Tere
Sooiks infot värvitööde ja umbkaudse summa konta. Sooviks autol mõlemad esimesed tiivad, vasaku esiuks ja vasaku tagumise tiiva rooste eemaldamise ja
värvimisse kohta. Tiivad ja ukse saaksin eraldada autost, mis teeks värvitööd kergemaks. Kui kaua püsikisd pinnad ilusad kuna ei soovi teha müügi jaos
vaid endale.
Esitiibadega on ilmselt lihtsam, odavam ja kestvam lahendus osta korraliku tootja uued B-osa tiivad ja lasta need värvida (enne värvimist võiks
muidugi proovida, kas istuvad kenasti külge).
Juhipoolne tiib on pildi järgi juba suhteliselt hukkas ja seda, mis seal seespool toimub, kuhu logar toetub, ei näe enne, kui tiib maas. Enda kogumus
B7-me esitiibadega on selline, et näiliselt palju viisakam originaal tiib, kui piltidel parempoole, oli läbi roostetanud seal painutus kohast (ainult
värv oli veel alles).
Mis ta siin on, umbes 150-200€ detail võiks arvestada.
Kuna uksest pilti pole, siis võiks alumise liistu ka maha võtta ja vaadata mis elu seal all käib. Võib selguda, et mõistlikum on teine ukseplekk
otsida.
Kas KLOKKERHOLM on normaalne B-varuosa või milline sinu autole sobis?
Tsitaat: |
Tere
Kuna paremat teemat ei leidnud siis äkki keegi oskab soovitada kes viimistleb/värvib detaile. Oleks vaja värvida ja viimistleda antud detailid. Auto
värv on lz9y/lz9y.
Tiivad uued B osad ning uks on kasutatud A osa
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See Ammeco Auto võib ennast põlema panna.Hullemaid sossseppasid annab otsida.Arvele kirjutati tegemata/vahetamata juppe,detailid kokku ei sobinud,uus kapott pandi mõlgiga(pidi nende arvates normaalne olema)Värvitöö ei kannatanud mingit kriitikat(kapott hakkas valsi vahelt roostetama,mulle väideti,et see kollane on kerevaha).Sellest kohast tasub suure kaarega eemale hoida.