Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: madjs[/i] Mõtlemisainet iseehitajatele... oleks vast pidanud selle huumori alla panema, aga vast sobib ka siia. Moded tõstke ringi kui vajalikuks peate. ...ehk katkend milneti foorumi teemast "Vene meeste mälestused lennuväest" ...Jutustas sellest seltsimees…Edasi juba tema kui esmaallika suust… Teenisin ma tookord Žitomiris ja Berditševis, meie väeosa kõrval paiknes hävituslennuväe polk ja selles praporštšik, kes teenis BAOs ehk lennuvälja teeninduspataljonis.Prapor igatses ilmselt kõvasti sinise-sinise taeva järele ning püüdis seda kuidagi maapealse tegevusega kompenseerida. Põhiliselt väljendus see mööda linna “Jawa” tõugu 750 kuubikulise krossirattaga sõitmises, mida ta seda vähegi võimaldavatel teelõikudel ligi kahesajaverstase tunnikiiruseni tagant küttis. Ja sattus kord selle prapori teele peremeheta mootorratta skelett. Ratas oli mingit lihtsamat sorti, kas IŽ või Voshod, mida “Jänestega Jawa” nime all tunti. Mark polegi tähtis, tähtis oli see, et skeletil puudusid nii mootor kui bensiinibaak, aga selle eest olid olemas nii iste, korras juhtraud, spidomeeter kui ka ringikäivad rattad. Ning see, et prapor otsustas sellel skeletil püstitada kiirusrekordi. Stardi- ja maandumisrajal, mis oli üldiselt küll hävitajatele ette nähtud ning omas seetõttu suhteliselt siledat kahekilomeetrilist pinda. Mootoriks aga mõtles prapor välja vaat mille! Lattu oli mäletamatutest aegadest jäänud lebama kunagi MIG-21-l kasutatud püssirohuga stardikiirendid, mis lennuki tiibade alla riputatuna aitasid tal täislastis startimiseks kiirust koguda ning töötasid paaris statsionaarse turboreaktiivmootoriga, mida oli pardal samuti tervelt ühes eksemplaris. Tehtud-mõeldud! Võttis prapor ühe nendest kiirenditest veojõuga, kui mälu ei peta, üks tonn, ja kinnitas selle istme külge. Ise ronis kõige peale, tõukas jalgadega ja trügis niimoodi selle kaadervärgi tühja stardiraja algusesse. Tõusis püsti. Pani kiivri pähe. (kinnise, kusjuures). Lõi risti ette. Tõukas apastraadi liikuma ja lühistas püssirohukiirendi sütiku… Edasi juba selle ime pealtnägijate kirjeldusest. Mootorratta sklett muutus lausa silme all punktikeseks, kusjuures vastavalt kiirendi põlemisele ja tema jõudmisega töörežiimi kasvas kiirendus järsult ning kuskil 500 meetri joonel pani mootorratas prapori alt lihtsalt lõiget. Kiirendi hakkas arendama lihtsalt maksimaalset veojõudu ja kiirendus kasvas hüppeliselt. Mis kuskil paarisajakilose kaalu juures andis mootorrattale üsna mitu G-d ülekoormust. Üleajateenija sõitis tagumiku ja turja peal mööda rada pika maa maha, aga Allah halastas ta peale, hing jäi sisse. Kuigi muljuti teda üpris korralikult. Prapor pajatas hiljem, et hetk enne seljast mahaviskamist jõudis ta näha, kuidas spidomeetri osuti jooksis sihverplaadi paremasse serva kinni ja suri seal. Mis tähendab, et kiirus oli juba üle 120 km/h. Tema isetehtud boliid klassist Formula 000 jätkas peaaegu otsejoones liikumist, hüppas mõne sekundiga ülejäänud 1500 meetrit ning tungis lennuvälja betoonaeda. Kus ta koos püssirohu jäänustega ka õhku lendas. Räägitakse, et auk olla olnud lausa paar postivahet… [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.5%
- SQL:
57.5%
]