Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: klemmikas[/i] Mismõttes ei ole paksem? 5W50 on 100 kraadi juures paksem, kui 5W40, teine number näitab õli viskoossust 100 kraadi juures. Mida kõrgem on teine number, seda paksem on õli 100 kraadi juures. Tänavasõidu korras mootorile pole üldjuhul rohkem vaja, kui 40 lõpuga õli. Väljaarvatud teatud mootorid, kus tootja nõuab paksemat õli, võibolla ka mõned uunikumid või kui mootor võtab väga palju õli. Palju õli võtva mootori puhul on 50 lõpuga õli kasutamine muidugi ajutine ja poolik lahendus, aga võib mõneks ajaks aidata vähendada õlikulu ja edasi sõita. DPF filtrist rääkides DPF filtri puhul peaks kasutama õlisid, mis on ettenähtud DPF filtri jaoks, minu teada on neil tavaliselt tähised peal C2 ja C3, manuaalis on öeldud, mis C õli olema peab, neid C tähiseid on üsna mitu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.2%
- SQL:
72.8%
]