Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 04.03.03 12:48
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kuna siin on tegu ikkagi hüdraulilise võimendiga siis pole põhjust muretsemiseks mr.X see jõnksumine ongi tingitud roolivõimendi pumba töötsüklitest ja läbivajumine omakorda sellest et pidurisupport paindub ka oma kronsteinide juurest veic läbi ja see jõnksumine peaks olemastuntav ikkagi ainult siis,kui elad seal pedaalil ikkagi keskmisest suurema jõuga


Ühildun sama arvamusega. Oma isendil täheldasin samat probleemi, et kui pidurit yle keskmise tallata siis nagu vajuxs surinaga läbi. Hullu pole midagi, sest kui mootor seisma keerata siis pedaal kõva nagu kuldim*** :)
mulds

 postitati 04.03.03 12:23
ma siis järelikult alles kollanokk autode alal, minelt polnud mul vähimat aimugi, et pidurvõimendid ka hüdraulilised on.
ise kokku puutunud ainult pneumaatiliste võimenditega
QUATTRO

 postitati 04.03.03 12:11
Kuna siin on tegu ikkagi hüdraulilise võimendiga siis pole põhjust muretsemiseks mr.X see jõnksumine ongi tingitud roolivõimendi pumba töötsüklitest ja läbivajumine omakorda sellest et pidurisupport paindub ka oma kronsteinide juurest veic läbi ja see jõnksumine peaks olemastuntav ikkagi ainult siis,kui elad seal pedaalil ikkagi keskmisest suurema jõuga
mulds

 postitati 04.03.03 11:29
paagist on ju kaks sisendit silindrisse, üks esimesele kolvile ja teine tagumisele.
esimesel kolvil on üks mansett nn. esimeses kambri surve hoidmiseks, ja teine teispidi teise kambri esiotsast surve hoidmiseks. teisel kolvil üks siis nn. teises kambris surve hoidmiseks(nn. teine kamber siis jääb tinglikult kahe kolvi vahele) ja tagumisel kolvil siis veel otsamansett, et õli otsast välja ei jookseks.
segane jutt aga mul on asi nii silmeette jäänud, pealegi erinevatel autodel võib see erinevalte lahendustega olla.
Burn

 postitati 04.03.03 10:40
Mansette oli seal minu mälu järgi 2 tk. Ideejärgi peakski õli ühest silindrist teise jooksma ja sealt paaki tagasi suruma.
mulds

 postitati 04.03.03 10:36
millegipärast on mul selline pilt ette jäänud, et kui peasilindris mansett läbi laseb tuleb ju vedelik loogiliselt paagiavast tagasi, mitte teise kambrisse ja sellisel juhul oleks pedla lausa lõtv. kui aga mõlema kolvi mansetid läbi siis nagu oleks pidurdamine lausa probleemne.kui ei eksi siis kahe kolviga peapumbal(nagu mõnel oleks üldse ühega oleks, pole kohanud igatahes) peaks neid mansette seal olema min 4tk.
Burn

 postitati 04.03.03 10:03
Minul oli sama jama, ja viga oli selles, et pidurisilindri sisepind oli vigane ja seal sees olevad kummitihendid katki hõõrunud. Selle tulemusena, pidurit vajutada pressis õli ennest ühest kambrist teise. Võta silinder lahti ja vaata, mis seal sees toimub. Varu endale rohkelt aega, kuna seda lahti võtta on üsna jama. Seal mingi stopperseib ees, mida lahti eriti ei saa. Mina puurisin asja läbi ja panin uue.

BTW: kui suitsu tõmbad, siis osta kohe 2 pakki, seda läheb vaja...
mulds

 postitati 04.03.03 08:56
kaldun pigem arvama, et viga piduri võimendis. töötab teine ju vaakumiga(osadel ka vaakum el.-se pumbaga) ja sõidu ajal pöörded kõrgemal , suurem vaakum mis kompenseerib lekke ja siis tühikäigul vajub seni, kuni hakkab mehhaaniliselt juba peasilindris kolbe tõukama. teisisõnu läbi peaks olema mingi võimendi membraan vms.
võimendit saab üldjuhul kontrollida nii, et hoiad pidurit peal ja siis käivitad mootori.
kui peale mootori käivitumist pedaal läheb pehmemaks(vajub allapoole) peaks võimendi töötama.
MEEMEES

 postitati 04.03.03 07:47
Vaata ega kuskile loiku maha ei jää?:P
Skeldo

 postitati 03.03.03 21:08
Ma päris "dumm" selles asjas aga äkki on õhk pidurisüsteemis sees. :)
MisterX

 postitati 03.03.03 21:06
Tere lugupeetud audiclubiliige!
Kas Sa oleksid nii hea ja ütleksid, milles on viga ja kuidas seda likvideerida. Minu hoolealune on AUDI 100 AVANT 2,3 , 88.a (NF tüüpi bensiini mootoriga). Nimelt probleem on järgmine: 1) kui auto mootor töötab tühikäigul ja vajutada piduripedaalile, siis pedaal vajub jõnksutades allapoole umbes 5-7cm ning lõpuks seiskub. Kas see on normaalne?
2) sõites pedaali vajumist (jõnksutamist)ei ole tunda.
Muidu auto pidurdab normaalselt. Muud tähelepanekud:1)ABS ei ole 2) piduriõli on normis 3)ees uued kettad ja klotsid 3)roolivõimendi töötab (on käinud remondis) 4)hüdrosüsteemis olevate voolikute kinnituskohtadest immitseb natukene õli välja (kas äkki liigne surve vms.)
Kas pedaali vajumine on normaalne? Mida soovitate teha?
Aitäh

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.0% - SQL: 51.0%]