Sai siis puhtalt huvipärast ostetud selline isend
Üldine
2008 Audi S8 Exclusive
5.2 V10, 331 kW
Täpsemad andmed
Esmane registreerimine: 25.01.2008 (Saksamaa)
Mootor: 5204 cm3 V10 FSI (BSM)
Jõud: 331 kW @ 7000 rpm
Vääne: 540 Nm @ 3500 rpm
Tühimass: 2015 kg
Värvus: hall (Daytona Gray)
Läbisõit: ~104 850 km (14.05.2018 seisuga)
Esmane eestis registreerimine: 26.08.2014
Varustus
A00 Tavaline tarne
A51 Audi AG
A8S Standardvarustus
AQ0 Standardtootmine
B01 Tüübikontrolli riik Saksamaa
B0A Osakomplekt ilma riigipõhise kooste-eeskirjata
C21 Kasutusluba
CT1 Kergmetallrattad 9J x 20
D5W 10-silindril ottomootor 5,2 L/331 KW (40V) V10, FSI, homogeenne põhimootor on: T8E
E0A ei ole kampaaniaversioon
F0A Ei ole operatiivsõiduk, standard-versioon
FA0 Kontrollitud seeriatoodang
FC1 Koos indivudaalpaigaldusega
FN0 Variant " S "
FQ1 Veljed: Audi Sport/ Quattro GmbH
G0R 6-käigul. automaatkast nelikveole
GP0 Sõidukid ilma spetsiaalsete tooteparendusmeetmeteta
GS1 Alumiinium-aplikatsioonid
GT2 Süsinikust iluliistud
GZ2 Ukse sulgemisabi
H9N Rehvid 275/35 ZR20
J0Z Aku 520A (110Ah)
K8B Trepp-pära
L0L Vasakpoolse rooliga versioon
N5D Istmekatted Valcona-nahk
NT0 Transpordikaitse (vers.1)
NY0 Aku/generaator standardvõimsus
PAL interior and exterior lighting package
PC5 ceramic brake
PDB insulating glass with heated windscreen
PIF ISOFIX child seat mounting for rear seatbench with switch for front-passenger airbag deactivation
PK6 auxiliary heating / ventilation with remote control
PKH luggage compartment package
PL4 Alcantara package with black headlining
PQF Audi exclusive forg. alum. alloy wheels, 9Jx20, 7-twin-spoke des., pol., 2-col., w/ 275/35 R 20 tyres (quattro GmbH)
PT4 car phone (Bluetooth) with centre armrest
PYK Audi exclusive leather package (package 4), full leather equipment, Valcona leather
Q1D Sportistmed ees
QF2 Käsitsetav kuuldeseadis (telefon) keskm käetoes
QH1 Hääljuhtimine
QQ3 Ambiente ja ümbrusvalgustus
QU1 TV-vastuvõtt analoog/digitaalne, ja digit raadiovastuvõtt
QW1 Keskne juhtpaneel, ees
S3G Sõidukid k spetsiaal. ümberehituste/paigaldistega
S95 Konsortsiumi kampaania
T8E 10-sil ottomootor 5,2L agreg 07L.Z (ALU)
U1W Armatuurlaud km/h, raadiokell pöördeloendur, päeva läbisõidumõõdik km, lisanäidik spetsiaalse värvivarustusega
V0A Rehvid fikseerimata kaubamärgiga
VA0 Ilma kaelarullita/kaisupadjata
VC1 Garaaþiukse avaja
VE0 Ilma tagumise meigipeeglita
YQH Audi exclusive Rear Seat Entertainment (RSE)headphones
YRB controls in Audi exclusive "Leather"
YSR Audi exclusive floor mats with leather piping
YTO Audi exclusive seat belts
0GG Heitgaasinorm, EU4
0JZ Ilma kaaluklassi määramiseta esisillale
0LW Koos spetsiaalsiltide /kleebistega/ Saksamaa ohutussertifikaatidega
0TD Jalamatid ees ja taga
0U0 Kütuse kvaliteet 98 ROZ
0UA Ilma spetsiaalse värvivarustuseta
0VC Pardakirjandus saksa keeles
0W1 Kleebis peaelektrikilbile saksakeelsed riigid
0YZ Ilma kaaluklassi määramiseta Tagasild
1A2 Kütusesüsteem, otto-otsesissepritse (FSI)
1C1 Külmumiskaitsekuni -25 C tolerantsiga kuni -30 C
1CX Sõidukiklasside eristamine -4E0-
1D0 ilma haagiseveota
1EX Spetsiaalne tüübisilt EÜ-le
1G5 Varuratas, ruumisäästlik, sama suur kui sõidurehv, ühe pöörde sama veeretee pikkus
1KU Ketaspidurid taga
1LW Ketaspidurid ees
1PD Rattapoldid, varguskindlad (mittelukustatavad)
1T3 Esmaabivahendid koos ohukolmnurgaga
1VN Paigaldusosad 10 sil mootorile
1W7 Jahutuskast
1X1 Nelikvedu
1Z6 Suurem esmane kütusepaagitäide
2C7 Turvaroolisammas koos elektr aksiaalse ja kalde seadistusega
2G1 Otsak pliivavabaks tankimiseks
2K3 Kaitseraud tugevdatud
2KR Kleebised/sildid, inglise-saksa keeles
2MB 4 nurgaga õhkvedrustus koos elektroonil reguleeritud vedrustusega
2YK lisatalverehvid
2Z1 Tüübitähis tagaosal või Quattro-tähisena
2ZC Nahast sport-multifunktsiononaalne rool k Tiptronic´u ja S-embleemiga
3B4 Turvatooli kinnitus turvatooli kinnitussüsteem ISOFIX
3D1 Keskkonsool
3FR Lükand-/katuseluuk, solaar, elektriline eelvalikuautomaatikaga
3G0 Ilma eesmise turvatooli kinnituseta (ISOFIX)
3PN Istmeseadist, elektril mõlemale mäluga esiistmele
3X1 Läbilaadimisseade koos suusakotiga
3Y5 Päikeseruloo tagaklaasile,elektril käitatud ja küljeklaasile taga käsijuhtimisega
4A4 Istmesoojendus esi-/ja tagaistmed, eraldi reguleeritavad
4D0 Ilma istmeventilatsiooni/massaaþiistmeteta
4E7 Tagaluugi võimendsulgemine
4GM Esiklaas, tumendatud klaas k värvitriibuga ja koos VIN-koodi vaateavaga, soojendusega
4K5 Kesklukustus 'Keyless-Entry' koos sõrmejäljega
4KV Külg- ja tagaklaasid tumendatud
4L6 Ohutu sisepeegel isetumenev
4QF 3-punkti autom turvavööd ees, k elektril kõrguse seadistuse ja mäluga
4UF Turvapadi juhile ja kaassõitjale koos kaassõitja-turvapadja deaktiveerimisega
4V0 Ilma kaassõitja istme tagant seadistuseta
5D1 Kandesagedus 433,92 bis 434,42 Mhz
5J2 Tagaspoiler (versioon 2)
5K5 Transpordikaitsekile koos transpordi lisakaitsemeetmetega
5MK Dekoor-sisekate, süsnikkiud
5SL Välispeegel vasakul, asfääriline
5XH Päikesesirmid koos meigipeegliga valgustatud juhi- ja kaassõitjapoolel
5Z0 Ilma elektril regul üksistmeteta taga
6E3 Keskmine käetugi ees
6FC Välispeegi korpus alumiiniumist
6M1 Pagasikinnitusrihmad
6NS Lae vormkatend Alcantara
6Q2 Käiguvahetusnupp/-hoob nahast
6TS Välispeegel paremal, asfääriline, suur nägemisala
6V1 Tagakate (ECE)
6W5 Numbrimärgikandur ees
6XL Välispeegel koos mälufunktsiooniga isetumenev, elektril kokkuklap/seadist/soojend
7AL Vargusvastane alarmseade, salongikaamera, Back-up-pasun ja teisalduskaitse
7D3 CD-vaheti
7G0 ilma VTS-valmiduseta (Vehicle Tracing System)
7HB Nahavariant 1
7K3 Rehvirõhukontroll, sagedus 433 MHz High
7M2 Lävepaku kaitseliistud ukseavades koos S-embleemiga
7P3 Nimmetugi, elektril seadist esi- ja välimiste tagaistmete seljatugedes
7Q2 Navigatsioonisüsteem koos värviekraaniga
7QT CD-rom (Euroopa)
7X8 Parkimisabi ees ja taga, pluss tagurduskaamera
7Y1 Reavahetuse abisüsteem
8EV Bi-funktsioon-põhilaternad koos gaaslahenduslamp, kurvisuunatuli ja LED-päevasõidutuli, paremp liiklus
8K9 Päevasõidutuli koos lisasõidutulega ja coming home-funktsiooniga
8Q6 Valgustuskauguse seadistus,autom/dünaam koos kurvitule lülituse ja nurgavalgustusega (AFS 2)
8RF "High End Sound"
8T4 Automaatne pikivaheregulaator
8X1 Laternapesur
8YQ Raadio "HIGH"
8Z5 mitte kuuma kliimaga riik
9AU Climatronic siseõhuringluse regul-ga, FCKW-vaba koos tagaruumi juhtimisega
9JA Mittesuitsetaja versioon
9M9 Seisusoojendus koos puldiga
9P1 Nupplülitiga lukk k. hoiatuskontaktiga
9WP Koos multimeediaga sõiduki tagaosas
9ZW telefonivalmidus mobiiltelefonile
Modifikatsioonid
- Toonitud klaasid
- Toonitud iluliistud
- Toonitud käepidemed
- Toonitud peeglid
- 20" Ispiri valuveljed
- Brembo (8-kolvised) esipidurid (taga tehase keraamilised)
- Vaiksem väljalase
Hetke keskmine kütusekulu
Hooldused
- 12.01.2010, ls 27 616
- 22.03.2012, ls 41 555
- 10.09.2014, ls 60 744 (Reval Auto OÜ)
- 06.12.2017, ls 99 281 (Reval Auto OÜ)
Avariid
- 05.10.2015: Auto jäi rekka ja äärekivi vahele mille tulemusena purunesid tagumine tiib, tagumine uks, tagumine ja esimene velg (21" Audi Rotor),
esimene keraamiline piduriketas, õõtsad, käändmikud ja peeglid. Täiendavalt sai mõlkida esimene tiib. -- kõik peale velgede ja esimeste keraamiliste
pidurite taastati tadaolevalt originaalidega, veljed ja pidurid asendatud järelturu omadega.
Pildid
Endalgi huvi pakkunud pidevalt, kuna hinnaklass vähemalt omandamise mõttes jõukohane. Loodan, et teema tuleb vähe pikaajalisem, et saaks lugeda kuidas
ka selle ülalpidamisega on, just rahalises mõttes.
Seega, jään huviga ootama igasuguseid detailseid pajatusi omanikuks olemisega kaasnevatest kogemustest ja kuna stamp on alustuseks edasi anda
mitte-midagiütlev soov, siis: "Kiiret sõitu!"
Auto24-s oli selle auto kohta päris pikk teema. Aga igal juhul edu. Loodame jah, et teema tuleb pikk ja huvitav lugeda.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=167389
Natuke lugemismaterjali.
Mu teada tehti normaalsed keretööd, seega pole paanikaks vast põhjust.
Eest ainult keraamilised pidurid kadunud.
Esipidurid on minu auto eelmised RS 8-kolvilised brembo sadulad. Müüsin ja paigaldasin need sinna ise omaniku soovil. Ennem seda oli keraamilise
sadul, klots ja liiga väiksed kôverad teraskettad. Ketas ulatus ainult poole klotsi peale. Sadulad olid minul taastatud ja lisaks panim 365mm
phaetoni kettad vaheflantsidega, et ketta offset oleks ôige. Vôimalik, et kettaid on vahetatud vahepeal.
Keraamilised sadulad olid omanikul olemas, aga uued vôi isegi kasutatud kettad on kosmos hinnaga. Majanduslikult täiesti ebaotstarbekas ja teraskettad
sobivad sinna samahästi asenduseks. Lihtsalt taga vôiks ka siis teras olla.
Kirju minevik või mitte, aga see auto näeb ikka über boss välja
Ilus auto on jah, päris palju käest kätte liikunud - on mullegi pakutud
Mul pildid olemas selle auto kõksust kui huvi on.
Audi esinduses peaks ka olema märge et suur avarii olnud, müük suht raske
aga edu ilus pill
Kui tegemist poleks alumiiniumist autoga, siis see "avarii" oleks üliköömes. Alumiiniumi lappimine paraku keerulisem/kallim aga isegi ilma selle
avariita käivad sarnased autod sageli käest-kätte, sest tänapäeval on soetamishind vägagi mõistlik, kuid ülevalpidamiskulud siiski suht kõrged
(juppidest ei räägigi, ainuüksi kütusekulu on linnas üle 20l/100km ja kasko, mis on ca 3k aastas).
Omanik kuidagi vaikseks jäänud? Ajalugu tuli üllatusena?
Tsitaat: |
Muud vigastused on kõik ilusad ja toredad, aga kuidas tagatiiva vahetus tehtud on seda tahaks küll teada. Kas on kasutatud mingit custom lahendust või siis tervenisti vahetatud, millega just iga külasepp hakkama ei saaks alumiinium kere puhul.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
4 silindriga on ka autod, aga neil on lihtsalt pool mootorit.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mis on Teie arust nn. täisvarustus? Konkreetsel autol on sport ver. istmed ehk st. et need on ilma jahtuseta ja massaažita. 3 kodara rooli variandil pole ka soojendust, hinna järgi oli kõige kallim puit rool, seda ka ei ole. Või mis see täisvarustus olema peab? Esiklaasi soojendust ka ei ole. Saate aru alati tehakse mingisugused valikud, kui sa Mustangile Recaro pingid valid siis sa ei saa isegi elektri istmeid selle raha eest.
Tänud kõigile info eest!
Paraku elutempo tõttu ma tõenäoliselt igale postitusele siin vastata ei jõua ning katsun pigem postitada, kui midagi sisulist autoga juhtunud - sellel
korral siis talverehvid, mis nüüdseks samadel velgedel peal:
Keskmise kulu osas ei tohiks kellegile üllatusena tulla umb 20 l / 100 km. Kui aga täpsemaid võrdlusi vaja, siis ostes oli auto keskmine ca 22 l / 100
km, mis tundub üsna realistlik kui normaalse sõidustiili juures. Paraku mina normaalselt ei sõida ning hetkel esimese 300 km keskmine kulu ca 16 l /
100 km. Mööda Männiku teed 95 km/h püsikiiruse hoidjaga sõites kõigub 11.0 ja 11.5 vahel talve rehvidega.
Autot ostes olin avariist teadlik ning omanik seda ka ei varjanud. Pildimaterjali ta küll ei näidanud ja väga detailidesse ka ei läinud, kuna auto oli
nii seest kui väljast igati viisakas ning sõitis normaalselt. Lisaks kinnitas auto korrasolekut ka esindus:
Sellegipoolest, kui kellelgi on pildimaterjali õnnetusest või veelgi enam, auto taastamisest, oleksin kindlasti tänulik.
Tiivad ja uksed ilmselt vahetatud tükina. Tagatiiva remondi käekirja ehk õnnestub logari eemaldamisega näha. Võin eksida ja a8 ei kauta taga
logarit.
Alumiinium on samamoodi keevitatav nagu lehtplekk. Lihtsalt vahendid on veidi teist tüüpi.
Mina kere osa eriti ei põeks. Kosmeetilised vigastused. Loodetavasti on sillakinnitused ka ikkagi sirged ja terved.
Eks keraamilised pidurid võiks taastada, aga rahaline mõtekus küsitav.
Tsitaat: |
Auto on kena ja pakub kindlasti omanikule naudingut veel pikaks ajaks.
Ei saa oma vaatevinklit avalikustamata jätta selle ”täis laks” osas.
Miks peaks üldse sedasi oma auto kohta ütlema, teades et kõikke ju ikka pole.
Või mis on ühele ülim, see taas teisele puudus.
Kasko tuleb alati Swedist võtta, vaieldamatult parimad hinnad ja tingimused
Mu autopargi võrdlused, Salva tahtis Panamera Turbo (368KW) eest peaaegu 500 kuus, swed 204.-, X5 F15 203 kuus, mujal taheti igalpool lisa immot ja
hind 2x. Lisaks Swedi eliit lubab autot esinduses teha. Lisaks veel alati olen sealt nn parima turuhinna saanud
Golfi 77kw kindlustusmakse tuli salvas kallim kui X5l (230 KW) 2 kuud swedis ..Nii et kindlustusseltsid võivad p... minna. Usun et sellel tuleb 150 kanti või vähem isegi.
X6 M sai kunagi Salvas tehtud ja lõpuks Swedis, kuumakse vahe oli mälu järgi 100 kanti
Uuel Rs6-l tahad kärukonksu, pead loobuma matrix LED-ist ja võimalusest sõita 305km/h (tehasepoolne). Tahad sõita üle kolmesaja, loobud oma ferraaaari vedamisest treileril. Seega lõpetage see "täispauk" jutt ära. Kui kõige kallimad asjad peale valida ei tähenda see veel, et on kõikide lisadega. Mitte enam 21. sajandil. Sellised asjad vist lõppesid a.la c4 kerega ära, kus oligi ainult kahe käe sõrmedel võimalik lisad üles lugeda. Tänapäeval peadki valima, sest üks asi võib välistada teise.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kompenseerivad ainult 50 eurot hiljem. Sellega sa saad inimesed nädalavahetuseks koju, aga autot Tallinna ei too ja töönädala alguses hakkab kaugjuhtimiselt auto remont. Lisaks vaja järele sôita oma kuludega kui valmis saab. Ebamugav ja ajakulukas. Uurisin ja viskasin neile olukorra ette. Ehk siis nädalavahetusel kodust kaugel ja hädas olles liikumisvôimetu autoga saad teada, kui hea su kasko oli ja kas selle maksmine seda vààrton.
Täitsa juhuslikult leidsin youtubest ca aasta vana video sellest autost, kust saab ka natuke halva kvaliteediga (video heli kvali pean silmas) selle
Lambo V10 ''soundi'' kuulata - Link
Muidu väga tore, et ka selliseid veidi huvitamaid ja eksklusiivsemaid autosi siin huviliste teemade all näha. S8 kindlalt üks minu enda isiklik
favoriit. Kui omanik siia nõus on ka edaspidi igast auto käekäigust pajatama, siis jälgiksin suure huviga eriti just, et kui kallis siis on selle S8
D3 ülevalpidamine. Seniks aga hääd lume nautimist! 5+ pill
Et seda tekkinud vaidlust varustuse osas lahendada siis uuendasin varustuse nimekirja esimeses postis. Ei tea kas antud konfiguratsioonis oli võimalik
veel midagi juurde tellida või mitte - see oli kuulutuselt pärit.
Pidurite osas nõustun, et peaks kas ühte või teist teed minema ning mõlema valiku puhul on oma plusse ja miinuseid.
Vahepeal on aga esimesed 500 km täis saanud ning eelmiste omanike pikale veninud hooldus tehtud:
Lisaks puhtalt edevusest taastatud ka külgmised märgid:
Ning paberimajandust:
Lisaks tuvastati ka, et õhkvedru kompressor hakkab väsima. Kus Tallinnas kõige paremat hoolt osatakse Audi eest kanda?
Küll inimesed on ikka erinevad.
Mina eemaldasin enda autolt kõik logod. Nali naljaks, kuid päris tihti sattusin kokku võidusõiduhimuliste sohvritega. Okei, oleks see üks või kaks
korda olnud, kuid see hakkas nagu ajudele. Peale märkide eemaldamist on nagu tavaline d3 ikka, kedagi ei ko***.
Täpselt sama kogesin rs6-ga.
Tsitaat: |
Pooldan samuti pigem originaalmärkide olemasolu nende puudumisele ning ei ole siiani probleeme võidusõiduhimuliste kaasliiklejatega tajunud. Võibolla
pole ka mu sõidustiil piisavalt provotseeriv selleks.
Vahepeal olen aga lasknud igaks viieks juhuks teha ühe lisavõtme, kuna minuni jõudis auto vaid ühe võtmega:
Lisaks tundus keyless sisenemise tõttu mõistlik võtta ka kotid:
Küsin korra veel soovitust kuhu võiks murede korral oma autoga pöörduda? Esmajärjekorras laseks õhkvedrustust uurida, ning ei oma ka mingit
illusiooni, et 10a vanune auto hoolt ei taha. Siiani ennekõike Revalis ja Forssis käinud.
Tallinnas veel kes audisid tunnevad: AC Garage, Vagrem, Autohooldus, ES-Racing jne
Esinduses on "head" hinnad, 950eur lihtsa hoolduse eest.
Tsitaat: |
Pole siin imestada midagi kui mingi 3-st või 4-st kohast tuleb õli välja lasta ja ühest avasat veel välja imeda. Lisamine ka omaette ooper algajale, kuna tegu ju kuivkarteriga. Tulebki võtta aega ja rahulikult teha. Lisaks on seal kirjas ülevaatus, mis võib eeldada kõike alates veermiku kontrollist, veamälu lugemisest kuni kere ülevaatuseni (NB! ma ainult arvan, ei tea kuis esindus täpselt toimib).
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Päris vinge masin.
Esindus on esindus, on suur vahe võrrelda 2 töötajaga ettevõtet ja 50 töötajaga ettevõtet. Kulud, tulud, töömahud jms on kõik erinev. Nõuka garaasis
on tore teha 20eur/h, "klaasist uhkes majas" ei majanda ilmselt sellega ära. Kuidas kellele need arusaamad.
Mis teema nende mustade nr märkidega?
Nende mustade kleebistega võib päris kopsaka trahvi saada
Jäi muuseas üks Q7 samasuguse lahendiga silma ükspäev. Popp värk.
Eks see on jälle see Eesti värk, mõni sõidab igapäevaselt täistooniga aastaid ringi ja teine kisub esimesel ülevaatusel juba maha.
Kleebiseid panin ausalt öeldes alles hiljem tähele ja vast ei hakka ka maha kiskuma praegu. Kui kusagil mureks tuleb siis võtan ära.
Vahepeal aga sõidurõõmu paraku kauaks ei olnud, kuna 100 tuh juubeliks otsustas starter ära surra. Ühtlasi sai ka korralik aku pandud (kuna eelmised
omanikud olid sinna kadakaturult hilise külvi kartuli akuks pannud).
Mis klaasist maja vs Kopli Vasja ja Koer ettevõtmisi puudutab siis tunnen, et see ei ole auto mida osta kui on vaja kokku hoida. Sellist autot peaks
ikka korralikult ja viisakates kohtades hooldama.
Ühtlasi, nagu ka esimeses postis kirjutasin, siis on see auto ostetud ajutiselt ja proovimiseks, et kuidas see S8 elu on. Ka seetõttu püüan pigem
heaperemehelikult autot pidada, saaksin kindlasti müüa korralikku asja.
Proovimise osas veel, tundub mulle see on üks sellistest asjadest mida pole mõtet teiste käest küsida vaid tuleb ära kogeda. Hetkel ei ole veel ära
kohkunud.
Tsitaat: |
Tere taas üle pika aja. Alustan omaltpoolt siis vabandusega. Kindlasti ei tahtnud kellegile varvastele astuda.
Nagu ka eespool mainisin, sai auto ostetud vaid huvist kas selline auto oleks midagi minule. Seetõttu pigem valmistan juba praegu autot ette selleks,
et tulevane ostja saaks veenduda selle heaperemehelikus hoidmises.
Mõistagi ei ole see rahaliselt otstarbekas ning kindlasi kaotan selle "proovimisega", kuid natukene vähem teadlikum auto soetaja täna siiski usaldab
esinduse logoga pabereid oluliselt rohkem. Nüüd kas see on auto mida keskmisest vähem autoteadlik inimene ostab? Ilmselt mitte, kuid milleks
potentiaalset ostjate ringi vähendada? Ilmselt väga suurt turgu nii suure bensiinimootoriga autole Eestis igal juhul ei ole ning iga usaldav silmapaar
on müües abiks.
Mis puudutab "mees ja koer" töökodade töö kvaliteeti siis isiklikult olen veendunud, et esindusest on olemas oluliselt paremaid kohtasid kus
kindlasti ka hobiautoga käiksin (olen seda enda kõigi teiste autodega teinud). Kuid nagu ka eelnevalt kirjutasin siis praegune valik esinduse kasuks
on puhtalt tulevase potentsiaalse ostja usalduse tõstmiseks.
Aga kui autost ja proovimisest rääkides siis pärast ca 4-kuulist proovimist hakkan vist sinna maale jõudma, et see ei ole siiski midagi minule. See on
kindlasti väga mugav ja hea auto, kuid hommikul ummikutes tiksudes nagu ei taju seda. Ning hobiauto puhul igatsen manuaalkasti. Seega tundub, et ühe
S8 asemel peaksin ilmselt ostma siiski 2 eraldi autot. Üks mugav automaatkastiga pehme masin igapäevaks, teine siis manuaalkasti ja suure
mootoriga.
Selles osas tundub siiski, et proovimine täitis enda eesmärki, kuna algselt oli plaan D4 S8 soetada. Praegu õnnestus see kogemus ja teadmine suures
plaanis ikkagi odavamalt kätte saada.
Kuid veel klaasist majast rääkides, olen vahepeal seal siiski veel käinud. Seekord sooviga siis õhkvedru kompressor ära vahetada, mille osas oli
väide, et enam ei jaksa autot õige kõrguse peale tõsta.
Kompressori enda tellisin koos transpordiga 389 oravanaha eest siit - https://www.ebay.com/itm/172806312741?rmvSB=true
Vahetus ja reguleerimine ise siis siin:
Alati linnas autot nähes näitan naisele, et näe minu vanad pidurid ees.
Väike nali sinu kulul. Millal keraamilised tagasi tulevad? Saksast saab otsidest ca 3-4k korraliku seti. Sadulad sul vist isegi alles ka?
Tsitaat: |
Sellised nagu mul. Ainult tähed ja nr ilma igasuguse euromarkeeringuta. Mul üks kombintasioon veel riiulis, kui kellegil huvi(tutikad peaaegu). Ei ole erinr, lihtsalt visuaalselt puhas vanatüübi nr.
Tallinnas Vabriku 2. Tehakse ootetööna kuid nö vahetuskaubana. Et euro markeeringuga pead vastu andma.
Kulub 60 raha. Just eelmine nädal käisin V8-le tegemas.
Nägin ka kusagil kaupluses neid musti eur tähiseid müügil. Mõtlesin korra juba, et võtaks. Aga arvasin kohe, et hakatakse rajat maha võtma.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Euromärk on emotsiooni asi. Kuid eri numbrite valikud võiksid tõesti areneda uude aega!
Vägev teema oli. Edu Volvoga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma rääkisin ilma eur märgiseta numbritest.
Kui vana auto küljes on ilma eur märgiseta, siis hoiule jätmiseks pead kõigepealt tellima eur märgisega numbrid.
Tsitaat: |
Selle peale pole tõesti tulnud
Enamus vana tüübi numbreid on nii koledaks kulunud, et viisaka välimusega saada saada, peab ikka illegaalseid teenuseid kasutama
Tsitaat: |
Olen. Järelikult on siis tavaline teema, et iga ametnik tõlgendab asju oma suva järgi.
Tsitaat: |
Naine õnnelik, hoovis korraks jälle ruumi rohkem.
Mälestuseks üks pilt kevadistest lilledest mille naisele tegin
Olid ajad, lõputud asfalteeritud rajad.
Vähe on nii ilusate proportsioonidega masinaid.
Lõpetuseks viimane pilt mis autost tehtud
Nüüd siis uus auto käes ja vana üle antud. Auto edasimüüja käes.
Minu uutest seiklustest siis juba siin.
Minujaoks oli huvitav auto ja teema. D4 S8 oleks olnud loogiline ja väga hea jätk sellele järjejutule. Numbri sinine triip sai kah peaaegu lahenduse
ja 0,000042mg kaaluvõit sinise triibu arvelt oleks pakkunud kustumatuid sõiduelamusi.
Tsitaat: |