Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
DonNiger

 postitati 18.11.09 20:16
Raske üelda pildi järgi kuhu need suunduvad kuid vähemalt on suund õige.

Üleval lingitud pilt ei ole minu mootorist (nagu ka kirjutasin).
raemees

 postitati 18.11.09 19:21
Küll ei lähe päris teemasse kuid pildile peale vaadates, kas jooksevad need EGR ja klapikambrikaane vahel asuvad voolikud õigesti. Näiteks kasvõi õiges suunas e. siis mingi neist jookseb nt. õhufiltri kopsiku kõrval asuvasse "vigurisse" või tuleks teha uus pilt paremaks ülevaateks ?


http://img20.imageshack.us/img20/1422/001ts.th.jpg

Samas ülevalpool teemaalgataja pandud pildil jookseb EGR küljest voolik üldse salongi suunas...
DonNiger

 postitati 16.11.09 20:40
Ütleme nii, et minek on nagu tehase poolt ette nähtud :D
Seda siis Drive'ga, ~95 km/h pealt lasin korra tagasi. Spidokas näitas juba 100.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=29310&cache=no


http://static1.nagi.ee/i/p/531/90/13297573842839_o.jpg
DonNiger

 postitati 15.11.09 13:08
Paneks siis kokkuvõtte ka, mis muutus.

Kütusekulu: täpselt veel ei tea. Selgub siis kui esimene paagitäis sõidetud on. Enne sain paagitäiega sõita kusagil 800 km (linn), keskmine tuli pea 9l/100km. See oli üks põhjustest, miks viga hakkasin otsima.
Suitsemine: peamine veaotsimise põhjus. Käisin ka esinduses diagnostikas ja sealt õeldi, et sellise vanusega masina kohta normaalne. Ise seda ei arvanud, sest kui kiirteel gaasi põhja lükkasin, nägin taga paksu suitsupilve ja seda kiirusel 120 km/h. Sumbutiots muutus mustaks paarisaja kilomeetriga. Ainuüksi käivitamine oli juba piinlik. Nüüd enam suitsu ei näe, kohapeal tiksudes ei näe üldse mitte midagi ja isegi kui jalg sirgeks lükata ei ole midagi näha. Nagu siis kui masina ostsin.
Jõud on tagasi. Just suuremal kiirusel. Kiirteel enam hätta ei jää. Enne lõppes masinal jõud kusagil 90-100 km/h kandis, nüüd läheb rahulikult piirajasse ;)
Vibratsioon on kadunud.

Niipalju positiivset ainult vaakumtorude vahetamisest :D
DonNiger

 postitati 07.11.09 16:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Andis otsida seda valget/musta vidinat, kui see jubeda kihi all oli. :)

Igaljuhul, valge osa peab üleval pool olema ja must all pool.


Tuli välja, et siiski vastupidi. Vähemalt minul. Must pool peab jääma ülespoole.
Sellu ühenduse suunas (pilt ei ole minu mootorist)
http://static2.nagi.ee/i/p/528/80/13220127adde93_l.jpg

Kuna kindlustuskompanii pani näkku, siis ei saanud enne suure tee peale minna.
Eile käisin proovimas. Turboboosti ei olnud, pöörded läksid 3000+ enne kui käigu ära vahetas ning lõpuks viskas mootori hoiatustule põlema.
Kustutasin koodi ära, keerasin klapi teist pidi ja praegu enam probleeme ei ole.
DonNiger

 postitati 02.11.09 18:22
Voolik, mis läheb "heitgaaside taaskäitlussüsteemi" oli vastu mootorit hõõrudes katki läinud. Pealegi olid kõik ühendused kolmikutel (neid 2) üsna lahjalt kinni (käisid vabalt ringi). Mingeid klambreid peal ei ole, voolikud tulid ilma mingi erilise vaevata kolmikute küljest lahti.
raemees

 postitati 02.11.09 18:08
Mis probleem oli, et kõik voolikud vahetusse läksid?
DonNiger

 postitati 02.11.09 17:58
Masin jälle koos ja gaasipedaal reageerib hulka paremini kui enne (välja sai vahetatud peaaegu kõik voolikud - üks mis kaob kuhugi mootori alla, jäi samaks).

Nüüd aga avastasin uue probleemi, mille lahkamine toimub siiski teises teemas :(
DonNiger

 postitati 02.11.09 13:09
Tänud Big ;)

Tunduski kahtlane, et pump on - seepärast sai ka küsimärk sinna taha pandud.
Pumppihustid jah.
sileem11

 postitati 02.11.09 08:43
Sellel mootoril pole kõrgsurvepumpa vaid on pumppihustid.

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger

Mootor 1,9TDI 96kw. Kahevärviline klapp (must-valge) käib selle vaakuvooliku küljes, mis läheb kõrgsurvepumba külge? Keegi viitsib vaadata, mis pidi see küljes käib (milline värvus on pumbale lähemal)?

Big

 postitati 02.11.09 06:46
Andis otsida seda valget/musta vidinat, kui see jubeda kihi all oli. :)

Igaljuhul, valge osa peab üleval pool olema ja must all pool.
Big

 postitati 01.11.09 23:02
Vaatan, et sa nii lootusetus olukorras, et ma siis hommikul vaatan järele, kui muidugi kapoti alt silma hakkab. :)
DonNiger

 postitati 01.11.09 18:54
Keegi viitsiks korra kapoti alla vaadata :(

Selline näeb välja.

http://static2.nagi.ee/i/p/526/43/131609711aa766_o.jpg
DonNiger

 postitati 01.11.09 14:59
Vahepealne vihmavaling kustutas mälu. Vahetasin voolikuid, kuna üks oli juba surnud ja osa minemas. Siis hakkas vihma tulema ja ....

Mootor 1,9TDI 96kw. Kahevärviline klapp (must-valge) käib selle vaakuvooliku küljes, mis läheb kõrgsurvepumba külge? Keegi viitsib vaadata, mis pidi see küljes käib (milline värvus on pumbale lähemal)?

Mootori katet ei oe vaja selle vaatamiseks maha võtta. Peaks asuma kusagil turbo ja radika vahel. Lihtsalt õelge, kumb värv ülesse jääb.


Klapp asub umbes selle koha peal.

http://static2.nagi.ee/i/p/526/41/131604690c0c04_o.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]