Kas 2002.a. Audi A4 (B6) on võimalik päevatulede sisselülitamist automaatseks muuta? Kui jah, kas siis Tallinnas leiduks kedagi kes selle ära teeks.
Mõnedel A4 mudelitel on tulede lülitil ka "auto" asend, kuid minu masinal see puudub.
Ilmselt ei ole
Kui Auto re˛iim puudub, siis tõenäoliselt Sul sellistvõimalustei ole.
On võimalik ainult teha, et tuled kogu aeg põleksid. Et siis 0 peal põlevad lähituled kui süüte on sees.
Ja minu meelest A4 puuduvad päevatuled üldse.
Tsitaat: |
Peale panek on lihtne. Kaabliga paned Skandinaavia peale ja korras.
Kui mingil põhjusel muu ei aita, siis võid lugeda ka A24 foorumit http://fin.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=40531
Ärge lugege seda Seal on 1 minut tööd arvutiga.
Aga teeksid ära? Või näitad. Täna Tallinnas!
Jah, võin teha. Täna kui hilja õhtul ainult.
Tsitaat: |
Kas B6-l on üldse eraldi päevatuled? Mul ei olnud neid näiteks ka mitte B7-l ( halogeentuledega auto oli ). Automaatseks saab küll lülitada selle, et lähituled lähevad süütega sisse, kuid päevatuled on siiski midagi muud. A6-l on Auto asend, siis põlevad gabariidi asemel päevatuled ning hämardudes lähevad xenonid põlema ja päevatuli asendub samas pirnis oleva gabariidiga.
Oleks omal ka soov muuta seadeid nii, et udukad automaatselt põleksid 0 asendis. Muidu pidevalt keera seda lülitit, ei taha neid xenoneid põletada
valgel ajal. Või kas ma saan oma autol seda muuta. Kui jah, siis kuidas? Omal kaabel olemas kuid mis seadete alt mida muuta peab ja mis koodiks on?
Tänud, keegi vast viitsib õpetada!
Tsitaat: |
Niih, nüüd on mul siis nii et 0 asendis põlevad gabariidid ja udukad. Lähituled lähevad põlema kui lülitit keerata. Päris kõiki tilulilusid keerata ei
saanud, eks see sõltub väga palju sellest milline on varustustase. Minul kohati oli takistuseks just see et on ameeriklane.
Igatahes suurimad tänud veelkord igozavrile!
Seda asja sai kaabliga muuta juba B5 mudeli hilisemate mudelite juures. Seega ei tohiks see probleemiks olla uuematel mudelitel. Aga alati võib olla
ka mingeid erandeid. Ala-näiteks tavalised halogeeniga tuled ja ei ole süsteemi sisse ehitatud seda releede või muude jubinate süsteemi, mis siis
tuled automatselt sisse-välja hakkab lülitama pärast kaabliga riigi muutmist.
Kaabel sappa ja Canada riigiks ja põlesid. Kui mälu ei peta, siis põlesid niimoodi udutuled.
Aga Canadaga oli see kala, et siis hakkas pihta see nõme Ameeriklaste helin: ping--ping---ping---ping... jne.
Omal saigi seepärast EU tagasi pandud, kuna see pingimine hakkas ajudele käima. Kui seda saaks kuidagi muudmoodi maha, siis oleks väga viis. Nii saigi
tuledevõrk ringi tehtud (led ja lisaks udukate automaatika). Ja siis mingi kuu hiljem oli foorumis juttu B5 kohta, et näe, tuledelüliti taga üks klemm
vaba, millel nimeks DRL oehh
Aga nii ta on, et enamuse puhul peaks saama automaatika tööle kaabliga riiki muutes. Isegi autodel, millel lülitil puudub "Auto" asend.
Tsitaat: |
Tänud õpetuse eest kuid kuidas ma ära tunnen need klemmid? On neil tähised juures või üksnes nende juhtmete värvuste järgi mis välja tõid? Kui ma
õigesti aru saan, siis NL klemmilt tulevat juhet ma läbi ei lõika eks, lihtsalt ühendad selle lülitipoolse kollase/valge otsa selle NL juhtmele lisaks
külge? Kui selle nii ära teen,siis põlevad udukad automaatselt süüte sisse keeramisel?
Xenonid lülituvad mul koos süütega.
Tänud!
Ja kui mina oma B5 2000a. pillil tahan automaatseid tulesid siis mis teen?
Kaua ma rapsin seda tuledekangi.
Tsitaat: |
Siin mitu aastat tagasi juba asi arutusel olnud ja vähe põhjalikumalt.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=66479&page=1
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Hm, ma tahaks vaid udukaid ja gabariite automaatselt põlema. Ja xenon pooltuled lülituksid, kui keerata lülitit vastavasse asendisse. Ei tahaks
politseiga probleeme.
Et kuidas see asi toimib, kui teha selle õpetuse järgi?
Siiski, süvenesin natuke ja tundub, et kollase-valge juhtme läbilõikamine killib automaatse xenonite süttimise.
Kui nii, siis teen selle ära. See vajalik vidin ka olemas millega mugavalt juhtmed ära ühendada.
Suured tänud kaasa mõtlemast!
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Central_Electronics_(8EC/8ED)#Coding
[09] - Central Electronics
Coding
?xxxx: Chassis
0 = Limousine (PR-K8B)
1 = Avant (PR-K8D)
2 = Cabriolet (PR-K8K)
x?xxx: Driving Light Switch
0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4)
1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9)
xx?xx: Trailer Hitch
0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0)
1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2)
xxx?x: Headlights
0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7)
1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7)
2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4)
3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7)
4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3)
xxxx?: Country
1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon
2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon
3 = USA/Canada with Bi-Xenon
4 = Canada without Bi-Xenon
5 = Special Vehicles
Adaptation
Channel 001: Coming Home Time
Activation Time of the Coming Home Lighting.
Standard: 30 Seconds
Range: 0...60
Increments: 1 Second
Channel 002: Brake Light Dimming
Standard: 30 %
Range: 13...40 %
Channel 003: Tail Light Dimming
Standard: 32 %
Range: 13...40 %
Channel 004: Rear Fog Light Dimming
Standard: 28 %
Range: 13...40 %
Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam)
Affective with Halogen only.
Standard: 92 %
Range: 51...100 %
Channel 006: Daytime Running Lights Dimming (High Beam)
Affective with Bi-Xenon only.
Standard: 70 %
Range: 51...100 %
Channel 007: Daytime Running Lights Dimming (Fog Lights)
Affective for Canada only.
Standard: 92 %
Range: 51...100 %
Channel 008: Daytime Running Lights
Standard: 1 (ON)
0 = Daytime Running Lights OFF
1 = Daytime Running Lights ON
Tsitaat: |
Kas c5 kerega a6-el saab samuti kodeerida sedasi et 0 asendis käivitades auto süttivad udutuled? ei seisa pidevalt meeles seda nuppu keerata ja mis neist xenonitest ikka päevasel aal ajal
C5't arvutiga kodeerida ei saa.
Saab C6't ja osasid B6'si.
Tehke nüüd mulle kh selgeks kuhu minema pean või mida tegema. 2004a A8 ja tahaks et koju mind tuledega saadaks ja kuna päevatulesi pole siis sellel ajal udukad põleks automaatselt. Seda auto nuppu pole on aind off pargid või tuled.
Autoks b7, halogeentuled, "Auto" funktsioon olemas.
Tegin tuled automaatseks, kuid huvitav kas järgnev asi on võimalik?:
0 - kõik tuled kustus
AUTO - valges päevatuled, pimedas lähituled
Hetkel siis 0 peal põlevad päevatuled.
Ilmselt peab mingeid juhtmeid lõikuma?
Coding
?xxxx: Chassis
0 = Limousine (PR-K8B)
1 = Avant (PR-K8D)
2 = Cabriolet (PR-K8K)
x?xxx: Driving Light Switch
0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4)
1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9)
xx?xx: Trailer Hitch
0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0)
1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2)
xxx?x: Headlights
0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7)
1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7)
2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4)
3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7)
4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3)
xxxx?: Country
1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon
2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon
3 = USA/Canada with Bi-Xenon
4 = Canada without Bi-Xenon
5 = Special Vehicles
Infoks niisama ( halogeen tulede korral) :
xxx14 - põlevad päevatuledena udutuled, esimesed suunatuled ja gabariidid
xxx13 - põlevad päevatuledena lähituled, esimesed suunatuled ja gabariidid
xxx24 - põlevad päevatuledena kaugtuled( saad muuta tugevuse % ) ****
xxx12 - nii nagu eestis olema peab-automaatsed lähituled ( saad muuta tugevuse % )
**** kuid keerates lähitulede peale kaugtuled ei funktsioneeri, armatuuris kaugtule kangi liigutades sinine tuli süttib, kuid kaugtuleni vool ei jõua
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tegemist Audi a3-ga aastast 2010 ja pärit ta Saksast. Halogeen tuledega ning lülitil on "auto" funksjoon ning hämara andur. Ühesõnaga hetkel on nii,
et auto asendis põlevad ainult ees päevatuled valgel ajal ning hämaras lülitab automaatselt ümber pooltuled+gabariidid taga. Küsimus siis kas oleks
võimalik ringi kodeerida nii, et ka valgelajal põleksid gabariidid taga? Kui võimalik siis kelle poole peaks Tallinnas pöörduma antud küsimusega.
Väga vabandan kui küsimusele vastus kuskil foorumi avarustes olemas on. Olen alles uus siin foorumis ja ka see auto mu esimene Audi
Mõistvat suhtumist lootes.
Võib proovida, kuigi just täna jäi arvuti koju
Vajadusel võta ühendust.
Mure siis sarnane, et auto toodud saksast ning seetõttu päevasel ajal on hämaraanduri tõttu tuled üldse kustus (AUTO asend).
Kaabliga instrumentide alt riigi muutmine tulemust ei anna, kuna kui muuta codingut [09] - Central Electronics alt ja salvestada, siis ära ta ei
muuda. See kus näitab vag number ja component, sinna asemele tekib mingi tundamatu tähtede jada (ei meenuta kuidagi koodi) ja kui uuesti codingu alla
minna, siis number vana.
Keegi äkki teab öelda milles võib kala olla?
EDIT: tegu halogeenidega ja puuduvad DRL ning samuti MMI
Tsitaat: |
Minul on selline probleem, et ei saa kuidagi tulede automaatsest lülitusest lahti. Süüte keeramisel lähevad põlema kõik pargid ning lähituled. Seni
eelmise autodega - ühel oli vahele pandud mingi karbike, lõikasin ühe juhtme läbi, automaatne lülitus elimineeritud. Teisel autol oli pusitud
juhtmetega, harutasin kõik lahti ning ühendasin nii nagu varem oli, sain korda. Sellel autol aga ei ole mingit nähtavat jälge kuskil. Pole ühtegi
juhet läbi lõigatud, pole mingit karpi vahel. Võimalus siis et kas on tulede lüliti sees midagi ümber tehtud või arvuti abil. Viimast varianti ei taha
ka uskuda, arvan, et selle aastaarvuga autol ei saa nii. Puudub ka Auto asend. Tegu on A4 1998. Tulede lülitiks on, nagu ikka, suunatule kandi juures
väike kang.
Uurisin ka alarmi, ei leia seost. Ka alarmi kaitsmete eemaldamisel lähevad tuled endistviisi süütega põlema.
Küsimus - kas on võimalik arvutiga asja korda saada või on asi tulede lülitis või veel kuskil mujal? Pole veel lülitit lahti harutanud..
Tsitaat: |
Tere
Küsimus selline, et autoks A6 2010 a. Päeval kui tulede lüliti on automatic peal, siis paneb xenonid põlema ja taga tuled ka, 0 asendis põlevad ees
ja taga led tuled. Kas on võimalik nii teha et automatic asendi peal on päeval ainult led tuled ja pimeduse saabudes lükkab alles xenonid sisse? Ja
veel üks küsimus, mis tuli on selle aastakäigu A6-l suure tule sees keskmise iluvõre kõrval, seal kus vanemal on A6-l on päevasõidu tuli?
Kus kohas C6-l see päevatulede lülitustundlikkuse reguleerimine käis? Lappasin Ross-Techi wikit aga ei leidnud.
Kusagilt on nagu kõrvu jäänud, et saab reguleerida, kui vara või hilja päevatuled sisse-välja lülitatakse.
Mul on olemas mingi AUTOCOM OBD jublakas millega saab veakoode ja asju vaadata paljudel autodel. Kas selle aparaadiga saaksin ka kuidagi Q7-l (2007a
MMI-ga) kodeerida neid päevatulesid? Mul paneb ta päeval ainult halogeenid põlema, aga tagant on kõik pime. Soov oleks ka tagumised tuled koos
päevakatega põlema saada. Usun, et see on võimalik, aga kui raketiteadus see sellise juhtme ja softiga on?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui sa ei tea, mida sa teed, siis parem ära tee, eriti sellise seadmega, mis sobib kõigele. Enne kui mingeid koode üle kirjutama hakkad, jäta vanad
meelde.
Sul on vaja tuled ümber kodeerida põhjamaade regiooni.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
OT:
Tsitaat: |
No eks see oleneb. Kui väga tume ja pilves siis jah ok, aga näiteks eelmine talv detsembris-jaanuaris oli vähe päevi, kus päeval tuled ei põlenud mu C6-l. Kindlasti oleks olnud veel ohutut ruumi, et päevakatega sõita.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tundub, et sa ei saa üldse aru, millest jutt käib. Loe näit. teemat "c6 kehvad pooltuled" ja hari end. Keegi ei ole siin pirne kokku hoidmas, vaid D2S pirnide reflektoreid säästmas, mis pidevalt põledes kolmandiku ulatuses mustaks nagu öö lähevad.
Lisaks ei räägigi keegi pimedas päevakatega sõitmisest vaid sellest, et see sensor nii tundlik poleks, et pilvise, aga tegelikult üsna valge ilmaga veel xenoneid põlema ei viskaks.
Ja nüüd asjast - on keegi katsetanud/targemaks saanud, kuidas tundlikust maha keerata?
Uurisin, proovisin erinevat moodi läheneda asjale, ei miskit. Seda valikut lihtsalt pole. Mul muidugi 2009 FL ka, sellel mõned asjad teisiti. Võimalik, et on mingi võimalus, kuid mina seda ei leia.
Aga kas sellist võimalust A4 B6-el ei ole, et kui vahetada tavaline lüliti välja lüliti vastu, kus on olemas ka Auto asend ja siis seal auto asendi peal läheksid lähituled automaatselt põlema? Mõtlen just, et kas see oleks kuidagi lihtsalt tehtav.
Kas A6 C6, millel on halogeen esituled on võimalik progreda, et AUTO lülitis olles päiksega töötaksid ainult park tuled ja kui hämaraks läheb siis lülitab lähituled sisse?
2009a passatil enamvähem sama värk, nii kui natuke hämaram, nii lööb lähituled põlema. Kusagilt kuulnud, et UV kiirgus on see mille järgi lülitab. Passatil aitas natuke kui mängisid valgusensori juurest klaasi valikul. Valikus oli kas clear ja green või miskit sellist. Audil vast sama.
Tsitaat: |
Valgussensori tundlikust saab MMI- menüüst ka muuta, vähemalt uuema põlvkonna autodel.
Kas valgussensoriga b7-el oleks võimalik nii, et auto asendi peal töötaks pidevalt lähituled, kui just pole eraldi drl lüliti peale keeratud ja, et see sensor sokkima ei hakkaks, praegu on auto asendis pargid või kui drl sees, siis päevatuled. Häirib lihtsalt see, et teatud pimedusel hakkab plõksima lähitulede ja päevasõidu tulede vahel.
C6
On häirivaks läinud see tulede lülitus Auto asendis. Näiteks täna hommikul, väljas täiesti valge, isegi päike paistis-ikka xenonid põlema, mitte
päevasõidutuled.
Igatahes sai siin VCDS abil menüüdes surfatud.
Peast pole meeles, aga kuskil oli all see klaasi valik. Mul oli mingi A8 oma pandud, panin paar nädalat tagasi A6 Green...midagi, mõne protsendi võrra
muutus väärtus. Reaalselt aru ei saanud midagi selle aja jooksul.
Tundub, et keegi on ennem mind ka auto kallal kaabliga käinud ja seadeid muutnud niiet vähe pole.
Minu küsimus oleks see, kas näiteks valik Light Sensor Correction alt käib siis tulede automaatikale selgeks tegemine, kui pime on, et xenon sisse
lülitada? Kui jah, siis seal all on "Correction value is 80%" ja seda protsenti annab liigutada.
Kuhupoole see väärtus liigub ja mida see tähendab? Et 100% on nö päevavalgus, ja timmimine 80% peale tähendab seda, et tulede lülitus toimub veelgi
varem, või vastupidi-nö "20%" hiljem ehk pimedamas. Kui väärtus läheb 0 poole, siis tulede lülitus toimub juba päevavalges ja kui 100 poole, siis
pimedas või vastupidi?
Ja teine küsimus, mis oleks siis selle valgussensori mõistlikud väärtused meie oludes? St seda, et silma jaoks valgel hetkel xenonid ei põleks, vaid
põleks siis kui juba silmgi tunneb, et kisub hämaraks. Mulle tundub et Auto asendis mängib valgel ajal isegi päeval maanteel metsade vahel sõites-nö
muudkui vilgutab xenoneid sisse-välja. Ehk et hetkel on asi nagu liiga tundlik ja lülitab xenonid ikka päris päevavalguses põlema.
Mis väärtus vihmasensoril? Seda sai ka muuta. Oli vist Long coding all.
--
Ehk kogu eelneb pikk jutt lühidalt:
1) mis võiks olla meie oludes mõistlik valgussensori väärtus % xenonite lülitusel Auto asendis, C6-l ?
2) kuhu poole % väärtuses muutub xenonite lülitusaeg arvestades, kui valge väljas on.
3) väärtus vihmasensoril
4) muutmine light sensor ja light sensor calibration alt? Ehk misasi täpsemalt, kui see ei ole see parameeter/menüü.
-e-
Oleneb autost ja tema varustusest, aga tehase parameetrid: 28% ja ALS correction 33%
Ikka pole veel see nagu võiks.
Keegi oskab äkki juhendada kuidas '03 TT tuled "0" asendis põlema saaks süüte sissepanemisel/auto käivitamisel?
Tänud,
S.
Küsin ka siis siia vahele, et kas oleks võimalik VAG COM'i abil 2000.a Audi S6'l lülitada sisse automaatsed päevasõidutuled? Mul oli enne seda autot Audi A6 C5 1998.a ja sellel olid automaatsed päevasõidutuled.
Tere!
Vahetasin ilma autofunktsioonita tulede lüliti autofunktsiooniga tulede lüliti vastu.
Kaabliga panin auto valgussensoriga re˛iimi peale sest muidu ei hakanud see lüliti toimima.
Nüüd on probleem selles et ilmub valgussensori veateade kellaplokki (valgussensorit ennast tegelikult pole).
Siit ka küsimus: Kas annab seda sensorit kuidagi imiteerida et veateatest lahti saaks?
Auto on Audi A4 2003 1.9tdi.
Näiteks Passat B6 ja Golf V peal valgusanduri kodeeringuks sai panna etteantud protsentides valikute asemel ka custom numbreid. Endal sain valgusanduri tundlikkuse ühe custom väärtusega selliseks nagu tahan. See, kas see ka Audide puhul kehtida võiks, ei oska kosta. Ei leia ka kohta, kust selle väärtuse leidsin.
Mis selle auto asendiga lüliti mõte on kui sensorit pole?
Osta siis juba sensor ka juurde
Mõte on selles et auto asendis hakkavad pooltuled koos kabariittuledega kohe põlema kui süüde sisse keerata ja jääb võimalus 0 asendiga töötava
mootoriga tuled kustus hoida.
Arvan et andur ise on lihtne paigaldada aga vastavad juhtmed vedada on juba keerulisem teema (ei tea kas need on seal olemas või mitte).
Veakood siis selline:
1 Fault Found:
02105 - Supply Voltage for Light Detection Sensor
57-00 - Electric Circuit Failure
Tsitaat: |
Mis võimalus oleks Audi TT 2000a päevatulede automaatseks tegemiseks? Internetist ei õnnestu suurt midagi leida sellel teemal.
Tere
Kas on võimalik Audi a4 B7 seda "auto" reziimi nii ka tööle saada, et automaatselt lähevad põlema pargid ja udukad ning kui pimedaks läheb siis
lähituled(tavaline hõõgniit)?
Tsitaat: |
Tere
Kas a8 d2-l on võimalik valgustuspaketi regiooni valida? A'la USA, Euroopa jne? Tule kangi nullasendis ja süüde sisse, lähevad lähituled põlema, kõik
muu kustus. On siis tegu omaaretusega või saab kaabliga korrigeerida? Eesmärk saada 0 asendis kõik pimedaks.
Indrek
Sel ajastul tehti vist asju veel kivikirve mitte kaabli abil, aga D2 on kahjuks pisut suhteline mõiste ajastust mitte rääkides.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere,
Kas Audi A6 C5 2004.a on võimalik päeva tuled seadistada niimoodi, et hakkaksid ise põlema kui mootor töötab?
Aitäh!
Ei.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6/S6/RS6/allroad_(4B)
Tsitaat: |
Mul on olemas "riistvaraline" süsteem päevatulede automaatika lisamiseks spetsiaalselt A6 C5'le. Tallinnas võid ühendust võtta!
Midagi sarnast:
Igale autole saab päevatulede automaatika lisada. Kasvõi Ford T-le.
Lugesin seda teemat. Sooviksin samuti muuta tuled automaatselt sisselülitatavaks sõidukit käivitades. Auto on A6 (c5, 2004 a). Peal on tehase xenon
originaaltuled, ilma automaatse päevasõidutulede lülitamise funktsioonita.
Kui keegi usub, et oskab asjale läheneda, siis võiks proovida. Sõiduk on liikvel Tartus.
Kas C6'el on võimalik tulede AUTO lülitiasend selliseks seadistada, et valges põleksid gabariidid ja pimedas lähituled ? Halogeenid.
Kas A4 B6 2004 oleks võimalik teha nii, et 0 asendis põlevad ainult eesmised udukad ja kui tulede lülitit keerata, siis udukad kustuvad automaatselt.
Tsitaat: |
Mida ja kuidas panna saab, sõltub ka sellest kas autol nn. lowline või highline keskelektriplokk.
Lowline'il tuleb juhtmeid vedada, highline'il saab kodeeringut muuta.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=111635&page=2
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui RL tähis on, siis saab kasutada päevatuledena (ainult need põlevad). Kui on udutuled, siis ainult koos gabariittuledega.
Tervist,
Ei hakka uut teemat tegema, kuid väike mure selles, et värskelt soetatud masinal(2005aQ7, millel on uuematüübi tuled) põleb tulede 0 asendis vaid
parem päevatuli(väiksed led täpid) Kui lülitada lülitist tulede peale, siis hakkavad põlema ka vasaku tule led täpid ja lisaks mõlemad lähituled.
Kes Tallinna kandis viskaks pilgu peale? Soov oleks siis, et 0 asendis masina käimapanekul põleksid mõlemad päevatuled, mitte vaid parem..