Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 25.02.03 17:24
Äkki on abiks leht: http://www.12v.org/engine.html

Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
... ja juttude järgi 2,8 vist kuumakartlikumad?


saunas naistejutud :P
Absolut

 postitati 25.02.03 17:05
110 vs 128(12v) ja 141 (30v) ...s.o uuem mootor mis tuli millalgi 96..97
rixa

 postitati 25.02.03 17:00
Mind huvitas, millest tuleb selline kilovattide vahe 110 vs. 142 ?
andres

 postitati 25.02.03 16:31
Äkki on silndri seinad õhemad? :D
Kubatuur ju suurem ja juttude järgi 2,8 vist kuumakartlikumad?
mack

 postitati 23.02.03 19:37
kõigepealt pakuks, et äkki kubatuuri vahe ehk :)

2,2 ja 2,3 motod ju ka peris sarnased
jaup

 postitati 23.02.03 18:15
Kes oskab öelda mis vahe on 2,6 ja 2,8 mootoril.Väliselt ju mõlemad ühesugused.Vabandan kui küsimus päris nõme on:cool:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]