Tere,
Juhtus nii, et natuke piitsa andes vist murdus kinnitus ära kuidagi, ja nüüd jääb gaas peale ja nii pole eriti tervisesõbralik sõita nii endale kui
teistele.
On kellelgi pilti, kuidas see tross seal kinnitatud otsast on, et kuidagi moodi parandada seda asja, et saaks korralikult korda tegemiseks pärast
töölt koju ära sõita?
Sellest samast kohast, aga altpoolt oleks siis pilti vaja. Praegu tross tilbendab seal ots lahti.
Tavaliselt on trossi otsas väike tinast munakas. Eemalda plekist klamber ja keera seguklapp käega ülesse, peaksid nägema.
Kui on kaasas või kusagilt võimalik saada näpitsad, otsi mingi seib v mutter, mis läheb trossile peale ning pigista kõvasti kokku. Hädapärast kannatab
ehk vaikselt vajutades sõita.
Klemmliist keera sinna trossi otsa ja asi mutt
https://www.google.ee/search?q=klemmliist&hl=et&tbm=isch&imgil=2RzWsnshqI7dAM%253A%253BteKC0wyX_BjGvM%253Bhttp%25253
A%25252F%25252Fwww.harjuelekter.ee%25252Fet%25252Fproduct%25252F19759&source=iu&pf=m&fir=2RzWsnshqI7dAM%253A%252CteKC0wyX_BjGvM%252C_&
biw=1366&bih=622&usg=__C5v5ny7PI_cSpRSSBrY2mRm2U28%3D&ved=0CC0QyjdqFQoTCMiWhNuQgMgCFaR8cgodOfMEfg&ei=ncb7VYjUH6T5yQO55pPwBw#imgrc=2RzW
snshqI7dAM%3A&usg=__C5v5ny7PI_cSpRSSBrY2mRm2U28%3D
B3 purunes sarnane trossi kinnituse koht koos plekitükiga.
Kaablisidemega sai kinni tõmmatud ja toimis aastaid.
Aga gaas ei tohiks peale jääda trossi lahti tulemisel.
Vedru peab klapi kinni tõmbama.
Klapp kiilus lahtisesse asendisse?
Praktiliselt põhjagaasi juures vist lendas tagant ära jah.
Selge, nüüd on teada ja peaksin siin enamvähem korda saama küll ta. Aitäh!
Nüüdseks selged saiad, miks peale jäi.
Murdus see munaka ees olev plastikkinnitus jala küljest ära ja see sama munaka osa jäi gaasi maha lastes tühikäigulüliti taha kinni ja nii jäigi
siiber avatuks.
Piltidelt näha minu oma vs teine ess.
Huvitav, kas seda kuidagi remontida saab? Lammarist suva tross võtta ja ära vahetada see osa?
Päris uut trossi kohe ostma ei kutsu ma kardan.
Öeldi, et sobib ainult 20VT oma. On see 100% nii või on mingi variant ka kuskilt mujalt seda jubinat veel saada? Vaevalt Forss seda eraldi müüb.
Tross oli liiga pingul?
On endalgi see jublakas 2 korda katki läinud, võib-olla on sul tross liiga pingul, mul igastahes oli.
Sirvi varuosade rubriiki, vast saad mõne varuosadeks tehtud 20vt pealt.
Kardan, et aastad on oma töö teinud lihtsalt. Trossi pole ma kunagi kahe aasta jooksul näppinud ja 99% kindel, et ka varem pole tehtud seda.
Kui uuesti külge saad siis vaata kas pedaal piirab ära või siiber. Kui siiber siis asi paigast ära. Reguleerida saad pedaali alt ja ka mootori pealt. Elu on näidand et kui need asjad lagunevad siis viga tavaliselt reguleeringus .
Praegu sai leitud teine TB, kust sai vajalik jupp enda oma külge siirdatud ja panin vitsa kah peale igaks petteks.
Kuidas see reguleerimine ikkagi käib. Pedaalil ei tohiks tühikäiku nagu olla või vastupidi peaks natuke olema?
Ise arvan, et lihtsalt peaks põhja lajatamisega natuke vähem rabistama