Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Joel[/i] Jah, selle auto teemat olen isegi kunagi ammu lugenud, aga ei tulnud tuttav ette. Vana silm ei märganud kardaani olemasolu kah. Teema algsele küsimusele see tõesti ei vasta, kuid selle ümberehituse mõttetusest on siin foorumis piisavalt palju räägitud. Keegi ei keela inimestel proovida ja katsetada, kuid kui suure aja-, raha- ja närvikulu tulemuseks on kehvem asi kui tehase poolt juba 30 aastat tagasi tootmisse lasti (ja tänapäeval pooltasuta jagatakse), siis näitab see asja mõttekust üsna ilmekalt. Esiveolisest ise quattrot ehitades saavutada midagi paremat kui on tehase-quattro ei ole eriti võimalik. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.8%
- SQL:
78.2%
]