Teema ülevaade |
mack
|
postitati 16.03.03 18:20 |
sai siis täna see kojameeste kaaedervärk auto küljest lahti harutatud ja õnneks pääsesin odavalt. Ei olnud viga ei relees ega mootori
väljalülitusklemmides, vaid lihtsalt oli mingi imenipiga mootori nuutide otsas hoob väheke valesse asendisse liikund
|
mack
|
postitati 13.03.03 19:10 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
kui sul C4 kere siis saan mootori prooviks anda kas asi toimib või mitte,kui on aega siis kõlla mulle ja kisun homme oma teiselt kärult maha moto koos
hoovastikuga,ümberviskamine on mingi tund maks. |
Audi 200 90a. on. kahjuks pole ma tallinnas, proovin kohalike spetsialistidega hakkama saada kui aega saan.
Tänud siiski
|
QUATTRO
|
postitati 13.03.03 19:01 |
kui sul C4 kere siis saan mootori prooviks anda kas asi toimib või mitte,kui on aega siis kõlla mulle ja kisun homme oma teiselt kärult maha moto koos
hoovastikuga,ümberviskamine on mingi tund maks.
|
mack
|
postitati 13.03.03 17:33 |
igal võimalikul variandil kus normaalolekus peaks kojamehed jääma kapotiserva juurde, ka kojameeste välja lülitamisel, teevad oma tiiru lõpuni ja
keset klaasi jäävad seisma.
|
QUATTRO
|
postitati 13.03.03 17:03 |
ilmselt viga siiski kojameeste relees,kuna lüliti ei mängi enam rolli kui kojamees on korra liikuma hakanud.Kuid kui sama pull on ka siis kui paned
maksimumile käima,et jäävad kuskile poole peale seisma peale väljalülitust siis on ilmselt ikkagi mootor omadega õhtule saanud.
|
mack
|
postitati 13.03.03 09:24 |
eile siis selline asi juhtus, et kojamehed mõtlesid oma lõpppeatuse suhtes ümber ja nüüd seisavad nad rõõmsalt
peale töö lõpetamist keset klaasi suunaga taeva poole, samuti ka intervalli vahepeal.
milles võib viga olla. naca imeik on ringi sõita, raffas võib mõelda, et mingi persekukkund tuuningulahendus
|