Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: M-Tech[/i] Reno auto puhul on Eesti väga ilusti ära tõestanud, et Eesti on kõvem kui EU. Nimelt oli see auto Saksas arvel kõigi nende modifikatsioonidega 100% legaalselt!!! Samamoodi ilma muudatusteta tuli see auto Eestisse aga Eesti ARK pidi perseli kukkuma kui modifikatsioone nägi. Samas Saksas sõidab selliseid autosid kümneid tuhandeid ringi ja elu on lill. Ma saaks aru, et ta oleks tahtnud neid asju Eestis ise legaliseerima hakata aga need oli ju juba ühe EU riigi poolt tunnistatud legaalseks. Mina lähtun Eesti puhul põhimõttest, et mida vähem sitta torgid, seda vähem ta haiseb. Antud juhul võiks teha riigile ettepaneku koguda MaSu ajal raha modifikatsioone legaliseerides. Stiilis iga passi muudatus niimitu tuhat krooni ja on asi ants. Siin ei ole küsimus kas asi on ohtlik või mitte vaid selles, et on KEELATUD ja KÕIK. Ilmselt on üheks põhjuseks ka see, et Eestis ei ole ehk sellise väljaõppega spetsialiste, kes nüüd suudaks iga juhtumi puhul otsustada, kas see on ohtlik või mitte. Sama moodi toimib asi ka minu teada Saksas, et kui uue jupi külge keerad lähed lased asja üle kontrollida ja maksad riigilõivu, et asi ametlik oleks. Üheks illustreerivaks näiteks võiks tuua selle, et kust otsast on koonusfilter ohtlik? Mida ta muudab tänapäevaste nn. iseõppivate ajude juures, mille taga kümmekond andurit? Vabalthingaval autol ei tule tavast 50hp ja 10x rohkem saastet koonusfiltrist. Samas omanik oleks rahul ja riigil oleks ka kasud sees. Riigile oleks ju palju kasulikum lisaks sellele, et ta selle filtri pealt müües kasu saab ka selle filtri legaliseerimise eest näiteks 1000.- eek per nägu küsida. Minu teada ei ole ka kõik Leivategija autot legaalsed ja üks ülevaataja sai selle V12 elukale (ei olnud ringi regatud) ÜV tegemise eest ka omad vitsad kätte. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.9%
- SQL:
58.1%
]