kuid hiljem enam vedelik taha ei jõudnudki. Mootor töötab ja pumpab, tagant voolikust (klaasipesuriga ühendamata) vedelikku ei tule. Ükskord sai hoolega lastud, hiljem oli juhi poolt tagaistuja esine põrandapolster märg. Juhiistme eest kuiv, Oskab keegi öelda, kust pasuvedeliku voolik taha jookseb ja kus salongis ühenduskohad on? Tänud ette.


rocket - 11.06.10 12:08

Miks peaks aknapesurivoolikul olema põrandavaiba alused ühenduskohad !?!

Üks teadaolev ühendus- või jätkukoht A6'l on pagassis vasakpoolse tagarattakoopa peal/juures.

Vähemalt üks liitekoht peaks aga tõesti veel olema. Täpset asukohta pole ise tuvastanud, aga see peaks asuma paagist/pumbast ca 1,3 meetrit mõõda voolikut edasi.


DonNiger - 15.06.10 14:16

minul oli liitekoht just salongi sissetulemisel juhi vasaku jala juures. Sealt kuni taharattakoopasse tundus olevat ühes tükis.


POLOx - 02.05.11 14:51

Tere minul sama probleem A4 Avan B6 04-ga, kuna kojamehe võlli ots oli ära ussitanud ja sellepärast hakkas pesuvedelik reduktorisse voolama, ka jäi mootor kinni, kõik oli seest kinni roostetanud! Võtsin lahti, puhastasin ja määrisin KENTi määretega, algul võttis vee kinni, kuid peale 10 korda kasutamist hakkas ikka reduktorisse lekkima, küsimus, kas kellelgi on korralikku võlli ja võlli otsmist tihendit, kus pesuvedelik peale tuleb!? Või on infot kuskohast seda küsida võiks!
Forssis uus A varuosa mootor u 118€
Ette tänades.
Jan