Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
955

 postitati 25.02.11 09:41
Kui palju peab vedelikku olema? Siin külmadega hakkas armatuuris tuluke vilkuma ja piiksuma, et vähe on. Tegelt oli min ja max vahel külmalt. Valasin kuni MAXini külmalt ja soojaga on nüüd veidi üle MAXi. Kas see vahemik on seal paagi peal külma või sooja mootriga? Manuaal on ka saksa keelne, midagi ei mõista ;)
100

 postitati 19.12.10 21:14
Tsitaat:
Algselt postitas: heix75
Häda korral muidugi võib ka ajutiselt teist värvi vedelikku peale kallata, parem ikka kui üldse ilma või veega sõita.


See peaks sinise ja rohelise kohta käima, et näit häda korral kallad rohelisele sinist hulka. Punast ei või teistega segada, räägitakse, et pidid nö. klimbid tekkima.
heix75

 postitati 04.12.10 10:37
Jahutusvedelikku on erinevat värvi, sinine/roheline ja punane. Punane on kvaliteetsem ja head omadused kestavad kauem, sinist/rohelist tuleb tihedamalt vahetada.

Tosool oli jah kunagi kasutusel olnud vene autode jahutusvedelik. Tänapäeva autodes seda ei kasutata. Valmis jahutusvedeliku segus on ka korrosioonivastased lisandid.

Seda mis värvi jahutusvedelik autol sees on saab kindlaks teha, paisupaagil kork maha ja näiteks valge paber sisse pista. Kaua vahetamata vedelik muutub siiski pruunikaks ja võib olla üsna raske vahet teha kas on punane või sinine.
Parem on ikka sinisele vedelikule peale valada sinist ja punasele punast. Häda korral muidugi võib ka ajutiselt teist värvi vedelikku peale kallata, parem ikka kui üldse ilma või veega sõita.
Jahutusvedelik ise ei kao kuskile ja enamasti lekkimisel tuleks lekke põhjus kõrvaldada ja see tähendab enamasti ka jahutusvedeliku osaliselt või täielikult välja laskmist. Pärast võiks ikka korraliku ühte värvi vedeliku sisse kallata.
filipov

 postitati 04.12.10 09:02
Ka auto­töö­ko­da­de spet­sia­lis­tid ei os­ka tar­bi­ja­te­le ala­ti vas­ta­ta, mis on tosool ja mis ja­hu­tus­ve­de­lik. Ja­hu­tus­ve­de­lik on si­se­põ­le­mis­moo­to­ri­tes ka­su­ta­ta­va ja­hu­ta­va ve­de­li­ku kor­rekt­ne ees­ti­keel­ne väl­jend.

Tosool A-40M on Ve­ne standar­di GOST 28084-89 järg­ne ja­hu­tus­ve­de­li­ku ni­me­tus. Sõ­na «tosool» ka­su­ta­mi­ne ja­hu­tus­ve­de­li­ku ase­mel on meil Ees­tis veel en­di­se NSV Lii­du ajast ka­su­tu­se­le jää­nud kee­le­ru­di­ment.
Tosool A40M on aga üks pal­ju­dest ja­hu­tus­ve­de­li­ke mar­ki­dest. Ka­su­ta­des ära ost­ja­te tead­ma­tust, müüak­se Ees­tis tosooli ni­me all ka kait­se­oma­dus­te­ta, heal ju­hul vaid kül­mu­mis­kind­lat ve­de­lik­ku (ta­va­li­selt –40 oC). Pal­jud siin müü­da­vad nn tosoolid ei täi­da min­geid nüüdisaeg­se­te­le ja­hu­tus­ve­de­li­ke­le esi­ta­ta­vaid teh­ni­li­si nõu­deid ning ei so­bi te­ge­li­kult auto­de­le. Ost­jaid mee­li­ta­tak­se vaid ma­da­la hin­na­ga.

http://www.postimees.ee/020204/lisad/autoextra/125430_1.php
Carla

 postitati 03.12.10 19:27
Tosool ja jahutusvedelik on samad asjad. Ainult seda pead paisupaagist vaatama, et kas on sisse valatud roheline või punane jahutusvedelik. Neid omavahel segada ei tohi.
regiina

 postitati 03.12.10 19:25
Kas tosool ja jahutusvedelik on üks see sama. Kuidas aru saada mis radikas vuliseb. Kas neid tohib kokku valada :o?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 21.9% - SQL: 78.1%]