Milles võiks probleem olla. sai just plokikaane kap. rem tehtud.
a mis värvi tossu tuleb?Kui pruun , siis õli, kui helesinine on jahutusvedelik....kui valge , siis katla aur
Tsitaat: |
asi selles ongi et jahutusvedelik ei kao kuhugi aga suits on selline valget karva
See on normaalne, kui summutisse tekib kondents.
Kas lihtsalt auruga tegemist ei ole ?
seda kondentsi asja ei tahaks eriti uskuda, sest sai piisavalt soojaks lastud ja ikkagi ei kao suits ära.
külmast peast on kõik normaalne aga just soojaks saades hakab suitsema
endal a90-l hakkab soojast peast samamoodi valget suitsu välja ajama, aga kuna jahutusvedelikku kuhugi ei kao ning tean et viimases sumbuti pütas
pidid korralik kondents vesi sees olema, siis see mind ei häiri. Ülevaatuses soovitati küll püti põhja väikese puuriga auk sisse teha, aga pole seda
siiani teinud. Ja ülevaatusel loomulikult heitgaasidega mingeid probleeme ei olnud
Ei hakand uut teemat tegema. Kui kõva gaasi tallamise tagajärjel (kiirendused, pidurdused) hakkab tulema sellist magusamat lõhna sisse õhuavadest, kas tegu siis jahutusvedeliku haisuga, mis mootorisse sattund? Rahulikult sõites seda ei ole. Kust ta sinna sattuda võiks? Muud nagu ei oska arvata.
soojendusradikas ikka terve?
Olen enda Audil ka märganud, et tossab(sooja mootoriga) kõvasti, just nagu vanaisa piip,aga viga ei ole midagi ja vedelikud ei kao kuhugi. Aga kui tähelepanelikult linnas (liigub rohkem autosid) ringi vaadata, siis näed, et millegipärast tossavad Audid rohkem, kui teised. Miks? Ei tea!
samas ma küll ei tähelda, et mul tossaks eriliselt. Just see hais tuleb sisse pöördeid andes. Soendusradikas sai ka vahetatud kasutatud kuid teise vastu.
Tsitaat: |
jahutusvedelik ei vähene märgatavalt, aga just gaasi tallates tekib magus lõhn.. see on imelik. ühtlaselt sõites mitte-- ja ka mitte kohe gaasi tallates vaid ikka 10 mintsa tuure kuni 5000 käike vahetades lasta. Minu meelest on ka seda auto kapoti alt väljast seistes tunda.
Äkki sul siis kuskilt lõdviku praost või lõdviku vahelt pressib suurte pööretega välja?
Mina oma mazdal armatuuri lammutasin ka soojenduse radika vahetuseks maha...aga ainult selleks et tõdeda, et radikast välja tulevad torud lasid
ühenduse vahelt läbi. Naljakal kombel mul magusat lõhna polnud, olgugi et jalamati alune ujus ja vedelikku kulus ca liiter nädalas.
Mul B4 sama jama et tossab ullult.Vahel kui foori alt ära lähen siis vaatan kuidas tagumine auto ootab veits et minu toss ära kaoks Kuid dosooli küll ei võta,varem võttis kuid nüüd on pidama jäänd,aga ikka
tossab.Aga see eest õli võtab küll.Ei oskagi kohe kommenteerida.
Tsitaat: |