Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: andrec[/i] [quote][i]Algselt postitas: pohmakass1[/i] Küsimus teemal automaat>manuaal. Kas selle kohta on mingeid piiranguid. S6 C5 jaoks kuuest manuaali vaja. Juriidiliselt võttes pärineb kõik enamvähem leitav tunduvalt kui mitte kordades väiksema võimsusega auto pealt, kuigi sisuliselt üks 01E kõik... [/quote] JRA sõitis aastaid 01A kastiga ECC karikaetappi 246kw A8 mootoriga A4 B5 peal, ja kestis ka. Miks sa nüüd arvad, et kordades tugevam 01E kast su S6 peal ei kesta? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.0%
- SQL:
81.0%
]