Kuna omalgi plaanis viimasele autole sama asi ette võtta, siis küsiks ka veidikene teemavälise küsimuse ka juurde.
Nimelt kuidas on lood udutuledega? Et saab neid ka niimodi lahti võtta ja puhastada? Omal mõtteis B4 udutuli stanges. Kahjuks pärast stangevahetust ei
saa enam udukat kätte, muidu oleks lähemalt uurinud. Kuigi ei tahaks kohe lõhkuma ka hakata.
Nimelt ennem sai pandud uued pirnid, mis peaksid suht ereldalt sirama sisse, kuid ikkagi paistavad jumala kollased, nagu need nö tankla omad. Siin
sai mingi hetk lähemalt udutuld vaadatud, ning ongi, klaas paistab täiesti kollakana. Kui saab samamoodi lahti võtta, siisvõtaks terve tulederingi
üks nädalavahetus ette.
Klaase võib siis pesta ju praktiliselt kõigega, auto aknapesu vedelikust kuni maja akende pesu vahenditeni(nt Ajax vms) välja? Või võib ka midagi
kurjemat ja effektiivsemat kasutada?
Aga mis vahenditega läheneda reflektorile, et asja ära ei rikuks? Viin, piiritus, klaasipesuvahend, mõni spets aine?
-e-
Kuna keegi vahepeal pilte üles pole pannud, sai endal udutulede puhastus sel nädalavahetusel ette võetud.
Kuna võtsin nüüd udutulede puhastamise ette, siis panen siia ka väikese õpetuse teiste jaoks. Iga kell võib keegi seda vajadusel täiendada.
Tööks vajaminevad asjad:
• Üks tavaline ja teine ristpeaga kruvikas
• Pesemislapp ja pesuvahendid (kangematest näiteks Fairy, Ajax, auto talvine klaasipesuvedelik ja loputuseks vesi)
Kui ei ole tähelepanelik, tuleb hiljem minna ka ülevaatuspunkti, et udutuled paiga reguleerida.
Udutulede lahtivõtmisel pole vaja klaasi eest eemaldada, kuna saab kõik toimingud teha tagaküljelt (sealt kust pirni vahetatakse).
Võib mõlemad udukad auto küljest korraga ära keerata. Kui lühike udukas, siis äärest 1 kruvi lahti keerata ja võtta väike klaasiäär välja. Sealt
tagant paistab veel 2 kruvi. Need lahti keerata (vaadake, et kruvisid stangesse ära ei kaota). Et udutuld kätte saada, liigutage/lükake udutuld
sinnapoole, kust kruvid ära keerasite, siis saab teise nurga stangest otsapidi välja tõmmata ning seejärel saab ka selle poole juba kätte (mahub
stange avast läbi), kust ennem 2 kruvi ära keerasite. Nüüd ühendage juhe tulede tagant lahti (tuleb ära tõmmates). Nüüd võib tuledega siseruumidesse
sooja kätte neid puhastama minna,
Nüüd tuleks tulede tagant eemaldada must kate. Klamber lahti lasta. Vaadake, et tihendit ära ei lõhu. See kaas peaks kergelt lahti tulema. Sealt alt
ühendage lahti valge juhe (tõmmates).
Seejärel eemaldage H3 pirn. See must karp jääb sinna pruuni juhet pidi rippuma. Kui segab, või lasta lahti tule poolse otsa.
Tule osa on kinni kolmest kohast. Ühelt küljelt musta kummiga pesas, teiselt küljelt samuti musta kummiga ning teisest äärest musta plastikuga, mis on
ühe kruvi küljes. Selle kruviga reguleeritakse tulede kõrgust
.
Mina soovitaks siin tulele ja kruvile peale tõmmata mingi joon. Ning siis lugege ära, palju pöördeid tegite lahti keeramiseks ja kirjutage see
kuskile üles. Tuleks ennem lahti keerata see kruvi umbes poole jagu. Siis minna kruvikaga surkima sinna pessa neid kummijullasid. Tõmmates tule sisu
ja kruvikaga surkides tuleb see kumm sealt pesast välja. Alguses võtta ette see, mis ühel küljel üksikult ning siis see, mis teisel küljes, kus ka see
plastikreguleerimisjulla on. Seejärel keerata lõpuni kruvist. Siis saab kätte tule.
Kummijullad.
Nüüd võib tule sisse kallata Fairy ja vee segu ning panna ligunema. Või kes soovib, võib lapiga hakata puhastama.
Nüüd sai ette võetud luup.
Luubi äärest üks metallkõrv lahti lasta ning saab luubi otsast kätte. Siis saab ka sees oleva „kausi“ ära puhastada ning kui vaja, siis ka reflektori.
Võib ta kokku tagasi laduda. Ennem panna luup ning siis metallklamber kinni. Ärge klambrit tugevasti vastu luupi suruge, muidu läheb klaasi katki.
Tule klaasiosas võib liguneda lasta tunde.
Kui Fairy sees ligunes, võiks lastatal liguneda siis ka auto talvises tuuleklaasivedelikus ning pärast kas siis klaasipesuvedelikuga ära puhastada
tuli või lopudada veega. Võiks ette võtta ka klaasi välimise külje ning sellegi hoolikalt puhtaks teha.
Nüüd väike võrdlus, millised välja näevad.
Ning nüüd, kui mõlemad on puhtad
.
Viimaselt pildilt on näha ka tulede kõrguse regulaatorkruvi. Kui tuled puhtad, võiks nad ennem kokku tagasi ladumist ka kuivama panna, muidu jääb
niiskus sisse.
Nüüd tuleks udutuli uuesti kokku laduda. Panna see luubiosa otsapidi tule sisse ning keerata poolenisti sellest regulaatorkruvist kinni. Siis saab
kruvikaga ka need kummijullad oma pesadesse tagasi suruda. Seejärel keerata regulaatorkruvi oma algasendisse tagasi. Siin ongi hea hetk, kui
kirjutasite pöörete arvu üles. Kui ei kirjutanud, siis tuleb minna ülevaatuspunkti ning lasta oma udutuled paiga reguleerida. Muidu nii, et üks üks
valgustab kraavi ning teine linde taevas.
Kui kummijullad paigas, siis panna pirn tagasi. Ühendada valge juhi musta karbi külge tagasi. Ning siin vaadake, et karbi küljes olev kumm istuks omal
kohal hästi. Muidu hakkab hakkab tuli higistama või hakkab vesi sinna sisse kogunema. Ning panna auto külge tagasi vastupidises järjekorras, nagu
ennem räägitud.
Ning tulemus, tuli paistab nüüd läbi, rõve kollane värv on kadunud ning tuli (kui on mingid kangemad või muud head pirnid sees) põleb tunduvalt
valgemalt.
Ja tulemus?
Tulemus on ülihea võrreldes pesule eelnenud pildile. Nüüd nii klaas kui ka tuli näeb värske välja ning paistab ka päevavalges ikka läbi, mitte ei
ole kollast värvi.
Ning kui pimedamaks väljas tõmbab ning udukad sisse lülitada, siis tulemus on hoopis teine. Nüüd ikka näeb ning valgus muutus palju valgemaks. Nimelt
omal veidi kangemad ning valge valgusega pirnid sees. Tuli paistab ka põlemas valge. Tulemus on päris pro.
-e-
Muutsin ka pealkirja, kuna vahepeal toimus ka lisaks udutule värvimine.
Enda b4 ehk siis 2.0 85kw udutuled saab kätte kui stange plastikud eemaldada ning uduka äärerst kruvida kaks kruvi ära ning muidugi juhe tagant
kiskuda. Kui endal stange maas oli tahtsin kapuhastada teisi, aga selgus, et nad liimitud ning ei viitsinud hakkata laenama ka kuumaõhupüstolit kuna
klaasid liiga täkkelised nagunii.
Pesta tasub klaasi tavalise klaaspipesuvedelikuga ikka, kangemaga pole seal ka midagi teha. Reflektorit, aga millegi pehmega. Kindlasti mitte
alkoholiga. Algul tuleks kindlasti kas väikese voola vee all liivaterad ära loputada, sest kui hõõruma hakkata lapiga, siis see toimib nagu
lihvimispaber. Peale loputamist sobib pehme riie ja klaasipesuvedelik, et läikima lüüa.
Coupel kunagi kangutasin küll udukad lahti- kuumapuhuriga natuke sooja ning ettevaatlikult.
Seest värvisin plastiku hõbedasega üle, muidu oli ka jube kollased. Aga luubi reflektor on tavaliselt juba ise ka otsas see hakkab valgustust
mõjutama.
Minu arust stange plastikuid eemaldama ei pea, vähemalt mina sain ilma. Keerasin need kaks kruvi lahti seejärel liigutasin tuld tiiva poole ja käes ta oligi.
Tuli ka idee puhastada, kuid tekkis ka natuke imelik küsimus. Nimelt kas mul on mingid veidi teistsugused udukad kui muidu peaks olema b4-l? Tunduvad kuidagi kandilised ja mitte head oma pesas. Kinnitus ja kõik muu sama, aga nagu ei ole hea. Oskab keegi midagi kommenteerida? Pilt
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Välimuse järgi ütleks, et tegu on vanema põlve luubita udukatega. See iseenesest ei muuda midagi, sest need on suuruse ja kinnituste poolest täiesti identsed luubiga udukatega. Lihtsalt tundub, et elu jooksul on keegi neid sellel masinal vahetanud. Pigem panustaks Blacki selgitusele, et suunakad lihtsalt ei klapi udutuledega korralikult või on emma-kumma kinnitused veidi katki.
Tsitaat: |
Pildi järgi tunduvad need Typ89 Audi 90 udutuled, mitte Typ8C (B4) originaalid. Ilmselt kellelgi on originaalid katki läinud ja vaatas, et riiulis seisvad 90 udukad passivad enam-vähem ette.
Ma just uurisin ja puurisin eelmist posti tehes seda pilti, et kas sealt suht mati klaasi tagant paistavad õrnalt luubid ka või on need pirnid.
Tegelikult vist tõesti luupe ei ole. Samas korpuse poolest on need tuled 1:1.
Vasak stange serv on jah õige pisut allpool. Samas see peaks tule just pigem madalamaks muutma, mitte pimestama panema. Seibide abil on vist kõige
parem regullida.
Sai sellel nädalavahetusel ette võetud udutulede puhastamine.
Lisasin kogu tektsi oma esimesse postitusse. Kui keegi soovib täiendada, võib seda alati teha. Lisapildid, õpetused jms. on teretulnud.
Tulemust ei anna praktiliselt võrreldagi sellega, mis ennem pesu oli.
Nüüd näevad tuled head välja ning ka valgus ei kuma neist ku**kollaselt läbi nagu ennem, vaid ikka valgelt. Pirnid paremad sees, kui need 15.- H3
pirnid. Aga arvatavasti standardpirnidega muutub ka see kollane värvus tulel meeldivamalt heledamaks.
Vahetusel tuleb hoolikalt vaadata seda udutulede kõrguse reguleerimiskruvi, muidu tuled näitavad hiljem misiganes suunas. Kui nii, siis oleks vaja
ülevaatusele minna tulesid regulleerima pärast pesu.
Omal olid lühikesed udutuled(st ilma suunatuleta variant). Ning luubi tagune reflektor ideaalses seisukorras. Kahju, et ei saanud pilte teha nii, et
oleks ühe ära pesnud ning tagasi pannud. Et oleks saanud vasakut ja paremat omavahel võrrelda. Pilt oleks olnud väga erinev. Aga jah, ega vanast
täiesti uut ei tee, aga paremaks läks asi väga kõvasti. Uus kindlasti parem, kuna seal väline klaas pole täkkeid täis.
Oma lõpptulemus: kui nüüd kõik tuled peale keerata, siis kõik on ülevalt alla täiesti valged, nagu 4300K Xenon.
Kuna luup on udutules, siis tekkis mõte juba xenoni peale. Seda vist täitsa annab sinna sisse aretada ju?
-e-
Vahepeal oli mul ka udutuledes xenonid 4300K sees. Vaat see oli hea-valgust niiet tapab.
Tsitaat: |
Nii, viimasest udutulede puhastamisest on mööda läinud päris palju aega, kuid tuled paistsid ikkagi veidikene kollased, just luubi kõrval see
reflektori osa ehk udutuli seest. Pesu palju ei aidanud, aga paremaks tegi see tookord siiski.
Otsustasin siis ette võtta raske ülesande- udutuled lahti võtta ja reflektori osa ära värvida.
Tuleb tuttav ette:
Sellised paistavad tüüpilised B4 udutuled.
Lisan ka mõne pildi:
Ennem Pärast
(esimesel pildil reflektori osal klaasi tihendi tükid)
Ennem Pärast
Tulemus oli bueno. Tuli paistis nagu uus. Lisaks enam tavapirniga ümber
luubi ei paistnud reflektori osa kollane, lisaks valgustas nüüd tuld laiemalt-seda sellest, et sai uus läikiv reflektorpind.
Kahjuks viimase pildi ajal enam päike ei paistnud, seega head pilti ei saanud. Peab mingil ajal uue pildi tegema, siis parem ülevaade.
Et kuidas tegin?
Udutuled eest ära.
Udutuled tükkideks laiali-luubid ja kõik muud äravõetavad plastosad ära võtta.
Selleks et refletorit värvima hakata, selleks tuleb klaas eest ära saada. Kõige lihtsam on tuled praeahju visata. Parim tulepraad-150 kraadi ja umbes
5 minutit. Seejärel tuleb klaasi hakata eest ära sikutama. Lihtsam ära saada on lükates luubi avast klaasi. Seejärel tuleks ka kiiresti tuleklaasi
alune liim/silikoon eemaldada. Kui lasta uuesti ära jahtuda, siis on viimast päris kehva eemaldada.
Siis võiks reflektori pinna liivapaberiga vms üle tõmmata. Ärge karedat võtke, tõmbate suured kriimud pinnale. Kuskil 200 ja ülespoole.
Siis võiks kasutada kvaliteetsemat valuvelje hõbedat värviks. Ise lasin päris mitu kihti. Kes soovib, võib ka valget kasutada.
Pärast ära kuivamist paneme klaasi ette tagasi kasutades selleks mingit silikooni või liimi. Ise liimisin nii kuuma kui külma kannatava tuubiliimiga.
Ja liimi ärge palju pange. Täitke vast kuskil see klaasi alune "kauss" kuskil pooleni vaid, mitte rohkem. Muidu hakkab liim välja pressima.
Seejärel panna luup tule külge tagasi ja udutuli kokku tagasi ja võib juba autole ette keerata.
Aga vaadake, et lasete tulel ikka korralikult ära kuivada ennem kui pirni panete täie rauaga kuumama.
Üks pilt ka lõpptulemusest-NB tuledes on ainult LED pirnid. Tavapirniga tulest pilti veel pole pärast protseduuri. Aga lähiajal püüan uued teha, kus
ka tavapirn vaid sees.
Isegi kui udutuli päevasel ajal ei põle, on tulemus väga hea ning kollasest toonist tule sees pole enam midagi järel. See relfektori värvimine oli oma
pingutust väärt.
Tänud ka kasutajale medical abistava info eest.
Ja kui palju läksid maksma vahendid töö teostamiseks? Enda ajakulu?
Hea töö igavuse peletamiseks, kuid minu meelest mõttetu ettevõtmine. Kiiremini, lihtsamalt, efektiivsemalt ja kindlasti mitte eriti suuremate kuludega
saab uued tuled ette. Need udukad maksavad nii vähe, et selline junnimine ei tasu ära (450 EEK/tk). Ma isegi ei viitsi klaase/luupi/reflektorit nende
tulede puhul puhastada, vaid ostan pigem uued tuled. Okei, ei saa Hella omasid aga saab Depo omad. Toimivad suurepäraselt ja ei mingeid kolletanud
korpuseid ega täkilisi tuleklaase.
Hiina tuled antakse juba peaaegu tasuta - 290 EEK/tk.
Materjal:
Värvi, liivapaberi ja silikooni saab kuskil 120.- eest kätte. Ütleme nii, et laiaslaastus võiks arvestada kuni 150 krooni.
Ajakulu: tulede lahti ja kokku panemine 15 minutit. Klaasi eest ära võtmine koos soojendamise (ka ahju) ja puhastamisega umbes tund. Korralik
mitmekihile värvimine vast 15 minutit. Kokku liimimine 10 minutit. Kõik aeg siis tuledepaari kohta.
Ehk võib arvestada 150 krooni ja umbes 2 tundi tegutsemis aega. Siia ei arvesta korralikku värvi kuivamise aega (nt õhtul teha, järgmine hommik tuled
ette kruvida).
Aga jah, odavam ja aeganõudvam on tulesid niiviisi uuendada, aga kui raha palju ja auto kallal nokitseda ei taha, ega keegi kinni ei hoia-võib iga
kell uued tuled ette osta. Uus tuli on ikka uus tuli.
150 EEK vs 900 EEK Mõne jaoks raha kokkuhoid, teise jaoks jällegi nokitsemisrõõm... Mina olen selle nokitsemisega ja saadud tulemusega täiesti rahul.
Ühel õigel nokitsejal on "garaages" kõik vajalik juba eelnevalt olemas ja raha ei pea välja käima.
Variant on ka tuled seest mustaks vööbata.
Täna ilus päikesepaisteline ilm väljas, niiet tuleb ka lubatud pilt udutulest.
Panen ka vana pildi uuesti kõvale, et oleks parem vaadata.
Ennem Pärast
Ja ka teise nurga alt:
Ennem Pärast
Udutuli särab kui prillikivi igast asendist.
(vahepeal toimus ka autopesu, seepärast värv kerel niimodi läigibki)
Proovisin ka täna siis seda, aga mul ei tule klaas eest ära, soojendan küll, nii et korpus hakkab juba sulama, aga ei liigu see klaas kuskile.
Proovisin sealt vahelt urgitsetud silikoonitükki kuumutada ja see ei taha üldse sulada.
Kusjuures omalgi ei tahtnud tookord teine klaas eest ära tulla. Kui proovida luubi avast klaasi pärast kuumutamist suruma hakata, siis ega seda vist
niisama ära ei jõuagi suruda, kui pole ennem tihendit lõhutud. Tuleb kuskile nö auk siiski sisse teha sellele silikoontihendile või saada üks klaasi
alune serv lahti.
Läks meelest ära esimeses postis, et ise lõikusin seda kummi ennem veel vaibanoaga. Lisaks ühes servas on udukal klaasi juures selline soon, sinna
ajasin samuti vaibanoa alla, hiljem lõin õhukese, kuid päris laia kruvika vahele. Sellega saab nö ühe serva lahti. Kui seejärel hakata luubi avast
uuesti klaasi pärast ahju edasi suruma, siis tuleb suruda selle koha pealt. Ehk hakata ühte serva suruma. Kui proovida suruda tervet klaasi, siis nii
võibki suruma jääda. Samuti kui on tehnikat, võib lisakuuma anda ka digitemp. näiduga kuumaõhupuhuriga, millele panna see peenike lapik ots ka peale,
et õhku tihendi peale suunata.
Samuti, kellel on olemas, aitab väga L kujulise teraga nuga.
Aga äkki võimalik, et keegi varem juba tule lahti võtnud ja liimiks kasutanud midagi eriti vinget, mis ei taha sulada ega pehmeks minna? Siis on asi
küll jama
------
Väike pilt ka sellest, kui 4300K xenon udukasse läks
Xenon teeb tule täies ulatuses valgeks.
Pilt siis tehtud pimedast garaa˛ist väljapoole päevase valguse poole. Lähituledes siis Cool Blue H4 + LED park. Kui udutulesid põlema ei pane, siis
põhituled on ideaalsed valged. Aga kui xenon sisse lüüa, siis põhituled on ikkagi kollakat tooni nagu pildiltki näha. Peaks pulli pärast kunagi
proovima pilti ka tavalise tanklapirniga-siis oleks põhituli täiesti kollane xenoni kõrval
Praguseks on udukaid päevasel ajal pidevalt põletatud, siiamaani on reflektori osa ideaalses seisus ja midagi pole juhtunud. Ei lähe ka klaasi alune
enam uduseks.
Varsti peaks põhituled veel ette võtma. Sebima pigem pikad luubiga tuled, või pikad daylight LED tuled luubiga + lõuaga stange pika udukaga
Ise kartsin ka, et keegi on sinna mootorihermeetikut vms pannud. Aga proovin veel lõikuda.
Udukatega lähitulede asemel päevasel ajal probleeme pole tulnud võmmidega?
Ei, Tartus sellega mingeid probleeme ei ole. Siin sõidavad niimoodi väga paljud. Kui pimedaks läheb, lähevad udukad kustu ja lähituled ikka põlema.
Ning kui maanteel on kehvad olud (tuisk, lumesadu, tavatulede valgus kaob aslfatisse ära vms), siis lähevad ka udukad lisana tööle. Aga muidu jah,
udukaid ainult kasutan päeval. Aga xenoniga pole probleemi ka 24/7 ainult udukaga sõites (ainult päris pimedas sooviks udukaid natukene ülespoole
tõsta, lubatud maksimumi juurde, hetkel omal tuled rohkem allapoole keeratud, seda selleks, et kellegile silma ei paistaks)
Kahju, et LS edasi lükati, muidu oleks saanud udukaid juba ka seaduslikult kasutada päeval.
Proovige veel, äkki saate kuidagi siiski klaasi eest ilma korpust ära sulatamata. Proovige tihendit lõigata ennem ahju panekut. Sest tõesti, tulemus
on seda vaeva väärt.
Aga noh, kes ei viitsi jamada, see võib alati uue tutika uduka osta kui raha palju on.
Saingi lahti klaasi! Lõikusin mingi vanaisa lusikaõõnestamis riistaga seestpoolt seda silikooni, kuumutasin ja suure mässamise peale see lahti tuli.
Natuke tegin korpust ka katki, et peitel vahele saada aga see midagi ei mõjuta. See plastist mõttetu väli luubi kõrval on ikka täitsa kollaseks
pleekinud, värvin selle ära kah homme. Aga muidu hea juhend
Kust ja mis LED pargid Sa ostsid? Mina ostsin Fixusest mingid 50 eek juustud - üks led oli valge ja teine sinine, mis seal ikka, jäid seisma, nägin
siis mõne kuu pärast kuskil poes samu LEDe ja mõtlesin, et no 2 korda ikka sama praaki ei saa ju, ostsin ära, ja jälle - üks valge ja teine lilla.
Kahe komplekti peale sain siis 2 valget omale numbritulesse
Väga tore
Peaasi, et lahti tuli. Värvimistööd soovitan teha korralikult ja ikka mitu kihti. Ennem tuleks pind liivapaberiga KORRALIKULT üle käia. Pole mõtet
asja hiljem uuesti jälle tegema hakata. Kestab värv lihtsalt kauem peal. Omal lasin vist 5 kihti värvi peale + tuled kuivasid pea päeva ennem kokku
liimimist. Ning udukaid ei pannud põlema pikalt veel ligi 2 päeva. Ja see oli soojaga. Ainult niipalju panin, kui tegin pilti ja tulemust vaatasin.
Teil soovitaksin peale liimimist tulesid samuti toas paar päeva vähemalt hoida. Siis autole külge õues ja lasta mingi päevake vast selle külmaga
harjuda, ennem kui pikemalt tuled põlema panete. Selleks, et asi ikka tahe jääks ja küljest ära ei pudeneks....
Ma olen proovinud nende Eesti kaupluste LED pirnidega. Kahjuks ükski neist ei sobi. Kas liiga sinised(isegi see, millel peal kiri white) või lihtsalt
tuhmid või mõlemat koos. Lisaks maksavad roppu raha sellise saasta eest.
Omal on KÕIK LED pirnid tulnud läbi Ebay kohale.
Valgust on rohkem kui need asjad raha väärt on. Näiteks on autos ainult 1 LED plaat (peal vist 20 ledi) seal katuseluugi valgusti juures. Kui see
põlema panna, siis auto särab nagu ööklubi ja valgus on valge. Tagaistujana tundub on miski pärast näha natukene sinakat varjundit selles valges
valguses sees, kuid see ei häiri. Too pirn maksis mingi 50 krooni maks.
Pargid tulid oma 100 eek paar. Pargid on mul 4300K valgusega ning ka 6000K valgusega. 4300 on ilusam, eriti park+udu kombinatsioonis. See ebay kaup ei
oma mingit võrdlusmomenti selle saastaga, mis meie kaupluse riiulitelt saada on. See mida meil müüakse 50 kr eest paar, on hiinas praak ehk
tasuta....
Omal paljudele sõpradele ja tuttavatele tellitud....keegi neist peale ebay LEDi enam ei osta LEDe Eesti poodidest (va kiirkorras jalgadega joodetavaid
LEDe, aga neidki saab hiinast tunduvalt soodsamalt....)
Välismaalt tellides ärge minge selle lõksu, et tootel kiri peal xenon white, see tähenab minimaalselt 6000K valgust ehk meie mõistes tugevat sinist
tooni värvis....
Paha lugu. Plastik sulab enne silikooni, ega see esimene tuli ka pigem jõuga ja silikoon rebenes, kui et pehmeks läks.
aiai, see läks nüüd küll pahasti
Väga kahju
Palju kuuma oli ning kaua ahjus oli, et plastik üldse sulama läks? Omal oli 150 kraadi ja 5 minutiga ning ei mingit probleemi.
Just vaatasin, et odavaim netist leitud udukas maksab ikka 290 eek ehk ligi 18 €. B osa, hiinakas. Kasutatud klaasi vist pole enam mõtet ostagi,
rääkimata läbipaistva liimiga kokku liimimisest....
Ma soojendasin fööniga ja päris kaua aga kangutamise peale andis hoopis klaas järgi. Proovisin silikooni tükki otse fööni suu juures hoida kus peaks
~400 kraadi vastava astme juures olema ja ei midagi, mingi kuumakindel silikoon sinna topitud. Aga ega midagi, see klaas oligi täkkeid täis. Terve
klaas on parem.
Udukaid ma ostma ei hakka, praegused juba lahti ja ootavad värvimist. Hiina kaubaga ei taha oma autot juba põhimõtte pärast risustada, aga huvitav kas
uuest peast ei anna see plastik seal kollast kuma...
Kust ja mis liimi Sa ostsid klaasi kinnituseks?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere. Sai siis ka lõpuks see töö ettevõetud. Kõik sujus hästi, lisan ka pildid hiljem kui kokku ära saab tuled. Vaja veel tagumise kaane tihend õige
silikooniga ära määrida, et niiskust ei tuleks sisse.
Tulemus siis selline :
Enne:
Pärast:
Tervist, selline küsimus siis, et kui minu B4'l ei ole ees musta stangeliistu sees udukate kohti, peab ostma need liistud ka veel eraldi juurde?
Tere. Kui udukaid tahad paigaldada, siis on vaja jah neid liiste.
Oihoih, suht kalliks kisub see "tuunimine" siis
Vb. kellelgi olemas kasutatud. Saad odavamalt.
Kas neid udutule klaase on veel võimalik kuskilt saada? Või kus leiab kõige odavama B osa?
Varem alvadi pakkus ainult klaase ca 4 euri tükk, hetkel enam ei leidnud!
Klaase kataloogis eraldi hetkel ei näe. Võimalik et kord oli ja tänaseks enam ei leidu.
Hella oma ~125euri, klokkerholm ~45 eur tk täiskomplekt ühte auku.
Lähitule suured klaasid küll eraldi saadaval, mingi pea 25 eur tk.
-e-
Kataloogis näen, et 00170251 ja 00170252 ehk H4 esitule klaasid on vaid 9eur tk. Ehk suht odavaks läinud juba nina sellel autol.
On võimalik leida kuskilt uusi udutule klaase?
Kui kedagi veel huvitab:
* stange suund valge, vasak 8A0953055
* stange suund kollane, vasak 8A0953055A
* stange suund valge, parem 8A0953056
* stange suund kollane, parem 8A0953056A
* udukas, valge, vasak 8A0941699
* udukas, kollane, vasak 8A0941699
* udukas, valge, parem 8A0941700
* udukas, kollane, parem 8A0941700A
* uduka otsa see klaasist tükike, valge, vasak 8A0941747
* uduka otsa see klaasist tükike, kollane, vasak 8A0941747A
* uduka otsa see klaasist tükike, valge, parem 8A0941748
* uduka otsa see klaasist tükike, kollane, parem 8A0941748A
Nö kollaka klaasiga ehk "A" lõpuga tootekood, USA stiilis tuli või hoopis päris õige kollase klaasiga vanakooli tuli? tundub et pigem viimane
Ise saan pakkuda tervet uut udukat kuskil 40-45 eur tk. Koodi netti lüües mõni "tellimiskeskus" pakub justkui laokaubana kogu kupatust mingi 31 raha
eest.
Audi laost A osa udukas on mingi 160 raha tk.
Aga jah, klaase eraldi ei näe kuskil ning kadunud on klaasi jaoks eraldi olev "tootekood".
Muidugi pikad esituled, koos luubiga on edevad: 895941029N
Tsitaat: |
Alvadis oli isegi saadaval jälle.
Sai kohe ära tellitud.