Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ullivilli[/i] [quote] Aga enne käigukasti vahetust või viienda käigu hammasratta vahetust kaalu näiteks suuremate rataste alla kruvimist. Mingi 5% võitu äkki saaks ilma koobast lõikamata. [/quote] Suurem velg/rehv omab minu mõistuse järgi täpselt samat funktsiooni, nagu kiirem kast. [quote][i]Algselt postitas: huljes[/i] Ma saan aru sinu ideest, kuid a100 85kw mootor on üpriski nõrguke ning kulgemiseks on ikkagi vaja ca 2,4-2,5k pöördeid ning kiirendamiseks juba vaja käigu jagu alla tirida. Kuna kasti leidmine on raske - ümberehitus väga kulukas - jäävad need 2 ideed reaalsuse piiridest välja. [/quote] Nu 2,4 v 2,5 on juba oluliselt vähem, kui 3,1 või 3,2k. Järsemaks kiirendamiseks on nii v naa vaja käik alla tirida ka praegu. Ja mis möödasõidust me 120 peal enam räägime. Niigi kohe kohe kiirust ületamas, kui spido valetamine arvesse võtta. Kasti leidmine võib raske olla aga pole ju juttu olnudki, mis kastist jutt käib, kõik on ümmargune mull. Samuti võib ümberehitus kulukas olla, kuigi oleks huvitav teada kui palju on väärtuse, väga, numbriline suurusjärk. Reaalsus on tihti erinevatel inimestel nagu püksikumm, mille piir on subjektist sõltuvalt venitatud väga eri kohtadesse. [quote][i]Algselt postitas: InTz[/i] [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=825&page=4]Kaits oma 200'l vahetas kasti, et pöördeid alla saada[/url] [/quote] Paraku, kus mul puudub klubiliikme staatus ei saa ma ka antud teemale ligi ;) Samuti mainiti postkasti, et näit passatil on 100kw mootoril kiirem kast, kui 85kw. Kuidas see audiga reaalsuses on? Kas 2.2L ja 2.0 kast on ülekannete poolest 1:1? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.2%
- SQL:
55.8%
]