Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: 230Ott[/i] [quote][i]Algselt postitas: eko89[/i] [quote][i]Algselt postitas: QUATTRO[/i] Kuulge piffid. Tooge lõpuks keegi ka vähemalt ÜKS põhjus mis addinoli õlil viga on. Ja ma tahan reaalselt toimunud põhjust viimase 13 aasta jooksul, mitte teemal "ma sõbralt kuulsin". Ma hakkan vist igasugustest Saksa asjadest ringiga mööda käima(Audi kaasa arvatud, see on küll viimase 10 aastaga saastaks muutunud). [/quote] Mina ei tea mis tal viga on. Olen kasutanud alati täissünt õli. ACK mootoriga isend tuli Saksast ja seal oli kasutatud Shelli õli, ise läksin üle Mobili Mobil Synt S-le. Õli oli vaja lisada `ca iga 5000 km järel. Pärast eelviimast hooldust sai mul mõõt täis, sest Mobili õli oli vaja lisada juba iga 3000 km läbimise järel. Viimases hoolduses lasin vahelduse mõttes sisse valada Addinoli õli. Õli lisamise välp pikenes 8000 km-le. Mingi 3-4 aastat tagasi sai võetud maha 1-l autol plokikaan. Plokikaane alune nägi välja üli "must"(tahmane). Auto omanik kasutas väidetavalt ainult addinoli õli, sellest hetkest peale olen vältinud seda õli, lisaks ka kõik muud jutud. Kahjuks ei mäleta, kas tegu oli bensuka või diisliga? Ise olen viimased aastad kasutanud Castrol 5w-30, Valvoline max life 10w-40. Odavama autopuhul kasutaks ka mingit "Eurol" õli, sest harjumusest toimub minu õlivahetus 8-9tuhande juures! [/quote] Plokikaane alune peabki tahmane olema, sest selle all toimub põlemine. Kui sa mõtlesid klapikambri kaane alust siis oleks rohkem fakte vaja. Kas mustus oli tekkinud viimasena kasutatud õlist või oli seal juba enne seda? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.4%
- SQL:
59.6%
]