Teema ülevaade |
QUATTRO
|
postitati 11.03.03 15:40 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Amadeus
Lisaks veel siia selle, et 2.3E (vist kõigil 5 pytastel käitatakse pump nukatsirihma alt!?) mootoriomanikel soovitatakse peale rihma ja rulliku
vahetada ka veepump. |
Amadeusil tuline õigus,olen ise juba oma tunni kätte saanud,ja võite mulle kasvõi kolm kilo maksta selle rihmavahetruse eest aga kui pumpa ei raatsi
vahetada siis minu poolt jääb töö ära ntx
ja see pumba jutt käib kõigi autode kohta millel on veepumop hammasrihma pealt
|
Amadeus
|
postitati 11.03.03 14:20 |
Lisaks veel siia selle, et 2.3E (vist kõigil 5 pytastel käitatakse pump nukatsirihma alt!?) mootoriomanikel soovitatakse peale rihma ja rulliku
vahetada ka veepump.
|
QUATTRO
|
postitati 11.03.03 13:45 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja tonny
mul on ntx mootoririhma kaanel kirjas et 120 tuhat tahab vahetust?
ja samas kui pingutuslaager kooras ja ilma lõtkuta?
kas siis kah vahetada?
offtopic :
mootoripadjad
plaan vahetada aind külgmised...või peab ka esimise?
autox 88a 80 1,8 karpa 55 kW |
120 kilo on imo ainult diislitel ja seda ka alates 95 aastast ja vean kihla et 1-l 10-st jookseb raudselt ennem kotti asi,kuna kilometraas ja mootori
töötund on kaks täiesti erinevat asja.
BTW fakt on veel see et kui ei suuda kolme aasta jooksul etteantud normi st 60 + kilo maha sõita siis on rihmavahetus ikkagi vajalik,kuna kumm ja muu
väsib ajaga ära lihtsalt.
tonny: mootoripadjad vaheta aint külgmised,kuna esimesel on ainult nö.toestuse mõte ja see töötab ainult järsul rabamisel ja pidurdusel ja ei ole mina
näinud et keegi oleks sellest jagu saanud.
|
MEEMEES
|
postitati 11.03.03 13:10 |
Üldiselt on mootori rihmavahetus iga 60 tuhande kilomeetri järgi ja pingutusrullik tuleks vahetada kindlasti koor rihmaga siis
|
fox
|
postitati 11.03.03 12:17 |
Rullikul ja rihmal on oma ettenähtud tööaeg (kilometraas) mis on autotootja poolt paika pandud. Praegu võib ta Sul veel korras olla, aga kas rullik ka
järgmised 120tuh ka vastu peab on juba kahtlane. Samas ei kehti rihmale ka garantiid.
Nagu QUATTRO juba ütles tuleb rullik kindlasti vahetada kui ka tundub et asi on korras, see ei ole koht kust kokku hoida (kuigi mõnele autole on see
üsna kallis lõbu)
|
tarmo
|
postitati 11.03.03 11:30 |
mul on ntx mootoririhma kaanel kirjas et 120 tuhat tahab vahetust?
ja samas kui pingutuslaager kooras ja ilma lõtkuta?
kas siis kah vahetada?
offtopic :
mootoripadjad
plaan vahetada aind külgmised...või peab ka esimise?
autox 88a 80 1,8 karpa 55 kW
|
QUATTRO
|
postitati 10.03.03 13:21 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Satan
Selline küsimus, et kui vahetada mootorirhm kas peaks vahetama ka pinguti?
Autoks Audi 80, 1.8 S 66KW |
Mitte ei ole soovitatav vaid on kohustuslik,ja kasulik on vahetada ka simmerid ,kuna need reeglina ei kesta sul seda järgmist 60+tuhandet ja see 150.-
eeku mis simmeritele kulub on väike summa võrreldes võimaliku mootoriremondiga,mille võib põhjustada näiteks õline ja ühel heal hetkel purunev rihm.
|
kopamees
|
postitati 10.03.03 11:21 |
Pingutusrull oleks kindlasti soovitatav vahetada koos rihmaga ikka.
|
Satan
|
postitati 10.03.03 11:08 |
Selline küsimus, et kui vahetada mootorirhm kas peaks vahetama ka pinguti?
Autoks Audi 80, 1.8 S 66KW
|