Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: lunatic[/i] Aerodünaamika teadasaamiseks ei pea üldse googeldama, võib ka audiclub.ee lehelt kopida ajaloo osa alt: [quote] Autol oli revolutsiooniliselt voolujooneline kere, tuuletakistus vaid 0,30 (cw) ja paljud pisidetailid kere juures äratasid üldsuse tähelepanu. Nõnda väikese tuuletakistuse tähendus oli väljendatav tavainimese jaoks vägagi lihtsalt - 100km/h tunnikiiruse juures liikumiseks vajas uus mudel 14 hobujõudu vähem kui vana type 43. See viis muidugi märgatavalt vähenenud kütusekuluni. [/quote] Aga enne käigukasti vahetust või viienda käigu hammasratta vahetust kaalu näiteks suuremate rataste alla kruvimist. Mingi 5% võitu äkki saaks ilma koobast lõikamata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Maanteesõidu pöörete ja küttekulu vähendamine C3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.8%
- SQL:
76.2%
]