Foorumi logo

Audi a4 b5 tagumise diffri sobivus
Spice - 07.07.15 20:56

Tervist,
Probleem siis selline, et oleks vaja teada, kas on ka alternatiive hetkel all oleva DAJ koodiga diffritele?
Kui jah, siis mille alt neid leida võiks ja mis koodiga need olla võiks? Hetkel tean, et DAJ ülekanne 35:9. Differ on all b5 2.8 128kw manuaalil. Kui kellegil veel sellist töökorras kuskil vedelemas võib kohe U2U saata.
Terv. Anti


Kuits - 08.07.15 15:42

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Tervist,
Probleem siis selline, et oleks vaja teada, kas on ka alternatiive hetkel all oleva DAJ koodiga diffritele?
Kui jah, siis mille alt neid leida võiks ja mis koodiga need olla võiks? Hetkel tean, et DAJ ülekanne 35:9. Differ on all b5 2.8 128kw manuaalil. Kui kellegil veel sellist töökorras kuskil vedelemas võib kohe U2U saata.
Terv. Anti


B5-e CKH on PnP.
Mis alternatiivi põhjuseks?


Spice - 09.07.15 15:55

Väidetavalt on tulnud auto tehasest kombinatsiooniga käigukast CXW ja differ DAJ. Probleem selles, et rattalaagrid said vahetatud eelmine aasta suve paiku (mõlemad kas olid SKF või Ruvielle) kuid undamine ei kadunud päris ära. Nüüd asi juba hullem ja tagant huugab juba miskit. Diffris õlid küll sees, ent pooltelje otsad diffri laagritel väikese lõtkuga. Eeldan, et see huugamine võiks tulla diffri laagri lõtkudest või siis kardaani sisendi laagritest. Kusjuures, kui sõites paremale kurvi siis huugamine praktiliselt kaob, vasakule keerates aga muutust ei ole. Muide sa vist mõtlesid ikka CHK mitte CKH?


Kuits - 09.07.15 16:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Väidetavalt on tulnud auto tehasest kombinatsiooniga käigukast CXW ja differ DAJ. Probleem selles, et rattalaagrid said vahetatud eelmine aasta suve paiku (mõlemad kas olid SKF või Ruvielle) kuid undamine ei kadunud päris ära. Nüüd asi juba hullem ja tagant huugab juba miskit. Diffris õlid küll sees, ent pooltelje otsad diffri laagritel väikese lõtkuga. Eeldan, et see huugamine võiks tulla diffri laagri lõtkudest või siis kardaani sisendi laagritest. Kusjuures, kui sõites paremale kurvi siis huugamine praktiliselt kaob, vasakule keerates aga muutust ei ole. Muide sa vist mõtlesid ikka CHK mitte CKH?


Mul sama asi, kuid trajektoori muutmine erinevust ei tekita, 60-80 km/h on kuulda hästi, kus urin tuleb tagasillast, ehk diffrist, samuti kontroll punni poolne sisemine ots on üles-alla lõtkuga. Täna õhtul läksid minu diffri laagrid tellimusse, näis, kas tuleb muutusi ja kui suur k...p tekib. Kui asja ei saa, siis läheb samuti teine olemasolev differ alla, CKJ asendub DAK´iga.

Mötlesin ikka CKH (35/9 / CKH,DAJ).
Pisike ülevaade.


Spice - 09.07.15 16:49

Kui sobib, siis saad sa avalikustada mis need maksma ka sul läksid? Ja mis täpsemalt tellisid?


Spice - 09.07.15 16:55

http://www.upload.ee/image/4830502/11667905_10203788495147049_792980177_n.jpg
Nii näitab tark leht, seega on CkH ka valikus veel?


ertu - 09.07.15 16:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Täna õhtul läksid minu diffri laagrid tellimusse, näis, kas tuleb muutusi ja kui suur k...p tekib.

Lased hiljem lõtkud ja hammaste kontaktpinnad ka paika sättida? Kui jah, siis uuriks et kus ja ligikaudu kui palju maksma läheb?


Kuits - 09.07.15 16:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Kui sobib, siis saad sa avalikustada mis need maksma ka sul läksid? Ja mis täpsemalt tellisid?


Mis ikka salatseda.
Kokku lähevad laagrid tsirka 60€ ja SKF.

113517185C- taper roller bearing - 41X68X17,6 left
016409123 - taper roller bearing - 41,2X73,4X19,5 right

Detailid 4 ja 6.


Kuits - 09.07.15 17:02

Tsitaat:
Algselt postitas: ertu
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Täna õhtul läksid minu diffri laagrid tellimusse, näis, kas tuleb muutusi ja kui suur k...p tekib.

Lased hiljem lõtkud ja hammaste kontaktpinnad ka paika sättida? Kui jah, siis uuriks et kus ja ligikaudu kui palju maksma läheb?


Üritaks ikka võimalikult täpselt asjad uuesti kohale saada. Eks asi selgub siis, kui laual laiali, et mis täpsemalt karul köhus, sest hetkel on minu puhul diagnoos puusalt.


Spice - 09.07.15 17:48

Niipalju kui ma neid laagreid uurinud olen, siis see mingi defka teema. Mis differ sul all? Kood ma mõtlen.


Kuits - 09.07.15 18:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Niipalju kui ma neid laagreid uurinud olen, siis see mingi defka teema. Mis differ sul all? Kood ma mõtlen.

37/9 CKJ.
Mis mõttes defka teema ... et pole laagreid saada?


Spice - 09.07.15 18:37

No niipalju kui ma uurinud olen, siis keegi ei leia neid mida vaja.


Spice - 09.07.15 18:43

Muidugi ei tea ju mis need kardaani laagrid teevad veel. Lisaks Nende reguleerseibide koha pealt. Sinna võib kasutada ka tavalisi seibe?
Laagrid lähevad samad mis sul.


Kuits - 09.07.15 18:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
No niipalju kui ma uurinud olen, siis keegi ei leia neid mida vaja.

Imelik väide. Viimati uurisin olemasolu ja hindu AutoExpert´ist ja täiesti saadav, lihtsalt hind on kallim.
Julgeks öelda, et ka Forss vöi muu kauplus suudab neid tarnida.
H2.ee ja sisestades koodid, on näha, et saadavad on, lihtsalt hinnad on kohati pasale ajavad ;).


Kuits - 09.07.15 18:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Muidugi ei tea ju mis need kardaani laagrid teevad veel. Lisaks Nende reguleerseibide koha pealt. Sinna võib kasutada ka tavalisi seibe?
Laagrid lähevad samad mis sul.


Laagrid samad.
Seibid on ikka spetsiaalsed, reguleerimisvahemik 0.15-1.2mm, seega ikka päris suvalisi ei topi. Kui aga üle põlve teha, siis öllepurgi, konservikarbi plekiga saab ka asjatada :).


Spice - 09.07.15 18:51

Eino seda ma tean, et erineva paksusega aetakse kokku, küsimus selles, kas peavad olema just ala sama koodi järgi tellitud mis tehas annab, või kui ma leian kuskilt "seibipoest" sobivad paksused võin ka neid kasutada. Et nad mingi spetsiaal materialist tehtud poleks.


Kuits - 09.07.15 18:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Eino seda ma tean, et erineva paksusega aetakse kokku, küsimus selles, kas peavad olema just ala sama koodi järgi tellitud mis tehas annab, või kui ma leian kuskilt "seibipoest" sobivad paksused võin ka neid kasutada. Et nad mingi spetsiaal materialist tehtud poleks.

Seda peaks nüüd küll kommenteerima kodanik, kes neid ikka lahanud ja parandanud on, mina jään vastuse võlgu.


Spice - 09.07.15 19:04

Iseenesest on tegu koonus-rulllaagritega. Neid pingutada vist ei ole võimalik? Lisaks tundub kummaline, et paremale keerates undamine ära kaob. Algab kuskil 30km/h ja 40km/h pealt juba undamine päris kõva. Kiiruse suurenedes heli suurt enam ei muutu. Võimalik, et tegin ka laagrite vahetusel monteerimisel vea, ent rattaid loksutades horisontaallõtk puudus ja vertikaallõtk oli suhteliselt väike. Vertikaalne tuleb alumiste õõtsade sisemistest puksidest. Ennem kui laagreid eelmine aasta vahetasin, siis undamine oli nagu undamine ikka ja ratas ikka reaalselt ka loksus.


Kuits - 09.07.15 19:15

Diffris käib laagri nn. pingutamine nende seibidega, vähemalt mina saan sedasi aru.
Imelik tõesti, et mingi manöövriga heli vaigistub. Alusta siiski rattalaagrite kontrollist esialgu, olgugi, et aasta tagasi vahetatud.


Spice - 09.07.15 19:27

Ei oska neid laagreid nagu enam kuidagi kontrollida ka. Kui loksutamisest välja ei tule siis eristada rattalaagri heli diffri omast on päris keeruline minujaoks vähemalt.


Kuits - 09.07.15 19:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Ei oska neid laagreid nagu enam kuidagi kontrollida ka. Kui loksutamisest välja ei tule siis eristada rattalaagri heli diffri omast on päris keeruline minujaoks vähemalt.


Kui ratast keerutada ja samal ajal püstakust vöi võimalikult laagri lähedalt kinni haarata, siis on üldjuhul viga kuuldav/tuntav ratta laagri defekti puhul.
Minul on olnud paaril korral nii, et ratta laager undab, kuid ei loksu, ühesõnaga, määre oli sisse ära kuivanud vms.


ahtos - 10.07.15 17:09

Kõik rattad maast lahti ja(sõitma)ja häält kuulad stetoskoobiga või raudpulgaga,mu meelest see täpsem ja kuuled kus undamine on.Soovitav on,et õõtsad on enamvähem sõiduasendis,et rattad tõstukil ei ripuks.


Spice - 12.07.15 19:02

Selge, kui aega saan, siis kontrollin asja veel põhjalikumalt üle. Eks annan teada mis tulemused olid.


Spice - 17.07.15 10:01

Tuli välja et viga ikkagi rattalaagrites. Ei tea, kas tegin ise paigaldades liiga või mis valemiga need aastaga läbi jooksid, kuid täna vahetasin hullema ära ja nüüd juba täitsa vaikne. Juhipoolne tahaks ka mingiaeg uuesti vahetust saada. Üksiti vahetasin taga ka pooltelje kummi ja stab.kondi. Lõtk diffris on täiesti okei, proovides/võrreldes nt. cr-v v hr-v'ga millel on veel suuremad ja ei unda.


PPiip - 07.06.16 08:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice


Detailid 4 ja 6.


Oskab keegi juhendada kuskohast ma detaili nr 12 mõõdu sealt leida võiksin? See vagcat leht on maas... Ja kataloog pakub 2 erinevat mõõtu. Differ DAJ koodiga. Lahti võtta ja siis ostma minna pole hetkel kahjuks variant.


QUATTRO - 07.06.16 09:50

Igasuguste diffrilaagrite ja muu vahetusel. Kui tigu ja taldrik jäävad vanad, siis istutadki selle uue laagri sisse ja nii jääbki, kogu reguleering jääb tehase seadesse.
Laagrite tolerantsid on reeglina ikka vägagi paigas, seega ei ole ka erilist eksimise võimalust.
Need seibid ja asjad on siis teeme kui hakatakse kokku ajama uut ülekannet, ehk vahetatakse tigu ja taldrik. Reeglina kasutatakse selleks ka spetsiaalseid riistu, et see hambumine välja mõõta. Pidevalt neid laagreid sisse ja välja ajades ja testides, ei jää neist miskit järgi lõpuks
Kui lõtk on juba suureks läinud, siis on ilmselgelt pinnad käest ja on vaja see asi teha. Kulunud asja reguleerimisega reeglina läheb asi täiesti metsa, hambumine valeks jnejne.


PPiip - 07.06.16 10:13

Praegu küsisin siiski puhtalt tihendi mõõtmeid.


Kuits - 07.06.16 15:02

Tsitaat:
Algselt postitas: PPiip
Praegu küsisin siiski puhtalt tihendi mõõtmeid.


Simmerlingid on üldiselt leti kaup ja sealt antakse sulle reeglina öiged, seega ei pea sa oma pead vaevama.

Simmer ise on 45X60X8 (2 tk) ja koodiga 016409399B.


laurz - 20.12.22 03:05

Kraapisin vana teema üles.
Kas keegi oskab öelda...kas b4_ja taga diffril on samas möödus laagrid? Vöi oskab keegi öelda laagri koodid?
Tänud ette juba:cool:


ertu - 20.12.22 10:31

Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kraapisin vana teema üles.
Kas keegi oskab öelda...kas b4_ja taga diffril on samas möödus laagrid? Vöi oskab keegi öelda laagri koodid?
Tänud ette juba:cool:

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+80+90+avant+quattro/a80q/1993-123/5/525-525035/
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4+s4+avant+quattro/a4q/1998-219/5/525-525030/

Diffrilukupoolne laager on erinev, muu paistab sama olema.


laurz - 20.12.22 18:56

Tänud;)