Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Black[/i] [quote][i]Algselt postitas: huljes[/i] Endal sarnase võimsusega mootor(85kw abk) ning bensu luugi pealt on ettenäidatud et peaks justkui 14tolli all olema, minul siiski 15/205/55 ning rõhk ca 2.1 ning usun, et see annab üpriski suure kokku hoiu kui võtta arvsse juba spidomeetri valetamise erinevuse - s.o. ca 6-7kmh eksimust 100kmh kiiruse juures.[/quote] Kui pead silmas oma profiilis olevat B4, siis [url=http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=6864&cache=no]selle standartmõõt on 195/65-R15[/url], mille läbimõõt on sinu mainitud 205/55-R15-st ligi 30 mm suurem. Nii et tegelikkuses on sul seal all optimaalsest väiksemad rattad, pöörded on kõrgemad ja kütusekulu ilmselt suurem. Lisaks valetab spidokas kiiruse normaalsest veast veel 4.6% suuremaks. Seega kui sõidad spidoka järgi 100-ga, siis kui liidame normaalsele spidoka veale veel selle protsendi, võib sinu tegelik kiirus olla 90. Teisest küljest on sinu rehvid ka originaalist pisut laiemad, mis suurendab veeretakistust ja lisab veelgi kütusekulu. Nii et sinu valiku puhul võib rääkida paremast kiirendusest ja konkreetsemast sõidutundest, mitte aga kütuse kokkuhoiust. Ullivilli: Kaits räägib oma teemas 3U (peaülekanne 3.89) kastist, mis pärines 82a (typ43) Audi 200T küljest ja tõi tema 200 pöörded 110 km/h juures 3000 pealt 2500 peale. Uuri selle kinnitusi jms. Minu arvates ei ole su soov sugugi ajuvaba, kuna lisaks võimalikule suuremale kütusekulule on maanteel ka see mootori 3000 pöörde juures undamine suht väsitav. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.3%
- SQL:
66.7%
]