Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Tegelane5[/i] [quote][i]Algselt postitas: vx_105[/i] [quote][i]Algselt postitas: ullivilli[/i] jõudu on sellel madalamatel pööretel tunde järgi rohkem, kui 93a Mondeo TD'l mida fordi omanik enne proovimist ei uskunud. Nimelt 1500rpm on Audil jõudu kiirendada, kus teine väga vaevaline.[/quote] Kuigi võimsus võib sama olla, siin vist tuleb mängu 4 vs. 5 silindrit? [/quote] Pigem see et turbo pole veel viles. Teine asi on ka see et Eesti oludes pole 110 pealt eriti kuhugi kiirendada, erinevalt Saksamaast. 1,8 55 kW 2000 Rpm @ 110 km/h kurnaks mootorit vast;) Honda sureks muidugi üldse välja:D 2,0 85kW jäksaks 2500@ 110 kruiisida küll. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.6%
- SQL:
74.4%
]